Met een van de vorige topics hield dat je ook niet tegen toen ik de LAPO had om een nieuw topic te openen, zogenaamd omdat ik wat traag was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef xenobinol het volgende:
Ik had de LAPO dus het andere topic kan dicht
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef Whuzz het volgende:
Misschien tegen de tijd dat je later gesetteld bent in je huurhuis nadat je je aflossingsvrije hypotheek hebt ingelost na de verkoop van je huis ..............
Aah.... een rancuneuze topkopert dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Met een van de vorige topics hield dat je ook niet tegen toen ik de LAPO had om een nieuw topic te openen, zogenaamd omdat ik wat traag was.
Hangt er vanaf HOE dichtbij DUS het is.Als het binnen de "ring" (=A44/57/3) is, dan is het niet gek. Als het daarbuiten is doe je er in de spits gewoon 45 minuten over om in DUS te komen en dan is het nauwelijks goedkoper dan in NL.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef lutser.com het volgende:
Hier een duits "rijtjes" huis vlakbij dusseldorf, http://www.immobilienscout24.de/expose/50945286, 300K voor 125m2 is dat veel goedkoper dan nederland?
Hmm, dat vind ik niet eens zo gek. Monheim is ergens onder Keulen meen ik? Dus ook nog wel werk in de buurt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef lutser.com het volgende:
Jammer vorige topic titel was beter.
De 'goedkope' duitse nieuwbouw: http://www.immobilienscout24.de/expose/61033610
Ik kroes gewoon met mijn dikke liesbak naar Dusseldorf. Veel vriendelijker personeel, betere controle, beter eten en drinken op de luchthaven.... kortom alles wat er niet deugd aan 020 en omstreken is in orde daarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
Maar je hoeft niet echt in de stad te zijn he, je bent hoogstens op het treinstation. Vertrekken vanaf Dusseldorf is meestal goedkoper bij het boeken van een vakantie dan vanaf Amsterdam. Ik denk dat dat je beweegreden is.
Ja ma... nee wacht. Hij heeft gewoon gelijk voor deze keerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik kroes gewoon met mijn dikke liesbak naar Dusseldorf. Veel vriendelijker personeel, betere controle, beter eten en drinken op de luchthaven.... kortom alles wat er niet deugd aan 020 en omstreken is in orde daar
Is tussen dusseldorf en keulen. Maar prijzen verschillen niet gigantisch met nederland, lijkt allemaal net even goedkoper (waarschijnlijk door ontbreken hra).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet eens zo gek. Monheim is ergens onder Keulen meen ik? Dus ook nog wel werk in de buurt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef xenobinol het volgende:
bi
[..]
Aah.... een rancuneuze topkopert dus
Ja, en wat je goedkoper uit bent aan parkeren ben je wel kwijt aan brandstof door helemaal daarheen te rijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik kroes gewoon met mijn dikke liesbak naar Dusseldorf. Veel vriendelijker personeel, betere controle, beter eten en drinken op de luchthaven.... kortom alles wat er niet deugd aan 020 en omstreken is in orde daar
Mee eens. De hypotheek heeft een lagere rente dan hier, maar geen HRA dus uiteindelijk duurder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Is tussen dusseldorf en keulen. Maar prijzen verschillen niet gigantisch met nederland, lijkt allemaal net even goedkoper (waarschijnlijk door ontbreken hra).
Zo'n Starlet weegt nix. Die kun je gewoon duwen. Soort boodschappenkarrtje, maar dan goedkoper want er hoeft geen muntje inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en wat je goedkoper uit bent aan parkeren ben je wel kwijt aan brandstof door helemaal daarheen te rijden.
"Wanneer je ontdekt dat je op een dood paard rijdt, stap dan af en ga te voet verder"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]zijn er nog maar zo weinig strohalmen Xeno?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zo'n Starlet weegt nix. Die kun je gewoon duwen. Soort boodschappenkarrtje, maar dan goedkoper want er hoeft geen muntje in
Liesbak?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en wat je goedkoper uit bent aan parkeren ben je wel kwijt aan brandstof door helemaal daarheen te rijden.
En toch rij je er al jaren op. Je zou toch verwachten; practice what you preach, maar niet dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
"Wanneer je ontdekt dat je op een dood paard rijdt, stap dan af en ga te voet verder"
Als je wind mee hebt merk je dat behoorlijk in het brandstofverbruikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zo'n Starlet weegt nix. Die kun je gewoon duwen. Soort boodschappenkarrtje, maar dan goedkoper want er hoeft geen muntje in
Als je een liesbak hebt maak je je daar helemaal niet druk omquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je wind mee hebt merk je dat behoorlijk in het brandstofverbruik
Vroeger wel... zo'n ding met een ster boven the grill... beetje ouwelullenkar dat dan weer welquote:
Tot Dronten je verplicht om voor je uitkering te werken en je met een bezem mijn oprit op stuurtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef xenobinol het volgende:
Sinds mijn uitkering heb ik de bak moeten inleveren, het geld was op dus iedereen stond op straat. Sindsdien heb ik besloten me niet meer in te spannen voor de HRA donatie aan scheefkopers
Dan zal hij eerder aan het vinger in de dijk houden gezet worden, wat doet men anders in flevoland.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tot Dronten je verplicht om voor je uitkering te werken en je met een bezem mijn oprit op stuurt
Maar nu niet. Ligt aan welke merc je had, niet elke mercedes is een ouwelullenkar natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vroeger wel... zo'n ding met een ster boven the grill... beetje ouwelullenkar dat dan weer wel
In Dronten zijn ze zuinig op hun uitkeringstrekkers... iets met 'stadse' ambitiesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tot Dronten je verplicht om voor je uitkering te werken en je met een bezem mijn oprit op stuurt
Deze wel dus... althans... alleen huisvaders met een rits kinderen en een uitgezakt wijf reden in soortgelijke auto'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar nu niet. Ligt aan welke merc je had, niet elke mercedes is een ouwelullenkar natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Ja hoor, hier lekker in Neuss. Veel succes ermee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef lutser.com het volgende:
Hebben jullie al wat goedkope duitse kwaliteit huizen gevonden?
In Duitsland heb je weer een andere regeling als huizenkoper. Staat me iets bij dat je in 1 keer een smak geld van de overheid ontvangt als je een huis koopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Is tussen dusseldorf en keulen. Maar prijzen verschillen niet gigantisch met nederland, lijkt allemaal net even goedkoper (waarschijnlijk door ontbreken hra).
Yup, waar je zélf eerst 10 jaar voor gespaard hebt. Bausparkasse.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
In Duitsland heb je weer een andere regeling als huizenkoper. Staat me iets bij dat je in 1 keer een smak geld van de overheid ontvangt als je een huis koopt.
Dus heel plat gezegd een omgekeerde HRA? Belastingvoordeel voor het sparen van een huis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, waar je zélf eerst 10 jaar voor gespaard hebt. Bausparkasse.
Is niet echt van de overheid, maar wel fiscaal voordelig.
Mooie vergelijking inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:26 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Dus heel plat gezegd een omgekeerde HRA? Belastingvoordeel voor het sparen van een huis?
Met aflossingsaftrek bedoel je dan dat je fiscaal voordeel hebt als je aflost en niet meer op de rente?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooie vergelijking inderdaad
Ik heb hier dan ook al eens geopperd om de HRA te veranderen in een aflossingsaftrek i.p.v. een renteaftrek.
Dat kun je beters aan de 'starters' (Xeno bv) vragen, de woningbezitters hebben immers al een woning gekocht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:33 schreef Bumbu het volgende:
En wat zouden de heren woningbezitters vinden van een belastingvoordeel om te sparen voor een woning. Dus bijvoorbeeld 5 jaar sparen voor het aanschaffen van een woning. En dat dan te kunnen ruilen voor 5 jaar minder HRA? Dat dan op vrijwillige basis.
Yup, iets in die richting.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Met aflossingsaftrek bedoel je dan dat je fiscaal voordeel hebt als je aflost en niet meer op de rente?
Dat lijkt mij ook een veel beter idee stel je lost 1/30ste af in een jaar dan krijg je over dat afgeloste bedrag een rentepercentage betaald van de staat. Misschien nog niet helemaal ideaal maar het is wel de goede richting uit.quote:
Hra Alleen nog maar voor anuiteiten hypotheken. Klaar. Heeft duitsland ook zoveel overdrachtsbelasting als nl op een huis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:33 schreef Bumbu het volgende:
En wat zouden de heren woningbezitters vinden van een belastingvoordeel om te sparen voor een woning. Dus bijvoorbeeld 5 jaar sparen voor het aanschaffen van een woning. En dat dan te kunnen ruilen voor 5 jaar minder HRA? Dat dan op vrijwillige basis.
Dat weet ik niet wat ik wel weet is dat je niet het hele bedrag mag financieren ik geloof iets van 70% als je dus een huis van 200k wilt kopen dan moet je zelf 60k hebben gespaard. Wat al een stuk zinniger is als een tophypotheek waar je je bankstel tot en met vogelhuisje bestek en hondenmand mee financiert met je hypotheek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hra Alleen nog maar voor anuiteiten hypotheken. Klaar. Heeft duitsland ook zoveel overdrachtsbelasting als nl op een huis?
In nl is het prijspeil van woningen voornamelijk door 2 oorzaken gestegen: 1 de aflossingsvrije hypotheek constructies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Bumbu het volgende:
In Duitsland is het prijspeil van woningen niet zo erg onderhevig aan fluctuaties als in Nederland. In Duitsland is de huizenmarkt dan ook niet op slot gegaan in de crisis. wat meer bij de Duitsers afkijken kan dus ook niet zo veel kwaad.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In nl is het prijspeil van woningen voornamelijk door 2 oorzaken gestegen: 1 de aflossingsvrije hypotheek constructies.
2 financieringen op 2 lonen.
En dan hebben we nog het tekort aan huizen waardoor mensen omdat ze het toch konden financieren maar tegen elkaar op Ijn gaan bieden.
En de overdrachtsbelasting waardoor iedereen bij verkoop die ook nog terug wilde hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:02 schreef Basp1 het volgende:
In nl is het prijspeil van woningen voornamelijk door 2 oorzaken gestegen: 1 de aflossingsvrije hypotheek constructies.
2 financieringen op 2 lonen.
Dat is jezelf foppen die heb je na 3 a 4 jaar hra lurken terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En de overdrachtsbelasting waardoor iedereen bij verkoop die ook nog terug wilde hebben.
Nee, de meesten financieren de KK uiteraard mee in de hypotheek. De HRA wordt vaak maandelijks verrekend dus die zijn ze allang vergeten. En bij verkoop willen ze wel minimaal de openstaande (aflossingsvrije) hypotheek in 1 keer aflossen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:10 schreef Basp1 het volgende:
Dat is jezelf foppen die heb je na 3 a 4 jaar hra lurken terug.
Als jou bewering klopt zouden starters woningen relatief veel meer gestegen moeten zijn tov doorstromers woningen. Is dat ergens in statistieken zichbaar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dus zeker bij starters optrekjes waar men kort in bleef wonen heeft de KK wel invloed gehad.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Deze wel dus... althans... alleen huisvaders met een rits kinderen en een uitgezakt wijf reden in soortgelijke auto'sEn jij blijkbaar, tenzij je jezelf hebt gerekend onder de groep huisvaders met rits kinderen en uitgezakte wijven of overjarige scriptkiddiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom nam je die auto dan
Breitling - Instruments for Professionals
Hoe dat zo? Als de onderkant van de markt stijgt, stijgt alles daarboven toch vanzelf mee? (Onder het mom van: Nou,als ze tegenwoordig al X voor een 2kamer appartement betalen, kunnen we hier wel X maal 1,5 voor vragen)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:23 schreef Basp1 het volgende:
Als jou bewering klopt zouden starters woningen relatief veel meer gestegen moeten zijn tov doorstromers woningen. Is dat ergens in statistieken zichbaar?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat ik wel weet is dat je niet het hele bedrag mag financieren ik geloof iets van 70% als je dus een huis van 200k wilt kopen dan moet je zelf 60k hebben gespaard. Wat al een stuk zinniger is als een tophypotheek waar je je bankstel tot en met vogelhuisje bestek en hondenmand mee financiert met je hypotheek.
In Duitsland is het prijspeil van woningen niet zo erg onderhevig aan fluctuaties als in Nederland. In Duitsland is de huizenmarkt dan ook niet op slot gegaan in de crisis. wat meer bij de Duitsers afkijken kan dus ook niet zo veel kwaad.
Wat is die eerste? een kelder of een woonhuis? mijn duits laat me hier in de steek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja hoor, hier lekker in Neuss. Veel succes ermee.
http://www.immozentral.com/anzeigen.cfm?id=1360947&objekttyp1=2
of als je wat duurder wilt
http://www.immozentral.com/anzeigen.cfm?id=1508027&objekttyp1=1
Dat is een woonhuis. Sterker nog, een meergezins woonhuis. Het huis is onderkeldert, maw, het heeft een kelderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Wat is die eerste? een kelder of een woonhuis? mijn duits laat me hier in de steek.
Die tweede ziet er wel erg interessant uit. Klinkt wel een beetje als een nieuwbouw verkoop praatje wat uiteindelijk veel duurder word.
Haha, wie zei er ook weer dat duitsers zo geweldige kwaliteit bouwden? Die tweede is helemaal uit poroton. Da's dus gewoon holle baksteenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef lutser.com het volgende:
Die tweede ziet er wel erg interessant uit. Klinkt wel een beetje als een nieuwbouw verkoop praatje wat uiteindelijk veel duurder word.
Ik weet 1 ding zeker mijn duits is niet goed genoeg om een koop contract te tekenen maar het gaat hier volgens mij om een appartement recht van de kelder. 24.600,00 is zelfs dan nog verdacht goedkoop voor 60m2quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is een woonhuis. Sterker nog, een meergezins woonhuis. Het huis is onderkeldert, maw, het heeft een kelder
quote:Das Objekt befindet sich in einem Versteigerungsverfahren. Der angebotene Kaufpreis ist ein möglicher Zuschlagspreis im laufenden Verfahren.
Dan vraag ik mij toch wel af waarom mensen in Nederland worden gestimuleerd zo veel (aflossingsvrij) te lenen. Ipv bijvoorbeeld eerst een stuk te sparen en niet meer (zo veel) aflossingsvrij te lenen zodat er wat meer zekerheid ontstaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dan moet je sparen. En of je spaart of niet is niet afhankelijk van de bank, maar van of jij elke cent uitgeeft of niet. Er zijn mensen die nog ouderwets sparen voor ze iets kopen, maar de jongere generatie geeft alles uit, en als er dan een huis gekocht moet worden dan moét alles gefinancierd worden want geld sparen hebben ze nooit aan gedaan.
Dat is niet het probleem van de banken, maar van die mensen. Maar die groep mensen wil wél een huis kopen. En de banken zijn daarop ingesprongen. Er ligt daar een vraag vanuit de consument, en de banken denken "hey! winst, zonder problemen voor ons verder" en bieden een product aan.
Dat dat product vervolgens gretig aftrek vind snap ik wel, want waar die consumenten eerder 0 op rekest kregen krijgen ze nu als antwoord 'ja hoor' te horen, en zodra dat antwoord gegeven is zijn de risico's niet meer belangrijk, daar wordt ook niet meer naar gevraagd.
En dan achteraf huilen. Tja, had je eerder moeten nadenken.
Tis een veilingverkoop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:50 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding zeker mijn duits is niet goed genoeg om een koop contract te tekenen maar het gaat hier volgens mij om een appartement recht van de kelder. 24.600,00 is zelfs dan nog verdacht goedkoop voor 60m2
En wat word er bedoelt met:
[..]
Om dezelfde reden als dat je een auto kunt kopen met uitgestelde betaling, of een willekeurig ander product! Nu halen! Pas in 2012 betalen! Dan zijn ze gegarandeerd van omzet. Mensen willen meer dan ze kunnen bekostigen. Waarom sparen en pas over een paar maanden die tv kopen als je 't geld hebt, als je 'm ook nu kunt meenemen en dan gespreid over een jaar afbetalen? Dat is de mentaliteit van die mensen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch wel af waarom mensen in Nederland worden gestimuleerd zo veel (aflossingsvrij) te lenen. Ipv bijvoorbeeld eerst een stuk te sparen en niet meer (zo veel) aflossingsvrij te lenen zodat er wat meer zekerheid ontstaat.
En dat Nederland wel heroïne gebruik probeert tegen te gaan.
Beide ongezonde situaties zou ik zeggen.
Ja dat klopt maar als bepaalde politieke partijen bepaalde soorten drugs willen ontmoedigen moeten ze ook het leengedrag gaan ontmoedigen. Vooral als je bedenkt dat als de huizenprijzen gaan verdampen er sociale onrust ontstaat omdat de leenjunkies het niet hebben begrepen dat ze slecht bezig zijn (dan heb ik het dus niet over mensen die hun lening ook echt afbetalen). Als er veel geld verdampt in de huizenmarkt dan kunnen banken gaan omvallen en dan zijn de consequenties voor een land als Nederland toch wel groter dan die paar mensen die op afbetaling een tv kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat je een auto kunt kopen met uitgestelde betaling, of een willekeurig ander product! Nu halen! Pas in 2012 betalen! Dan zijn ze gegarandeerd van omzet. Mensen willen meer dan ze kunnen bekostigen. Waarom sparen en pas over een paar maanden die tv kopen als je 't geld hebt, als je 'm ook nu kunt meenemen en dan gespreid over een jaar afbetalen? Dat is de mentaliteit van die mensen.
En bedrijven spelen daar handig op in. Natuurlijk. Als een klant bij een tv staat te kijken, en hij heeft het geld niet, dan loopt ie weg, en koopt ie die tv misschien niet meer (impuls aankoop). Als hij echter nu de tv kan meenemen, waarbij het 'helemaal niet erg is dat u dat geld nu niet heeft, u kunt de tv ook in 12 termijnen betalen meneer!' dan is die drempel veel lager.
Dat bedrijf is op dat moment 'verzekerd' van omzet, want die klant zal die tv toch moeten betalen. Dus, ze maken 't je zo makkelijk mogelijk. Maar om daadwerkelijk de stap te zetten om dan die tv daadwerkelijk mee te nemen, die neem je als klant zelf.
Het is jouw verantwoordelijkheid om de keuze te maken tussen de tv nu niet te nemen, of de tv wel te nemen. Als je 'm wel neemt, is het ook jouw verantwoordelijkheid dat je moet gaan betalen tegen de geldende voorwaarden. Simpel as that.
Maar dan kun je niet de verkopende partij als schuldige aanwijzen en zeggen, het is jullie schuld! Nee, het is je eigen schuld. Je had je kunnen omdraaien en weg kunnen lopen. Maar dat doen veel mensen niet, die willen en willen en willen en willen.
Waarom dat schelden als iemand het niet met je eens is? Gebrek aan argumenten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef machtpen het volgende:
Kijk anders eens in de buurt van osnabruck of de andere 90 % van duitsland buiten het roergebied . Stelletje autisten.
Is goed, maar dan vergelijken we die prijzen met de huizen in Klazinaveen of Bladel, ok?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef machtpen het volgende:
Kijk anders eens in de buurt van osnabruck of de andere 90 % van duitsland buiten het roergebied . Stelletje autisten.
Klazinaveen dat klinkt wel heel erg vies wil je daar mee ophouden met dat soort vieze dingen te zeggen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is goed, maar dan vergelijken we die prijzen met de huizen in Klazinaveen of Bladel, ok?
Ben jij vroeger gepest op school ofzo, dat je zo'n moeite hebt met mensen die je op je fouten wijzen?
Flinke knul. Nou, krijg je een snoepje, ga je dan nu weer braaf spelen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef machtpen het volgende:
Kijk nu heb je het gedaan nu stimuleer je iemand het woord autist te gebruiken als scheldwoord door hem te belonen met snoepjes. Slechte keuze zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flinke knul. Nou, krijg je een snoepje, ga je dan nu weer braaf spelen?
Of hij zegt 'ik hoef geen snoepje'. Niet alles wat je aangeboden wordt hoef je ook aan te nemen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Kijk nu heb je het gedaan nu stimuleer je iemand het woord autist te gebruiken als scheldwoord door hem te belonen met snoepjes. Slechte keuze zou ik zeggen.
Dat heeft je moeder je gister nog uitgelegd? Zo oud kom je wel ongeveer overquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef machtpen het volgende:
Van rare mannetjes neem ik sowieso geen snoepjes aan.
Eem SM kelder voor 25 mille. Mag je Bratwusten bij klanten in hun anus duwen. Prima business.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef lutser.com het volgende:
Wat is die eerste? een kelder of een woonhuis? mijn duits laat me hier in de steek.
Ah, ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Bratwusten bij klanten in hun anus duwen. Prima business.
Het is maar wat je grof noemt: http://www.geenstijl.nl/m(...)ting_kost_25000.htmlquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:38 schreef PierreBetfair het volgende:
Niet echt, maar genoeg Duitse priesters die daar grof voor willen betalen denk ik.
Gewoon een algemene verlaging van de IB, de overheid moet geen mening hebben over het eigen huizen bezit. Als wonen gewoon naar inkomen kan en geen lucht bevat dan gaat de markt vanzelf werken. Dit houd in dat ook de overdrachtsbelasting en het eigen woning forfait afgeschaft kunnen worden. Een eigen huis is geen fictief inkomen, het is gewoon een plek om te wonen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat kun je beters aan de 'starters' (Xeno bv) vragen, de woningbezitters hebben immers al een woning gekocht.
Ja maar....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:56 schreef xenobinol het volgende:
Gewoon een algemene verlaging van de IB
Tja....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
En jij blijkbaar, tenzij je jezelf hebt gerekend onder de groep huisvaders met rits kinderen en uitgezakte wijven of overjarige scriptkiddies![]()
Ik reed er prive ook niet in, de baas bepaald dan gewoon waar je in rijdtquote:Waarom nam je die auto dan
Kunnen we niet beter die OP opnemen in deze reeks, en de nummering aanpassen? Dan zijn de huilies ook gelijk tevreden, en hoeft de mod niet te doen alsof hij mod.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef droom_econoom8 het volgende:
Kan die ouwe huizenmarkt reeks niet weer open? Het is weer meer dan een week dicht.
Ik had een collega die in Osnabruck woonde, prima te doen hoor.... en het is heus geen schubbekutteveen zoals de Whuzzen van deze wereld roepenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef machtpen het volgende:
Autist en narcist... het houdt niet op hèquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flinke knul. Nou, krijg je een snoepje, ga je dan nu weer braaf spelen?
Ik had me eerder verbaasd als je zou aangeven dat je geen collega hebt gehad die 'in Osnabruck woonde'....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef xenobinol het volgende:
Ik had een collega die in Osnabruck woonde, prima te doen hoor.... en het is heus geen schubbekutteveen zoals de Whuzzen van deze wereld roepen
Zo gaat dat ook op de huizenmarkt....quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De een zijn dood is de ander zijn brood. Da's pas zaken doen![]()
De wereld is klein....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik had me eerder verbaasd als je zou aangeven dat je geen collega hebt gehad die 'in Osnabruck woonde'....
Dat is waar ook, doe Jan dan maar de groeten van me.quote:
Dat vraagt om het eten van een virtuele appeltaart + slagroomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef droom_econoom8 het volgende:
Dan kunnen we binnenkort het 150-topics jubilieum vieren
Dat moet je even los van elkaar zien, als de IB tarieven over alle schijven met een vast percentage omlaag gaan dan levert dit een stuk minder voordeel op voor de hoogste schijven. Die trekken momenteel af tegen zo'n 50%. Dus het levert hoe dan ook geld op en de lage inkomens worden minder hard geraakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja maar....
De HRA moet toch afgeschaft worden om te bezuinigen? Dan heeft het per saldo geen zin om daarna de IB te verlagen. Oftewel,als de HRA wordt afgeschaft, hoef je echt geen verlaging van de IB te verwachten.
Helaas het ik Jan nog niet ontmoet, de kans dat dit gaat gebeuren is ook niet heel erg groot. Ik vind het hoge noorden te koud, wat dat betreft blijf ik liever in de buurt van Brabantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is waar ook, doe Jan dan maar de groeten van me.
Dus feitelijk ben je het met me eens dat dan de IB niet verlaagd wordt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef xenobinol het volgende:
Dat moet je even los van elkaar zien, als de IB tarieven over alle schijven met een vast percentage omlaag gaan dan levert dit een stuk minder voordeel op voor de hoogste schijven. Die trekken momenteel af tegen zo'n 50%. Dus het levert hoe dan ook geld op en de lage inkomens worden minder hard geraakt.
De algemene consensus onder de Brabanders is echter andersom.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef xenobinol het volgende:
wat dat betreft blijf ik liever in de buurt van Brabant
De enige manier waarom we hem in brabant toelaten is met een bezem in de hand om onze opritten te vegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De algemene consensus onder de Brabanders is echter andersom.
Done. Je haalt helaas wat zaken door elkaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef PierreBetfair het volgende:
BVZ, reageer hier Koophuis bij einde relatie eens op, of was het weer verstand op nul en typen maar.
Wel een bezem met hele zachte haren dan, anders beschadigd hij in zijn lompheid misschien nog een en ander.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Whuzz het volgende:
De enige manier waarom we hem in brabant toelaten is met een bezem in de hand om onze opritten te vegen
Vroeger was ik om hele andere kwaliteiten welkomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De enige manier waarom we hem in brabant toelaten is met een bezem in de hand om onze opritten te vegen
Weer een reactie terug. Leg het nou eens uit?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Done. Je haalt helaas wat zaken door elkaar.
ja, maar die vieze mannetjes hebben ze aangepakt door parkeerplaatsen beter te verlichten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vroeger was ik om hele andere kwaliteiten welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Dat was voor de gastarbeiders neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef xenobinol het volgende:
Vroeger was ik om hele andere kwaliteiten welkom
Ik kom gewoon bij de dames thuis Whuzz.... wanneer was je volgende zakenreisje ook alweerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Whuzz het volgende:
ja, maar die vieze mannetjes hebben ze aangepakt door parkeerplaatsen beter te verlichten.
Import Chinezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat was voor de gastarbeiders neem ik aan?
Het idee achter de IB omlaag en het afschaffen van de HRA is o.a.:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus feitelijk ben je het met me eens dat dan de IB niet verlaagd wordt?
In je dromen Xeno. Ik denk niet dat jij het uithoudingsvermogen hebt... je zou het niet eens overlevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik kom gewoon bij de dames thuis Whuzz.... wanneer was je volgende zakenreisje ook alweer
Note to self: tijd voor de sportschoolquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In je dromen Xeno. Ik denk niet dat jij het uithoudingsvermogen hebt... je zou het niet eens overleven
Meneertje ongeduld... Is het nodig om te crossposten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef PierreBetfair het volgende:
Weer een reactie terug. Leg het nou eens uit?
Wij van WC eend adviseren Globo Gym.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wij van WC eend adviseren Globo Gym.
Yeah, cause we're better than Xeno...quote:
Pffff... Stop eens met die postcounter-opkrik-posts-en-gebruik-gewoon-je-myactive-topics-knop...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef PierreBetfair het volgende:
BVD, je bent imo helemaal de weg kwijt ik het andere topic.![]()
Ik heb uitgelegd hoe ik denk dat het zit, maar jij beweert precies het tegenoverstelde.
Please, make my day, en overtuig me.
Yep,mensen moeten inderdaad (door de strengere eisen) naar de vrije sector.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:42 schreef xenobinol het volgende:
http://www.google.com/insights/search/#q=hypotheek&geo=NL&cmpt=q![]()
http://www.google.com/ins(...)20huur&geo=NL&cmpt=q
Haha..... de verzuring daar bij Bouwfonds... als je dit niet doorziet ben je echt knettergek. Die Diana de Jong is gewoon het prototype fascist, mensen dwingen? Haha.... zo'n briljant inzicht moet beloont worden met een bonusquote:
‘Scheefwoner meer onder druk zetten’
Bouwfonds, een dochter van de Rabobank, is ontevreden over de aanpak van scheefwonen door het kabinet. Die is niet radicaal genoeg.
Daardoor blijven scheefwoners nog steeds zitten, kunnen aspirant sociale huurders moeilijk terecht in de corporatiesector en moeten er dus nog meer woningen van dat goedkoper kaliber worden bijgebouwd. Over twintig jaar zit Nederland zo met een overschot aan goedkope woningen.
Verplichte koop
Daarom moeten scheefwoners worden verplicht hun huurhuis binnen een jaar van hun woningcorporatie te kopen. Of anders vertrekken. ‘Scheefwoners houden woningen bezet die eigenlijk voor anderen zijn bedoeld’, zegt Diana de Jong, directeur gebiedsontwikkeling bij Bouwfonds.
Bijna de helft van de scheefwoners verdient meer dan ¤ 38.000 per jaar. Ze blijken best bereid te verhuizen of de huidige woning te verkopen, zo stelt De Jong op basis van onderzoek van Bouwfonds naar scheefwonen in de regio Amsterdam onder 930 respondenten.
Duwtje in de rug
Eén op de drie scheefwoners denkt er over om binnen vijf jaar te verhuizen, zo blijkt. Met andere woorden: tweederde niet. Die hebben een duwtje in de rug nodig. ‘Juridisch zal dat wel nog wat aanpassingen vergen, dat is niet eenvoudig’, erkent de Jong.
Van die verhuisgeneigde scheefwoner heeft tweederde interesse in een koopwoning en 25% is bereid zijn corporatiewoning te kopen. Een kwart van de scheefwoners wil twee tot 2,5 ton voor een koopwoning neertellen.
Huurverhoging
Het kabinet wil scheefwoners aanpakken door huishoudens in een corporatiewoning met een inkomen boven de ¤ 43.000 jaarlijks met een extra huurverhoging van maximaal 5% te confronteren. Maar minister Donner van Binnenlandse Zaken (ook Wonen) moest toegeven dat hij dat pas op zijn vroegst per 1 juli 2012 kan verwezenlijken.
Volgens De Jong zet die 5% extra huur ‘geen zoden aan de dijk. Een scheefwoner in een woning van ¤ 400, die in deze markt ¤ 800 kan opbrengen, ligt niet wakker van die 5%’, aldus De Jong.
bron: FD
Tja... dat krijg je met huizenmarkt zeepbellen... slecht functionerende markten als het gevolg van speculatie en subsidiesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yep,mensen moeten inderdaad (door de strengere eisen) naar de vrije sector.
Maar om daar nu trots op te zijn....
Nee, met strengere eisen...Dat zei ik toch al?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:54 schreef xenobinol het volgende:
Tja... dat krijg je met huizenmarkt zeepbellen...
Hoe dan ook, het is voorlopig voorbij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, met strengere eisen...Dat zei ik toch al?
Yup, in de toekomst woont iedereen eerst 45 jaar bij zijn moeder om te sparen en verhuist dan naar China! Je bent een trendsetter Terrorquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is voorlopig voorbij.
De zogenaamde strengere eisen zijn eigenlijk best normaal. Gewoon sparen voor het kopen.
Het is geen toekomt meer. Het is al begonnen. Mensen moeten gewoon eerst sparen. Of het 45 jaar moet zijn lig geheel aan jezelf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, in de toekomst woont iedereen eerst 45 jaar bij zijn moeder om te sparen en verhuist dan naar China! Je bent een trendsetter Terror
De verstandigen onder ons deden het al zoquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:16 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Het is geen toekomt meer. Het is al begonnen. Mensen moeten gewoon eerst sparen. Of het 45 jaar moet zijn lig geheel aan jezelf.
Wat leuk verhuisbonussen ipv de overdrachtsbelasting afschaffen.quote:'Overdrachtsbelasting op de korrel' Laatste update: 22 juni 2011 06:56 info .AMSTERDAM - Het kabinet wil de overdrachtsbelasting aanpassen om de vastzittende woningmarkt vlot te trekken.
Foto: ANP De plannen lopen uiteen van het geheel afschaffen van de belasting tot een variant waarbij alleen starters op de woningmarkt vrijstelling krijgen. Dat schrijft De Telegraaf woensdag op basis van ingewijden. Besluiten zijn nog niet genomen.
Bij de aankoop van onroerend goed moet 6 procent overdrachtsbelasting worden betaald. Dat levert het rijk volgens de krant jaarlijks ongeveer 3,5 miljard euro op.
Als deze belasting wordt aangepast, kan dat de overheid dus veel inkomsten schelen. Er wordt nog bekeken hoe dat gat moet worden gevuld.
Bang
Het ministerie van Binnenlandse Zaken, dat over wonen gaat, zou enthousiast zijn over het plan. Het ministerie van Financiën zou echter bang zijn dat het niet te betalen is.
Vooral omdat het gemis aan inkomsten niet kan worden gecompenseerd door alsnog de hypotheekrenteaftrek aan te pakken. Eerder is namelijk afgesproken dat hier niet aan wordt getornd.
Kritiek
Het Centraal Planbureau uitte eind vorig jaar kritiek op de overdrachtsbelasting. Die zou onrechtvaardig zijn en het Nederlands belastingstelsel verstoren. De ingewijden houden er volgens de krant rekening mee dat een eventuele aanpassing van de overdrachtsbelasting pas met Prinsjesdag wordt bekendgemaakt.
Het kabinet bekijkt volgens de krant ook of er een verhuisbonus kan worden ingevoerd voor mensen die voor hun werk willen verhuizen. Die zou in de eerste plaats moeten gelden voor mensen met schaarse beroepen.
Het gaat wel sneller.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De verstandigen onder ons deden het al zo
Maar dan zonder thuis te blijven wonen.
Je bedoelt een echt leven opbouwen als je niet meer bij je moeder woont? Dat gaat inderdaad sneller ja.quote:
Je leeft in een fantasiewereld Whuzz.... de meesten hebben geen cent te makken zodra ze zelfstandig gaan wonen. Sparen is dan zo goed als uitgesloten. Uitvreters die de gewone man uitbuiten en zichzelf exorbitant verrijken... daar zit het probleem imo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De verstandigen onder ons deden het al zo
Maar dan zonder thuis te blijven wonen.
Inderdaad Xenotje, zo ging het bij mij ook. Terwijl ik nog studeerde had ik meestal geen cent over. Kamerhuur, collegegeld, studieboeken en dan was de stufi wel zo'n beetje op, dus een bijbaantje om uit te kunnen gaan en te eten. Heel normaal hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je leeft in een fantasiewereld Whuzz.... de meesten hebben geen cent te makken zodra ze zelfstandig gaan wonen. Sparen is dan zo goed als uitgesloten. Uitvreters die de gewone man uitbuiten en zichzelf exorbitant verrijken... daar zit het probleem imo.
Zal zo ongeveer hetzelfde zijn als jij nu. En ik weet dat jij nu dénkt dat dat "een leven" is, maar dat komt omdat je vanonder moeders vleugeltjes niet kunt zien wat er allemaal buiten gebeurt. Geeft niets, komt nog wel, ooitquote:
Xeno is een soort koekoek, hij ligt nog steeds als vreemde vogel in een nest dat eigenlijk bestemd is voor anderen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal zo ongeveer hetzelfde zijn als jij nu. En ik weet dat jij nu dénkt dat dat "een leven" is, maar dat komt omdat je vanonder moeders vleugeltjes niet kunt zien wat er allemaal buiten gebeurt. Geeft niets, komt nog wel, ooit
Alleen jammer dat je daardoor zo naief blijft en ons daarmee lastig valt![]()
Da's meer onze wanna-be terror-chinees. Die denkt dat hij een chinese komaf heeft en dat mensen in china een pensioen krijgenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Xeno is een soort koekoek, hij ligt nog steeds als vreemde vogel in een nest dat eigenlijk bestemd is voor anderen.
Doet me denken aan mijn groep-8 musical solo-nummer, dat ging ook over vreemde vogels, moest ik zingen dat vreemde vogels niet te bekeren waren en je het niet eens moest proberenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's meer onze wanna-be terror-chinees. Die denkt dat hij een chinese komaf heeft en dat mensen in china een pensioen krijgen
Maar dat komt omdat hij nog thuis woont en niet anders weet dan dat er iemand is die voor je zorgt.
Zeker geen relatie en/of kinderenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat JIJ kennelijk niet kunt sparen terwijl je op jezelf woont wil niet zeggen dat niemand dat kan he
Doe je toch iets fout Xeno.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je leeft in een fantasiewereld Whuzz.... de meesten hebben geen cent te makken zodra ze zelfstandig gaan wonen. Sparen is dan zo goed als uitgesloten. Uitvreters die de gewone man uitbuiten en zichzelf exorbitant verrijken... daar zit het probleem imo.
Ik gaf vroeger al mijn geld uit aan feesten, drank en drugsquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:36 schreef Whuzz het volgende:
Dat JIJ kennelijk niet kunt sparen terwijl je op jezelf woont wil niet zeggen dat niemand dat kan he
Yup, één die wat meer geld kostte dan de gemiddelde. 300+ euro reiskosten per maand. En zelfs dán kon ik nog sparen. Lekker hè?quote:
Hey, da's het eerste zinnige dat ik je zie postenquote:
Ga eens wat beter je best doen, als je het goed doet kun je wel tot 50.000 schulden opbouwen bij verschillende credit organisaties, dat cashen verstoppen in de tuin en 3 jaar de schuldhulpverlening in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik gaf vroeger al mijn geld uit aan feesten, drank en drugs![]()
Tegenwoordig leef ik van een uitkering dus is het afgelopen met het goede leven. Sparen is in Nederland heel lastig, zeker als je een submodaal inkomen hebt, het leven is duur. Zelfs met een modaal inkomen is sparen lastig, je kan beter je tot je oogballen toe laten financieren i.v.m. de lage rente en de leensubsidie
Mensen zorgen voor hun eigen pensioenen daar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's meer onze wanna-be terror-chinees. Die denkt dat hij een chinese komaf heeft en dat mensen in china een pensioen krijgen
Maar dat komt omdat hij nog thuis woont en niet anders weet dan dat er iemand is die voor je zorgt.
Bedankt, je hebt zojuist mijn nieuwe sig gemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:45 schreef xenobinol het volgende:
Je kan beter je tot je oogballen toe laten financieren i.v.m. de lage rente en de leensubsidie
Voor 50k drie jaar de schuldsanering in? Dan kun je beter een bank overvallen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga eens wat beter je best doen, als je het goed doet kun je wel tot 50.000 schulden opbouwen bij verschillende credit organisaties, dat cashen verstoppen in de tuin en 3 jaar de schuldhulpverlening in.
Verbaasd mij niets... ouwe leenreusquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt zojuist mijn nieuwe sig gemaakt
Da;s nou die naiviteit waar ik over sprakquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Mensen zorgen voor hun eigen pensioenen daar.
AOW + verplicht pensioen via werkgever + eigen lijfrenteplan + afgelost huis = geen zorgen.quote:Dat jij nog denkt dat je hier nog een pensioen krijgt is pas lachwekkend.
3 keer. En da's al 3 keer meer dan jij. En jij praat ook over de huizenmarkt terwijl je nog bij mama woont, dus je hoeft hier duidelijk geen ervaringsdeskundige te zijn om toch mee te pratenquote:Oh je ben 1x in Wuhu geweest en waant je gelijk China expert. LOL
Rotterdam he, it`s a mess.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:52 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Het houdt mij bezig in de file...
Je weet toch dat er bij banken bijna geen cash meer aanwezig is. Dan zit je 3 jaar vast heb je een strafblad en nog geen geld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef xenobinol het volgende:
Voor 50k drie jaar de schuldsanering in? Dan kun je beter een bank overvallen...
Hij zit nu 50 jaar vast in zijn huurhut, dus dat lijkt me een vooruitgangquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat er bij banken bijna geen cash meer aanwezig is. Dan zit je 3 jaar vast heb je een strafblad en nog geen geld.
Vanaf volgend jaar als hij een jaar een uitkeringsituatie zit gaat hij waarschijnlijk wel recht krijgen op huurtoeslag, zou hij zo principeel zijn om dat dan ook maar te weigeren net zoals huizenbezitters in zijn visie eigenlijk van de HRA af moeten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij zit nu 50 jaar vast in zijn huurhut, dus dat lijkt me een vooruitgang
Ja, daar ging al je geldquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik gaf vroeger al mijn geld uit aan feesten, drank en drugs![]()
Tegenwoordig leef ik van een uitkering dus is het afgelopen met het goede leven. Sparen is in Nederland heel lastig, zeker als je een submodaal inkomen hebt, het leven is duur. Zelfs met een modaal inkomen is sparen lastig, je kan beter je tot je oogballen toe laten financieren i.v.m. de lage rente en de leensubsidie
Omdat de meesten niet sparen. Ik had een hele hele hoop geld gespaard toen ik voor een huis ging kijken. En inmiddels heb ik weer heel veel spaargeld. Terwijl ik een huis heb. Het kan wel. Dat jij het niet kunt is geen maatstaf voor de rest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
OMG.... van welke planeet ben jij eigenlijk afkomstigquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:19 schreef CoolGuy het volgende:
Nee hoor, dat is helemaal niet lastig. Je moet gewoon een stuk minder uitgeven dan je binnen krijgt, dan is sparen makkelijk.
Zelfs met een redelijk salaris is het tegenwoordig niet eenvoudig om te sparen, je kan veel beter veel geld lenen voor de huizenmarkt zeepbel... iedereen doet het dus waarom jij ook niet... we zijn tenslotte kuddedieren. Met een normaal salaris kom je tegenwoordig niet eens meer in de buurt van een eigen huis... met een normaal salaris is sparen iets wat maar heeeeeeeel langzaam gaat en de inflatiecorrectie is feitelijk non-existent. Dat komt door de BD die met fictieve rendementen rekent en de bankmaffia die valsmunterij tot kerntaak heeft verhevenquote:Maar dan moet je wel een redelijk salaris hebben. De grondslag daarvan is in de meeste gevallen toch een opleiding.
Xeno. Je pilletje en je hoedje. Slik het, zet hem op, kalmeer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:42 schreef xenobinol het volgende:
Zelfs met een redelijk salaris is het tegenwoordig niet eenvoudig om te sparen, je kan veel beter veel geld lenen voor de huizenmarkt zeepbel... iedereen doet het dus waarom jij ook niet... we zijn tenslotte kuddedieren. Met een normaal salaris kom je tegenwoordig niet eens meer in de buurt van een eigen huis... met een normaal salaris is sparen iets wat maar heeeeeeeel langzaam gaat en de inflatiecorrectie is feitelijk non-existent. Dat komt door de BD die met fictieve rendementen rekent en de bankmaffia die valsmunterij tot kerntaak heeft verheven
quote:wo 22 jun 2011, 07:06 | 33 reacties
Overdrachtstaks op tocht
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_tocht__.html?p=8,2
DEN HAAG - Er wordt serieus over nagedacht om de overdrachtsbelasting af te schaffen.
Het idee komt uit de koker van minister Donner van Binnenlandse Zaken. Door de overdrachtsbelasting te laten vallen, hoopt de minister de woningmarkt een impuls te geven. Zijn collega's op het ministerie van Financiën lijken echter weinig te voelen voor het plan.
De overdrachtsbelasting levert jaarlijks zo'n 3,5 miljard euro op.
Sparen kan inderdaad ook prima als je een eigen huis met hypotheek hebt hoor. Dat kon ik alleen toen ik mijn appartementje had, en nu samen in ons vrijstaande huis doen we dat ook? Het verschilt per persoon/situatie/opvoeding/discipline.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
OMG.... van welke planeet ben jij eigenlijk afkomstig![]()
Enige kennis van de echte wereld is je kennelijk volkomen vreemd
[..]
Zelfs met een redelijk salaris is het tegenwoordig niet eenvoudig om te sparen, je kan veel beter veel geld lenen voor de huizenmarkt zeepbel... iedereen doet het dus waarom jij ook niet... we zijn tenslotte kuddedieren. Met een normaal salaris kom je tegenwoordig niet eens meer in de buurt van een eigen huis... met een normaal salaris is sparen iets wat maar heeeeeeeel langzaam gaat en de inflatiecorrectie is feitelijk non-existent. Dat komt door de BD die met fictieve rendementen rekent en de bankmaffia die valsmunterij tot kerntaak heeft verheven
We kunnen natuurlijk ook weer oorlog gaan voeren met Spanje!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:50 schreef BertV het volgende:
overdrachtsbelasting, wat een belachelijk excuus om belasting te heffen.
De belasting is ontstaan in de tijd van de Spaanse overheersing van Nederland.
Hoewel Nederland reeds lange tijd niet meer in oorlog met Spanje is, bleek deze belasting voor de overheid een welkome aanvulling van de schatkist. Het tarief van 5% werd in de loop van de tijd tot 6% verhoogd. bron:wikipedia.
Van die planeet waar mensen niet naar anderen wijzen voor hun eigen domme foutenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
OMG.... van welke planeet ben jij eigenlijk afkomstig![]()
Enige kennis van de echte wereld is je kennelijk volkomen vreemd
[..]
We kunnen ook als inwoners onze eisen iets bijstellen als we het budget van de overheid wat verlagen door ze die 6% belastinginkomsten te onthouden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook weer oorlog gaan voeren met Spanje!
Dat land ligt toch op zijn gat, dus appeltje-eitje!
Ik stel voor dat we Zuurtje en Xeno als vooruitgeschoven post sturen. Goed kans dat ze zich na een week overgeven onder voorwaarde dat we die twee terug nemen. Enige tegenstanders daarvan zullen Dronten, Voorthuizen en het FoK! forum zijn
Afschaffen ven de overdrachtsbelasting betekent natuurlijk dat iedereen gewoon zijn prijzen op Funda met 6% omhoog doet
Does not compute met de dubbeltje-eerste-rang mentaliteit die er heerst...quote:
De oveheid zal die 3,5 miljard binnen de vastgoedsector willen gaan vindenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:50 schreef BertV het volgende:
overdrachtsbelasting, wat een belachelijk excuus om belasting te heffen.
De belasting is ontstaan in de tijd van de Spaanse overheersing van Nederland.
Hoewel Nederland reeds lange tijd niet meer in oorlog met Spanje is, bleek deze belasting voor de overheid een welkome aanvulling van de schatkist. Het tarief van 5% werd in de loop van de tijd tot 6% verhoogd. bron:wikipedia.
Gewoon een extra belasting voor woningcorporaties. Sim-pel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef meth77 het volgende:
[..]
De oveheid zal die 3,5 miljard binnen de vastgoedsector willen gaan vinden
Maar ik neem aan dat ze het in stapjes gaan doen
Dan is er in ieder geval duidelijkheid
Die is er al, en daar lopen nog genoeg rechtszaken overquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon een extra belasting voor woningcorporaties. Sim-pel.
Wanneer de overheid proactiever was geweest en niet al die vage hypotheek constructies had toegelaten voor HRA zouden de HRA kosten voor de overheid geen 11 miljard geweest zijn maar ongeveer 50% daarvan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef meth77 het volgende:
[..]
De oveheid zal die 3,5 miljard binnen de vastgoedsector willen gaan vinden
Maar ik neem aan dat ze het in stapjes gaan doen
Dan is er in ieder geval duidelijkheid
Ik ben altijd kalm Whuzz.... pilletjes slik ik niet meer en alu hoedjes? Ik ben natuurkundig onderlegd dus de werking daarvan is mij bekendquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Xeno. Je pilletje en je hoedje. Slik het, zet hem op, kalmeer.
je vind zelf dat je natuurkundig onderlegd bent?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben altijd kalm Whuzz.... pilletjes slik ik niet meer en alu hoedjes? Ik ben natuurkundig onderlegd dus de werking daarvan is mij bekend
Hebben we daar nou niet de essentie, en ook onderliggende reden van veel van de huidige kredietcrisis te pakken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Does not compute met de dubbeltje-eerste-rang mentaliteit die er heerst...
Diploma'squote:Op woensdag 22 juni 2011 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je vind zelf dat je natuurkundig onderlegd bent?Want diploma's had je niet zei je, opleiding was niet nodig etc blabla.
Uiteraard. Maar het is mens-eigen. En, zoals Xeno je kan vertellen, als je niet meer dan een dubbeltje hébt, dan kún je ook niet anders dan die mentaliteit hanterenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hebben we daar nou niet de essentie, en ook onderliggende reden van veel van de huidige kredietcrisis te pakken?
Het nadeel van geen diploma's hebben is dat als je een baan wil die een beetje betaald, ze al direct vragen naar je diploma's.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Diploma's![]()
Dat is leren het dogma van een select groepje onderwijzers na te blaten....
Het voordeel van de wetenschappelijke methode is dat je deze zelfstandig kan toetsen
En hoeveel kost de rest van je dagelijkse boodschappen? Inclusief wat te roken en een alcoholische versnapering.quote:
Het mooiste is dat Jan die foto van een Nederlandse site gejat heeft ipv de lokale supermarkt websitequote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoeveel kost de rest van je dagelijkse boodschappen? Inclusief wat te roken en een alcoholische versnapering.
Ik rook en drink niet. Dat is bijna net zo slecht als het hebben van schulden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoeveel kost de rest van je dagelijkse boodschappen? Inclusief wat te roken en een alcoholische versnapering.
Mislukte scriptkiddiesquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het mooiste is dat Jan die foto van een Nederlandse site gejat heeft ipv de lokale supermarkt website
Rookwaar en boes zijn prima zelf te kweken en te stokenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeieneren!?quote:
Niet haten Xeno, ik als mislukte scriptkiddie betaal nog steeds jouw huurtoeslagquote:
Het is een beetje raar om andere mensen voor mislukt uit te maken als je zelf zonder diploma's en baan met een uitkering ergens in een huurhuis zit te kniezen.quote:
Ah vandaar de verzuring. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen in mijn leven waarbij ik me lekker voel, als ik zo negatief als jou was ingesteld zou ik allang met depressies opgenomen geweest zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik rook en drink niet. Dat is bijna net zo slecht als het hebben van schulden.
Ik heb geen drugs nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah vandaar de verzuring. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen in mijn leven waarbij ik me lekker voel, als ik zo negatief als jou was ingesteld zou ik allang met depressies opgenomen geweest zijn.
Als je even verder had gekeken dan had je gezien dat het plaatsje afkomstig was van een startpagina en gepost is door Jan.... Niet hatend bedoelt... eerder lachwekkendquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet haten Xeno, ik als mislukte scriptkiddie betaal nog steeds jouw huurtoeslag![]()
Verder zit Jan gewoon in Voorthuizen wat we allang weten.
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is een beetje raar om andere mensen voor mislukt uit te maken als je zelf zonder diploma's en baan met een uitkering ergens in een huurhuis zit te kniezen.
Ik wel... ik denk dat ik zo meteen nog maar weer even een Schultenbrau ga scorenquote:
Geniet er van!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wel... ik denk dat ik zo meteen nog maar weer even een Schultenbrau ga scoren
Ik ga zo maar even met lunchpauze, de lokale middenstand even wat sponsoren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wel... ik denk dat ik zo meteen nog maar weer even een Schultenbrau ga scoren
Goed plan, ook maar even een hapje eten zo. Kosten daarvoor kan ik declareren, dus das primaquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even met lunchpauze, de lokale middenstand even wat sponsoren.
dat zijn geen drugs, da's vergifquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Met een uitkering kun je de relatief dure corsendonk niet betalen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dat zijn geen drugs, da's vergif
Doe dan een Corsendonck, barbaar!
Ritalin is ook drugs. En dat heb jij nodig.quote:
Zo. Done.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goed plan, ook maar even een hapje eten zo. Kosten daarvoor kan ik declareren, dus das prima
Een Nederlandse startpagina frits, dus het is wel degelijk lachwekkend als je gelooft dat hij in Noorwegen woont. Maar goed, jij en iets leren is geen goeie matchquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je even verder had gekeken dan had je gezien dat het plaatsje afkomstig was van een startpagina en gepost is door Jan.... Niet hatend bedoelt... eerder lachwekkend
Ritalin is geen 'drug'..... je moet een hele strip van die zooi slikken wil je enig effect vernemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ritalin is ook drugs. En dat heb jij nodig.
Als je een doorgedraaide ADHD-er met schizofrenie bent wel ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ritalin is geen 'drug'..... je moet een hele strip van die zooi slikken wil je enig effect vernemen
Wie zegt dat ik geloof dat hij in het koude noorden woont? Je had toch wel gezien dat Jan de foto zelf gepost had? Wederom een stukje extra bewijs voor de paranoide topkopers dat cencuur Jan heet toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een Nederlandse startpagina frits, dus het is wel degelijk lachwekkend als je gelooft dat hij in Noorwegen woont. Maar goed, jij en iets leren is geen goeie match
Nee.... gewoon een feestganger die van plan is 72 uur door te halen zonder in slaap te vallen... misschien kan de huizenmarkt ook wel wat Ritalin gebruikenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je een doorgedraaide ADHD-er met schizofrenie bent wel ja.
Die heeft eerder een grammetje speed nodigquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee.... gewoon een feestganger die van plan is 72 uur door te halen zonder in slaap te vallen... misschien kan de huizenmarkt ook wel wat Ritalin gebruiken
Ritalin is geen drug, it's a way of life.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ritalin is ook drugs. En dat heb jij nodig.
Wat versta jij onder 'topkoper' ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef PierreBetfair het volgende:
Wat is de situatie eigenlijk van de posters hier?
Huurders: Xeno, ....
Topkopers: Whuzz, Scorpie, .....
Kopers van 2006 en eerder: Pierre, .....
Gevlucht naar buitenland: Censuur, ....
Nog thuiswonend:
Gewoon even een vraag om een beter beeld te vormen van de frequente posters. Van BijVlagenZV, Basp, CoolGuy, Terrorizer, en nog een stel anderen weet ik het eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:49 schreef lutser.com het volgende:
Je mag mij bij koper van voor 2006 zetten. Met een hypotheek die is gestart als tophypotheek maar nu op de 100% EW zit (en blijft)
Daar kan ik niks mee. Hoezo, de hoofdprijs betaald. Je moet echt wat concreter zijn dan dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
hoofdprijs betaald. Ik heb er voor de duidelijk wat jaartallen achter geplakt
Even voor je aangepast.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef PierreBetfair het volgende:
Wat is de situatie eigenlijk van de posters hier?
Huurders: Xeno, ....
Verstandige kopers met normale hypotheken Whuzz, Scorpie, .....
Aflossingsvrije kopers: Pierre, .....
Wonend in Voorthuizen: Censuur, ....
Bij mama: Terrorizer
Wat heb je met het app. gedaan? Verhuur je dat nu? Dat is namelijk precies wat ik over 1 of 2 jaar wil gaan doen. Droomhuis kopen en appartement verhuren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef fruityloop het volgende:
Schrijf mij maar op als koper in 2006 van een appartement, en koper in 2009 van een vrijstaande jaren 30 woning samen met mijn vriendin.
Haha, over 2 jaar heb jij nog zo'n 60% van je schuld staan, wil helemaal niemand jouw appartementje huren en kun je de nieuwe rente op een hypotheek niet eens betalen, als je hem al zou krijgenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat heb je met het app. gedaan? Verhuur je dat nu? Dat is namelijk precies wat ik over 1 of 2 jaar wil gaan doen. Droomhuis kopen en appartement verhuren.
Je hebt er helaas allemaal onzin van gemaakt.quote:
Nee hoor, ik heb jouw flamerige opsomming veranderd in de mijnequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je hebt er helaas allemaal onzin van gemaakt.
Ik wil gewoon even een beeld van wie er huurt of gekocht heeft en wanneer.
Wie begon er nou met onzin te gooien dan. Je weet helemaal niks van onze hypotheken af, idiootquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Oh dat wil je. Beetje jammer dat je dat dan moet omschrijven als 'topkoper', vandaar ook dat ik vroeg wat je daar nou precies mee bedoelde. Nou, gekocht in 2008. Ik los uiteraard af. Ik heb een huis gekocht dat minder kostte dan wat ik maximaal kon lenen. Voor het huis werd 215k gevraagd, en ik heb er 195k voor betaald.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder verteld. Over 2 jaar is mn appartement afgelost VOLLEDIG. (of ik houd er een hypotheek op en steek die 175K in een ander huis).quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, over 2 jaar heb jij nog zo'n 60% van je schuld staan, wil helemaal niemand jouw appartementje huren en kun je de nieuwe rente op een hypotheek niet eens betalen, als je hem al zou krijgen
Dat geloofde ik toen al niet, dus het heeft echt geen zin om dat nog te proberen hoorquote:
OMG , nou maak ik me pas echt zorgen. Hypotheek op 2 namen, hoofdprijs betaald. Muurvast !!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie begon er nou met onzin te gooien dan. Je weet helemaal niks van onze hypotheken af, idioot
Sowieso is hij zeer onverstandig bezig als hij dat geld pas over 2 jaar erin steekt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat geloofde ik toen al niet, dus het heeft echt geen zin om dat nog te proberen hoor
Welnee, hij is een beetje geschrokken dat hij zo hoog in het aflossingsvrij zit en beseft nu dat dat een domme zet was. Maar om niet uitgelachen te worden verzint hij er bij dat hij de boel over twee jaar gaat aflossenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:
Dus je wil zeggen dat je express zo`n slechte verhouding in je hypotheek hebt opgenomen Pierre? Je was dus bij je volle verstand?
Dat zeg ik, je snapt er niks van en begrijpend lezen kun je ook al niet. Of heb ik samen met mijn vriendin 2 hypotheken genomen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
OMG , nou maak ik me pas echt zorgen. Hypotheek op 2 namen, hoofdprijs betaald. Muurvast !!
Dat verklaart een hoop - of alles - van je frustraties en gescheld hier in dit topic.
Gelukkig wordt jij niet gehinderd door enige relevante kennis van de dingen waar je over blaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
OMG , nou maak ik me pas echt zorgen. Hypotheek op 2 namen, hoofdprijs betaald. Muurvast !!
Dat verklaart een hoop - of alles - van je frustraties en gescheld hier in dit topic.
Het moet best confronterend te zijn als je door de mensen die je zelf als leenkneus beschouwd gewoon keihard wordt uitgelachen als je trots gaat lopen verkondigen dat je 35% AV hebtquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welnee, hij is een beetje geschrokken dat hij zo hoog in het aflossingsvrij zit en beseft nu dat dat een domme zet was. Maar om niet uitgelachen te worden verzint hij er bij dat hij de boel over twee jaar gaat aflossen
vent al had ik 100% aflossingsvrij genomen, ik wist toen der tijd al dat ik het huis na 7-8 jaar cash zou kunnen afbetalen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:
Dus je wil zeggen dat je express zo`n slechte verhouding in je hypotheek hebt opgenomen Pierre? Je was dus bij je volle verstand?
Joh hij laat even zien dat hij aan selectieve dyslextie doet, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gelukkig wordt jij niet gehinderd door enige relevante kennis van de dingen waar je over blaat.
En nog waanideeen ook, het houdt niet op. Misschien toch eens die Ritalin van Xeno proberen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
vent al had ik 100% aflossingsvrij genomen, ik wist toen der tijd al dat ik het huis na 7-8 jaar cash zou kunnen afbetalen.
Dat was rond de tijd dat de stemmetjes in je hoofd zich manifesteerden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
vent al had ik 100% aflossingsvrij genomen, ik wist toen der tijd al dat ik het huis na 7-8 jaar cash zou kunnen afbetalen.
Mja naja, beetje stemmingmakerij is het, want jouw situatie (waarbij je dus helemaal niet op 2 salarissen een hypotheek hebt) is al meerdere keren voorbij gekomen hier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh hij laat even zien dat hij aan selectieve dyslextie doet, niks mis mee toch?____________________________________________________!
Ach ik kan het Pierre niet kwalijk nemen, die jongen zit zo hard vastgeroest in zijn ideeen dat hij een hartaanval zou krijgen als hij eropeens uitgetrokken zou worden. Volgens mij heeft Cenzuur daar eens wat over geschreven, begon volgens mij met Cog........iets met Cognie..........Cognienogwattes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja naja, beetje stemmingmakerij is het, want jouw situatie (waarbij je dus helemaal niet op 2 salarissen een hypotheek hebt) is al meerdere keren voorbij gekomen hier.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik heb je al eerder verteld. Over 2 jaar is mn appartement afgelost VOLLEDIG. (of ik houd er een hypotheek op en steek die 175K in een ander huis).
Vraagje Pierke... in plaats van 7 jaar lang hypotheekrente te betalen en dan na 7 jaar met cash geld die hypotheek af te lossen met een dik boetebedrag... waarom heb je niet gewoon even 7 jaar gehuurd en dán een huis gekocht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebben we in onze familie netjes geregeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Whuzz het volgende:
Dat was rond de tijd dat de stemmetjes in je hoofd zich manifesteerden?
Leg ons maar even uit waar die 175K vandaan komt
Welnee, het is een weloverwogen besluit geweest om alvast te kopen en later pas af te betalen met boete en alles erop en eraan, gevolgd met een 35% AV gedeelte (wat sowieso al raar is, neem dan 100% AV)quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vraagje Pierke... in plaats van 7 jaar lang hypotheekrente te betalen en dan na 7 jaar met cash geld die hypotheek af te lossen met een dik boetebedrag... waarom heb je niet gewoon even 7 jaar gehuurd en dán een huis gekocht?
Dát lijkt me nou een valide reden om nog eens paar jaar te gaan huren.
Maar... die 175K was gewoon gelogen hè?
Sure, en mijn toiletpot is van goud.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hebben we in onze familie netjes geregeld.
Hoe heb je dat in de familie geregeld dan? Als dat net zo slim is geregeld als een huis kopen 7 jaar voordat je het geld krijgt, waardoor je een fikse boete gaat betalen dan vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hebben we in onze familie netjes geregeld.
Hoorden jullie dat ook? Volgens mij was dat Pierre die door de mand viel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, het is een weloverwogen besluit geweest om alvast te kopen en later pas af te betalen met boete en alles erop en eraan, gevolgd met een 35% AV gedeelte (wat sowieso al raar is, neem dan 100% AV)
Alsof ik kon weten dat die huizenmarkt enkele jaren in elkaar zou flikkeren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sure, en mijn toiletpot is van goud.
Zitten er zoveel mensen met bedroevend slechte kennis van economische zaken trouwens, dat je deze constructie koos als beste oplossing?
Oh, dus je zag je woning als speculatieobject? DING DING DING, WE HAVE A LEENKNEUS HERE! JAN EN XENO KOM ER MAAR IN!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Alsof ik kon weten dat die huizenmarkt enkele jaren in elkaar zou flikkeren.
100% aflossingsvrij mocht niet van de hypotheekverstrekker waar ik nu zit. Dan had ik elders moeten gaan lenen tegen ongunstigere voorwaarden.
Zuurtje en Xeno wisten het al in 2003! Dus waarom jij nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
100% aflossingsvrij mocht niet in 2005? Dat was toen zo'n beetje de nórm... leg dat eens uit?quote:100% aflossingsvrij mocht niet van de hypotheekverstrekker waar ik nu zit. Dan had ik elders moeten gaan lenen tegen ongunstigere voorwaarden.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
100% aflossingsvrij mocht niet van de hypotheekverstrekker waar ik nu zit. Dan had ik elders moeten gaan lenen tegen ongunstigere voorwaarden.
Correctie: TOPleenkneuzenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
de ironie van deze post
Dus eigenlijk pierre..ben jij er zo een die in dit topic worden omschreven als leenkneuzen?
Whuzzie vriendquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:22 schreef Whuzz het volgende:
100% aflossingsvrij mocht niet in 2005? Dat was toen zo'n beetje de nórm... leg dat eens uit?
En waarom heb je in godsnaam een hypotheek genomen als je al wist dat je in een paar jaar genoeg geld zou krijgen om samen met wat spaargeld een huis cash te kopen?
Ik weet het wel, omdat dat geld niet bestaat... maar leg het toch maar even uit
En weet je familie dat toen je hoorde dat je zoveel geld van ze ging krijgen je besloot om 10% daarvan te verkwisten aan een bankspaar boete
Xeno, lees je mee? Vrijwillige bankster-maffia-sponsoring hier man! Dat kán toch niet zomaar?
De vragen staan al in die post. Die vragen kun je toch gewoon een voor een aftikken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Whuzzie vrienddat zijn wel heel veel vragen in 1 post.
Kan het niet bijhouden. Wat wil je perse weten? 1 tegelijk graag?
Dat spaardeel is slechts een klein deel van het bedrag, zoals ik eerder al aangaf. Svp eerst lezen wat ik post, dat scheelt me een hoop correctiewerk op jouw posts.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso is het raar dat meneer Pierre geen 100% AV kreeg gezien het kapitaal dat hij kon aantonen op zijn 'spaarrekening'. Dus of hij lult uit zijn nek of hij lult uit zijn nek. O wacht dat zijn 2 dezelfde dingen.
tuttuttut, nu even niet zo hoog van de toren blazen. your story doesn't add up en dat hebben ze heel goed door. Het is eerder dat zij correctiewerk aan het toepassen zijn op jouw posts.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat spaardeel is slechts een klein deel van het bedrag, zoals ik eerder al aangaf. Svp eerst lezen wat ik post, dat scheelt me een hoop correctiewerk op jouw posts.
Waarom 1 tegelijk? Ben je bang dat als je er meer tegelijk beantwoord je jezelf tegenspreekt omdat je het ter plekke moet verzinnen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Whuzzie vrienddat zijn wel heel veel vragen in 1 post.
Kan het niet bijhouden. Wat wil je perse weten? 1 tegelijk graag?
Argenta accepteerde dat niet. Dat is wat de De Hypotheker me vertelde, en waarom zou hij liegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef Whuzz het volgende:
Uiteraard. Er was in 2005 echt geen hypotheekverstrekker die niet aan 100% AV deed. Vraag dat maar aan Zuurtje, die kan je precies vertellen dat banken in die tijd niet anders deden dan proberen 100% AV aan te smeren.
Dan hoor ik ook bij de topkopers alhoewel de prijzen zonder korting van mijn appartement die door de wbv aangeboden worden tot nu toe al gestegen is van 162 naar 167.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
hoofdprijs betaald. Ik heb er voor de duidelijk wat jaartallen achter geplakt
Ik heb al verteld uit welke middelen dat komt. Helaas pakt de belasting nog een aanzienlijk deel weg, anders was het nog een stuk meer geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:32 schreef Whuzz het volgende:
1) Met wat voor financiele constructie gaat jouw familie jou 175K doneren? Dat is voor ons zeer leerzaam en ik denk dat wat financieel onderlegde mensen daar graag lering uit trekken.
Waarom een hypotheektussenpersoon zou liegen? In 2005 toen er nog vrijwel geen controle was? Xeno, kom er maar in!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Argenta accepteerde dat niet. Dat is wat de De Hypotheker me vertelde, en waarom zou hij liegen.
Dan nog klopt het niet dat je geen 100% AV kreeg, aangezien je aantoonbaar kapitaal beschikbaar had om af te kunnen lossen, daarbij optellend een normaal salaris. Elke bank had in die tijd makkelijk 100% AV afgegeven, no problem.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat spaardeel is slechts een klein deel van het bedrag, zoals ik eerder al aangaf. Svp eerst lezen wat ik post, dat scheelt me een hoop correctiewerk op jouw posts.
Dan is het geen enkel probleem om dat even te quoten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:36 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik heb al verteld uit welke middelen dat komt. Helaas pakt de belasting nog een aanzienlijk deel weg, anders was het nog een stuk meer geweest.
Nou, ik geloof best dat Pierke is misleid door de hypotheker die hem *wijs maakte* dat argenta dat niet deed. Vraag blijft waarom pierre dan niet gewoon naar een andere bank is gegaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet dat je geen 100% AV kreeg, aangezien je aantoonbaar kapitaal beschikbaar had om af te kunnen lossen, daarbij optellend een normaal salaris. Elke bank had in die tijd makkelijk 100% AV afgegeven, no problem.
Omdat Pierke de meneer tegenover hem op z'n blauwe ogen geloofde, want hij was zo aardig, en verder geen navraag heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik geloof best dat Pierke is misleid door de hypotheker die hem *wijs maakte* dat argenta dat niet deed. Vraag blijft waarom pierre dan niet gewoon naar een andere bank is gegaan.
Ik denk dat het te maken heeft met hun slogan:quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik geloof best dat Pierke is misleid door de hypotheker die hem *wijs maakte* dat argenta dat niet deed. Vraag blijft waarom pierre dan niet gewoon naar een andere bank is gegaan.
En waarom je uberhaupt een hypotheek gaat nemen als je weet dat er zoveel geld jouw kant op gaat komen natuurlijk
Oh, zegmaar net als wat Rialto voor verzekeringen is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met hun slogan:
'Een hypotheek voor iedereen: ook starters, zzp-ers ...'
Preciesquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, zegmaar net als wat Rialto voor verzekeringen is?
Dat was achteraf gezien denk ik beter geweest ja. Daarom neig ik ook naar verhuren van deze tent en de hypotheek lekker laten lopen. Verkopen kan altijd nog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht even hoor... Een hypotheek tussenpersoon raad jou één bank aan, die ook nog eens niet wil geven wat je eigenlijk nodig hebt, terwijl jij wéét dat je 175K gaat krijgen en deze regeling je minstens 10% boete gaat opleveren op je aflossing... en dat is goed genoeg voor jou?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat was achteraf gezien denk ik beter geweest ja. Daarom neig ik ook naar verhuren van deze tent en de hypotheek lekker laten lopen. Verkopen kan altijd nog.
Je beseft nog steeds niet dat ik die middelen destijds niet kon gebruiken om de simpele reden dat het een toezegging was van ouders die binnenkort pas in cash vertaald wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met hun slogan:
'Een hypotheek voor iedereen: ook starters, zzp-ers ...'
En dat daarom Pierre niets beters kon krijgen. Hierbij ga ik ervanuit dat het hele 'sloot geld' gebeuren niet klopt natuurlijk.
Dan hebben jij en je ouders echt lopen kutten in die tijd. No offense verder, maar dit is gewoon dom wat je nu gedaan hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je beseft nog steeds niet dat ik die middelen destijds niet kon gebruiken om de simpele reden dat het een toezegging was van ouders die binnenkort pas in cash vertaald wordt.
En je ouders wilden niet voor je garant staan zodat je een veel betere deal bij een bank kon krijgen, terwijl er zoveel geld zou vrijkomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je beseft nog steeds niet dat ik die middelen destijds niet kon gebruiken om de simpele reden dat het een toezegging was van ouders die binnenkort pas in cash vertaald wordt.
Ik ga natuurlijk geen 10% boete betalen ovr mn hypotheek bedragquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht even hoor... Een hypotheek tussenpersoon raad jou één bank aan, die ook nog eens niet wil geven wat je eigenlijk nodig hebt, terwijl jij wéét dat je 175K gaat krijgen en deze regeling je minstens 10% boete gaat opleveren op je aflossing... en dat is goed genoeg voor jou?
Mijn god. Weet je familie daarvan en tóch gaan ze je geld geven
Dat zeg ik, hij en zijn ouderrs hebben echt lopen kutten. Ook geen financieel adviseur gebruikt natuurlijk, want dat kost geldquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En je ouders wilden niet voor je garant staan zodat je een veel betere deal bij een bank kon krijgen, terwijl er zoveel geld zou vrijkomen
Het wordt met de post vreemder
Dat kost je nog steeds 4-5 jaar rente, en dus is het een slechte constructie geweest in die tijd. Daarnaast denk ik dat geen enkele hypotheekadviseur met deze constructie op de proppen was gekomen, wetende dat je geld los zou peuteren van je ouders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen 10% boete betalen ovr mn hypotheek bedragIk kan het ook in 4-5 jaar tijd tot nagenoeg 0 aflossen door jaarlijks boetevrije aflossingen te doen.
Je zei dat je over twee jaar de hele hypotheek ging aflossen en je droomhuis kopen. Ik begrijp dat je verhaaltje nu iets gewijzigd is? Makkelijk is dat he, met duimzuigverhalen? Doet Xeno ook altijd zoquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen 10% boete betalen ovr mn hypotheek bedragIk kan het ook in 4-5 jaar tijd tot nagenoeg 0 aflossen door jaarlijks boetevrije aflossingen te doen.
Lol ja nu je het zegtquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je zei dat je over twee jaar de hele hypotheek ging aflossen en je droomhuis kopen. Ik begrijp dat je verhaaltje nu iets gewijzigd is? Makkelijk is dat he, met duimzuigverhalen? Doet Xeno ook altijd zo
Lees eens terug. Ik zei dat ik het kan aflossen dan, maar of ik dat doe is een tweede. Hoogstwaarschijnlijk laat ik die hypotheek lekker lopen. Kost me toch bijna niks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je zei dat je over twee jaar de hele hypotheek ging aflossen en je droomhuis kopen. Ik begrijp dat je verhaaltje nu iets gewijzigd is? Makkelijk is dat he, met duimzuigverhalen? Doet Xeno ook altijd zo
Weet fout. Hij hoort maar de helft van wat ik zeg, precies datgene wat je goed uitkomt zodat je weer verder kunt trollen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol ja nu je het zegtje schiet zijn hele verhaal aan flarden whehe.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lees eens terug. Ik zei dat ik het kan aflossen dan, maar of ik dat doe is een tweede. Hoogstwaarschijnlijk laat ik die hypotheek lekker lopen. Kost me toch bijna niks.
Geen van die twee opties die je noemde omvatte het langzaam aflossen van de hypotheek hoor. Dat verzin je er net pas bij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik heb je al eerder verteld. Over 2 jaar is mn appartement afgelost VOLLEDIG. (of ik houd er een hypotheek op en steek die 175K in een ander huis).
Ah nu ben ik aan het trollen. Ga je nog even in op het feit dat Argenta hoogstwaarschijnlijk niet in zal gaan op je verzoek tot onderverhuur zolang jij gewoon de hypotheek kan voldoen, en ze ook weten dat er een sloot geld aan zit te komen? Of ga je frauderen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat heb je met het app. gedaan? Verhuur je dat nu? Dat is namelijk precies wat ik over 1 of 2 jaar wil gaan doen. Droomhuis kopen en appartement verhuren.
Niet, maar dan wordt de boete wel veel minder. Maar voor de duizendste keer, zoals het er nu uitziet, laat ik die hypotheek gewoon lopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:53 schreef Whuzz het volgende:
Geen van die twee opties die je noemde omvatte het langzaam aflossen van de hypotheek hoor. Dat verzin je er net pas bij.
Daarnaast... een hypotheek van 175K (minimaal) aflossen zonder boeterente in 4 jaar? Hoe ga je dat precies doen?
Daarnaast is het einde HRA als hij gaat onderverhuren. Ik heb serieus nog geen enkel plan gehoord waarin ik vertrouwen zou hebben als ik hem 175K ging doneren. Hij spoelt een groot deel rechtstreeks de bank en'/of de staatskas in...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah nu ben ik aan het trollen. Ga je nog even in op het feit dat Argenta hoogstwaarschijnlijk niet in zal gaan op je verzoek tot onderverhuur zolang jij gewoon de hypotheek kan voldoen, en ze ook weten dat er een sloot geld aan zit te komen? Of ga je frauderen?
Geen 1 hypotheekverstrekker gaat daarmee akkoord, maar ze gedogen het allemaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah nu ben ik aan het trollen. Ga je nog even in op het feit dat Argenta hoogstwaarschijnlijk niet in zal gaan op je verzoek tot onderverhuur zolang jij gewoon de hypotheek kan voldoen, en ze ook weten dat er een sloot geld aan zit te komen? Of ga je frauderen?
Ok, je hebt je verhaaltje dus veranderd in "Ik laat de hypotheek lopen en koop van die 175K een nieuw huis".quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Niet, maar dan wordt de boete wel veel minder. Maar voor de duizendste keer, zoals het er nu uitziet, laat ik die hypotheek gewoon lopen.
Dit was het wel. genoeg hierover, alles is wel gezegd., ik blijf niet herhalen.
Fout.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Geen 1 hypotheekverstrekker gaat daarmee akkoord, maar ze gedogen het allemaal.
Die jongen heeft er echt niet goed over nagedacht, of het hele verhaal verzonnen. Niemand kan toch zo dom omgaan met 175k ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, je hebt je verhaaltje dus veranderd in "Ik laat de hypotheek lopen en koop van die 175K een nieuw huis".
Met 175K ga je niets fatsoenlijks kopen, dus ik neem aan dat je heel dik gespaard hebt? Want geen HRA over twee hypotheken hè?
Bullshit. Dat doen ze alleen als ze bang zijn dat je anders de lasten niet kunnen dragen. Ik denk dat zelfs de hypotheker je dat waarheidsgetrouw zou vertellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Geen 1 hypotheekverstrekker gaat daarmee akkoord, maar ze gedogen het allemaal.
Ik denk dat hij gewoon aflossingsvrij zit, en dat hele verhaal over aflossen binnen 2 jaar is verzonnen om de flinke jongen uit te hangen. Want het zogenaamde 'echte' verhaal komt pas naar voren op het moment dat in het eerste verhaal gaten worden geschoten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fout.
[..]
Die jongen heeft er echt niet goed over nagedacht, of het hele verhaal verzonnen. Niemand kan toch zo dom omgaan met 175k ?
Duh. Maar het was wel grappig om hem te zien proberen er een samenhangend geheel van te makenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon aflossingsvrij zit, en dat hele verhaal over aflossen binnen 2 jaar is verzonnen om de flinke jongen uit te hangen.
Ik snap het gewoon niet. Zijn hele verhaal bestaat gewoon uit aan elkaar geregen brainfarts ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon aflossingsvrij zit, en dat hele verhaal over aflossen binnen 2 jaar is verzonnen om de flinke jongen uit te hangen. Want het zogenaamde 'echte' verhaal komt pas naar voren op het moment dat in het eerste verhaal gaten worden geschoten.
De waarheid behoeft geen 2e versie.
Scorpie, ik lul uit mijn nek. Sorry, je hebt gelijk. Alles is verzonnen. Iedereen blij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso is het raar dat meneer Pierre geen 100% AV kreeg gezien het kapitaal dat hij kon aantonen op zijn 'spaarrekening'. Dus of hij lult uit zijn nek of hij lult uit zijn nek. O wacht dat zijn 2 dezelfde dingen.
je mag misschien zo wel een leuke nieuwe topictitel verzinnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Ja, nu is het wel even klaar met die virtuele arrogantie over 'topkopers' he Pierre
Tja. In dít geval had Xeno eindelijk eens kunnen roepen "Je had moeten blijven huren!!111one" en dan had ik hem gelijk gegevenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
Frappant dat niemand van de huurdertjes zich nu laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |