quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Freddeh het volgende:
Zit nu dus te zoeken naar zadels... Kreeg van CyclingGirl de tip om eens naar ISM te kijken, maar die vind ik wel erg duur, ik heb helaas geen ¤150 los liggen om even een zadeltje te kopen. Ik kom uit op de volgende opties:
- Selle Italia C2 Gel Flow (136x276mm)
- Selle Italia XO Flow (146x270mm)
- Ritchey Pro Biomax (131x272mm)
- BBB Razer Anatomic (130x270mm, tevens als wide verkrijgbaar: 140x270mm)
M'n zitbotjes zitten 120mm uit elkaar, dus eigenlijk vallen dan de BBB Razer Anatomic wide, en de Selle Italia XO Flow al af omdat die de trapbewegingen in de weg gaan zitten en je dus op je reet schuurplekken krijgt dan.
Dus de C2, Ritchey, of de BBB.
Meningen? (Oh, en ik voel de BBB bij voorbaat al afvallen op merknaam)
rommelquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef JohnDDD het volgende:
Kwam net dit tegen:
http://www.fietsdealz.nl/racefiets.html
ben geen zadelexpert, allang blij dat ik nooit echt problemen heb en mijn huidige zadel mij prima bevalt. Ism zadel ken ik alleen als zadel op een tijdritfiets, mijn vriendin heeft zo'n geval. Die zadels zijn best lelijk trouwens.quote:
Ik heb een XO Flow geloof ikquote:
Mickey Mouse fietsquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef JohnDDD het volgende:
Kwam net dit tegen:
http://www.fietsdealz.nl/racefiets.html
Weet ik veel wat voor fiets jij hebtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef kikoooooo het volgende:
Kutzooi, heb de verkeerde binnenbanden besteld
Continental butyl binnenband 700 x 18 - 25 c sclaverandventiel 60mm
Maar deze zijn te groot.
Wat moet ik dan hebben? 700 x 18 - 23 c ofzo?
Op mijn buitenband staat 700x23c en 23-622 is dat dan de bandenmaat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor fiets jij hebt
Dit vind ik echt zo'n gelul hé? Ik bepaal tedoeme zelf wel hoe lang mijn sokken zijn. En ja, die zijn wit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Want je moet ze wel tot net onder het dikke deel van je kuitspier kunnen aantrekken:
3. The Socks must extend no less than 2cm below the main bulge of your calf muscle, and shall never extend further than 1cm past the primary calf muscle bulge. All socks shall be white in colour with prominent logo placement.
Das een gewoon standaard racebandje toch, en biba's voor 25mm zijn dan iets te groot.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Op mijn buitenband staat 700x23c en 23-622 is dat dan de bandenmaat?
Sorry ik begrijp er geen snars van.
Wat zegt die 25mm dan? Diameter van het bandje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das een gewoon standaard racebandje toch, en biba's voor 25mm zijn dan iets te groot.
Ik rij met enkelsokkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo'n gelul hé? Ik bepaal tedoeme zelf wel hoe lang mijn sokken zijn. En ja, die zijn wit.
quote:Sciter
Leeftijd: 17
BMI: 21 (188 cm, 73kg)
Regio: Mid-Friesland
Fiets: Look KG 156
Licentie: Nee
Doelen voor dit seizoen: Een rit doen van meer dan 100km
Fuck me. Het past wel gewoonquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat zegt die 25mm dan? Diameter van het bandje?
Ik heb tijdens het erin proppen gewoon een stuk over![]()
http://www.rose.nl/artike(...)ntiel-60mm/aid:49151
Die heb ik besteld. Iemand enig idee welke ik wel zou moeten hebben?
Ik heb je er bij gezet, volgende topic sta je er tussen. Kom je ook naar de meet trouwens? Heb je meteen je doel gehaaldquote:
Ga maar liggen.quote:
Op de huidige 2 data kan ik niet, dan ben ik op vakantiequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik heb je er bij gezet, volgende topic sta je er tussen. Kom je ook naar de meet trouwens? Heb je meteen je doel gehaald
Wat voor onderdelen heb je het dan over?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Freddeh het volgende:
Eigenlijk is dat nog best een sexy fiets. Met wat leuke onderdelen heb je daar zo nog een hele mooie fiets van hoor!
Mijn fantasie slaat al weer op hol. Moet nu maar naar bed, anders eindig ik morgenochtend met een zelfde frame, gekocht op Ebay
Misschien moet je er nog ff aan wennenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, schoentjes zaten in het begin goed, aan het einde deden ze toch wel een beetje pijn. Normaal of niet?
Eigenlijk moet je daar zo'n 9-speed Ultegra groep op zetten. Of gewoon een moderne 10-speed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat voor onderdelen heb je het dan over?
Neuhh, doe ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef marcodej het volgende:
Pics van het zusje van een van de jongens?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog ff aan wennen
Mensen, ik heb een dilemma en jullie moeten me helpen. Ik heb me voor zaterdag 2 juli voor 2 koersen ingeschreven, die tegelijk zijn.
De ene is in Borger en daar start ongeveer iedereen van m'n club, en gaan we bij de moeder en het zusje van een van de jongens eten/drinkenEn daarna aan de pils omdat er een dorpsfeest is.
Het betreft trouwens een criterium.
De andere koers is een omloop in Workum. Daar starten twee meisjes van m'n club, waarvan eentje mijn op-een-na-favorietste wielrenster is, en de ander m'n ex. Tevens gaan er in Workum, als ik start, minimaal 4 leuke jongedames (waarvan er eentje welis, en waar ik het ook wel eens gezellig mee heb gehad) mij aanmoedigen en ga ik daarna met ze op stap daar om vervolgens naar m'n ouders te fietsen (die ook komen kijken omdat het vrij dichtbij is).
Dusss, wat moet ik nu doen?
Yankee, start jij ook ergens? En nee, ik post geen foto's, vraag maar aan Okkie, die heeft me wel op facebook. En verder zeg ik eigenlijk al teveel, je wil niet weten hoeveel lurkers er op deze wereld zijn
Nieuwe (zwarte) 105 groep, stuurpenadapter en dan een stuurpen, stuur en zadelpen uit de Classic lijn van Ritchey, nieuw zadeltje, setje Fulcrums eronder, Look pedaaltjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat voor onderdelen heb je het dan over?
Daarvoor is het handig als je een 2e persoon bij de hand hebt. Ga op je handen zitten, dan kun je precies voelen waar ze zitten. Zorg dat je dan je vingers precies zo ver uit elkaar hebt als je zitbotjes uit elkaar zitten en sta op van je stoel. Handen op dezelfde plek houden, dan kan die 2e persoon de afstand daar tussenin afmeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:31 schreef scoloo het volgende:
@ freddeh : En die selle SMP zadels dan? Ik ben ook naar een zadel aan het kijken en bij die SMP heb ik ook wel een goed gevoel. Enne hoe heb jij je zitbotjes gemeten?
Vittoria Rubino Pro.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:46 schreef nodisch18 het volgende:
Hoe weet je eigenlijk wanneer je je buba moet vervangen? Is dat het moment als er kleine scheurtjes in komen of wanneer je het canvas er door ziet komen of....?
En met welke bandjes rijden jullie? Ik rijd op dit moment met Schwalbe Lugano's. Lekker goedkoop en tot op heden slechts een keer een lekke band (Deze set circa 2200 km).
Ik zit zelf te denken om ze te vervangen door Continental GP4000, vooral omdat je hier iedereen over hoort. Maar zijn deze werkelijk zo fijn?
want?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Verwar de GP4000 niet met de GP4000S.
Hij is er nergens stellig over dat hij achter die zusjes aan zit overigensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef Gripper het volgende:
Tommeke, ik zou bij twijfel gaan voor de ronde waar de meeste vrouwen komen, niet al je geld op 1 paard inzetten (ik wil hier niet mee insinueren dat het zusje van een van de jongens een paard is.) Daarbij: haar moeder is er ook bij, en dan gaat er dus gegarandeerd niks spannends gebeuren.
Dan die andere koers, je hebt het al over minstens 6 of 7 vrouwen. En wie weet zit er altijd nog een wip met je ex in als niks anders lukt?
23 mm is de breedte. je kan in de meeste racers ook 25 mm gebruiken, breder dan dat past niet tussen de remmen, in het algemeen. gewoon 700x23 bestellen, komt het goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Op mijn buitenband staat 700x23c en 23-622 is dat dan de bandenmaat?
Sorry ik begrijp er geen snars van.
Als je wacht tot het canvas, ben je veeeeels te laat! Zodra een band plat aflsijt, dus dat hij niet meer goed rond is, wordt de weerstand hoger. Dat is vaak een geod moment om te vervangen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:46 schreef nodisch18 het volgende:
Hoe weet je eigenlijk wanneer je je buba moet vervangen? Is dat het moment als er kleine scheurtjes in komen of wanneer je het canvas er door ziet komen of....?
..
Ik zit zelf te denken om ze te vervangen door Continental GP4000, vooral omdat je hier iedereen over hoort. Maar zijn deze werkelijk zo fijn?
de gp4000s is nog beterquote:
Oeh, maar goed is goed natuurlijk. En die 4000-variant is in blauw leverbaarquote:
Zie het commentaar van CF de GP4000S is eigenlijk iets meer een raceband met een zachter compound dan de GP4000. Hierdoor zou deze band in theorie dus ook sneller moeten slijten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:33 schreef Blik het volgende:
[..]
de gp4000s is nog beter
Ik ben er in ieder geval erg tevreden over, niks van slijtage te zien na ruim 2000 km.
Ziet er allemaal inderdaad wel leuk uit, maar dat kan ik nooit betalenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nieuwe (zwarte) 105 groep, stuurpenadapter en dan een stuurpen, stuur en zadelpen uit de Classic lijn van Ritchey, nieuw zadeltje, setje Fulcrums eronder, Look pedaaltjes.
Jawel joh... Wie zegt dat je dat allemaal in 1x moet kopen? Zou eerst voor die Look pedaaltjes gaan, en daarna in ieder geval voor een fatsoenlijk stuurtje (ja, ik ben anti classic bend). Je kan in principe heel geleidelijk aan je onderdelen vervangen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Ziet er allemaal inderdaad wel leuk uit, maar dat kan ik nooit betalen
Speel jij ook Bad Company 2?quote:
Die omloop in Workum is vrouwen met sportklasse samen toch? Kortom daar loop ik het risico door mijn vriendin eraf gereden te wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De ene is in Borger.........
De andere koers is een omloop in Workum.....
Dusss, wat moet ik nu doen?
Yankee, start jij ook ergens?
Je zit altijd achter zusjes aan dus dat hoeft niet apart vermeld te worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:15 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hij is er nergens stellig over dat hij achter die zusjes aan zit overigens
Ik heb die moeder nog niet gezien, dus ben dáár niet helemaal zeker van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:29 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je zit altijd achter zusjes aan dus dat hoeft niet apart vermeld te worden.
criteriums zijn voor zover ik weet vaak korte rondjes door een plaats(je) = rondje om de kerk zeg maar, met dus veel bochten en veel remmen en weer aanzetten. Mijn bochten zijn nogal slecht (understatement) dus ik verlies dan nogal veel in iedere bocht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:28 schreef Freddeh het volgende:
@Yankee en Tommeke:
Domme vraag, ik ben een noob en dat weet ik... Wat is het verschil tussen een omloop en een criterium?
Mijn post afdoen als een hoop geblaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Jawel joh... Wie zegt dat je dat allemaal in 1x moet kopen? Zou eerst voor die Look pedaaltjes gaan, en daarna in ieder geval voor een fatsoenlijk stuurtje (ja, ik ben anti classic bend). Je kan in principe heel geleidelijk aan je onderdelen vervangen.
[..]
Speel jij ook Bad Company 2?
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouwquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik heb die moeder nog niet gezien, dus ben dáár niet helemaal zeker van.
- klopte nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:48 schreef ursel het volgende:
Ik weet niet of het nog steeds goedkope prijzen zijn, maar op daanauctions is een faillisement veiling gaande van een fietswinkel .
Let wel op dat er 30% bij komt (BTW + veiling kosten)
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?projectId=5953
Zag je BF2 stats, vroeg het me ff af. Ik namelijk welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn post afdoen als een hoop geblaat![]()
Maar nee, hoezo?
Zoon heeft het beter voor elkaar dan vaderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw
Het lijkt hier wel een vrouwen forumquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:46 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ik irritant vind, om even op de TT terug te komen, is dat ik inmiddels op m'n laagste gewicht ooit ben, 66 kilo, (1.80), het figuur heb van een anorexiapatientje maar nog wel vet op mijn buik en billen, volgens mij gaat het er nooit meer af....
Er lopen hier inderdaad een paar mannen met borsten rond ja. Verder nog vragen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:54 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een vrouwen forum
Ja ik rijd m ook. Hopelijk blijft het droog.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:46 schreef hetsjhokleek het volgende:
Nog meer mensen die morgen Limburgs mooiste rijden? Zelf doe ik 160km. Heb er zin in, worden de eerste serieuze klimkilometers.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:44 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zag je BF2 stats, vroeg het me ff af. Ik namelijk wel
[..]
Zoon heeft het beter voor elkaar dan vader
Klopt wel, mja, 35% misschien dan ofzoquote:
Of je nou bij 3000 of bij 4000 km je bandje moet vervangen, zoveel maakt dat nit uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zie het commentaar van CF de GP4000S is eigenlijk iets meer een raceband met een zachter compound dan de GP4000. Hierdoor zou deze band in theorie dus ook sneller moeten slijten.
Ik heb echter in de wandelgangen gehoord dat de zwarte GP4000 banden eik gelijk zijn a/d GP4000S, maar bewijs heb ik hier niet voor
Vind zelf het R-serie frame wel heel vet, maar wat prijzig. Z4 of Z5 vind ik wel aardig verder, maar niet heel bijzonder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Of je nou bij 3000 of bij 4000 km je bandje moet vervangen, zoveel maakt dat nit uit.
Gemiddelde snelheid boven de 30 km/u is toch waar het om draait?![]()
ps: had jij nou een Felt, of Superher0? Zo ja, hoe bevalt die? Ben in de markt voor een Felt
Ja wat jij zei klopte wel maar die winkel die ik noemde klopte nietquote:
Zegt me nog steeds niks over de kwaliteit van het framequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Vind zelf het R-serie frame wel heel vet, maar wat prijzig. Z4 of Z5 vind ik wel aardig verder, maar niet heel bijzonder.
Oh, handige tip!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:05 schreef eentwee het volgende:
@Freddeh:
Ik zou eens een zadel van Specialized kopen. En wel hier voor een fractie van de prijs die je in Nederland betaalt. Veel mensen kunnen goed overweg met de BG van Specialized. Mocht het zadel niet bevallen kun je 'm makkelijk doorverkopen zonder financieel leeg te lopenAlleen geen Toupe nemen want die is niet sterk genoeg. Gewone Phenom of Alias (=meer padding) zou best iets voor jou kunnen zijn. Weet niet hoe ik jouw zitbotjesmeting moet interpreteren maar normaal gesproken komen grotere mannen al snel bij 143mm breedte uit (moi incluis).
Dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Of je nou bij 3000 of bij 4000 km je bandje moet vervangen, zoveel maakt dat nit uit.
Gemiddelde snelheid boven de 30 km/u is toch waar het om draait?![]()
ps: had jij nou een Felt, of Superher0? Zo ja, hoe bevalt die? Ben in de markt voor een Felt
Ja is een betrouwbare winkelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, handige tip!
Ik was pas al bij de fietsenmaker, en daar was de toupe 120 ¤ o.i.d. Dit scheelt flink, en een 2010 model is voor mij goed genoeg![]()
Heb jij ervaring met die winkel, goeie snelle afhandeling, versturing, etc?
Ik ben nu aan het bestellen! Moet jij er een phenom bij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja is een betrouwbare winkelIk zou zelf eigenlijk ook wel zo'n Phenom willen voor op mn crosser..misschien een grotere bestelling doen (verzendkosten zijn 10pond)? Er is binnenkort toch een meet
De gewone phenom 2010, van 24,99 P , of de pehnom SL van 39,99 ?quote:
De gewone van 24.99 (de SL is ook niet in 143mm trouwens).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
De gewone phenom 2010, van 24,99 P , of de pehnom SL van 39,99 ?
Ik heb gewoon die plank die er standaard op zat, fietst primaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:08 schreef Pritt het volgende:
Jullie hebben wel tere billetjes allemaal dat je er zo lang over kunt praten.
Ik heb gewoon een zadel erop en thats it.
In die veiling niet wat leuks?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Blik het volgende:
Blikchick heeft ook geen geduld, ze heeft het in d'r hoofd gehaald dat ze een nieuwe fiets wilt en nu wil ze die meteen komend weekend bestellen
Wat vinden jullie:
Optie1: Seizoen afmaken op huidige fiets en in de winter een nieuwe fiets bestellen, ofwel nieuw model of overjarig model met korting
Optie 2: Fiets nu bestellen zodat we na de vakantie een nieuwe fiets hebben.
Jij leest dit topic verder niet zeker?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:48 schreef ursel het volgende:
Ik weet niet of het nog steeds goedkope prijzen zijn, maar op daanauctions is een faillisement veiling gaande van een fietswinkel .
Let wel op dat er 30% bij komt (BTW + veiling kosten)
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?projectId=5953
Ze is 2 weken geleden aangereden en de achterderailleur is licht gebogen. Maar alles schakelt nog wel prima. Alleen zei de fietsenmaker dat er wel het één en ander aan vervanging toe was (eigenlijk heel de groep zo'n beetjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou in de winter een 2011 scoren met korting, ik had zat moeite om d'r wiel te houden met het huidige model, dus zo dringend lijkt het me niet. Maar dat is misschien geen argument
Overheen gelezen, ga eens even kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij leest dit topic verder niet zeker?
[..]
Nee, want toen ze het tijdens de giro classico op een gegeven moment op dr heupen kreeg kon ik 'r ook al met moeite bijhouden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou in de winter een 2011 scoren met korting, ik had zat moeite om d'r wiel te houden met het huidige model, dus zo dringend lijkt het me niet. Maar dat is misschien geen argument
Optie 1 want als ze optie 2 doet dan zit het misschien net niet lekker of goed tijdens de vakantie en dan zit je ermee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Blik het volgende:
Blikchick heeft ook geen geduld, ze heeft het in d'r hoofd gehaald dat ze een nieuwe fiets wilt en nu wil ze die meteen komend weekend bestellen
Wat vinden jullie:
Optie1: Seizoen afmaken op huidige fiets en in de winter een nieuwe fiets bestellen, ofwel nieuw model of overjarig model met korting
Optie 2: Fiets nu bestellen zodat we na de vakantie een nieuwe fiets hebben.
We gaan wel naar een FM toe en doen meteen fietsmeting e.d. Willen wel meteen de goede maat. Dus zouden dan de fiets vlak voordat we op vakantie gaan bestellen, en dan zou die bij terugkomst klaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Optie 1 want als ze optie 2 doet dan zit het misschien net niet lekker of goed tijdens de vakantie en dan zit je ermee.
Cannondale!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Freddeh het volgende:
Kan er niets aan doen, maar begin een beetje verliefd te worden op deze jongedame geloof ik
Nee man, 'zo goed als nieuw' my ass, oud model.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Freddeh het volgende:
Kan er niets aan doen, maar begin een beetje verliefd te worden op deze jongedame geloof ik
Ze is minderjarig, zodoende jongedame. Dat het een oud model is ruikt iedereen, daarom is ie ook geen 1400 euro.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nee man, 'zo goed als nieuw' my ass, oud model.
Hij is geen 1400 euro omdat ie magertjes is afgemonteerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ze is minderjarig, zodoende jongedame. Dat het een oud model is ruikt iedereen, daarom is ie ook geen 1400 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |