Dat is toch de natuurlijke curve? Wou nog bij kopen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Januari 2035 misschien. De bullrun tot 2034 is pas net begonnen.
Dit is ook van een verzinmaarwatje niveau hè?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:03 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat dit de laatste keer was dat we in een gebruikelijke curve zaten, de markt is inmiddels volwassen geworden en zal zich gewoon wat normaler gaan gedragen, wel denk ik dat we nu een veel geleidelijker groei naar boven gaan zien, zonder zware bull en bear markets. Wat nog wel interessant is om te zien is of de Bitcoin koers zich los gaat maken van de markt, als je nu bijvoorbeeld Tesla en Bitcoin voor een halfjaar over elkaar legt, dan kijk je vrijwel naar het zelfde.
Nee, als je namelijk de voorgaande curves bekijkt was dat een hele andere dynamiek met hele andere spelers.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is ook van een verzinmaarwatje niveau hè?
Het zal zich niet normaler gaan gedragen de komende jaren denk ik. De supply wordt steeds minder en de vraag neemt als maar toe. Dit gaat tot duizelingwekkende hoogtes leiden in de toekomst. Pas na 2034, als 99% van Bitcoin is uitgegeven zal de markt zich wat gaan stabiliseren vermoed ik. Maar tot die tijd....quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, als je namelijk de voorgaande curves bekijkt was dat een hele andere dynamiek met hele andere spelers.
Ik maak me sowieso niet zo druk gekocht op 30 euro.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal zich niet normaler gaan gedragen de komende jaren denk ik. De supply wordt steeds minder en de vraag neemt als maar toe. Dit gaat tot duizelingwekkende hoogtes leiden in de toekomst. Pas na 2034, als 99% van Bitcoin is uitgegeven zal de markt zich wat gaan stabiliseren vermoed ik. Maar tot die tijd....
[ afbeelding ]
Elke cycle is een andere dynamiek met andere spelers, toch zien we steeds dezelfde patronen. Ik ben benieuwd of die patronen deze keer doorbroken worden, zelf ben ik er nog sceptisch over. Maar goed, hodl.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, als je namelijk de voorgaande curves bekijkt was dat een hele andere dynamiek met hele andere spelers.
Dus voorheen waren er gebruikelijke curves, nu ga je ervanuit dat dit niet zo is en je weet dat zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:03 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat dit de laatste keer was dat we in een gebruikelijke curve zaten, de markt is inmiddels volwassen geworden en zal zich gewoon wat normaler gaan gedragen, wel denk ik dat we nu een veel geleidelijker groei naar boven gaan zien, zonder zware bull en bear markets. Wat nog wel interessant is om te zien is of de Bitcoin koers zich los gaat maken van de markt, als je nu bijvoorbeeld Tesla en Bitcoin voor een halfjaar over elkaar legt, dan kijk je vrijwel naar het zelfde.
Balen dat je wat later was, hier gekocht rond 1 euro.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik maak me sowieso niet zo druk gekocht op 30 euro.
Vrij zeker, ik ben erin sinds 2011, als je me niet gelooft stuur maar DM.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus voorheen waren er gebruikelijke curves, nu ga je ervanuit dat dit niet zo is en je weet dat zeker?
En dat is gebaseerd op wat?
Ik geloof dat jij denk dat het nu anders wordt.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vrij zeker, ik ben erin sinds 2011, als je me niet gelooft stuur maar DM.
Ik zeg niks over wat het gaat worden, ik zeg alleen dat ik verwacht dat de bestaande curves die we in het verleden zien minder waarschijnlijk zijn omdat je een ander soort markt hebt.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij denk dat het nu anders wordt.
Maar niemand kan de markt voorspellen.
Het is net als met aandelen, de beste adviseurs halen nooit de achteraf gezien 50% van de top 10 dat jaar.
het blijft maar varierenquote:Op donderdag 19 december 2024 04:10 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, flink ritje naar beneden.
tot een bitcoin 500.000 .000 euro isquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal zich niet normaler gaan gedragen de komende jaren denk ik. De supply wordt steeds minder en de vraag neemt als maar toe. Dit gaat tot duizelingwekkende hoogtes leiden in de toekomst. Pas na 2034, als 99% van Bitcoin is uitgegeven zal de markt zich wat gaan stabiliseren vermoed ik. Maar tot die tijd....
[ afbeelding ]
Ik zit er voor extreem lange termijn in, en heb mijn grootste aankopen rond 20K gedaan dus kan er niet echt wakker van liggen. Bovendien is het voor mij meer een verzekering tegen echt grote gebeurtenissen, en heb ook alles in een cold walle en niet hosted.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |