Hierbij ook een speciaal topic voor de fietsmeet! Er wordt ook al over gesproken in het recreatief wielrennen topic, maar dit topic is voor al je voorpret (of onzekerheden), aanmeldingen, misschiens, afmeldingen, dieetwensen, routesuggesties etc. rondom de meet. Er zijn twee mogelijke data:
zaterdag 2 juli en
zaterdag 9 juli. Deze laatste is vooralsnog de meest waarschijnlijke, want meeste deelnemers tot nu toe.
De naam is nu al een klassieker:
Vreeswijk-Veenendaal-Vreeswijk, op zaterdag 9 juli augustus. Eventueel is 2 juli ook nog beschikbaar, mocht er bijna niemand op de 9e kunnen.
Het recept is in grote lijnen hetzelfde als bij de vorige fietsmeet: tussen 10 en 11 bij mij verzamelen, een lekker stuk fietsen tussen Utrecht en Rhenen/Veenendaal, met van alles wat: dijken, rustige landwegen, en wat klimwerk op de heuvelrug. Ongeveer 110-120 km
Er is nog een route van de vorige keer, zie hier:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Fietsmeet-Vreeswijk.
Die zullen we ook deze keer globaal wel weer afleggen.
Daarna de BBQ aanzwengelen, en voor degenen die geen zin meer hebben in terugrijden, er is slaapplek genoeg.
Sfeerplaatjes!
Ons dorpje
![ipv_x1_1_1_Vreeswijk_Oude_Sluis_web.JPG]()
Wijk bij Duurstede
![DSC_2348.JPG]()
De Amerongse berg, onze eigen Utrechtse Alpe d'Huez

![amerongseb_n.png]()
En het paardenveld, een lekker steil klimmetje in Rhenen
![paardenveld4.png]()
Vreeswijk is eigenlijk gewoon een wijk in Nieuwegein, en ligt lekker centraal in het land, prima bereikbaar vanaf de snelweg en zelfs als je met openbaar vervoer zou komen: de tram vanaf Utrecht CS stopt 500 meter van mijn huis.
Ik heb als voorkeursdatum dus zaterdag 9 juli geprikt, maar ook het weekend ervoor en het weekend erop zijn wat mij betreft nog mogelijk. De uiteindelijke datum hangt dan nog even af van wanneer de meeste mensen kunnen. Ik zie de aanmeldingen graag tegemoet!
Aanmelden kan via Doodle:
http://www.doodle.com/22ycwmp57tttghx7Al aangemeld:
Freddeh
Captain_Fabulous
Oksel
Gripper
Pritt
Misschieners:
Sfeerimpressie, dit was die van vorig jaar:
Fietsmeet VreeswijkGroeten,
Gripper
[ Bericht 0% gewijzigd door Gripper op 23-06-2011 14:12:11 ]