abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98559777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Samsung.
Die behuizingen zijn zo blingbling als ik eerlijk ben. Wij willen een mooi zwart ding, geen chromen randjes of philips discoverlichting aan de zijkant etc.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_98559860
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die behuizingen zijn zo blingbling als ik eerlijk ben. Wij willen een mooi zwart ding, geen chromen randjes of philips discoverlichting aan de zijkant etc.
Uiteraard plasma, panasonic dus. Als je echt geld teveel hebt een Loewe. Einde bericht...
pi_98559894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat hebben wij gelukkig niet nodig. Ik heb eigenlijk wel wat advies nodig voor een nieuwe TV. Formaat ~42", LED backlight (want is moooi dun), en 3D hoeft niet. Iemand nog tips?
Philips Ambilight Led TV, en dan de 8000 series.
pi_98559913
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef inXs het volgende:

[..]

Uiteraard plasma, panasonic dus. Als je echt geld teveel hebt een Loewe. Einde bericht...
De 37' variant staat bij mij in de kamer.
pi_98560032
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef fruityloop het volgende:
Daar zitten geen chromen randjes op,dat lijkt zo op de foto. De randen zijn gewoon doorzichtig glaskunststof. http://www.bol.com/nl/p/e(...).html#product_images

Maar evengoed heeft samsung geen 42" zo te zien,het gaat van 40" naar 46"

[ Bericht 1% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 23-06-2011 16:43:36 ]
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_98560227
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat hebben wij gelukkig niet nodig. Ik heb eigenlijk wel wat advies nodig voor een nieuwe TV. Formaat ~42", LED backlight (want is moooi dun), en 3D hoeft niet. Iemand nog tips?
Sony KDL EX720.

Strak en zwart. 3D ready, dus geen bril bijgeleverd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Terrorizer op 23-06-2011 16:47:23 ]
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 16:36:21 #157
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98560243
quote:

[..]

Mijn ouders hadden Loewe. Weliswaar nog een CRT bak, maar goed. Dat ding is in 5 jaar tijd al 1x gerepareerd, en na die 5 jaar was ie gewoon helemaal stuk. Daarna hebben ze een Panasonic LCD van 37" gekocht.

Ik heb zelf een Panasonic plasma van 42", de TH-42PZ85. Dat is dus geen LED en geen LCD, dus gaat 'm niet worden voor jou (en hij wordt ook niet meer gemaakt trouwens).
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:52:23 #158
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98560876
42" Samsung hier, en het is inderdaad geen chromen rand, maar doorzichtig. Geeft een mooi strak effect. Hele ding is dus glas/zwart. Erg tevreden mee, maar achteraf had ik een maat groter moeten kopen. Hij was aan de stevige kant voor het vorige huis, maar we zitten nu verder van de TV af dus iets groter zou nu beter passen.
Maar goed, dat doen we dan bij de volgende wel. Ik wacht zowieso even af wat die hele 3D hype gaat doen. "3D ready" klinkt me in elk geval erg "net niet". Dat was ook zo met HD ready. Je kunt dan wel net HD signaal gebruiken maar je kunt er net nix mee.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 16:56:12 #159
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98560984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef Whuzz het volgende:
42" Samsung hier, en het is inderdaad geen chromen rand, maar doorzichtig. Geeft een mooi strak effect. Hele ding is dus glas/zwart. Erg tevreden mee, maar achteraf had ik een maat groter moeten kopen. Hij was aan de stevige kant voor het vorige huis, maar we zitten nu verder van de TV af dus iets groter zou nu beter passen.
Maar goed, dat doen we dan bij de volgende wel. Ik wacht zowieso even af wat die hele 3D hype gaat doen. "3D ready" klinkt me in elk geval erg "net niet". Dat was ook zo met HD ready. Je kunt dan wel net HD signaal gebruiken maar je kunt er net nix mee.
Samsung heeft volgens mij geen 42" modellen, maar 40" modellen, net als Sony. Daarna komt dacht ik direct 46".

3D ready betekent alleen maar dat je bij de tv geen brilletjes geleverd krijgt. De TV is dan volgens mij wel in staat om 3D weer te geven, maar als je geen brilletjes hebt, heb je daar ook niks aan. Het niet meeleveren van die brilletjes drukt de kosten, want als je die brilletjes er wel bij krijgt zit dat ook in de prijs van de TV verwerkt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98561022
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef Whuzz het volgende:
3D ready wilt alleen zeggen dat er geen bril bijgeleverd zit.

Maar heel het 3d gebeuren spreekt mij ook nog niet aan. Vandaar " ready" was goed genoeg voor mij.
pi_98561103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Samsung heeft volgens mij geen 42" modellen, maar 40" modellen, net als Sony. Daarna komt dacht ik direct 46".

3D ready betekent alleen maar dat je bij de tv geen brilletjes geleverd krijgt. De TV is dan volgens mij wel in staat om 3D weer te geven, maar als je geen brilletjes hebt, heb je daar ook niks aan. Het niet meeleveren van die brilletjes drukt de kosten, want als je die brilletjes er wel bij krijgt zit dat ook in de prijs van de TV verwerkt.
Dat is dan toch ook afhankelijk wat voor 3d technologie men gebruikt, passieve of actieve brillen. Waarbij je met passieve brillen ook niet echt duur uit bent, acrtieve brillen die zijn flink aan de prijs en daarin moeten ook nog eens baterrijen oid zitten om actief te zijn.
pi_98561401
Philips of Sony, dat is wat ik tijdens mijn opvoeding heb meegekregen over TV's. En daar houd ik me netjes aan.
pi_98561481
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef PierreBetfair het volgende:
Philips of Sony, dat is wat ik tijdens mijn opvoeding heb meegekregen over TV's. En daar houd ik me netjes aan.
Heb je ook nog steeds dat touwtje achter je brievenbus zodat je kinderen zichzelf kunnen binnenlaten? :D
pi_98561637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Heb je ook nog steeds dat touwtje achter je brievenbus zodat je kinderen zichzelf kunnen binnenlaten? :D
Ik kies altijd voor degelijkheid ipv goedkope meuk met kansloze snufjes. 8-)
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:14:59 #165
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98561656
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan is het een 40" misschien. Ik meen dat het 104 of 106cm was.
pi_98561666
quote:
Philips kan je schappen vind ik.

Mijn rijtje tegenwoordig: Sony, Sharp, Samsung, LG.

Pioneer, Panasonic als je per se plasma wilt.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:16:44 #167
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98561714
quote:
Phillips gaat binnen 3 jaar kapot, maar altijd buiten de garantietermijn en Sony is altijd nét teveel kleurtjes, nét teveel bass, enz. Doet het goed op de camping en bij de buurtBBQ, maar niet geschikt als je fatsoenlijk beeld of geluid wilt.
pi_98561789
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef Whuzz het volgende:

Phillips gaat binnen 3 jaar kapot, maar altijd buiten de garantietermijn en Sony is altijd nét teveel kleurtjes, nét teveel bass, enz. Doet het goed op de camping en bij de buurtBBQ, maar niet geschikt als je fatsoenlijk beeld of geluid wilt.
Ik wil geen fatsoenlijk beeld, ik wil degelijk beeld.
pi_98561796
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Is kwestie van calibreren. Schema's kun je vinden op het net.
pi_98561804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef PierreBetfair het volgende:
Ja,maar je begrijpt toch wel dat tijdens je opvoeding het over CRT-TV's ging? (En qua CRT-TV's ben ik het er helemaal mee eens.)

Maar een LCD of Plasma tv heeft feitelijk als enige overeenkomst met een CRT tv dat er een netsnoer aanzit. Zoiets als 'mijn Honda brommer was goed, dus zijn de auto's van Honda ook goed.'
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:32:52 #171
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98562320
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:19 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Is kwestie van calibreren. Schema's kun je vinden op het net.
Neh, wat ik bedoel is er juist niet uit te calibreren. Misschien dat het de laatste jaren verbeterd is hoor, dat zou kunnen. Ik heb al tijden niets meer van sony gekocht.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:34:44 #172
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98562383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Je weet dat in Azië LG als een absoluut B-merk wordt beschouwd, Sony als redelijk voor zijn prijs en Samsung daar een topmerk is? Die zitten iets dichter bij de bron dan wij wat dat betreft. Ik vertrouw Japanners voor geen meter, maar als ze het over electronica hebben ben ik geneigd ze te geloven ;)
pi_98562928
quote:

[..]

Loewe :').. Panasonic plasma heb ik zelf ook, maar zou inderdaad gaan voor de Philips Ambilight. Maar had toen het geld er niet voor :@
pi_98562981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef antfukker het volgende:
Loewe :')..
Dat zegt ie toch ook? 'Als je echt geld teveel hebt een Loewe'

Die troep wil ik gratis nog niet hebben
pi_98563039
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch ook? 'Als je echt geld teveel hebt een Loewe'

Die troep wil ik gratis nog niet hebben
Dan moet je er om het te completeren ook nog een bose audio set bij nemen. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')