Verder geen inspiratie om meer aan de openingspost te doen.quote:Wanneer pierre van zijn ouders 175K kan krijgen zouden zijn ouders hem een hypotheek moeten hebben verstrekken en hij vervolgens teveel rente betaald hebben, meer HRA gekregen en jaarlijks via een schenking ook nog een gedeelte van de betaalde rente van zijn ouders kunnen vangen. (tenminste dat kan toch zo als ik het goed begrepen heb)
Dit is toch wel de beste samenvatting van het verhaal van Pierre. Pierre toch, ik begin gewoon medelijden met je te krijgen. Je had zoveel meer met dat geld kunnen doen. Het lijkt nu net alsof je de mislukte zoon bent. Triest hoor, straks eindig je zoals Xeno.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef Whuzz het volgende:
Pierre's verhaaltje:
Zo rond 2006 wil pierre een appartement kopen. Hij weet dan al dat hij van zijn ouders over een jaar of 7 zo'n 175K aan cash gaat krijgen. Hij besluit ondanks dat te willen kopen, in plaats van te huren om zo allerlei bijkomende kosten en boete rente te besparen. (Cenzuur wist toen trouwens al lang dat de huizenmarkt compleet zou instorten. Kom er maar in zuurtje!)
Hij gaat naar de Hypotheker, waar hij vraagt om een 100% AV hypotheek, aangezien hij over een paar jaar de hele boel toch wil aflossen. In een tijd waarin elke bank rondstrooit met 100% AV hypotheken alsof het confetti is, verteld de hypotheker dat er maar één bank is die Pierre een hypotheek wil geven, maar dan maximaal 35% AV. Pierre neemt dit van de hypotheker aan.
Pierre's ouders willen niet voor hem garant staan om zodoende tóch de bank te overtuigen om hem een beter bij hun financiele plaatje passende hypotheek te geven, ondanks de wetenschap dat er binnen een paar jaar een aanzienlijke som geld uit de lucht komt vallen. Pierre neemt dus een 35% AV, 65% spaarhypotheek van Argenta, wetende dat hij die over 7 jaar niet in één keer kan aflossen zonder boeterente te betalen.
In 2011 ligt de huizenmarkt op zijn gat, en wacht pierre met smart op het moment dat zijn ouders hem geld gaan geven. Het plan is nu om met die 175K een tweede huis te gaan kopen en het oude te onderverhuren, ondanks zijn hypotheekcontract dat onderhuur niet toestaat. Maar in het verleden heeft Argenta bewezen een flexibele bank te zijn, dus dat komt allemaal wel goed.
We snappen nu wel waarom Pierre in dit topic zit. Zijn droomplannetjes lijken voor niemand behalve de bank echt lekker uit te gaan pakken
En zo iemand noemt anderen dan topleners. Ik denk dat zowel Argenta als de fiscus Pierre heel hoog op hun "toplener" lijst hebben staan
Welk risico? Hetzelfde risico als waarom de bank jou geen 100% AV wilde geven in een tijd dat voor hypotheken de "sky the limit" was? Dan neem ik aan dat het om een 8x jaarinkomen dikke tophypotheek ging.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Waarom zou ik mn ouders risico laten lopen (garant staan)
Inderdaad, dat betekent dat Pierre een dikke vette tophypotheek met 125% EW nodig hadquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welk risico? Hetzelfde risico als waarom de bank jou geen 100% AV wilde geven in een tijd dat voor hypotheken de "sky the limit" was? Dan neem ik aan dat het om een 8x jaarinkomen dikke tophypotheek ging.
Afgunst? heb ik echt geen reden toe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef Whuzz het volgende:
Daarnaast is hij wat afgunstig naar de mensen hier ............
Je beschrijft nu zo'n beetje alle huurders die in deze topics rondrennenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Als iets meezit, word je door (bijna) iedereen voor rotte vis en achterlijk figuur uitgemaakt en hoopt men dat al je geld zsm in een put verdwijnt en je de rest van je leven op een houtje moet bijten.
Leuk volk hier.
LOL iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je beschrijft nu zo'n beetje alle huurders die in deze topics rondrennen
Ik gun jou je financiële meevaller. Als jij morgen een erfenis krijgt waarmee je van je hypotheek af bent is dat perfect.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Afgunst? heb ik echt geen reden toe.
Moet je eens zien welke aanvallen je op je af krijgt zodra je vertelt dat je op korte termijn een financiële meevaller incasseert. Het topic ontplofte, een en al afgunst, beetje de algehele tendens van de standaard Hollander de laatste paar decennia.
Als iets meezit, word je door (bijna) iedereen voor rotte vis en achterlijk figuur uitgemaakt en hoopt men dat al je geld zsm in een put verdwijnt en je de rest van je leven op een houtje moet bijten.
Leuk volk hier.
Maar gelukkig hangt dat niet af van wat jij iemand gunt of niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik gun jou je financiële meevaller. Als jij morgen een erfenis krijgt waarmee je van je hypotheek af bent is dat perfect.
Dat zijn niet zulke snuggere mensen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik las gisteren een bericht van iemand die in een oude huurwijk was opgegroeid. Zijn vader zei dat hij beter kon kopen omdat je daar niet tegen kon sparen. Nu was hij door een te hoge hypotheek in de problemen gekomen.
Sommige families lijken altijd naast de pot te pissen. Hoe zou dat komen?
Ha!! Dan is ons huis dus 6% meer waard geworden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Censuur-152 het volgende:
Overdrachtsbelasting ruilen voor btw op verkoopwinst
http://fd.nl/economie-pol(...)opwinst?visited=true
Goed plan. Goed voor de mobiliteit en voor lager schulden bij de jeugd. Afgekeken van Zweden
Aan zo'n persoon heb ik mijn appartementje verkocht, we zaten ~10k uit elkaar, maar voor mijn 10 jaar oude magnetron, B-merk koelkast en wasmachine, en wat gordijnen, wilde hij wel 7,5k naar mijn kant opschuiven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zijn niet zulke snuggere mensen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ha!! Dan is ons huis dus 6% meer waard geworden?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ha!! Dan is ons huis dus 6% meer waard geworden?
Denk je echt dat je indruk maakt met dit soort verhalen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk stiekem dat Pierre gewoon een normaal, iets boven modaal, inkomen heeft, een vrij standaard spaarhypotheekje met 35% AV van zo'n 120% EW inclusief bouwdepotje wat heel normaal was in 2006 en dat die 175K gewoon verzonnen is. Weinig mis mee allemaal natuurlijk, afgezien van het duimzuigen.
Zijn huis is nu ongeveer evenveel waard als toen hij het aankocht en aangezien het een appartementje was had hij nu graag willen verhuizen.
En inderdaad zoals hij zelf al zegt, in 2006 voorzag hij niet dat de huizenmarkt in zou zakken, dus het is nu een beetje rot voor hem dat de timing zo uit komt. Daarover is hij een beetje verbolgen en komt daarom hier zuur doen. Daarnaast is hij wat afgunstig naar de mensen hier die het hele "startersappartementje" stadium hebben overgeslagen en zich dus niet druk maken over wat dalingen in de prijzen, omdat ze toch niet willen verhuizen.
Nogal begrijpelijk allemaal.
In jouw situatie in 2006 zou Xeno je geadviseerd hebben: "Doe zoals Whuzz, blijf nog even huren tot je genoeg geld hebt om een echt huis te kopen waar je niet zo snel weer weg wilt. Niets mis met huren!"
Ga je het nu opnemen voor een leenkneus Jan? Is hij soms geinteresserd in jouw woonboerderij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Denk je echt dat je indruk maakt met dit soort verhalen?
Whizz adviseert mensen om te sparen. Doen ze dat, gaat die weer huilen. Het is ook nooit goed bij die knul.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
En wat gaat men doen bij verkoop verlies waar jij en xeno 50% in vooerzien, dan ga je een bonus krijgen van de overheid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Censuur-152 het volgende:
Overdrachtsbelasting ruilen voor btw op verkoopwinst
http://fd.nl/economie-pol(...)opwinst?visited=true
Goed plan. Goed voor de mobiliteit en voor lager schulden bij de jeugd. Afgekeken van Zweden
Denk je echt dat jij indruk maakt met je oneliners en je linkdumpjes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Aan zo'n persoon heb ik mijn appartementje verkocht, we zaten ~10k uit elkaar, maar voor mijn 10 jaar oude magnetron, B-merk koelkast en wasmachine, en wat gordijnen, wilde hij wel 7,5k naar mijn kant opschuiven.Later bij de notaris vertelde hij me dattie er nog een parketvloer in wilde gaan leggen ook.
Strak plan, kunnen mensen ook weer hun huis verkopen. Maar het zal wel niet zover komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wat gaat men doen bij verkoop verlies waar jij en xeno 50% in vooerzien, dan ga je een bonus krijgen van de overheid.
Ik zit zakelijk nog wel eens in wat kadasterkata te wroeten, en er zijn inmiddels toch al weer 5 appartementen verkocht in dat gebouw, maar geen enkele voor mijn prijs toentertijd. Maar hij woont er volgens mij nog steeds met veel plezier.quote:
Oh ja, dat geloof ik wel, maar voor wat gordijnen en een oude koelkast, magnetron en wasmachine in principe 7,5k neerleggen...dan heb je 't niet gesnapt. En dat soort mensen willen wel een huis kopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik zit zakelijk nog wel eens in wat kadasterkata te wroeten, en er zijn inmiddels toch al weer 5 appartementen verkocht in dat gebouw, maar geen enkele voor mijn prijs toentertijd. Maar hij woont er volgens mij nog steeds met veel plezier.
Volgens de kopers die hier de boel vol trollen, maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef CoolGuy het volgende:
Oh ja, dat geloof ik wel, maar voor wat gordijnen en een oude koelkast, magnetron en wasmachine in principe 7,5k neerleggen...dan heb je 't niet gesnapt. En dat soort mensen willen wel een huis kopen
Een HUIS ja. Maar voor 7,5 koop je die producten allemaal 3x nieuw. Dat is niet het huis zelf. Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:47 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Volgens de kopers die hier de boel vol trollen, maakt dat niet uit.
Hun motivatie als je 10 duizenden euros te veel betaald hebt: Je koopt een huis om in te wonen, en we hoeven er niet weg.
Wraak :quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef CoolGuy het volgende:
Een HUIS ja. Maar voor 7,5 koop je die producten allemaal 3x nieuw. Dat is niet het huis zelf. Dat is heel wat anders.
Maar jij wil even komen trollen nu, uit 'wraak'?
Ze doen heel flink maar iedereen ziet wat daar achter zit...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wraak :![]()
Ik heb eerder medelijden met diverse personen, dat meen ik serieus.
In nagenoeg elke post zit zo'n berg frustratie verwerkt, dat elke kneus wel aanvoelt dat er iets goed wringt (de torenhoge hypotheek waarvan het pandje de lening al lang niet meer dekt)
Oogkleppen op en doorgaan want er is niks aan de hand.
Vraag het aan Asfyxia, die komt uit zo'n familie volgens eigen zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik las gisteren een bericht van iemand die in een oude huurwijk was opgegroeid. Zijn vader zei dat hij beter kon kopen omdat je daar niet tegen kon sparen. Nu was hij door een te hoge hypotheek in de problemen gekomen.
Sommige families lijken altijd naast de pot te pissen. Hoe zou dat komen?
Lang niet zoveel als jij met je 20 startpagina's, Joomla websites, kutvvd.nl blog, verzonnen verhalen over Noorwegen, zelfgepostte replies op je weblog en business failliete business in warmtepompjes, dat besef ik me terdegen. Maar we kunnen nu eenmaal niet allemaal zo koelnet.nl zijn als jij he?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Achossie!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Moet je eens zien welke aanvallen je op je af krijgt
Het staat er ook tussen ' he.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wraak :![]()
Ik heb eerder medelijden met diverse personen, dat meen ik serieus.
In nagenoeg elke post zit zo'n berg frustratie verwerkt, dat elke kneus wel aanvoelt dat er iets goed wringt (de torenhoge hypotheek waarvan het pandje de lening al lang niet meer dekt)
Oogkleppen op en doorgaan want er is niks aan de hand.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de narcistische persoonlijkheidsstoornis van een tweetal mensen hier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Whuzz het volgende:
Zou dat misschien iets te maken hebben met jouw eigen grote mond m.b.t. keuzes die anderen maken en het feit dat je dingen bij elkaar verzint en/of slechte keuzes hebt gemaakt? Wie kaatst kan de bal verwachten, dus niet zo huilen
Zelfkennis is prima Jan, maar om nou ook Xeno er bij te betrekkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met de narcistische persoonlijkheidsstoornis van een tweetal mensen hier.
Jaloers Jantje? Ach, bekijk het maar zo, jij hebt een warmtepompje, een kutvvd blogje en een paar startpagina's. En je kunt scandinavisch breien, dat heb ik allemaal niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef Censuur-152 het volgende:
PierreBetfair, Xeno en Censuur hebben hier geen last van.
hint: 1 heeft er glowkoofjes..
Doe mij maar Grand Designs! Of is dat hetzelfde? SBS zend het ook uit, maar dan met een NL voice over en een andere naamquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef PierreBetfair het volgende:
Nu op SBS6, je eigen droomhuisAltijd leuk om te zien die huizenprogramma's.
Morgen kut. Vrijdag kut. Zaterdag kut. Zondag van kut naar beter. Maandag tropisch. Welkom in hollandquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Bumbu het volgende:
Bij gebrek aan zinnige opmerkingen:
Wat voor weer wordt het morgen?
Dit gaat over een verbouwing van een bestaand pand. Kan je soms leuke ideeen bij op doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe mij maar Grand Designs! Of is dat hetzelfde? SBS zend het ook uit, maar dan met een NL voice over en een andere naam
hoe kan je van kut naar beter gaan? Dat snap ik niet...quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Morgen kut. Vrijdag kut. Zaterdag kut. Zondag van kut naar beter. Maandag tropisch. Welkom in holland
Ah ok, da's een ander programma dan. Grand Designs gaat over... uh.. grand designsquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dit gaat over een verbouwing van een bestaand pand. Kan je soms leuke ideeen bij op doen.
Als het klaar is wordt er door een taxateur beoordeeld of de finaciering zich terug heeft betaald in de prijs die het nu waard is tov. voor de verbouwing
Dubbelkut zegmaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef Bumbu het volgende:
[..]
hoe kan je van kut naar beter gaan? Dat snap ik niet...
Ga hulp zoeken..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jaloers Jantje? Ach, bekijk het maar zo, jij hebt een warmtepompje, een kutvvd blogje en een paar startpagina's. En je kunt scandinavisch breien, dat heb ik allemaal niet.
En. Jij hebt de groeten van Edzard en Ton, die vinden dat je een beetje omhooggevallen bent dat je niet eens wilt terug groeten
Dat was het? Kom op man, doe dan op zijn minst een youtube filmpje of een copy-paste van wikipedia ofzo, want dit is wel érg magertjesquote:
Ik ook, maar dan krijg je een ban, als je dat soort dingen uitspreektquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik had meer drastische maatregelen in gedachten......
niet in AEX hoor, hier kan je grootste asshole ever zijn, getuige deze fraaie topicreeks.....quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan krijg je een ban, als je dat soort dingen uitspreekt![]()
CD! CD! Je weet wel waar het voor staat he Jantje? Cogni........zeg jij het maar..........Cogniti...........kom op Jantje maak hem maar af!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef Censuur-152 het volgende:
PierreBetfair, Xeno en Censuur hebben hier geen last van.
hint: 1 heeft er glowkoofjes..
Ah ja. Als de NL-voice over nog niet genoeg was, dan was dát de reden dat ik Grand Designs gewoon compleet gedownload heb.quote:
Mooi toch. een beetje vaart in die topics is altijd prima.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Godkolere, wat een volume aan posts in 1 dag...
Hoi
Dat wel, maar als je even niet oplet, heb je gelijk 25minuten strafwerk...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef CoolGuy het volgende:
Mooi toch. een beetje vaart in die topics is altijd prima.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je even niet oplet, heb je gelijk 25minuten strafwerk...
Of je leest net als een paar niet nader te noemen users gewoon niks en pleurt er bij tijd en wijle een oneliner en/of een heel verhaal tussendoor zonder te weten waar het over gaat. Ook dat kan in deze reeks.![]()
Is dit er eentje uit het woordenboek van JC de verlosser?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef Scorpie het volgende:
Tuurlijk, anderen zijn gefrustreerd omdat ze heerlijk wonen, niet weg hoeven en geen erfenis van de ouders hoeven te faken om hun foute situatie recht te lullen, logisch toch?
Nee, dat was meer iets met brood en vis ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Is dit er eentje uit het woordenboek van JC de verlosser?
Geen paniek. Die hoef je pas als vermist op te geven als al zijn klonen ook stoppen met posten. En dat merk je snel genoeg aan een oorverdovende stilte in dit soort topics.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef PierreBetfair het volgende:
Gebeurt het vaker dat Xeno een dag niks post, of moeten we hem als vermist opgeven?
Nee... die andere.... logisch toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat was meer iets met brood en vis ofzo.
Haha..... toen ik vorige week even twee dagen weg was had jij complete conversaties met jezelfquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geen paniek. Die hoef je pas als vermist op te geven als al zijn klonen ook stoppen met posten. En dat merk je snel genoeg aan een oorverdovende stilte in dit soort topics.
Zeg ik, toen was het topic dicht en je klonen dus ook nergens meer te bekennen. Nou, dan bekruipt mij natuurlijk een gevoel van diepe droefenis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef xenobinol het volgende:
Haha..... toen ik vorige week even twee dagen weg was had jij complete conversaties met jezelf
quote:do 23 jun 2011, 07:28
http://www.telegraaf.nl/d(...)edaald__.html?p=20,1
Vertrouwen in woningmarkt opnieuw gedaald
AMSTERDAM (AFN) - Het vertrouwen in de woningmarkt onder zowel (potentiële) starters als woningbezitters is voor het tweede kwartaal op rij gedaald. Dit blijkt uit het donderdag gepubliceerde woonbericht van ING.
In het tweede kwartaal van 2011 kwam de ING Woonindex uit op 93 punten, een daling van 5 punten ten opzichte van drie maanden eerder. Volgens Dennis Noordervliet, directeur Marketing Hypotheken bij ING, wordt de negatieve stemming ingegeven door de dalende huizenprijzen en de vastzittende woningmarkt.
En de rest van Nederland.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:47 schreef Scorpie het volgende:
Logisch. Overheid kondigt nog geen maatregelen aan dus blijft men wachten. Goeie zaak, zo kan mijn zus ook eindelijk eens een fatsoenlijk huis gaan kopen.
Sowieso is de waarde van zo'n index maar relatief natuurlijk. Als je in een gewilde wijk woont, ben je nog steeds vrij vlot en voor een nette prijs je huis kwijt, ondanks het feit dat dit cijfer anders doet vermoeden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:07 schreef antfukker het volgende:
[..]
En wat is een beetje een normaal aantal punten als er weer vertrouwen in de markt is?
Ja natuurlijk.. Maar de index staat nu op 93. Is 150 dan een waarde voor een markt met veel vertrouwen? Staat namelijk niet in het artikel, en daarom is het artikel ook waardeloosquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso is de waarde van zo'n index maar relatief natuurlijk. Als je in een gewilde wijk woont, ben je nog steeds vrij vlot en voor een nette prijs je huis kwijt, ondanks het feit dat dit cijfer anders doet vermoeden.
Maar wel een WK en OSquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:30 schreef inXs het volgende:
Nou, om even onze huizenprijzen in perspectief te plaatsen:
http://www.depers.nl/buit(...)-huis-in-favela.html
O ja, ze hebben daar geen hra![]()
Hier heb je ook geen HRA op een huurhuis hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:30 schreef inXs het volgende:
Nou, om even onze huizenprijzen in perspectief te plaatsen:
http://www.depers.nl/buit(...)-huis-in-favela.html
O ja, ze hebben daar geen hra![]()
Het is ook een bericht wat gemaakt is door een marketingman daarom per defenitie al waardeloos.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:29 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. Maar de index staat nu op 93. Is 150 dan een waarde voor een markt met veel vertrouwen? Staat namelijk niet in het artikel, en daarom is het artikel ook waardeloos
quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:43 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hier heb je ook geen HRA op een huurhuis hoor
Het ging daar ook niet alleen om de huurprijzen. Le-zen.quote:Nieuw fenomeen is dat mensen hun gammele huizen proberen te verkopen. Met het geld vertrekken ze naar verder gelegen, gevaarlijke favela’s zonder vredespolitie.
Maar voor 20m^2 betaal je hier niet eens 1500 euro in de maand, zelfs niet in het centrum van a'dam. Uitzonderingen daargelaten, maar dat kan dit bericht in de pers natuurlijk ook zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:43 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hier heb je ook geen HRA op een huurhuis hoor
We kunnen ook het anders brengen de wens om nog langer voor klaplopers als xeno te werken en zijn uiterking en te dure huurwoning op te brengen is ook een onhoudbare situatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef xenobinol het volgende:
Tja... de wens om nog langer voor de HRA van scheefkopers te werken zal steeds verder afnemen... De jongeren die geen huis meer kunnen kopen worden wel geacht mee te betalen aan het eigendom van scheefleners... een onhoudbare situatie natuurlijk
Oh ja, dat vind ik niet erg. Ik heb liever een hoop geld waar ik me nuttig voor heb gemaakt dan mn handje ophouden voor wat grijpstuivers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef xenobinol het volgende:
De werkeloosheid loopt weer op![]()
Word het toch nog gezellig voor de uitkeringstrekkers... lekker met zijn allen een potje Schultenbrau drinken en samen shaggies rollen, terwijl de werkenden zich het zweet uit de naad werken![]()
Tja... de wens om nog langer voor de HRA van scheefkopers te werken zal steeds verder afnemen... De jongeren die geen huis meer kunnen kopen worden wel geacht mee te betalen aan het eigendom van scheefleners... een onhoudbare situatie natuurlijk
Tja de werkloosheid schommelt altijd, desalniettemin is hij nog steeds laag. Maar goed als jij nog steeds iedereen de verdoemenis in wenst... Daarnaast heeft werkloosheid niet alleen gevolgen voor kopers, alhoewel dat wellicht jouw vurige wens is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef xenobinol het volgende:
De werkeloosheid loopt weer op![]()
Word het toch nog gezellig voor de uitkeringstrekkers... lekker met zijn allen een potje Schultenbrau drinken en samen shaggies rollen, terwijl de werkenden zich het zweet uit de naad werken![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ja, dat vind ik niet erg. Ik heb liever een hoop geld waar ik me nuttig voor heb gemaakt dan mn handje ophouden voor wat grijpstuivers.
Kwestie van prioriteiten.
Wat dacht je, die bumper op die peugeot gaat 't 'm niet doen, dus dan maar een volvo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:52 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
De werknemers van je dealer kunnen niet meer betaald worden.
Toen wij daar gisteren stonden voor een nieuw lampje rechtsvoor was er niks aan de hand hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:52 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
De werknemers van je dealer kunnen niet meer betaald worden.
Yep, veiligheid boven allesquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat dacht je, die bumper op die peugeot gaat 't 'm niet doen, dus dan maar een volvo?
Nee, want dan had je nog wat rondgevraagd, en had je geen handtekening gezet onder de hypotheekvorm die je werd aangepraatquote:
Badum Tis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want dan had je nog wat rondgevraagd, en had je geen handtekening gezet onder de hypotheekvorm die je werd aangepraat
CPB had net gemeld dat het in de toekomst gaat afnemen naar 4 % en de economische groei gaat toenemen. Dat bobbeltje van 8000 lig ik dus niet wakker van.quote:
Linkje naar cijfers? Op mijn werk merk ik dat er weer overal mensen naar andere bedrijven toe gaan. Van werkloosheid niks te merken.quote:
Het waren ook voornamelijk vrouwen.... misschien wel allemaal werkzaam geweest in de makelaardij of op het notariskantoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:10 schreef antfukker het volgende:
[..]
Linkje naar cijfers? Op mijn werk merk ik dat er weer overal mensen naar andere bedrijven toe gaan. Van werkloosheid niks te merken.
Blij zijn omdat de werkloosheid op loopt is wel de ultieme vorm van "als ik geen leven heb gun ik de anderen ook niets"quote:
Dat wordt je nu pas duidelijk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blij zijn omdat de werkloosheid op loopt is wel de ultieme vorm van "als ik geen leven heb gun ik de anderen ook niets"
Dat het zó erg met hem is gesteld... helaas wel jaquote:
Och, hij trollt ook een beetje natuurlijk, je moet dat allemaal niet te serieus nemen. Hij moet toch wat om uiting te geven aan z'n frustratie nietwaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat het zó erg met hem is gesteld... helaas wel ja
Xeno is vast ook het type dat kijkersfiles veroorzaakt en dat bij een ongeluk de hulpverleners in de weg loopt om alles lekker goed te kunnen zien
Die mensen die hun baan kwijt raken zijn gewoon niet van belang voor de markt, zo werkt de markt in optima forma.... laat ze wat nuttigs gaan doen.... werk zatquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blij zijn omdat de werkloosheid op loopt is wel de ultieme vorm van "als ik geen leven heb gun ik de anderen ook niets"
In de technische sector is er al weer een enorme krapte op de arbeidsmarkt en dat wordt alleen maar erger.
Die 400k die thuis zitten zijn voor een deel mensen zoals jij. Te lui en/of ongeschikt om te werken. Die moeten wij helaas onderhouden en daar hebben we arbeidsmigranten hard bij nodig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die mensen die hun baan kwijt raken zijn gewoon niet van belang voor de markt, zo werkt de markt in optima forma.... laat ze wat nuttigs gaan doen.... werk zat![]()
Ik hoorde een uur geleden een man op BNR die een heel verhaal hield hoe belangrijk het was dat we arbeidsmigranten hier naar toe moeten halen... best heel belangrijk als er 400k aan mensen thuis zit in NL![]()
Mijn vriendin is zó gewenst in de markt, dat ze binnen 5 weken uit 2 betere functies kan kiezen, dan de functie die ze verlaat omdat haar jaarcontract om economische redenen niet wordt verlengd. Er is dus inderdaad werk zat, en niet alleen in de kassen oid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die mensen die hun baan kwijt raken zijn gewoon niet van belang voor de markt, zo werkt de markt in optima forma.... laat ze wat nuttigs gaan doen.... werk zat![]()
Ik hoorde een uur geleden een man op BNR die een heel verhaal hield hoe belangrijk het was dat we arbeidsmigranten hier naar toe moeten halen... best heel belangrijk als er 400k aan mensen thuis zit in NL![]()
Nou, dat is exact wat jou gebeurd is he? En toch zit jij ook thuis uitkering te trekken. Laat ze wat nuttigs doen, werk zat inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die mensen die hun baan kwijt raken zijn gewoon niet van belang voor de markt, zo werkt de markt in optima forma.... laat ze wat nuttigs gaan doen.... werk zatIk hoorde een uur geleden een man op BNR die een heel verhaal hield hoe belangrijk het was dat we arbeidsmigranten hier naar toe moeten halen... best heel belangrijk als er 400k aan mensen thuis zit in NL
![]()
Ja, en dan wil je mensen die goedkoop zijn en makkelijk om de tuin te leiden, om de rotklusjes te doen. Want laten we wel zijn, we hoeven geen mensen van buiten af te halen om het werk te doen dat Xeno anders gedaan zou hebben. Zonder diploma's kom je niet zo heel ver, dus laten we nou niet doen alsof we mensen van buiten moeten halen omdat er management functies ingevuld moeten worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die 400k die thuis zitten zijn voor een deel mensen zoals jij. Te lui en/of ongeschikt om te werken. Die moeten wij helaas onderhouden en daar hebben we arbeidsmigranten hard bij nodig.
lol. what the fuck.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef CoolGuy het volgende:
Daarover gesproken. Whuzz, wil je lachen?
Onderhandelingen salarisverhoging mbt lease auto erbij
Wacht even... hij moet dus 125 euro *inleveren* om in een Aygo te gaan rijdenquote:Ik krijg een lease auto waarvoor ik 125 euro pm ga betalen die van mijn salaris word ingehouden, dit gaat om een Toyota Aygo.
Mooi topic he. En TS snapt het niet, want hij ziet alleen maar dat ie een auto krijgt, en daar is 't 'm om te doen. Verder geen vragen stellen, gewoon ja en amen zeggen en die handtekening zetten. Waar kennen we dat van?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol. what the fuck.
[..]
Wacht even... hij moet dus 125 euro *inleveren* om in een Aygo te gaan rijden![]()
Ik zou het voorstel omdraaien en zeggen dat als ze willen dat ik in een Aygo ga rijden ze me daar flink voor compenseren met een salarisverhoging
Daar bij Toyota leeft het idee dat ik mijn 20 jaar oude P8 ga inleveren voor een Aygo.... zo'n halve nep Toyotaquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:59 schreef Whuzz het volgende:
Wacht even... hij moet dus 125 euro *inleveren* om in een Aygo te gaan rijden![]()
Ik zou het voorstel omdraaien en zeggen dat als ze willen dat ik in een Aygo ga rijden ze me daar flink voor compenseren met een salarisverhoging
Herinner hem er dan ook aan dat hij bij zijn leasecontract moet afspreken dat deze op naam van de werkgever komt, niet dat hij met een leaseauo blijft zitten als de detachtering stopt. Die hebben we ook al vaker voorbij zien komen hier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:07 schreef CoolGuy het volgende:
Wel zielig op zich, eens kijken of we hem een beetje op weg kunnen helpen.
Ach, dat is ook maar een afweging. Als die persoon er enorm vertrouwen in heeft dat hij zichzelf + leaseauto aan de volgende werkgever kan verkopen, dan is het geen probleem.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Herinner hem er dan ook aan dat hij bij zijn leasecontract moet afspreken dat deze op naam van de werkgever komt, niet dat hij met een leaseauo blijft zitten als de detachtering stopt. Die hebben we ook al vaker voorbij zien komen hier.
Mja die jongen moeten we echt wel even behoeden voor een grote fout.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Herinner hem er dan ook aan dat hij bij zijn leasecontract moet afspreken dat deze op naam van de werkgever komt, niet dat hij met een leaseauo blijft zitten als de detachtering stopt. Die hebben we ook al vaker voorbij zien komen hier.
Nee, die redeneert vanuit z'n eigen falen wat ie probeert af te wentelen op anderen. Maar in het geval van TS uit dat topic is het gewoon iemand die nog nat is achter zijn oren, gewoon graag een leaseauto wil, want leaseauto, en niet doorheeft dat ie zomaar genaaid zou kunnen worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:50 schreef Basp1 het volgende:
Wat zijn jullie toch barmhartig, ik dacht dat alleen xeno dat was en hij degene is die iedereen voor financiele malversaties wil behoeden.
Dat is dan weer een aardig gebaar van 'jullie'quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef CoolGuy het volgende:
Dus inderdaad, dat gun je zo iemand niet, dus even kijken of we wat voor hem kunnen betekenen.
Op 1500 euro bruto? Dan kun je zowat beter een uitkering trekken. Voor 1500 euro zet ik m'n wekker niet eensquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is dan weer een aardig gebaar van 'jullie'
Maar geef hem a.u.b. niet het advies om een huis te kopen![]()
Ik vind het toch wel schattig dat Xeno bij het horen van een salaris van 1500 bruto nog steeds denkt aan "Huisje kopen!"quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Op 1500 euro bruto? Dan kun je zowat beter een uitkering trekken. Voor 1500 euro zet ik m'n wekker niet eens
Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het rood. Wat is 't?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel schattig dat Xeno bij het horen van een salaris van 1500 bruto nog steeds denkt aan "Huisje kopen!"Zo naief als een pasgeboren kuikentje
Do tell.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het rood. Wat is 't?
Moest ineens aan de "will it blend" serie op youtube denken.quote:
quote:
Over kattenvoer gesproken. Noorse Boskat of Maine Coon. Ik twijfel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef xenobinol het volgende:
Arm kuikentje.... beetje tot kattenvoer vermaalt worden in de blender van CoolGuy![]()
Zelfs banksters hebben niet zulke perverse ideeën
Nee, die stoppen heel gewetenloos een hele hoop mensen in de mangel, nietwaar? Das net ff wat erger dan 1 kuikentjequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef xenobinol het volgende:
Arm kuikentje.... beetje tot kattenvoer vermaalt worden in de blender van CoolGuy![]()
Zelfs banksters hebben niet zulke perverse ideeën
Je bedoelt voer voor de kat of welke kat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over kattenvoer gesproken. Noorse Boskat of Maine Coon. Ik twijfel.
Ik weet niet wat het is, kan ik niet zien, maar ik vind het nu al tof, gewoon vanwege de moeite die je er in hebt gestokenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:52 schreef xenobinol het volgende:
Lijpe shit CoolGuy.... ik wist niet dat je zo 'flexibel' was![]()
Da's alleen als ze niet genoeg ruimte hebben. De achtertuin word "catproof" zodat hij/zij er niet uit kan. Dan heeft het beest 3 verdiepingen plus 20x7 meter tuin om zijn energie in kwijt te kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt voer voor de kat of welke kat?
Noorse Boskatten vreten gemiddeld 1 bankstel per jaar op
...ik moest het 3 maal lezen voordat ik geen konthaar las...quote:
Ach raken we het tere zieltje van xeno.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef xenobinol het volgende:
Stiekem vind ik dat best een zielig verhaalquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Speciaal voor alle piekkopers die met enorme onderwaarde zitten.![]()
Dit boek leert je om in een crisissituatie het hoofd boven water te houden, het geloof in jezelf te bewaren en nieuwe perspectieven te vinden. Sta met zelfvertrouwen en creativiteit in het leven door nuchter te denken en te doen. Dit boek geeft een flinke steun in de rug!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef Basp1 het volgende:
daarna gewoon door gegaan met ophalen en bij de vuilnisbelt waren er toch nog steeds levende over die daarna vrolijk over de vuilnisbelt liepen.![]()
Dat hebben wij gelukkig niet nodig. Ik heb eigenlijk wel wat advies nodig voor een nieuwe TV. Formaat ~42", LED backlight (want is moooi dun), en 3D hoeft niet. Iemand nog tips?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Speciaal voor alle piekkopers die met enorme onderwaarde zitten.![]()
Dit boek leert je om in een crisissituatie het hoofd boven water te houden, het geloof in jezelf te bewaren en nieuwe perspectieven te vinden. Sta met zelfvertrouwen en creativiteit in het leven door nuchter te denken en te doen. Dit boek geeft een flinke steun in de rug!![]()
[ afbeelding ]
Hoogste tijd voor je medicijnen, Scorpiemelquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Verrek, Pierre begint trekjes te vertonen van Jan. Ook een huis dat onverkoopbaar is geworden door de crisis zeker?Daar zit je dan, met je virtuele overwaarde die in rook is opgegaan, met een kuthypotheek met 35% AV, gevangen in je HRA-subsidiespons, geen mogelijkheid om over te stappen naar dat droomhuis omdat de bank niet meer in je spelletjes trapt
Godsamme zeg, als ik Pierre was had ik het wel geweten, de eerste de beste brug zou voldoen![]()
Ik heb 1.5 jaar geleden een LG ui de 9000 serie gekocht, daar ben ik erg te spreken over, vooral dat je er gewoon ook een usb harddisk aan kan hangen en deze tv de MKV bestanden kan afspelen. Alhoewel het MKV bestand dan wel het geluid op een bepaalde manier moet hebben opgeslagen. Maar het kan geod dat dat bij een nieuwere versie ook weer verbeterd is. AVI werkt ook, alleen de WMV bestanden werken niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat hebben wij gelukkig niet nodig. Ik heb eigenlijk wel wat advies nodig voor een nieuwe TV. Formaat ~42", LED backlight (want is moooi dun), en 3D hoeft niet. Iemand nog tips?
Samsung.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:
Dat hebben wij gelukkig niet nodig. Ik heb eigenlijk wel wat advies nodig voor een nieuwe TV. Formaat ~42", LED backlight (want is moooi dun), en 3D hoeft niet. Iemand nog tips?
Die behuizingen zijn zo blingbling als ik eerlijk ben. Wij willen een mooi zwart ding, geen chromen randjes of philips discoverlichting aan de zijkant etc.quote:
Uiteraard plasma, panasonic dus. Als je echt geld teveel hebt een Loewe. Einde bericht...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die behuizingen zijn zo blingbling als ik eerlijk ben. Wij willen een mooi zwart ding, geen chromen randjes of philips discoverlichting aan de zijkant etc.
Philips Ambilight Led TV, en dan de 8000 series.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De 37' variant staat bij mij in de kamer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef inXs het volgende:
[..]
Uiteraard plasma, panasonic dus. Als je echt geld teveel hebt een Loewe. Einde bericht...
Daar zitten geen chromen randjes op,dat lijkt zo op de foto. De randen zijn gewoon doorzichtig glaskunststof. http://www.bol.com/nl/p/e(...).html#product_imagesquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef fruityloop het volgende:
Die behuizingen zijn zo blingbling als ik eerlijk ben. Wij willen een mooi zwart ding, geen chromen randjes of philips discoverlichting aan de zijkant etc.
Sony KDL EX720.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden Loewe. Weliswaar nog een CRT bak, maar goed. Dat ding is in 5 jaar tijd al 1x gerepareerd, en na die 5 jaar was ie gewoon helemaal stuk. Daarna hebben ze een Panasonic LCD van 37" gekocht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef inXs het volgende:
[..]
Uiteraard plasma, panasonic dus. Als je echt geld teveel hebt een Loewe. Einde bericht...
Samsung heeft volgens mij geen 42" modellen, maar 40" modellen, net als Sony. Daarna komt dacht ik direct 46".quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef Whuzz het volgende:
42" Samsung hier, en het is inderdaad geen chromen rand, maar doorzichtig. Geeft een mooi strak effect. Hele ding is dus glas/zwart. Erg tevreden mee, maar achteraf had ik een maat groter moeten kopen. Hij was aan de stevige kant voor het vorige huis, maar we zitten nu verder van de TV af dus iets groter zou nu beter passen.
Maar goed, dat doen we dan bij de volgende wel. Ik wacht zowieso even af wat die hele 3D hype gaat doen. "3D ready" klinkt me in elk geval erg "net niet". Dat was ook zo met HD ready. Je kunt dan wel net HD signaal gebruiken maar je kunt er net nix mee.
3D ready wilt alleen zeggen dat er geen bril bijgeleverd zit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef Whuzz het volgende:
42" Samsung hier, en het is inderdaad geen chromen rand, maar doorzichtig. Geeft een mooi strak effect. Hele ding is dus glas/zwart. Erg tevreden mee, maar achteraf had ik een maat groter moeten kopen. Hij was aan de stevige kant voor het vorige huis, maar we zitten nu verder van de TV af dus iets groter zou nu beter passen.
Maar goed, dat doen we dan bij de volgende wel. Ik wacht zowieso even af wat die hele 3D hype gaat doen. "3D ready" klinkt me in elk geval erg "net niet". Dat was ook zo met HD ready. Je kunt dan wel net HD signaal gebruiken maar je kunt er net nix mee.
Dat is dan toch ook afhankelijk wat voor 3d technologie men gebruikt, passieve of actieve brillen. Waarbij je met passieve brillen ook niet echt duur uit bent, acrtieve brillen die zijn flink aan de prijs en daarin moeten ook nog eens baterrijen oid zitten om actief te zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Samsung heeft volgens mij geen 42" modellen, maar 40" modellen, net als Sony. Daarna komt dacht ik direct 46".
3D ready betekent alleen maar dat je bij de tv geen brilletjes geleverd krijgt. De TV is dan volgens mij wel in staat om 3D weer te geven, maar als je geen brilletjes hebt, heb je daar ook niks aan. Het niet meeleveren van die brilletjes drukt de kosten, want als je die brilletjes er wel bij krijgt zit dat ook in de prijs van de TV verwerkt.
Heb je ook nog steeds dat touwtje achter je brievenbus zodat je kinderen zichzelf kunnen binnenlaten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef PierreBetfair het volgende:
Philips of Sony, dat is wat ik tijdens mijn opvoeding heb meegekregen over TV's. En daar houd ik me netjes aan.
Ik kies altijd voor degelijkheid ipv goedkope meuk met kansloze snufjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Heb je ook nog steeds dat touwtje achter je brievenbus zodat je kinderen zichzelf kunnen binnenlaten?
Dan is het een 40" misschien. Ik meen dat het 104 of 106cm was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Samsung heeft volgens mij geen 42" modellen, maar 40" modellen, net als Sony. Daarna komt dacht ik direct 46".
Philips kan je schappen vind ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef PierreBetfair het volgende:
Philips of Sony, dat is wat ik tijdens mijn opvoeding heb meegekregen over TV's. En daar houd ik me netjes aan.
Phillips gaat binnen 3 jaar kapot, maar altijd buiten de garantietermijn en Sony is altijd nét teveel kleurtjes, nét teveel bass, enz. Doet het goed op de camping en bij de buurtBBQ, maar niet geschikt als je fatsoenlijk beeld of geluid wilt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil geen fatsoenlijk beeld, ik wil degelijk beeld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef Whuzz het volgende:
Phillips gaat binnen 3 jaar kapot, maar altijd buiten de garantietermijn en Sony is altijd nét teveel kleurtjes, nét teveel bass, enz. Doet het goed op de camping en bij de buurtBBQ, maar niet geschikt als je fatsoenlijk beeld of geluid wilt.
Is kwestie van calibreren. Schema's kun je vinden op het net.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Phillips gaat binnen 3 jaar kapot, maar altijd buiten de garantietermijn en Sony is altijd nét teveel kleurtjes, nét teveel bass, enz. Doet het goed op de camping en bij de buurtBBQ, maar niet geschikt als je fatsoenlijk beeld of geluid wilt.
Ja,maar je begrijpt toch wel dat tijdens je opvoeding het over CRT-TV's ging? (En qua CRT-TV's ben ik het er helemaal mee eens.)quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik kies altijd voor degelijkheid ipv goedkope meuk met kansloze snufjes.
Neh, wat ik bedoel is er juist niet uit te calibreren. Misschien dat het de laatste jaren verbeterd is hoor, dat zou kunnen. Ik heb al tijden niets meer van sony gekocht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:19 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Is kwestie van calibreren. Schema's kun je vinden op het net.
Je weet dat in Azië LG als een absoluut B-merk wordt beschouwd, Sony als redelijk voor zijn prijs en Samsung daar een topmerk is? Die zitten iets dichter bij de bron dan wij wat dat betreft. Ik vertrouw Japanners voor geen meter, maar als ze het over electronica hebben ben ik geneigd ze te gelovenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik kies altijd voor degelijkheid ipv goedkope meuk met kansloze snufjes.
Loewequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef inXs het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook? 'Als je echt geld teveel hebt een Loewe'quote:
Dan moet je er om het te completeren ook nog een bose audio set bij nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook? 'Als je echt geld teveel hebt een Loewe'
Die troep wil ik gratis nog niet hebben
Ja, en die meuk aansluiten op je Bang en Olufsen audioset.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:54 schreef Basp1 het volgende:
Dan moet je er om het te completeren ook nog een bose audio set bij nemen.
dan heb je wel top of the bill design volgens huis en living of weet ik veel wat voor markting programma's/ bladen er nog meer zijn die die rotzooi aanprijzen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, en die meuk aansluiten op je Bang en Olufsen audioset.
The horror...
Tja, sommige mensen menen er recht op te hebben om belazerd te worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef Basp1 het volgende:
dan heb je wel top of the bill design volgens huis en living of weet ik veel wat voor markting programma's/ bladen er nog meer zijn die die rotzooi aanprijzen.
Shit, hier staan 2 sets..quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen menen er recht op te hebben om belazerd te worden.
Aluminium of staal denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl/
Suggestie voor de rubriek: Ehmmm... Brandhout?
LG.... mooi spul... met de glasplaat ervoor?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb 1.5 jaar geleden een LG ui de 9000 serie gekocht, daar ben ik erg te spreken over, vooral dat je er gewoon ook een usb harddisk aan kan hangen en deze tv de MKV bestanden kan afspelen. Alhoewel het MKV bestand dan wel het geluid op een bepaalde manier moet hebben opgeslagen. Maar het kan geod dat dat bij een nieuwere versie ook weer verbeterd is. AVI werkt ook, alleen de WMV bestanden werken niet.
Philips heeft altijd zo'n flets beeld gehad, Sony is een stuk beter. Maar de beste televisies komen bij JVC, Samsung en Panasonic weg. LG mag er ook wezen maar dan meer vanwege het design.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef PierreBetfair het volgende:
Ja dat ding is maar 3 cm dun waarvan 0.5 cm ingenomen wordt door de glasplaat. Alleen de stekkers komen er loodrecht uit wat als je dat ding plat tegen de muur wilt hangen onmogelijk maakt. Ik heb maar een 42" anders zou ik me huiskamer helemaal moeten verbouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
LG.... mooi spul... met de glasplaat ervoor?
Als ik een baan zou hebben zou ik die ook gekocht hebben... in 60" natuurlijk
*Kuch* Elcootjes...?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef xenobinol het volgende:
By the way.... alle consumentenelektronica is natuurlijk troep... gemaakt met de goedkoopste onderdelen die de inkopen kon vinden.
Dat is de pest met die hele hele hele platte LED tv's. Er zit of een blok ergens achter waardoor je ze niet tegen de muur kunt hangen zo plat of het kabelwerk zit in de voet, en dan kun je 'm ook niet ophangen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja dat ding is maar 3 cm dun waarvan 0.5 cm ingenomen wordt door de glasplaat. Alleen de stekkers komen er loodrecht uit wat als je dat ding plat tegen de muur wilt hangen onmogelijk maakt. Ik heb maar een 42" anders zou ik me huiskamer helemaal moeten verbouwen.
Je beugel komt er ook nog achter en met haakse stekkers kom je een heel eind.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is de pest met die hele hele hele platte LED tv's. Er zit of een blok ergens achter waardoor je ze niet tegen de muur kunt hangen zo plat of het kabelwerk zit in de voet, en dan kun je 'm ook niet ophangen.
Sharp? WTF?quote:Bij Sony en LG blijf ik heel ver weg, dat spul hoef niet. Samsung zou ik ook niet direct kopen, maar wel eerder dan LG, maar dan zou mijn voorkeur nog steeds uitgaan naar Sharp als ik geen Panasonic kon kiezen.
Jawel hoor, als ik moest kiezen koos ik eerder Sharp dan Sony, Samsung of LG.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je beugel komt er ook nog achter en met haakse stekkers kom je een heel eind.
[..]
Sharp? WTF?
Ja, dat zei je al. Sterkte dan maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef CoolGuy het volgende:
Jawel hoor, als ik moest kiezen koos ik eerder Sharp dan Sony, Samsung of LG.
Hey jij snapt het ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is de pest met die hele hele hele platte LED tv's. Er zit of een blok ergens achter waardoor je ze niet tegen de muur kunt hangen zo plat of het kabelwerk zit in de voet, en dan kun je 'm ook niet ophangen.
Vroeger was Pioneer de shit, maar die maken zelf geen panelen meer. Next best thing is dan Panasonic.
Bij Sony en LG blijf ik heel ver weg, dat spul hoef niet. Samsung zou ik ook niet direct kopen, maar wel eerder dan LG, maar dan zou mijn voorkeur nog steeds uitgaan naar Sharp als ik geen Panasonic kon kiezen.
Maar hoe dan ook, ik zou wederom zonder twijfelen voor Panasonic gaan.
Het enige wat kut is van allemaal die platte tv's is het geluid, maar goed, dat sluit je als het goed wil doen toch op een receiver aan. In mijn geval is dat Marantz, met speakers van Mordaunt-Short
Dat hoeft niet, aangezien Panasonic nog steeds gewoon TVs maakt dus de volgende TV wordt gewoon weer een Panasonicquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al. Sterkte dan maar.
Nou ja, zolang je ze maar niet gaat huren omdat dat voordeliger zou zijn...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:38 schreef CoolGuy het volgende:
Dat hoeft niet, aangezien Panasonic nog steeds gewoon TVs maakt dus de volgende TV wordt gewoon weer een Panasonic
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je ze maar niet gaat huren omdat dat voordeliger zou zijn...
Ik denk niks,ik wacht op Xeno, die jou eens haarfijn uit komt leggen dat je beter 6 jaar kan wachten met het kopen van die tv, want dan is ie goedkoper.quote:
Want dit is de TV markt topic?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk niks,ik wacht op Xeno, die jou eens haarfijn uit komt leggen dat je beter 6 jaar kan wachten met het kopen van die tv, want dan is ie goedkoper.
Nee, maar Xeno zwerft hier wel rond, dus dat komt vanzelf goed....quote:
Nou hebben mijn ouders sinds hun trouwen 40+ jaar geleden 2 B&O sets gehad, en die werken beiden nog steeds. Sterker nog, voor die oudste kon mijn vader zonder problemen een nieuwe naald voor de platenspeler kopen. Probeer dat maar eens bij een ander merk, die bieden zulke service echt niet. Ook daar betaal je voor, en dan hebben zij tenminste nog een fatsoenlijke R&D afdeling, itt tot bose of loewe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dan heb je wel top of the bill design volgens huis en living of weet ik veel wat voor markting programma's/ bladen er nog meer zijn die die rotzooi aanprijzen.
Tja... die zijn wel vaak als eerste aan de beurtquote:
De eerste digitale televisies van Sharp waren echt bagger.... het was net of je naar een slecht gecomprimeerd MPEG filmpje op youtube zat te kijkenquote:
Klopt, waren de 54/63/70 CS series...Mijn god wat een bagger. Nee,dat zeg ik niet goed. Bagger,met hoofdletter B.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef xenobinol het volgende:
De eerste digitale televisies van Sharp waren echt bagger.... het was net of je naar een slecht gecomprimeerd MPEG filmpje op youtube zat te kijken
Volgens mij was er een grote landelijke retailer die die dingen haast gratis weg gaf op het laatst omdat alle klanten ze terug kwamen brengenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Klopt, waren de 54/63/70 CS series...Mijn god wat een bagger. Nee,dat zeg ik niet goed. Bagger,met hoofdletter B.
Ik heb er i.i.g. goed geld aan verdiend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef xenobinol het volgende:
Volgens mij was er een grote landelijke retailer die die dingen haast gratis weg gaf op het laatst omdat alle klanten ze terug kwamen brengen![]()
Sharp kennende zullen ze wel weer zelf het wiel hebben willen uitvinden... dat is prima maar geef je ontwikkelaars dan de tijd om het goed te doen
quote:vr 24 jun 2011, 08:03 | 30 reacties
Verboden afspraken makelaars
AMSTERDAM - Enkele makelaars melden dat collega's verboden afspraken niet schuwen om huizenprijzen hoog te houden.
Door de ingeklapte woningmarkt is de nood hoog onder deze beroepsbeoefenaars.
Met verboden afspraken worden inkomsten veilig gesteld.
Anonieme bronnen: „Voor ons als makelaars is het van cruciaal belang de waarde van de huizen nu op peil te houden. Dat kan niet als we keer op keer de prijzen verlagen.”
Zo die kunnen dus bij rijtje van 2e hands autoverkopers, bankiers en verzekeraars..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:20 schreef meth77 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kelaars__.html?p=4,1
[..]
Huh? Je kunt als makelaar zijnde toch beter 2 huizen verkopen a 85% dan 1 huis a 100% van de vraagprijs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:20 schreef meth77 het volgende:
Lijkt me ook niet logisch, los van het feit dat huizenverkopers nog steeds naar een makelaar gaan die hun huis het hoogst inschat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Huh? Je kunt als makelaar zijnde toch beter 2 huizen verkopen a 85% dan 1 huis a 100% van de vraagprijs?
Onzinverhaal dus.
Veel mensen doen het zelf of tekenen geen overeenkomst, maar degenen die een overeenkomst hebben getekend zitten vast aan de makelaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Huh? Je kunt als makelaar zijnde toch beter 2 huizen verkopen a 85% dan 1 huis a 100% van de vraagprijs?
Onzinverhaal dus.
Gaat de goede kant op. Kan ook geen kwaad. Makelaars en hypotheekverkopers voegen niets toe aan de economie en er zijn er veel te veel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:48 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekwoord op google: "makelaar"
Bovenste grafiek: het aantal zoekopdrachten op het woord "makelaar"
Onder het aantal nieuwsberichten over "makelaar" op internet.
Sowieso hebben geldschuivers geen werkelijke functiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op. Kan ook geen kwaad. Makelaars en hypotheekverkopers voegen niets toe aan de economie en er zijn er veel te veel.
Hebben veel managers dat ook niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef meth77 het volgende:
[..]
Sowieso hebben geldschuivers geen werkelijke functie
Helemaal mee eens. Maar helaas doet 20% van de Nederlanders niets anders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef meth77 het volgende:
[..]
Sowieso hebben geldschuivers geen werkelijke functie
Ga jij dan je uitkering ook echt verdienen?!?! Er zijn nl. ook mensen bezig om jou te voorzien van je maandelijkse sociale bonus, die schuiven ook geld zoals je het mooi noemt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef xenobinol het volgende:
Ik denk dat de gehele economie netto beter af is als we alle geldschuivers en zinloze managers een bijstandsuitkering geven.... dat zal een kleinere schadepost opleveren dan ze maar te laten graaien ten koste van de werkende mens.
Ik denk dat de gehele economie netto beter af is als we ALLE subsidies stoppen. En alle bijtellingen ook trouwens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef xenobinol het volgende:
Ik denk dat de gehele economie netto beter af is als we alle geldschuivers en zinloze managers een bijstandsuitkering geven.... dat zal een kleinere schadepost opleveren dan ze maar te laten graaien ten koste van de werkende mens.
DEALquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:25 schreef fruityloop het volgende:
Ga jij dan je uitkering ook echt verdienen?!?!
Het verbaasd mij ook dat die hardwerkende mensen zich zo makkelijk laten bestelen door de banken, geldschuivers en nutteloze parasieten die de hele dag maar Schultenbrau zuipen en shag roken.... maar zo lang dit nog toegestaan word moet je er gewoon van profiteren... omdat het kan.... bankster stylequote:Er zijn nl. ook mensen bezig om jou te voorzien van je maandelijkse sociale bonus, die schuiven ook geld zoals je het mooi noemt.
De aandeelhouders van die clubs zijn oa mijn pensioenfonds, dus indirect profiteer ik daar ook weer van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
DEAL
[..]
Het verbaasd mij ook dat die hardwerkende mensen zich zo makkelijk laten bestelen door de banken, geldschuivers en nutteloze parasieten die de hele dag maar Schultenbrau zuipen en shag roken.... maar zo lang dit nog toegestaan word moet je er gewoon van profiteren... omdat het kan.... bankster style
Jouw pensioenfonds heeft aandelen bier en shag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De aandeelhouders van die clubs zijn oa mijn pensioenfonds, dus indirect profiteer ik daar ook weer van.
Ik vind dit een vreemd bericht. Makelaars maakt het echt niet zoveel uit hoe hoog de verkoopprijs is. Die zijn vooral gebaat bij omzet. De markt stilleggen door de prijzen te hoog te houden is in hun nadeel. Veel makelaars proberen hun klanten juist ervan te overtuigen dat de vraagprijzen van 2008 niet meer reeel zijn en dat ze moeten zakken met de prijzen om te kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:20 schreef meth77 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar zijn er geen makelaars die fixed-price iets doen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemd bericht. Makelaars maakt het echt niet zoveel uit hoe hoog de verkoopprijs is. Die zijn vooral gebaat bij omzet. De markt stilleggen door de prijzen te hoog te houden is in hun nadeel. Veel makelaars proberen hun klanten juist ervan te overtuigen dat de vraagprijzen van 2008 niet meer reeel zijn en dat ze moeten zakken met de prijzen om te kunnen verkopen.
Dat maakt toch niks uit voor het principe. Een makelaar wordt deels betaalt voor het aanbieden van het huis en deels voor de verkoop. Als zo'n huis 2 jaar te koop staat en een paar bezichtigingen gehad heeft dan draait die makelaar enkel nog maar verlies op dat huis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef antfukker het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar zijn er geen makelaars die fixed-price iets doen?
Ach, belasting betalen moet je toch. Of er van mijn belasting 1 cent of 100 cent naar nutteloze parasieten gaat maakt mij niet uit. Voor mezelf blijft er meer dan genoeg over, en daar werk ik voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
DEAL
[..]
Het verbaasd mij ook dat die hardwerkende mensen zich zo makkelijk laten bestelen door de banken, geldschuivers en nutteloze parasieten die de hele dag maar Schultenbrau zuipen en shag roken.... maar zo lang dit nog toegestaan word moet je er gewoon van profiteren... omdat het kan.... bankster style
kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat de gehele economie netto beter af is als we ALLE subsidies stoppen. En alle bijtellingen ook trouwens.
Gewoon doorzichtig en eenvoudig, da's efficient.
Subsidie maakt meer kapot dan je lief is
Hoe bedoel je? Dat mensen zelf hun huis te koop aan gaan bieden? Dan wordt het een hilarische site. Mensen kunnen nog geen halve zin foutloos spellen tegenwoordig, laat staan een hele omschrijving van hun huis maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef de_ier het volgende:
Men moet met een open-source Funda komen.
Dan is het tot ziens makelaardij.
Iedereen heeft een digitale camera tegenwoordig.
quote:do 23 jun 2011, 14:29 |
Werkgevers slachten huizenmarkt
http://www.telegraaf.nl/o(...)t__.html?sn=overgeld
AMSTERDAM - De huizenmarkt wordt (zonder verdoving) om zeep geholpen door de werkgevers.
Een starter met een tijdelijk contract is kansloos bij een hypotheekbank.
Flexwerken op een tijdelijk contract is hard op weg om volksvijand nummer één van de koopwoning te worden. Als je aan de ene kant je werknemersbestand behandelt als een soort trekharmonica om dalende winstcijfers van het bedrijfsleven op te vangen, dan moet je niet vreemd opkijken als de banken aan de andere kant niet thuis geven als er voor een riskante lening wordt aangeklopt.
Afleidingsmanoevre
Door het gekrakeel over het nieuwe hypotheekplafond van de banken wordt de aandacht afgeleid van het werkelijke probleem. Dat plafond is 110% van de koopprijs van de woning en daar komt een aflossingsverplichting van 50% van die koopprijs in 30 jaar bij. Dát zou de oorzaak van een toenemend “néé” tegen een hypotheekaanvraag zijn. Regelrechte bull-shit!
The party is over
Het eigen woningbezit is uitgegroeid tot een bron van speculatie, die decennia lang tot snelle vermogensvorming heeft geleid. Dat feest is voorbij. Een comeback van die gouden tijden is ook niet waarschijnlijk, met alle potjes die er nu op het vuur staan om er voor te zorgen, dat linksom of rechtsom de renteaftrek beperkt gaat worden. De pijn wordt daarbij eerlijk verdeeld. Ook de aanvoerders van de Quote 500 ontkomen niet aan een fikse aderlating, als de waarde van vastgoed in hoog tempo met miljoenen tegelijk wordt teruggebracht naar realistischere hoogten.
Dat maakt de weg vrij naar het doel waarvoor het bezit van een eigen woning ooit bedoeld was. Lekker wonen in een passend eigen huis dat is afbetaald als je met pensioen gaat.
En anders stel je toch een vrijwillige moderator aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef de_ier het volgende:
Als ik een paar duizend euro kan besparen bij de aankoop neem ik de spelfouten voor lief hoor.
Mijn ouders hebben ook een huis verkocht in de jaren 80 middels een oproep in de krant te plaatsen.
op zich een goed idee...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef de_ier het volgende:
De doorsnee Ollander heeft veel te weinig kennis van zaken om zelf het huis te verkopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef de_ier het volgende:
Als ik een paar duizend euro kan besparen bij de aankoop neem ik de spelfouten voor lief hoor.
Mijn ouders hebben ook een huis verkocht in de jaren 80 middels een oproep in de krant te plaatsen.
Niets nieuws toch? De oudjes hebben vaste contracten en zorgen dat het ontslagrecht niet versoepeld wordt. Inefficiente onrendabele ouddjes ontslaan kost het bedrijf dus een vermogen, waarna het oudje 38 maanden WW zuigt omdat-ie vanwege z'n traagheid en hoge vraagprijs nergens welkom is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:29 schreef meth77 het volgende:
Een van de oorzaken van de ramp op de vastgoedmarkt is het tijdelijk contract dat tot 5 keer verlengd mag worden voor de baas je inwisselt voor een andere sukkel
Ik weet niet of dat zo is. Niemand leest de omschrijving.quote:De doorsnee Ollander heeft veel te weinig kennis van zaken om zelf het huis te verkopen.
Lompe omschrijving zorgt er al voor dat 95% van de potentiele kopers afhaakt.
Dit heeft ook te maken met dat de gemiddelde jongeren niet meer geinteresseerd zijn in ouderwetse politiek, en raden en besturen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Niets nieuws toch? De oudjes hebben vaste contracten en zorgen dat het ontslagrecht niet versoepeld wordt. Inefficiente onrendabele ouddjes ontslaan kost het bedrijf dus een vermogen, waarna het oudje 38 maanden WW zuigt omdat-ie vanwege z'n traagheid en hoge vraagprijs nergens welkom is.
Aan de andere kant mogen jongeren steeds meer tijdeljike contracten krijgen, om maar vooral te voorkomen dat het ontslagrecht in z'n geheel op de schop moet.
Op zich wel een goed idee. Dat kun je zelf ook wel realiseren, zo moeilijk is dat helemaal niet. Valt ook nog wel wat mee te verdienen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef de_ier het volgende:
Idee? Het bestaat al lang. Sites genoeg waar particulieren hun huis zelf aanbieden. 1000 x minder kijkers dan op Funda, maar je mag het proberen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee. Dat kun je zelf ook wel realiseren, zo moeilijk is dat helemaal niet. Valt ook nog wel wat mee te verdienen.
Misschien dat ik zoiets wel doe. Gewoon a-la facebook, accountje aanmaken, fotootjes uploaden en klaar. Alleen de zoekfunctie zal wat meer werk zijn.
dan nog al die losse sitejes koppelen via een soort http://www.gaspedaal.nl/ noem het maar verzamelhuis.nlquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Idee? Het bestaat al lang. Sites genoeg waar particulieren hun huis zelf aanbieden. 1000 x minder kijkers dan op Funda, maar je mag het proberen.
Zal weinig uithalen. Mensen kopen toch liever via een makelaar. Aankoop van tonnen is iets anders dan een tweedehands auto van 5 duizend euro. Die durf ik ook best van een particulier te kopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef meth77 het volgende:
[..]
dan nog al die losse sitejes koppelen via een soort http://www.gaspedaal.nl/ noem het maar verzamelhuis.nl
Je kunt dan toch gewoon een aankoopmakelaar inschakelen, als je dat zo graag wilt? Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:18 schreef PierreBetfair het volgende:
Zal weinig uithalen. Mensen kopen toch liever via een makelaar. Aankoop van tonnen is iets anders dan een tweedehands auto van 5 duizend euro. Die durf ik ook best van een particulier te kopen.
Ik wil helemaal geen kosten maken door een aankoopmakelaar te gaan betalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je kunt dan toch gewoon een aankoopmakelaar inschakelen, als je dat zo graag wilt? Ik zie het probleem niet.
Bovendien koop je het huis sowieso van een particulier en niet van de makelaar.
En ik vertrouw niet op die makelaar zijn antwoorden, ik regel zelf wel iemand met bouwkundig inzicht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil een huis kopen dat door een makelaar wordt aangeboden, aan wie je je vragen kunt stellen mbt het huis.
Precies, en dat heb je dan ook gedaan, je hebt verder geen enkele vraag gesteld en je hebt gebogen als een knipmes. En vervolgens hou je een kuthypotheek over als resultaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kosten maken door een aankoopmakelaar te gaan betalen.
Ik wil een huis kopen dat door een makelaar wordt aangeboden, aan wie je je vragen kunt stellen mbt het huis. Ik ga daar geen cent voor betalen.
Als je dat doet ben je niet zo slim. Je moet em de oren van zn hoofd vragen en alle antwoorden zwart op wit laten zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
Precies, en dat heb je dan ook gedaan, je hebt verder geen enkele vraag gesteld en je hebt gebogen als een knipmes. En vervolgens hou je een kuthypotheek over als resultaat.
Maar dat heb jij niet gedaan. Jij hebt wat die meneer zei voor waarheid aangenomen, en verder heb je helemaal niks meer gedaan aan uitzoeken. Je hebt alleen je handtekening gezet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je niet zo slim. Je moet em de oren van zn hoofd vragen en alle antwoorden zwart op wit laten zetten.
Ik zeg net al, dan ben je niet zo slim. Vastleggen die handel !!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef CoolGuy het volgende:
Maar dat heb jij niet gedaan. Jij hebt wat die meneer zei voor waarheid aangenomen, en verder heb je helemaal niks meer gedaan aan uitzoeken. Je hebt alleen je handtekening gezet.
Natuurlijk vastleggen die handel, doh. Maar, dat vergeet je nu voor de volgende keer vast niet meer toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik zeg net al, dan ben je niet zo slim. Vastleggen die handel !!
Je meent te weten hoe ik gehandeld heb bij aankoop van mn huis, lolquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
Natuurlijk vastleggen die handel, doh. Maar, dat vergeet je nu voor de volgende keer vast niet meer toch?
Ja tenzij je nu gaat beweren dat het hele verhaal wat je hebt opgehangen over je 35% AV omdat je anders nog meer moest gaan betalen verzonnen was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:47 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je meent te weten hoe ik gehandeld heb bij aankoop van mn huis, lol
Gastquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja tenzij je nu gaat beweren dat het hele verhaal wat je hebt opgehangen over je 35% AV omdat je anders nog meer moest gaan betalen verzonnen was.
In dat geval moeten we Whuzz even roepen, want dan is er al een 3e variant van je sprookje.
He het maakt mij verder allemaal niet uit manquote:
Prima hypotheek 35% AV, 65% spaar 10 jaar vast op 4.25 en 4.4%quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He het maakt mij verder allemaal niet uit manJe kunt hier een verhaal vertellen, en niemand die kan beoordelen of het echt waar is. Wat niet verandert is de waarheid, en dat is dat je hypotheek is wat ie is.
quote:DEN HAAG - Vicepremier Maxime Verhagen adviseert mensen die op het punt staan een huis te kopen niet te speculeren op mogelijke besluiten van het kabinet voor de woningmarkt. „Iedereen die zijn oog heeft laten vallen op een mooi huis, moet het gewoon kopen. Want daar heeft hij jarenlang plezier van”, aldus Verhagen vrijdag na afloop van de ministerraad.
Het enige waar een huizenkoper volgens Verhagen zeker van kan zijn is dat het huidige kabinet niet zal morrelen aan de hypotheekrenteaftrek. Het kabinet beraadt zich momenteel op een visie op de woningmarkt. Eerder deze week bleek dat minister Piet Hein Donner (Binnenlandse Zaken) voorstander is van aanpassingen aan de overdrachtsbelasting, de belasting op de koop van onroerend goed.
Wacht maar tot je tien jaar voorbij zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Prima hypotheek 35% AV, 65% spaar 10 jaar vast op 4.25 en 4.4%
Niks mis meeAls jij dat een baggerhypotheek vindt, is dat je goed recht
Lijkt me een heerlijk momentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef Scorpie het volgende:
Wacht maar tot je tien jaar voorbij zijn.
Verhagen wil verhuizen zeker?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:24 schreef corus het volgende:
Verhagen: huizenkoper kan zijn slag slaan
[..]
Ik denk niet dat hij nog steeds huurt,dus die kans is niet zo gek groot.quote:
bronquote:Flexwerken op een tijdelijk contract is hard op weg om volksvijand nummer één van de koopwoning te worden. Als je aan de ene kant je werknemersbestand behandelt als een soort trekharmonica om dalende winstcijfers van het bedrijfsleven op te vangen, dan moet je niet vreemd opkijken als de banken aan de andere kant niet thuis geven als er voor een riskante lening wordt aangeklopt.
Afleidingsmanoevre
Door het gekrakeel over het nieuwe hypotheekplafond van de banken wordt de aandacht afgeleid van het werkelijke probleem. Dat plafond is 110% van de koopprijs van de woning en daar komt een aflossingsverplichting van 50% van die koopprijs in 30 jaar bij. Dát zou de oorzaak van een toenemend “néé” tegen een hypotheekaanvraag zijn. Regelrechte bull-shit!
Starters maken voor nagenoeg 100% gebruik van de Nationale Hypotheek Garantie tot een bedrag van ¤ 350.000. Wie daarvoor in aanmerking wil komen, mag maximaal de kosten voor het verkrijgen in eigendom lenen en moet 50% van de koopprijs gaan sparen voor de aflossing van zijn lening over 30 jaar.
Welnu, de koopprijs van een nieuwbouwwoning is 100% (zonder meerwerk) en van een bestaande woning 106% (met 6% overdrachtsbelasting) terwijl de aflossingsverplichting van 50% precies even hoog is! De ruimte voor meerwerk in nieuwe woningen en het opknappen van een oude woning is dan natuurlijk beperkt en voor de notaris- en advieskosten moet je misschien gaan sparen.
Je kunt de banken van veel dingen de schuld geven, maar niet dat hun leenplafond van 110% van de koopprijs het breekpunt vormt voor de droomwens van kopers in spé. Werkgevers hebben de banken kopschuw gemaakt met hun voortdurende ijver voor versoepeling van het ontslagrecht en dat breekt de bouwsector van de club van Bernard Wientjes nu behoorlijk op.
The party is over
Het eigen woningbezit is uitgegroeid tot een bron van speculatie, die decennia lang tot snelle vermogensvorming heeft geleid. Dat feest is voorbij. Een comeback van die gouden tijden is ook niet waarschijnlijk, met alle potjes die er nu op het vuur staan om er voor te zorgen, dat linksom of rechtsom de renteaftrek beperkt gaat worden. De pijn wordt daarbij eerlijk verdeeld. Ook de aanvoerders van de Quote 500 ontkomen niet aan een fikse aderlating, als de waarde van vastgoed in hoog tempo met miljoenen tegelijk wordt teruggebracht naar realistischere hoogten.
Dat maakt de weg vrij naar het doel waarvoor het bezit van een eigen woning ooit bedoeld was. Lekker wonen in een passend eigen huis dat is afbetaald als je met pensioen gaat. Dáár zit straks de echte winst voor de oplossing van het probleem van de enorme pensioengaten die er aan zitten te komen als de onzalige plannen voor het nieuwe pensioensysteem worden doorgezet.
Pssssttt....quote:
Ik volg ook niet alles hier , het meeste is offtopic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Pssssttt....
Dat stond op de vorige bladzijde ook al: Het grote huizenmarkt slowchat topic #7: Lekker roddelen en speculeren
'Niet alles' is een behoorlijk understatement als je niet eens weet wat er 1 pagina terug gepost is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef corus het volgende:
Ik volg ook niet alles hier , het meeste is offtopic.
Gemeente to the rescue. Jeuj..quote:Spijkenisse koopt voor 27 miljoen huizen
Project Rokade in Spijkenisse.
Het college van B en W van Spijkenisse wil voor ruim 27 miljoen euro in een klap 105 appartementen in het complex Rokade overnemen van een projectontwikkelaar en gaan verhuren, zo laat de gemeente weten.
De projectontwikkelaar krijgt de huizen niet verkocht waardoor volgens het college de ontwikkeling van de wijk in gevaar komt. De gemeenteraad moet zich nog over het plan buigen.
Het complex bestaat uit 173 appartementen en is in 2008 gebouwd. De projectontwikkelaar kreeg te maken met de crisis en kreeg volgens de gemeente 'ondanks actieve marketing' 105 appartementen niet verkocht. Spijkenisse wil de huizen te zijner tijd weer van de hand doen.
Het college is van plan de appartementen te verhuren in de vrije sector waar schaarste aan dat type huizen is. Mochten zich toch kopers melden, dan blijft verkoop mogelijk. (ANP)
Bron: AD.nl
Zeg het maar Maxime!quote:Vicepremier Maxime Verhagen adviseert mensen die op het punt staan een huis te kopen niet te speculeren op mogelijke besluiten van het kabinet voor de woningmarkt.
bron: krant van simpel nederland
Dart gaat de gemeente geld kosten dan, dat doen ze geen tweede keerquote:
Ik ruik steekpenningen! Compleet van de zotte natuurlijk om belastinggeld uit te geven aan BEDRIJVEN die hun producten niet kwijtraken vanwege een te hoge prijs! Als de dorpsbakker z'n broden zo duur maakt dat-ie dagelijks maar 30% kwijtraakt, springt de gemeente toch ook niet bij?quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:11 schreef announcement het volgende:
Projectontwikkelaar: ik wil een flat bouwen en appartementjes verkopen
Gemeente: geen probleem, je kunt bij ons een postzegeltje grond kopen voor x bedrag
Projectontwikkelaar: maar is dat x bedrag niet een beetje veel voor een postzegeltje grond?
Gemeente: dat reken je gewoon door in je verkoopprijzen
Projectontwikkelaar: maar dan zijn er maar een paar idioten te vinden die het kopen?
Gemeente: dan kopen wij wel wat overblijft voor veel te veel geld en verhuren we het
Projectontwikkelaar: oké, maar wie wil/kan die huur betalen dan?
Gemeente: daar vinden we wel een paar idioten voor en anders verkopen we het gewoon aan de woningstichting of zo en dan subsidiëren we de boel met gemeenschapsgeld.
Tja het is duidelijk een lokaal spelletje met overheidsgeldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ruik steekpenningen! Compleet van de zotte natuurlijk om belastinggeld uit te geven aan BEDRIJVEN die hun producten niet kwijtraken vanwege een te hoge prijs! Als de dorpsbakker z'n broden zo duur maakt dat-ie dagelijks maar 30% kwijtraakt, springt de gemeente toch ook niet bij?
Als deze projectontwikkelaar z'n prijzen laat zakken zijn z'n flatjes zo verkocht. 10.000 euro per flatje is ongetwijfeld haalbaar. 50.000 euro ongetwijfeld ook. Nu wil-ie 150-200.000 euro hebben, da's duidelijk te veel. En het is niet aan gemeenten om dergelijke bedrijven te subsidieren![]()
Eigenlijk hoop ik dat de EU deze Staatssteun verbiedt.
het zal echt niet tegen verkoopprijs gaan maar dik eronder.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja het is duidelijk een lokaal spelletje met overheidsgeld
De gemeente moet de man gewoon verplichtten na een jaar verkoop hup in de verhuur of voor 50% van de taxatiewaarde overdoen aan de gemeente , maar niet tegen verkoopprijs.
Stelletje idioten, de gemeenteraad zit te suffen daar
Waarom kan de projectontwikkelaar ze zelf niet in de verhuur zetten en moet de gemeente daar dan iets voor verzinnen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef PierreBetfair het volgende:
het zal echt niet tegen verkoopprijs gaan maar dik eronder.
Omdat de projectontwikkelaar keiharde cash nodig heeft, veel en snel !! Liquiditeitsprobleempjes bij die clubquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:41 schreef Basp1 het volgende:
Waarom kan de projectontwikkelaar ze zelf niet in de verhuur zetten en moet de gemeente daar dan iets voor verzinnen?
Mooi van die gemeente dat ze die projectontwikkelaars een beetje helptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef Bayswater het volgende:
Hierom:
Rokade bestaat onder andere uit 173 koopwoningen in de toren. In 2008 werd begonnen met de bouw ervan, zonder dat voorverkoop had plaatsgevonden. Hiertoe was besloten na het succes van een eerste appartementencomplex, De Vier Werelden.
Daarbij werd besloten snel te beginnen met de bouw, aangezien er 'ruime belangstelling voor luxe appartementen op een mooie locatie' zou zijn geweest. Daarbij was er een extra subsidie van drie miljoen euro beschikbaar.
Bij de start van de bouw waren er afspraken gemaakt tussen de gemeente en ontwikkelaars dat Spijkenisse een deel van het verkooprisico van de onverkochte woningen na oplevering voor haar rekening zou nemen. Vervolgens veranderde de situatie in het najaar drastisch door de financiële crisis.
Dat dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom kan de projectontwikkelaar ze zelf niet in de verhuur zetten en moet de gemeente daar dan iets voor verzinnen?
Projectontwikkelaars zijn er voor de snelle winsten, die willen geen jarenlange verplichtingen aangaan. Snel de zakken vullen en dan de benen nemen, zo ging het, gaat het en zal het gaan. Uiteraard met de hulp van gemeenschapsgeld, stel je voor dat je als ondernemer zelf garant moet staan voor de risico'squote:
Ik vind het anders van goed ondernemerschap getuigen als je een gemeente zo gek krijgt om dit soort afspraken te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:03 schreef xenobinol het volgende:
Projectontwikkelaars zijn er voor de snelle winsten, die willen geen jarenlange verplichtingen aangaan. Snel de zakken vullen en dan de benen nemen, zo ging het, gaat het en zal het gaan. Uiteraard met de hulp van gemeenschapsgeld, stel je voor dat je als ondernemer zelf garant moet staan voor de risico's
Ooh... ik ben het met je eens dat het een slimme zet is van de ontwikkelaar... waarschijnlijk wel de laatste slimme zet voorlopig... want dit soort grappen hebben gevolgen en voorlopig is het dus gedaan met de pret. Ik denk dat de zin van lokale politici om zich nog langer met dit soort constructies bezig te houden naar een ongekend dieptepunt zal zakkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik vind het anders van goed ondernemerschap getuigen als je een gemeente zo gek krijgt om dit soort afspraken te maken.
Dit ligt natuurlijk niet aan de projectontwikkelaar he....![]()
En m.i. geheel terecht. Schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:28 schreef xenobinol het volgende:
Ik denk dat de zin van lokale politici om zich nog langer met dit soort constructies bezig te houden naar een ongekend dieptepunt zal zakken
Absoluut, gemeenten moeten zich met hun kerntaken bezighouden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En m.i. geheel terecht. Schoenmaker blijf bij je leest.
Ja het bouwen van gemeentehuizen met marmeren vloeren en en vergroten van verliesgevende bibliotheken met een kunstafdeling en op studiereis naar zustergemeentes in Azie enz.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Absoluut, gemeenten moeten zich met hun kerntaken bezighouden.
Precies.... dat kost allemaal al geld genoeg, appartementen overnemen van falende marktpartijen kan er echt niet meer bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja het bouwen van gemeentehuizen met marmeren vloeren en en vergroten van verliesgevende bibliotheken met een kunstafdeling en op studiereis naar zustergemeentes in Azie enz.
450 euro HRAquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef Scorpie het volgende:
Oke leg maar uit hoe ik geen last heb van het afschaffen van de HRA à 450 euro in de maand, hoe ga ik dat terugkrijgen?
Misschien verdien scorpie wel heel veel en kan hij tegen het 50% tarief alles aftrekken. Verder verwacht ik niet dat zijn hypotheek zoveel is wat jij hier denkt. Maximaal 300 maar eerder 250quote:Op zondag 26 juni 2011 13:28 schreef PierreBetfair het volgende:
450 euro HRAWat voor toplening heb dan? Zal ergens tussen de 300 en 350K uitkomen.
Jij gelooft in sprookjes zekerquote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien verdien scorpie wel heel veel en kan hij tegen het 50% tarief alles aftrekken.
Onzin. Probeer je berekeningen nog een keer. Daarnaast zit ik wel degelijk in het 52% tarief, die hint geef ik je alvast mee. Oja en de hypotheek is nu nog 210k, nog een hint.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij gelooft in sprookjes zeker![]()
Op 250K kan hij best 450 HRA terugkrijgen maar dan heeft hij zn lening wel tegen erg hoog rentetarief lopen. Ik verwacht eerder rente ergens tussen de 4.25 en 4.75%, dan kom je op iets van 320K hypotheek afgesloten op 2 modale inkomens
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin. Probeer je berekeningen nog een keer. Daarnaast zit ik wel degelijk in het 52% tarief, die hint geef ik je alvast mee. Oja en de hypotheek is nu nog 210k, nog een hint.
Wrong again. Het is dat ik te lui ben om mijn salarisstrook + hypotheek papiertjes in te scannen en maar even online te plempen, maar anders had ik het gedaan en je daarna vierkant uit te lachen. Daarnaast is het nogal raar dat ik met een leerlingprogrammeur salaris wel ff 320k zou kunnen lenen waar je zelf van uit gaat, denk je niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]Knulletje toch, je bent een leerling programmeur las ik ergens in het salaristopic. Jij zal 5000 per maand krijg van je baas
Ik denk iets van de helft.
Samen met je vriendin zeg ik toch, blinde mol.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wrong again. Het is dat ik te lui ben om mijn salarisstrook + hypotheek papiertjes in te scannen en maar even online te plempen, maar anders had ik het gedaan en je daarna vierkant uit te lachen. Daarnaast is het nogal raar dat ik met een leerlingprogrammeur salaris wel ff 320k kan lenen denk je niet?
Dat klopt, meer dan 1 minuut. En dat heb ik er niet voor over. Daarin kan ik veel beter geld verdienenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Samen met je vriendin zeg ik toch, blinde mol.
Dat inscannen duurt inderdaad 1 minuut, veel te veel moeite ja.
Jezus lol, dat is voor alletwee 225, wat neerkomt op zo'n 150K lening. Samen 450 terug en 300K lening. Sim-pelquote:Op zondag 26 juni 2011 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat klopt, meer dan 1 minuut. En dat heb ik er niet voor over. Daarin kan ik veel beter geld verdienen
hint; ik ontvang niet alleen HRA he, mijn vriendin ook. Deel die 450 dan ook door twee, lamp dat je er bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |