Moest ineens aan de "will it blend" serie op youtube denken.quote:
quote:
Over kattenvoer gesproken. Noorse Boskat of Maine Coon. Ik twijfel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef xenobinol het volgende:
Arm kuikentje.... beetje tot kattenvoer vermaalt worden in de blender van CoolGuy![]()
Zelfs banksters hebben niet zulke perverse ideeën
Nee, die stoppen heel gewetenloos een hele hoop mensen in de mangel, nietwaar? Das net ff wat erger dan 1 kuikentjequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef xenobinol het volgende:
Arm kuikentje.... beetje tot kattenvoer vermaalt worden in de blender van CoolGuy![]()
Zelfs banksters hebben niet zulke perverse ideeën
Je bedoelt voer voor de kat of welke kat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over kattenvoer gesproken. Noorse Boskat of Maine Coon. Ik twijfel.
Ik weet niet wat het is, kan ik niet zien, maar ik vind het nu al tof, gewoon vanwege de moeite die je er in hebt gestokenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:52 schreef xenobinol het volgende:
Lijpe shit CoolGuy.... ik wist niet dat je zo 'flexibel' was![]()
Da's alleen als ze niet genoeg ruimte hebben. De achtertuin word "catproof" zodat hij/zij er niet uit kan. Dan heeft het beest 3 verdiepingen plus 20x7 meter tuin om zijn energie in kwijt te kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt voer voor de kat of welke kat?
Noorse Boskatten vreten gemiddeld 1 bankstel per jaar op
...ik moest het 3 maal lezen voordat ik geen konthaar las...quote:
Ach raken we het tere zieltje van xeno.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef xenobinol het volgende:
Stiekem vind ik dat best een zielig verhaalquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Speciaal voor alle piekkopers die met enorme onderwaarde zitten.![]()
Dit boek leert je om in een crisissituatie het hoofd boven water te houden, het geloof in jezelf te bewaren en nieuwe perspectieven te vinden. Sta met zelfvertrouwen en creativiteit in het leven door nuchter te denken en te doen. Dit boek geeft een flinke steun in de rug!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef Basp1 het volgende:
daarna gewoon door gegaan met ophalen en bij de vuilnisbelt waren er toch nog steeds levende over die daarna vrolijk over de vuilnisbelt liepen.![]()
Dat hebben wij gelukkig niet nodig. Ik heb eigenlijk wel wat advies nodig voor een nieuwe TV. Formaat ~42", LED backlight (want is moooi dun), en 3D hoeft niet. Iemand nog tips?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Speciaal voor alle piekkopers die met enorme onderwaarde zitten.![]()
Dit boek leert je om in een crisissituatie het hoofd boven water te houden, het geloof in jezelf te bewaren en nieuwe perspectieven te vinden. Sta met zelfvertrouwen en creativiteit in het leven door nuchter te denken en te doen. Dit boek geeft een flinke steun in de rug!![]()
[ afbeelding ]
Hoogste tijd voor je medicijnen, Scorpiemelquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Verrek, Pierre begint trekjes te vertonen van Jan. Ook een huis dat onverkoopbaar is geworden door de crisis zeker?Daar zit je dan, met je virtuele overwaarde die in rook is opgegaan, met een kuthypotheek met 35% AV, gevangen in je HRA-subsidiespons, geen mogelijkheid om over te stappen naar dat droomhuis omdat de bank niet meer in je spelletjes trapt
Godsamme zeg, als ik Pierre was had ik het wel geweten, de eerste de beste brug zou voldoen![]()
Ik heb 1.5 jaar geleden een LG ui de 9000 serie gekocht, daar ben ik erg te spreken over, vooral dat je er gewoon ook een usb harddisk aan kan hangen en deze tv de MKV bestanden kan afspelen. Alhoewel het MKV bestand dan wel het geluid op een bepaalde manier moet hebben opgeslagen. Maar het kan geod dat dat bij een nieuwere versie ook weer verbeterd is. AVI werkt ook, alleen de WMV bestanden werken niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat hebben wij gelukkig niet nodig. Ik heb eigenlijk wel wat advies nodig voor een nieuwe TV. Formaat ~42", LED backlight (want is moooi dun), en 3D hoeft niet. Iemand nog tips?
Samsung.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:
Dat hebben wij gelukkig niet nodig. Ik heb eigenlijk wel wat advies nodig voor een nieuwe TV. Formaat ~42", LED backlight (want is moooi dun), en 3D hoeft niet. Iemand nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |