abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98498041
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:51 schreef Scorpie het volgende:
Kiek die Terror-chinees goan _O-
Het houdt mij bezig in de file...
pi_98498131
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:52 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Het houdt mij bezig in de file...
Rotterdam he, it`s a mess.
pi_98498134
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef xenobinol het volgende:

Voor 50k drie jaar de schuldsanering in? Dan kun je beter een bank overvallen... :')
Je weet toch dat er bij banken bijna geen cash meer aanwezig is. Dan zit je 3 jaar vast heb je een strafblad en nog geen geld. :D
pi_98498173
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rotterdam he, it`s a mess.
Ja A20
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:59:49 #155
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98498174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je weet toch dat er bij banken bijna geen cash meer aanwezig is. Dan zit je 3 jaar vast heb je een strafblad en nog geen geld. :D
Hij zit nu 50 jaar vast in zijn huurhut, dus dat lijkt me een vooruitgang ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98498512
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:59 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Hij zit nu 50 jaar vast in zijn huurhut, dus dat lijkt me een vooruitgang ;)
Vanaf volgend jaar als hij een jaar een uitkeringsituatie zit gaat hij waarschijnlijk wel recht krijgen op huurtoeslag, zou hij zo principeel zijn om dat dan ook maar te weigeren net zoals huizenbezitters in zijn visie eigenlijk van de HRA af moeten. :+
  Moderator woensdag 22 juni 2011 @ 09:19:20 #157
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98498544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik gaf vroeger al mijn geld uit aan feesten, drank en drugs :D

Tegenwoordig leef ik van een uitkering dus is het afgelopen met het goede leven. Sparen is in Nederland heel lastig, zeker als je een submodaal inkomen hebt, het leven is duur. Zelfs met een modaal inkomen is sparen lastig, je kan beter je tot je oogballen toe laten financieren i.v.m. de lage rente en de leensubsidie :)
Ja, daar ging al je geld :D maar niet iedereen deed dat.

Nee hoor, dat is helemaal niet lastig. Je moet gewoon een stuk minder uitgeven dan je binnen krijgt, dan is sparen makkelijk. Maar dan moet je wel een redelijk salaris hebben. De grondslag daarvan is in de meeste gevallen toch een opleiding.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 22 juni 2011 @ 09:20:48 #158
16180 crew  CoolGuy
pi_98498566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je leeft in een fantasiewereld Whuzz.... de meesten hebben geen cent te makken zodra ze zelfstandig gaan wonen. Sparen is dan zo goed als uitgesloten. Uitvreters die de gewone man uitbuiten en zichzelf exorbitant verrijken... daar zit het probleem imo.
Omdat de meesten niet sparen. Ik had een hele hele hoop geld gespaard toen ik voor een huis ging kijken. En inmiddels heb ik weer heel veel spaargeld. Terwijl ik een huis heb. Het kan wel. Dat jij het niet kunt is geen maatstaf voor de rest.
pi_98498945
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:19 schreef CoolGuy het volgende:

Nee hoor, dat is helemaal niet lastig. Je moet gewoon een stuk minder uitgeven dan je binnen krijgt, dan is sparen makkelijk.
OMG.... van welke planeet ben jij eigenlijk afkomstig :')
Enige kennis van de echte wereld is je kennelijk volkomen vreemd :|W

quote:
Maar dan moet je wel een redelijk salaris hebben. De grondslag daarvan is in de meeste gevallen toch een opleiding.
Zelfs met een redelijk salaris is het tegenwoordig niet eenvoudig om te sparen, je kan veel beter veel geld lenen voor de huizenmarkt zeepbel... iedereen doet het dus waarom jij ook niet... we zijn tenslotte kuddedieren. Met een normaal salaris kom je tegenwoordig niet eens meer in de buurt van een eigen huis... met een normaal salaris is sparen iets wat maar heeeeeeeel langzaam gaat en de inflatiecorrectie is feitelijk non-existent. Dat komt door de BD die met fictieve rendementen rekent en de bankmaffia die valsmunterij tot kerntaak heeft verheven w/
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:44:31 #160
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98498993
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:42 schreef xenobinol het volgende:

Zelfs met een redelijk salaris is het tegenwoordig niet eenvoudig om te sparen, je kan veel beter veel geld lenen voor de huizenmarkt zeepbel... iedereen doet het dus waarom jij ook niet... we zijn tenslotte kuddedieren. Met een normaal salaris kom je tegenwoordig niet eens meer in de buurt van een eigen huis... met een normaal salaris is sparen iets wat maar heeeeeeeel langzaam gaat en de inflatiecorrectie is feitelijk non-existent. Dat komt door de BD die met fictieve rendementen rekent en de bankmaffia die valsmunterij tot kerntaak heeft verheven w/
Xeno. Je pilletje en je hoedje. Slik het, zet hem op, kalmeer.
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:47:39 #161
324665 meth77
to do or not to do
pi_98499054
de overheid gaat hulp bieden

quote:
wo 22 jun 2011, 07:06 | 33 reacties
Overdrachtstaks op tocht
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_tocht__.html?p=8,2
DEN HAAG - Er wordt serieus over nagedacht om de overdrachtsbelasting af te schaffen.

Het idee komt uit de koker van minister Donner van Binnenlandse Zaken. Door de overdrachtsbelasting te laten vallen, hoopt de minister de woningmarkt een impuls te geven. Zijn collega's op het ministerie van Financiën lijken echter weinig te voelen voor het plan.

De overdrachtsbelasting levert jaarlijks zo'n 3,5 miljard euro op.
pi_98499094
overdrachtsbelasting, wat een belachelijk excuus om belasting te heffen.

De belasting is ontstaan in de tijd van de Spaanse overheersing van Nederland.
Hoewel Nederland reeds lange tijd niet meer in oorlog met Spanje is, bleek deze belasting voor de overheid een welkome aanvulling van de schatkist. Het tarief van 5% werd in de loop van de tijd tot 6% verhoogd. bron:wikipedia.

_O-
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_98499132
quote:

[..]

[..]

Sparen kan inderdaad ook prima als je een eigen huis met hypotheek hebt hoor. Dat kon ik alleen toen ik mijn appartementje had, en nu samen in ons vrijstaande huis doen we dat ook? Het verschilt per persoon/situatie/opvoeding/discipline.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:56:04 #164
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98499204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:50 schreef BertV het volgende:

Hoewel Nederland reeds lange tijd niet meer in oorlog met Spanje is, bleek deze belasting voor de overheid een welkome aanvulling van de schatkist. Het tarief van 5% werd in de loop van de tijd tot 6% verhoogd. bron:wikipedia.

_O-
We kunnen natuurlijk ook weer oorlog gaan voeren met Spanje! ;)
Dat land ligt toch op zijn gat, dus appeltje-eitje! :P
Ik stel voor dat we Zuurtje en Xeno als vooruitgeschoven post sturen. Goed kans dat ze zich na een week overgeven onder voorwaarde dat we die twee terug nemen. Enige tegenstanders daarvan zullen Dronten, Voorthuizen en het FoK! forum zijn ;)

Afschaffen ven de overdrachtsbelasting betekent natuurlijk dat iedereen gewoon zijn prijzen op Funda met 6% omhoog doet ;)
  Moderator woensdag 22 juni 2011 @ 10:05:10 #165
16180 crew  CoolGuy
pi_98499424
quote:

[..]

[..]

Van die planeet waar mensen niet naar anderen wijzen voor hun eigen domme fouten :')

Je bent niet goed snik man. het is mogelijk om te sparen, want ik doe het ook. Dus als ik het kan, kunnen anderen het ook. Maar ja, dan moet je wel letten op wat je uitgeeft.

Sparen is geen rocket science. Misschien voor jou wel.
pi_98499729
Jongens Xeno is gewoon slachtoffer van het systeem, snap dat dan.
pi_98499964
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:56 schreef Whuzz het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk ook weer oorlog gaan voeren met Spanje! ;)
Dat land ligt toch op zijn gat, dus appeltje-eitje! :P
Ik stel voor dat we Zuurtje en Xeno als vooruitgeschoven post sturen. Goed kans dat ze zich na een week overgeven onder voorwaarde dat we die twee terug nemen. Enige tegenstanders daarvan zullen Dronten, Voorthuizen en het FoK! forum zijn ;)

Afschaffen ven de overdrachtsbelasting betekent natuurlijk dat iedereen gewoon zijn prijzen op Funda met 6% omhoog doet ;)
We kunnen ook als inwoners onze eisen iets bijstellen als we het budget van de overheid wat verlagen door ze die 6% belastinginkomsten te onthouden. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:30:18 #168
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98500037
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef fruityloop het volgende:

onze eisen iets bijstellen
Does not compute met de dubbeltje-eerste-rang mentaliteit die er heerst...
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:32:49 #169
324665 meth77
to do or not to do
pi_98500107
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:50 schreef BertV het volgende:

_O-
De oveheid zal die 3,5 miljard binnen de vastgoedsector willen gaan vinden
Maar ik neem aan dat ze het in stapjes gaan doen

Dan is er in ieder geval duidelijkheid
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:34:33 #170
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98500140
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef meth77 het volgende:

[..]

Gewoon een extra belasting voor woningcorporaties. Sim-pel.
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:36:49 #171
324665 meth77
to do or not to do
pi_98500205
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:34 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Gewoon een extra belasting voor woningcorporaties. Sim-pel.
Die is er al, en daar lopen nog genoeg rechtszaken over

Verder vindt ik het ongelofelijk dat een publieke instelling een rechtszaak gaat beginnen tegen een democratisch overheidsorgaan, wat denken die ambtenaren eigenlijk
pi_98500214
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef meth77 het volgende:

[..]

Wanneer de overheid proactiever was geweest en niet al die vage hypotheek constructies had toegelaten voor HRA zouden de HRA kosten voor de overheid geen 11 miljard geweest zijn maar ongeveer 50% daarvan. :P
pi_98500232
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Xeno. Je pilletje en je hoedje. Slik het, zet hem op, kalmeer.
Ik ben altijd kalm Whuzz.... pilletjes slik ik niet meer en alu hoedjes? Ik ben natuurkundig onderlegd dus de werking daarvan is mij bekend :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Moderator woensdag 22 juni 2011 @ 10:39:05 #174
16180 crew  CoolGuy
pi_98500259
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:37 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik ben altijd kalm Whuzz.... pilletjes slik ik niet meer en alu hoedjes? Ik ben natuurkundig onderlegd dus de werking daarvan is mij bekend :')
je vind zelf dat je natuurkundig onderlegd bent? :') Want diploma's had je niet zei je, opleiding was niet nodig etc blabla.
pi_98500270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:30 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Does not compute met de dubbeltje-eerste-rang mentaliteit die er heerst...
Hebben we daar nou niet de essentie, en ook onderliggende reden van veel van de huidige kredietcrisis te pakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')