Doe is normaal, tokkie.quote:
In een grote auto kan ik het me ook wel voorstellen. Zo'n kitcar is natuurlijk naar een klein gebakje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stukkie in een Jag XJR gereden, maar dat was een automaat, en hooguit een half uurtje ofzo.. ik vond het maar engie en raar
als je dan tegen de middenlijn gaat rijden met je stuur (zoals je doet met een links gestuurde) dan wordt het wel spannendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In een grote auto kan ik het me ook wel voorstellen. Zo'n kitcar is natuurlijk naar een klein gebakje.
Maar zou me niks verbazen dat je in een smal stukje je complete linker kant eraf ragt
Misschien is het hem welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
Die naam lijkt ook veul te veul op fwnk
Snappie nou trouwens wél wat de bedoeling is?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mooie op! profi.
* hoekje, schamen enzo *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
IKquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien is het hem wel. Het is wel een kloon namelijk.
Doe eens lief tegen mijnquote:
Maar zij doet eerst stom, dus dan verdient ze het.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mijnbeebjuh
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snappie nou trouwens wél wat de bedoeling is?
Ik denk dak het begrijp. Maar ja doen is het beste he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het het minst verwacht
dan is daar
The A-Team
ehm./// en nu een ander onderwerp want het begint pijn te doen![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snappie nou trouwens wél wat de bedoeling is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:.
Ik ben te aardig.
Dat valt nog wel mee, ik vond vooral de bochten nemen en kruisingen oversteken terwijl je afslaat heel raar, je lijnen kloppen niet meer enzo ;')quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In een grote auto kan ik het me ook wel voorstellen. Zo'n kitcar is natuurlijk naar een klein gebakje.
Maar zou me niks verbazen dat je in een smal stukje je complete linker kant eraf ragt
Dat dusquote:
Rotondes nemen is in de UK toch al kutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, ik vond vooral de bochten nemen en kruisingen oversteken terwijl je afslaat heel raar, je lijnen kloppen niet meer enzo ;')
Oke.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rotondes nemen is in de UK toch al kutOok met een normale auto
![]()
Ogen dicht en gaaaaan!
Ik heb geen idee. Dat is aan de (F)A's besteed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
van wie denk jij dak een kloon ben? was de vraag.
Mjah, maar het ging over met zoeen hok hier rijden toch ??, ik heb nog nooit in de UK gereden; iedereen zegt dat het snel went, maar ik heb zo mijn twijfelsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rotondes nemen is in de UK toch al kutOok met een normale auto
![]()
Ogen dicht en gaaaaan!
ow. en die doen er verder niets mee? lekker dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat is aan de (F)A's besteed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |