Diploma'squote:Op woensdag 22 juni 2011 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je vind zelf dat je natuurkundig onderlegd bent?Want diploma's had je niet zei je, opleiding was niet nodig etc blabla.
Uiteraard. Maar het is mens-eigen. En, zoals Xeno je kan vertellen, als je niet meer dan een dubbeltje hébt, dan kún je ook niet anders dan die mentaliteit hanterenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hebben we daar nou niet de essentie, en ook onderliggende reden van veel van de huidige kredietcrisis te pakken?
Het nadeel van geen diploma's hebben is dat als je een baan wil die een beetje betaald, ze al direct vragen naar je diploma's.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Diploma's![]()
Dat is leren het dogma van een select groepje onderwijzers na te blaten....
Het voordeel van de wetenschappelijke methode is dat je deze zelfstandig kan toetsen
En hoeveel kost de rest van je dagelijkse boodschappen? Inclusief wat te roken en een alcoholische versnapering.quote:
Het mooiste is dat Jan die foto van een Nederlandse site gejat heeft ipv de lokale supermarkt websitequote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoeveel kost de rest van je dagelijkse boodschappen? Inclusief wat te roken en een alcoholische versnapering.
Ik rook en drink niet. Dat is bijna net zo slecht als het hebben van schulden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoeveel kost de rest van je dagelijkse boodschappen? Inclusief wat te roken en een alcoholische versnapering.
Mislukte scriptkiddiesquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het mooiste is dat Jan die foto van een Nederlandse site gejat heeft ipv de lokale supermarkt website
Rookwaar en boes zijn prima zelf te kweken en te stokenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeieneren!?quote:
Niet haten Xeno, ik als mislukte scriptkiddie betaal nog steeds jouw huurtoeslagquote:
Het is een beetje raar om andere mensen voor mislukt uit te maken als je zelf zonder diploma's en baan met een uitkering ergens in een huurhuis zit te kniezen.quote:
Ah vandaar de verzuring. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen in mijn leven waarbij ik me lekker voel, als ik zo negatief als jou was ingesteld zou ik allang met depressies opgenomen geweest zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik rook en drink niet. Dat is bijna net zo slecht als het hebben van schulden.
Ik heb geen drugs nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah vandaar de verzuring. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen in mijn leven waarbij ik me lekker voel, als ik zo negatief als jou was ingesteld zou ik allang met depressies opgenomen geweest zijn.
Als je even verder had gekeken dan had je gezien dat het plaatsje afkomstig was van een startpagina en gepost is door Jan.... Niet hatend bedoelt... eerder lachwekkendquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet haten Xeno, ik als mislukte scriptkiddie betaal nog steeds jouw huurtoeslag![]()
Verder zit Jan gewoon in Voorthuizen wat we allang weten.
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is een beetje raar om andere mensen voor mislukt uit te maken als je zelf zonder diploma's en baan met een uitkering ergens in een huurhuis zit te kniezen.
Ik wel... ik denk dat ik zo meteen nog maar weer even een Schultenbrau ga scorenquote:
Geniet er van!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wel... ik denk dat ik zo meteen nog maar weer even een Schultenbrau ga scoren
Ik ga zo maar even met lunchpauze, de lokale middenstand even wat sponsoren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wel... ik denk dat ik zo meteen nog maar weer even een Schultenbrau ga scoren
Goed plan, ook maar even een hapje eten zo. Kosten daarvoor kan ik declareren, dus das primaquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even met lunchpauze, de lokale middenstand even wat sponsoren.
dat zijn geen drugs, da's vergifquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Met een uitkering kun je de relatief dure corsendonk niet betalen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dat zijn geen drugs, da's vergif
Doe dan een Corsendonck, barbaar!
Ritalin is ook drugs. En dat heb jij nodig.quote:
Zo. Done.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goed plan, ook maar even een hapje eten zo. Kosten daarvoor kan ik declareren, dus das prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |