"Je had gelijk Whuzz. Ik had je ook geen troll moeten noemen en in plaats daarvan even een topicje terug lezen, dan had ik wat geleerd en dit kunnen zien aankomen."quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Nee ik snap niet zo goed wat je nou precies van mij wil ? Tell me. Moet ik een lolly gaan halen en het vieren ? Serieus, wat wil je nu ?
"Je had gelijk Whuzz. Ik had je ook geen troll moeten noemen en in plaats daarvan even een topicje terug lezen, dan had ik wat geleerd en dit kunnen zien aankomen."quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Je had gelijk Whuzz. Ik had je ook geen troll moeten noemen en in plaats daarvan even een topicje terug lezen, dan had ik wat geleerd en dit kunnen zien aankomen."
De een zijn dood is de ander zijn brood. Da's pas zaken doen Piraniaquote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Een andere exchange is tradehill. Ik heb daar ook een account. Als jullie willen aanmelden via mijn link krijg ik referrer bonus. Als je dat niet wilt, gebruik dan de gewone link.
Donequote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
"Je had gelijk Whuzz. Ik had je ook geen troll moeten noemen en in plaats daarvan even een topicje terug lezen, dan had ik wat geleerd en dit kunnen zien aankomen."
Kunnen we nu eindelijk de strijdbijl begraven ?
En dan stiekem toch allebei de links dezelfde url meegeven?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Een andere exchange is tradehill. Ik heb daar ook een account. Als jullie willen aanmelden via mijn link krijg ik referrer bonus. Als je dat niet wilt, gebruik dan de gewone link.
Klopt. Hoe groot is echter de kans dat ze juist mijn account er tussenuit vissen ? Denk dat als je bovenaan die lijst staat screwed bent.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef Whuzz het volgende:
lol wut? Wat denk je dat jouw bitcoin miner doet? Juist, hashes ontcijferen. Hoe lang doet die over een block? juist, een paar minuten. Hoe lang duurt het dus om jouw wachtwoord te ontcijferen met een beetje CPU-farm (laat staan een 10k botnet)? ...
Daarom geef ik ook duidelijk aan waar de linkjes voor zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De een zijn dood is de ander zijn brood. Da's pas zaken doen Pirania![]()
Shit sorry, dat was echt niet de bedoeling, aangepast. (copypasta is lastig).quote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En dan stiekem toch allebei de links dezelfde url meegeven?
Natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Shit sorry, dat was echt niet de bedoeling
Jah, ik denk ook niet dat het risico groot is, tenzij je idd bovenaan staat en/of een dikke account had (wat ongeveer hetzelfde is meestal).quote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Klopt. Hoe groot is echter de kans dat ze juist mijn account er tussenuit vissen ? Denk dat als je bovenaan die lijst staat screwed bent.
Haha ik dacht al zoiets, kan gebeurenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Shit sorry, dat was echt niet de bedoeling, aangepast. (copypasta is lastig).
43 + 2 op mtgoxquote:Op zondag 19 juni 2011 22:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Haha ik dacht al zoiets, kan gebeuren
Hoeveel btc's heb jij nou nog?
Bovendien maak ik gebruik van LastPass om wachtwoorden mee te generen in de trand vanquote:Op zondag 19 juni 2011 22:43 schreef Whuzz het volgende:
Jah, ik denk ook niet dat het risico groot is, tenzij je idd bovenaan staat en/of een dikke account had (wat ongeveer hetzelfde is meestal).
Noem me ouderwets, maar ik vertrouw op mijn geheugen om passwords per site te maken / onthouden. Als ik alzheimer krijg... dan ben ik wel dik de lulquote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Bovendien maak ik gebruik van LastPass om wachtwoorden mee te generen in de trand van
#I8k0XqYxgZ^
Daar doe je wel even over om dat te bruteforcen
Handige bijkomstigheid is dat lastpass die wachtwoorden ook voor je onthoud. De ingebouwde wachtwoordmanager is niet beveiligd, LastPass wel.. maar als ze je LastPass account hacken ben je wel de sjaak
Nee. De hele database ligt op straat.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is geen exchange gekraakt, er is 1 account in verkeerde handen gevallen door een klunzig gekozen wachtwoord.
Handig, je wachtwoorden op die manier opslaan. Op 5 mei zijn ze gahacked dacht ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Bovendien maak ik gebruik van LastPass om wachtwoorden mee te generen in de trand van
#I8k0XqYxgZ^
Daar doe je wel even over om dat te bruteforcen
Handige bijkomstigheid is dat lastpass die wachtwoorden ook voor je onthoud. De ingebouwde wachtwoordmanager is niet beveiligd, LastPass wel.. maar als ze je LastPass account hacken ben je wel de sjaak
Ik weet niet op hoe veel sites jij zit, maar in mijn passwordsafe zitten inmiddels 200+ wachtwoordenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ik vertrouw op mijn geheugen om passwords per site te maken / onthouden. Als ik alzheimer krijg... dan ben ik wel dik de lul
Ja, dat begrijp ik nu ookquote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nee. De hele database ligt op straat.
Denken ze dat ze wellicht zijn gehacked. Maar nogmaals, met zulke sterke passworden is het vrijwel onmogelijk om dat te bruteforcen binnen een normale tijdspanne.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef PiRANiA het volgende:
Handig, je wachtwoorden op die manier opslaan. Op 5 mei zijn ze gahacked dacht ik.
Deed ik vroeger ook in de trand van papegaai-NAAMVANSITE-nummer-speciaalkarakter, maar op een gegeven moment ging dat ook mis.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef Whuzz het volgende:
Noem me ouderwets, maar ik vertrouw op mijn geheugen om passwords per site te maken / onthouden. Als ik alzheimer krijg... dan ben ik wel dik de lul
Zal ook zo ongeveer zo iets zijn. Ik heb een goed geheugenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet niet op hoe veel sites jij zit, maar in mijn passwordsafe zitten inmiddels 200+ wachtwoorden.
Nou ik kan je uit ervaring vertellen dat je na je 50ste de wachtwoorden gaat vergeten.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik begeef me al bijna 20 jaar op internet, sinds ik een klein whuzzje was en het is nog nooit fout gegaan. Ik beschouw het als "proven in use"quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Denken ze dat ze wellicht zijn gehacked. Maar nogmaals, met zulke sterke passworden is het vrijwel onmogelijk om dat te bruteforcen binnen een normale tijdspanne.
[..]
Deed ik vroeger ook in de trand van papegaai-NAAMVANSITE-nummer-speciaalkarakter, maar op een gegeven moment ging dat ook mis.
En de eigenaar van een obscure site is te dom om NAAMVANSITE te veranderen in paypal, facebook of gmail?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Denken ze dat ze wellicht zijn gehacked. Maar nogmaals, met zulke sterke passworden is het vrijwel onmogelijk om dat te bruteforcen binnen een normale tijdspanne.
[..]
Deed ik vroeger ook in de trand van papegaai-NAAMVANSITE-nummer-speciaalkarakter, maar op een gegeven moment ging dat ook mis.
Bestaat het internet al zolang?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik begeef me al bijna 20 jaar op internet, sinds ik een klein whuzzje was en het is nog nooit fout gegaan. Ik beschouw het als "proven in use"
Haha blijkbaar nog niet. Iig geen last van gehad. Alle die wachtwoorden zijn inmiddels wel veranderd naar betere lastpass gegenereerde wachtwoordenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En de eigenaar van een obscure site is te dom om NAAMVANSITE te veranderen in paypal, facebook of gmail?.
Respect ! Bij mij zat voordat ik lastpass gebruikte 'forgot password' onder een sneltoets.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik begeef me al bijna 20 jaar op internet, sinds ik een klein whuzzje was en het is nog nooit fout gegaan. Ik beschouw het als "proven in use"
Yup, iets langer nog. Maar in het begin van die 20 jaar ging het dan ook nog via een 9600 baud modem en was het internet nog in ASCIIquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Haha blijkbaar nog niet. Iig geen last van gehad. Alle die wachtwoorden zijn inmiddels wel veranderd naar betere lastpass gegenereerde wachtwoorden
[..]
Respect ! Bij mij zat voordat ik lastpass gebruikte 'forgot password' onder een sneltoets.
Lijkt me echt baud om te surfen via zo'n traag modem... sorry kon het niet latenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, iets langer nog. Maar in het begin van die 20 jaar ging het dan ook nog via een 9600 baud modem en was het internet nog in ASCII
BBS toch eerst? In 1998 ben ik pas begonnen met 56k modem en KPN sponsoren.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, iets langer nog. Maar in het begin van die 20 jaar ging het dan ook nog via een 9600 baud modem en was het internet nog in ASCII
Volgens MagicalTux komt die terug op $17.5quote:
Het is wel wat groter denk ik maar er is een probleem met gehackte bitcoins die gedropt worden en daarnaast heb je nog de miners uit de begindagen die gaan verkopen omdat er rare dingen gebeuren.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:00 schreef Whuzz het volgende:
Interessant om te zien dat de hele database bestaat ui slechts 60k users, waarvan sommigen onder hetzelfde mail adres. Dat onderschrijft ( helaas) mijn stelling dat bitcoin nog steeds héél erg klein is. 60K mensen die elkaar dus de afgelopen maand helemaal gek hebben lopen maken
Waarom denk je dat? Volgens de bitcoin charts vind 90+% van alle handel via MtGox plaats. MtGox heeft zo'n 60k users weten we nu, waarvan een aantal dubbele (zelfde mail).quote:
Er zijn ook users die tot nu alleen minen. Hoeveel er dat zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Volgens de bitcoin charts vind 90+% van alle handel via MtGox plaats. MtGox heeft zo'n 60k users weten we nu, waarvan een aantal dubbele (zelfde mail).
Denk je dan dat het veel groter is dan ergens tussen de 50-en 70k users? En zo ja, waarom?
Users die alleen minen, de coins 100% in hun wallet laten staan en niets verkopen toen bitcoin op $30 stond? Hoeveel denk je serieus dat dat er zijn? Die niet eens een MtGox accound hadden "just in case"? Denk je écht dat dat er meer dan een paar % zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn ook users die tot nu alleen minen. Hoeveel er dat zijn?
en toch had je een MtGox account.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en te veel vertrouwen in de klimmende koers.
twitter:newsycombinator twitterde op zondag 19-06-2011 om 23:05:07Mt. Gox trades rolled back, thief only got away with $1K in BTC http://j.mp/jv3Sze reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |