abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98472601
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Dus zeker bij starters optrekjes waar men kort in bleef wonen heeft de KK wel invloed gehad.
Als jou bewering klopt zouden starters woningen relatief veel meer gestegen moeten zijn tov doorstromers woningen. Is dat ergens in statistieken zichbaar?
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 18:26:39 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98472748
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Deze wel dus... althans... alleen huisvaders met een rits kinderen en een uitgezakt wijf reden in soortgelijke auto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij blijkbaar, tenzij je jezelf hebt gerekend onder de groep huisvaders met rits kinderen en uitgezakte wijven of overjarige scriptkiddies :')

Waarom nam je die auto dan :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98472873
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:23 schreef Basp1 het volgende:
Als jou bewering klopt zouden starters woningen relatief veel meer gestegen moeten zijn tov doorstromers woningen. Is dat ergens in statistieken zichbaar?
Hoe dat zo? Als de onderkant van de markt stijgt, stijgt alles daarboven toch vanzelf mee? (Onder het mom van: Nou,als ze tegenwoordig al X voor een 2kamer appartement betalen, kunnen we hier wel X maal 1,5 voor vragen)

(Overigens vind ik vaak sowieso het verschil tussen een app. en een eengezingswoning vrij klein.)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 18:30:25 #54
16180 crew  CoolGuy
pi_98472895
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Bumbu het volgende:

[..]

Dat weet ik niet wat ik wel weet is dat je niet het hele bedrag mag financieren ik geloof iets van 70% als je dus een huis van 200k wilt kopen dan moet je zelf 60k hebben gespaard. Wat al een stuk zinniger is als een tophypotheek waar je je bankstel tot en met vogelhuisje bestek en hondenmand mee financiert met je hypotheek.
In Duitsland is het prijspeil van woningen niet zo erg onderhevig aan fluctuaties als in Nederland. In Duitsland is de huizenmarkt dan ook niet op slot gegaan in de crisis. wat meer bij de Duitsers afkijken kan dus ook niet zo veel kwaad.
O-)

Inderdaad. Maar dan moet je sparen. En of je spaart of niet is niet afhankelijk van de bank, maar van of jij elke cent uitgeeft of niet. Er zijn mensen die nog ouderwets sparen voor ze iets kopen, maar de jongere generatie geeft alles uit, en als er dan een huis gekocht moet worden dan moét alles gefinancierd worden want geld sparen hebben ze nooit aan gedaan.

Dat is niet het probleem van de banken, maar van die mensen. Maar die groep mensen wil wél een huis kopen. En de banken zijn daarop ingesprongen. Er ligt daar een vraag vanuit de consument, en de banken denken "hey! winst, zonder problemen voor ons verder" en bieden een product aan.

Dat dat product vervolgens gretig aftrek vind snap ik wel, want waar die consumenten eerder 0 op rekest kregen krijgen ze nu als antwoord 'ja hoor' te horen, en zodra dat antwoord gegeven is zijn de risico's niet meer belangrijk, daar wordt ook niet meer naar gevraagd.

En dan achteraf huilen. Tja, had je eerder moeten nadenken.
pi_98473110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:59 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ja hoor, hier lekker in Neuss. Veel succes ermee.
http://www.immozentral.com/anzeigen.cfm?id=1360947&objekttyp1=2

of als je wat duurder wilt

http://www.immozentral.com/anzeigen.cfm?id=1508027&objekttyp1=1
Wat is die eerste? een kelder of een woonhuis? mijn duits laat me hier in de steek.

Die tweede ziet er wel erg interessant uit. Klinkt wel een beetje als een nieuwbouw verkoop praatje wat uiteindelijk veel duurder word.
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 18:39:01 #56
16180 crew  CoolGuy
pi_98473269
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Wat is die eerste? een kelder of een woonhuis? mijn duits laat me hier in de steek.

Die tweede ziet er wel erg interessant uit. Klinkt wel een beetje als een nieuwbouw verkoop praatje wat uiteindelijk veel duurder word.
Dat is een woonhuis. Sterker nog, een meergezins woonhuis. Het huis is onderkeldert, maw, het heeft een kelder :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:40:30 #57
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98473316
quote:
Haha, wie zei er ook weer dat duitsers zo geweldige kwaliteit bouwden? Die tweede is helemaal uit poroton. Da's dus gewoon holle baksteen _O-
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98473687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is een woonhuis. Sterker nog, een meergezins woonhuis. Het huis is onderkeldert, maw, het heeft een kelder :)
Ik weet 1 ding zeker mijn duits is niet goed genoeg om een koop contract te tekenen maar het gaat hier volgens mij om een appartement recht van de kelder. 24.600,00 is zelfs dan nog verdacht goedkoop voor 60m2

En wat word er bedoelt met:
quote:
Das Objekt befindet sich in einem Versteigerungsverfahren. Der angebotene Kaufpreis ist ein möglicher Zuschlagspreis im laufenden Verfahren.
pi_98474404
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

O-)

Inderdaad. Maar dan moet je sparen. En of je spaart of niet is niet afhankelijk van de bank, maar van of jij elke cent uitgeeft of niet. Er zijn mensen die nog ouderwets sparen voor ze iets kopen, maar de jongere generatie geeft alles uit, en als er dan een huis gekocht moet worden dan moét alles gefinancierd worden want geld sparen hebben ze nooit aan gedaan.

Dat is niet het probleem van de banken, maar van die mensen. Maar die groep mensen wil wél een huis kopen. En de banken zijn daarop ingesprongen. Er ligt daar een vraag vanuit de consument, en de banken denken "hey! winst, zonder problemen voor ons verder" en bieden een product aan.

Dat dat product vervolgens gretig aftrek vind snap ik wel, want waar die consumenten eerder 0 op rekest kregen krijgen ze nu als antwoord 'ja hoor' te horen, en zodra dat antwoord gegeven is zijn de risico's niet meer belangrijk, daar wordt ook niet meer naar gevraagd.

En dan achteraf huilen. Tja, had je eerder moeten nadenken.
Dan vraag ik mij toch wel af waarom mensen in Nederland worden gestimuleerd zo veel (aflossingsvrij) te lenen. Ipv bijvoorbeeld eerst een stuk te sparen en niet meer (zo veel) aflossingsvrij te lenen zodat er wat meer zekerheid ontstaat.

En dat Nederland wel heroïne gebruik probeert tegen te gaan.

Beide ongezonde situaties zou ik zeggen. O-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:15:33 #60
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_98474682
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:50 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Ik weet 1 ding zeker mijn duits is niet goed genoeg om een koop contract te tekenen maar het gaat hier volgens mij om een appartement recht van de kelder. 24.600,00 is zelfs dan nog verdacht goedkoop voor 60m2

En wat word er bedoelt met:

[..]

Tis een veilingverkoop. :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 19:23:03 #61
16180 crew  CoolGuy
pi_98475069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef Bumbu het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij toch wel af waarom mensen in Nederland worden gestimuleerd zo veel (aflossingsvrij) te lenen. Ipv bijvoorbeeld eerst een stuk te sparen en niet meer (zo veel) aflossingsvrij te lenen zodat er wat meer zekerheid ontstaat.

En dat Nederland wel heroïne gebruik probeert tegen te gaan.

Beide ongezonde situaties zou ik zeggen. O-)
Om dezelfde reden als dat je een auto kunt kopen met uitgestelde betaling, of een willekeurig ander product! Nu halen! Pas in 2012 betalen! Dan zijn ze gegarandeerd van omzet. Mensen willen meer dan ze kunnen bekostigen. Waarom sparen en pas over een paar maanden die tv kopen als je 't geld hebt, als je 'm ook nu kunt meenemen en dan gespreid over een jaar afbetalen? Dat is de mentaliteit van die mensen.

En bedrijven spelen daar handig op in. Natuurlijk. Als een klant bij een tv staat te kijken, en hij heeft het geld niet, dan loopt ie weg, en koopt ie die tv misschien niet meer (impuls aankoop). Als hij echter nu de tv kan meenemen, waarbij het 'helemaal niet erg is dat u dat geld nu niet heeft, u kunt de tv ook in 12 termijnen betalen meneer!' dan is die drempel veel lager.

Dat bedrijf is op dat moment 'verzekerd' van omzet, want die klant zal die tv toch moeten betalen. Dus, ze maken 't je zo makkelijk mogelijk. Maar om daadwerkelijk de stap te zetten om dan die tv daadwerkelijk mee te nemen, die neem je als klant zelf.

Het is jouw verantwoordelijkheid om de keuze te maken tussen de tv nu niet te nemen, of de tv wel te nemen. Als je 'm wel neemt, is het ook jouw verantwoordelijkheid dat je moet gaan betalen tegen de geldende voorwaarden. Simpel as that.

Maar dan kun je niet de verkopende partij als schuldige aanwijzen en zeggen, het is jullie schuld! Nee, het is je eigen schuld. Je had je kunnen omdraaien en weg kunnen lopen. Maar dat doen veel mensen niet, die willen en willen en willen en willen.
pi_98475199
Kijk anders eens in de buurt van osnabruck of de andere 90 % van duitsland buiten het roergebied . Stelletje autisten.
pi_98475562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als dat je een auto kunt kopen met uitgestelde betaling, of een willekeurig ander product! Nu halen! Pas in 2012 betalen! Dan zijn ze gegarandeerd van omzet. Mensen willen meer dan ze kunnen bekostigen. Waarom sparen en pas over een paar maanden die tv kopen als je 't geld hebt, als je 'm ook nu kunt meenemen en dan gespreid over een jaar afbetalen? Dat is de mentaliteit van die mensen.

En bedrijven spelen daar handig op in. Natuurlijk. Als een klant bij een tv staat te kijken, en hij heeft het geld niet, dan loopt ie weg, en koopt ie die tv misschien niet meer (impuls aankoop). Als hij echter nu de tv kan meenemen, waarbij het 'helemaal niet erg is dat u dat geld nu niet heeft, u kunt de tv ook in 12 termijnen betalen meneer!' dan is die drempel veel lager.

Dat bedrijf is op dat moment 'verzekerd' van omzet, want die klant zal die tv toch moeten betalen. Dus, ze maken 't je zo makkelijk mogelijk. Maar om daadwerkelijk de stap te zetten om dan die tv daadwerkelijk mee te nemen, die neem je als klant zelf.

Het is jouw verantwoordelijkheid om de keuze te maken tussen de tv nu niet te nemen, of de tv wel te nemen. Als je 'm wel neemt, is het ook jouw verantwoordelijkheid dat je moet gaan betalen tegen de geldende voorwaarden. Simpel as that.

Maar dan kun je niet de verkopende partij als schuldige aanwijzen en zeggen, het is jullie schuld! Nee, het is je eigen schuld. Je had je kunnen omdraaien en weg kunnen lopen. Maar dat doen veel mensen niet, die willen en willen en willen en willen.
Ja dat klopt maar als bepaalde politieke partijen bepaalde soorten drugs willen ontmoedigen moeten ze ook het leengedrag gaan ontmoedigen. Vooral als je bedenkt dat als de huizenprijzen gaan verdampen er sociale onrust ontstaat omdat de leenjunkies het niet hebben begrepen dat ze slecht bezig zijn (dan heb ik het dus niet over mensen die hun lening ook echt afbetalen). Als er veel geld verdampt in de huizenmarkt dan kunnen banken gaan omvallen en dan zijn de consequenties voor een land als Nederland toch wel groter dan die paar mensen die op afbetaling een tv kopen.
pi_98475619
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef machtpen het volgende:
Kijk anders eens in de buurt van osnabruck of de andere 90 % van duitsland buiten het roergebied . Stelletje autisten.
Waarom dat schelden als iemand het niet met je eens is? Gebrek aan argumenten?

Laat je niet verlagen tot het niveau van CenZuur... :N
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:37:12 #65
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98475682
quote:
Is goed, maar dan vergelijken we die prijzen met de huizen in Klazinaveen of Bladel, ok?
Ben jij vroeger gepest op school ofzo, dat je zo'n moeite hebt met mensen die je op je fouten wijzen?
pi_98475779
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:37 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Is goed, maar dan vergelijken we die prijzen met de huizen in Klazinaveen of Bladel, ok?
Ben jij vroeger gepest op school ofzo, dat je zo'n moeite hebt met mensen die je op je fouten wijzen?
Klazinaveen dat klinkt wel heel erg vies wil je daar mee ophouden met dat soort vieze dingen te zeggen?
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 19:39:39 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_98475799
quote:
Flinke knul. Nou, krijg je een snoepje, ga je dan nu weer braaf spelen?
pi_98475909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kijk nu heb je het gedaan nu stimuleer je iemand het woord autist te gebruiken als scheldwoord door hem te belonen met snoepjes. Slechte keuze zou ik zeggen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:42:51 #69
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98475978
Ik stel voor dat we hem naar duitsland sturen. Kan hij daar lekker goedkoop gaan wonen ;)
Wel buiten heet Ruhrgebied uiteraard...
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 19:45:06 #70
16180 crew  CoolGuy
pi_98476118
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Bumbu het volgende:

[..]

Kijk nu heb je het gedaan nu stimuleer je iemand het woord autist te gebruiken als scheldwoord door hem te belonen met snoepjes. Slechte keuze zou ik zeggen.
Of hij zegt 'ik hoef geen snoepje'. Niet alles wat je aangeboden wordt hoef je ook aan te nemen...
pi_98476237
Van rare mannetjes neem ik sowieso geen snoepjes aan.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:47:53 #72
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98476258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef machtpen het volgende:
Van rare mannetjes neem ik sowieso geen snoepjes aan.
Dat heeft je moeder je gister nog uitgelegd? Zo oud kom je wel ongeveer over ;)
pi_98477123
quote:

Eem SM kelder voor 25 mille. Mag je Bratwusten bij klanten in hun anus duwen. Prima business.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:23:15 #74
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98478102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Bratwusten bij klanten in hun anus duwen. Prima business.
Ah, ervaringsdeskundige? :P
pi_98478884
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef Whuzz het volgende:

Ah, ervaringsdeskundige? :P
Niet echt, maar genoeg Duitse priesters die daar grof voor willen betalen denk ik.
pi_98479571
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:38 schreef PierreBetfair het volgende:
Niet echt, maar genoeg Duitse priesters die daar grof voor willen betalen denk ik.
Het is maar wat je grof noemt: http://www.geenstijl.nl/m(...)ting_kost_25000.html
pi_98480184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat kun je beters aan de 'starters' (Xeno bv) vragen, de woningbezitters hebben immers al een woning gekocht.
Gewoon een algemene verlaging van de IB, de overheid moet geen mening hebben over het eigen huizen bezit. Als wonen gewoon naar inkomen kan en geen lucht bevat dan gaat de markt vanzelf werken. Dit houd in dat ook de overdrachtsbelasting en het eigen woning forfait afgeschaft kunnen worden. Een eigen huis is geen fictief inkomen, het is gewoon een plek om te wonen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:58:11 #78
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_98480260
Kan die ouwe huizenmarkt reeks niet weer open? Het is weer meer dan een week dicht.

Dan deze reeks maar als intermezzo in de intro opnemen?

Dan kunnen we binnenkort het 150-topics jubilieum vieren :)
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_98480322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:56 schreef xenobinol het volgende:
Gewoon een algemene verlaging van de IB
Ja maar....

De HRA moet toch afgeschaft worden om te bezuinigen? Dan heeft het per saldo geen zin om daarna de IB te verlagen. Oftewel,als de HRA wordt afgeschaft, hoef je echt geen verlaging van de IB te verwachten.
pi_98480335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef CoolGuy het volgende:

En jij blijkbaar, tenzij je jezelf hebt gerekend onder de groep huisvaders met rits kinderen en uitgezakte wijven of overjarige scriptkiddies :')
Tja.... :')

quote:
Waarom nam je die auto dan :')
Ik reed er prive ook niet in, de baas bepaald dan gewoon waar je in rijdt :|W
I'll sing you a lullaby.
pi_98480445
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef droom_econoom8 het volgende:
Kan die ouwe huizenmarkt reeks niet weer open? Het is weer meer dan een week dicht.
Kunnen we niet beter die OP opnemen in deze reeks, en de nummering aanpassen? Dan zijn de huilies ook gelijk tevreden, en hoeft de mod niet te doen alsof hij mod. :D
pi_98480523
quote:
Ik had een collega die in Osnabruck woonde, prima te doen hoor.... en het is heus geen schubbekutteveen zoals de Whuzzen van deze wereld roepen :7
I'll sing you a lullaby.
pi_98480622
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Autist en narcist... het houdt niet op hè :D
I'll sing you a lullaby.
pi_98480693
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef xenobinol het volgende:
Ik had een collega die in Osnabruck woonde, prima te doen hoor.... en het is heus geen schubbekutteveen zoals de Whuzzen van deze wereld roepen :7
Ik had me eerder verbaasd als je zou aangeven dat je geen collega hebt gehad die 'in Osnabruck woonde'.... _O-
pi_98480739
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Whuzz het volgende:

[..]

De een zijn dood is de ander zijn brood. Da's pas zaken doen :D ^O^
Zo gaat dat ook op de huizenmarkt.... ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_98480816
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik had me eerder verbaasd als je zou aangeven dat je geen collega hebt gehad die 'in Osnabruck woonde'.... _O-
De wereld is klein....
I'll sing you a lullaby.
pi_98481076
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef xenobinol het volgende:
De wereld is klein....
Dat is waar ook, doe Jan dan maar de groeten van me. :D
pi_98481336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef droom_econoom8 het volgende:
Dan kunnen we binnenkort het 150-topics jubilieum vieren :)
Dat vraagt om het eten van een virtuele appeltaart + slagroom :9

I'll sing you a lullaby.
pi_98481493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja maar....

De HRA moet toch afgeschaft worden om te bezuinigen? Dan heeft het per saldo geen zin om daarna de IB te verlagen. Oftewel,als de HRA wordt afgeschaft, hoef je echt geen verlaging van de IB te verwachten.
Dat moet je even los van elkaar zien, als de IB tarieven over alle schijven met een vast percentage omlaag gaan dan levert dit een stuk minder voordeel op voor de hoogste schijven. Die trekken momenteel af tegen zo'n 50%. Dus het levert hoe dan ook geld op en de lage inkomens worden minder hard geraakt.
I'll sing you a lullaby.
pi_98481569
BVZ, reageer hier Koophuis bij einde relatie eens op, of was het weer verstand op nul en typen maar. :+
pi_98481570
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat is waar ook, doe Jan dan maar de groeten van me. :D
Helaas het ik Jan nog niet ontmoet, de kans dat dit gaat gebeuren is ook niet heel erg groot. Ik vind het hoge noorden te koud, wat dat betreft blijf ik liever in de buurt van Brabant :D
I'll sing you a lullaby.
pi_98481577
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef xenobinol het volgende:
Dat moet je even los van elkaar zien, als de IB tarieven over alle schijven met een vast percentage omlaag gaan dan levert dit een stuk minder voordeel op voor de hoogste schijven. Die trekken momenteel af tegen zo'n 50%. Dus het levert hoe dan ook geld op en de lage inkomens worden minder hard geraakt.
Dus feitelijk ben je het met me eens dat dan de IB niet verlaagd wordt?
pi_98481639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef xenobinol het volgende:
wat dat betreft blijf ik liever in de buurt van Brabant :D
De algemene consensus onder de Brabanders is echter andersom. :+
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:18:56 #94
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98481698
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

De algemene consensus onder de Brabanders is echter andersom. :+
De enige manier waarom we hem in brabant toelaten is met een bezem in de hand om onze opritten te vegen :D
pi_98481837
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef PierreBetfair het volgende:
BVZ, reageer hier Koophuis bij einde relatie eens op, of was het weer verstand op nul en typen maar. :+
Done. Je haalt helaas wat zaken door elkaar.
pi_98481960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Whuzz het volgende:
De enige manier waarom we hem in brabant toelaten is met een bezem in de hand om onze opritten te vegen :D
Wel een bezem met hele zachte haren dan, anders beschadigd hij in zijn lompheid misschien nog een en ander.
pi_98482083
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Vroeger was ik om hele andere kwaliteiten welkom -O-
I'll sing you a lullaby.
pi_98482236
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Done. Je haalt helaas wat zaken door elkaar.
Weer een reactie terug. Leg het nou eens uit? :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:27:11 #99
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98482263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vroeger was ik om hele andere kwaliteiten welkom -O-
ja, maar die vieze mannetjes hebben ze aangepakt door parkeerplaatsen beter te verlichten.
pi_98482600
Waar is de kennisgap het grootst?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')