Leuk, heb je bij de misschieners gezet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Pritt het volgende:
Moet nog even 1 afspraak kunnen verzetten en als dat lukt ben ik er bij!
Helaas, begin juli zit ik met een groot project op het werk wat vóór mijn vakantie af moet. Zal dus waarschijnlijk een aantal keer weekendwerk wordenquote:
Tja, wie verzint het dan ook om een meeting te organiseren midden in de zomervakantie...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:25 schreef Freddeh het volgende:
ValserikAan wie moet ik me dan optrekken?
Ik ga nu ff in heet water liggen... Auch...
Nog bijna niemand hier heeft kinderen, dus dan telt het begrip zomervakantie niet. Je kunt op vakantie buiten het seizoen om, verzet die trip naar Maleisië anders? is nog goedkoper ook als je niet in het hoofdseizoen zitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, wie verzint het dan ook om een meeting te organiseren midden in de zomervakantie...
Als je een beetje had opgelet tijdens de Giro, dan had je geweten dat mijn vriendin werkzaam is in het onderwijsquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog bijna niemand hier heeft kinderen, dus dan telt het begrip zomervakantie niet. Je kunt op vakantie buiten het seizoen om, verzet die trip naar Maleisië anders? is nog goedkoper ook als je niet in het hoofdseizoen zit
Speciaal onderwijs zelfs. Als gedragswetenschapper zeg maar. En dat alles heb ik opgestoken terwijl ik bij de TdRC op kop reed. En geloof me, dat was niet langquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet tijdens de Giro, dan had je geweten dat mijn vriendin werkzaam is in het onderwijs![]()
Ben ik bijna niemand? Thanks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog bijna niemand hier heeft kinderen, dus dan telt het begrip zomervakantie niet. Je kunt op vakantie buiten het seizoen om, verzet die trip naar Maleisië anders? is nog goedkoper ook als je niet in het hoofdseizoen zit
Damn, jij hebt goed opgelet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs zelfs. Als gedragswetenschapper zeg maar. En dat alles heb ik opgestoken terwijl ik bij de TdRC op kop reed. En geloof me, dat was niet lang
Heb een paar neefjes met autisme/adhd op het speciaal onderwijs. Één van de redenen dat we met zo'n bijzondere woonvorm bezig zijn. Zodoende was het wel interessant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Damn, jij hebt goed opgelet.
Jammer dat Gripper niet zo oplettend is, ondanks dat we 110 km naast elkaar hebben gefietst
dat wist zelfs ik nog!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Damn, jij hebt goed opgelet.
Jammer dat Gripper niet zo oplettend is, ondanks dat we 110 km naast elkaar hebben gefietst
Ik vind het leuk om te komen, maar ik vraag me af of ik tijd heb. Zet mij maar bij de misschien-misschienersquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:35 schreef Gripper het volgende:
Nou nou...
Niemand gelooft het nu natuurlijk meer, maar ik zat nog wel met iets in de zorg en met moeilijke kinderen in mn hoofd. Dus heel erg ver zat ik er ook weer niet naast.
Trouwens, Kaas, kun jij erbij zijn op de meet? Dan doen we zondag aansluitend nog een rondje Ledig erf mee![]()
Het zij je vergevenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:35 schreef Gripper het volgende:
Nou nou...
Niemand gelooft het nu natuurlijk meer, maar ik zat nog wel met iets in de zorg en met moeilijke kinderen in mn hoofd. Dus heel erg ver zat ik er ook weer niet naast.
Trouwens, Kaas, kun jij erbij zijn op de meet? Dan doen we zondag aansluitend nog een rondje Ledig erf mee![]()
Holy shit nice!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef Freddeh het volgende:
Volgens mij heb ik die inderdaad laten zien. Deze is het.
Één van de 4 woningen moet nu leeg in verband met de verkoop, dus ik kom helaas op 9 juli niet aan fietsen toe. Ik denk dat ik het weer even zonder fiets moet stellen de komende weken (maanden?).
Nog steeds respect dat hij er zo'n groot evenement van heeft weten te makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef Gripper het volgende:
Fietsvrienden meenemen mag natuurlijk ook. Het hoeft niet persé een fok-only meet te zijn, bij Oksels TDR-classic waren er ook nog een paar honderd anderen
Ja, koste ff wat tijd.. vooral om die vent de tijdrit vooruit te laten fietsen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:35 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nog steeds respect dat hij er zo'n groot evenement van heeft weten te maken
Tuurlijk!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:57 schreef nodisch18 het volgende:
Ik wil ook graag mee! Hebben jullie nog een plekkie in het peloton?
Oh, bepaal jij dat nou ineens? Ik heb maar 6 tuinstoelen!quote:
Er volgt nog wel een PM deze week.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef Oksel het volgende:
Hoelaat waar?
Hoelang gaan we fietsen, hoelaat is de BBQ?
Behoord een half uurtje eerder vertrekken ook tot de mogelijkheden?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Er volgt nog wel een PM deze week.
Maar ik heb het ongeveer zo in mn hoofd zitten: rond 11 uur verzamelen met een bakkie koffie + energiereep, en dan tussen half 12 en 12 uur wegfietsen (of als iedereen er is)
tussen 4-5 uur terug, biertje, douchen, de fik er in, en om 6 uur eten.
Nou, dan zijn we misschien wel erg vroeg terug, en zitten we al om 5 uur aan het eten. (Op zich geen bezwaar natuurlijk)quote:Op maandag 4 juli 2011 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Behoord een half uurtje eerder vertrekken ook tot de mogelijkheden?
Dat is voor mij primaquote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus op zn vroegst vanaf 10.30 bij mij verzamelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |