Ja natuurlijk.. Maar de index staat nu op 93. Is 150 dan een waarde voor een markt met veel vertrouwen? Staat namelijk niet in het artikel, en daarom is het artikel ook waardeloosquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso is de waarde van zo'n index maar relatief natuurlijk. Als je in een gewilde wijk woont, ben je nog steeds vrij vlot en voor een nette prijs je huis kwijt, ondanks het feit dat dit cijfer anders doet vermoeden.
Maar wel een WK en OSquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:30 schreef inXs het volgende:
Nou, om even onze huizenprijzen in perspectief te plaatsen:
http://www.depers.nl/buit(...)-huis-in-favela.html
O ja, ze hebben daar geen hra![]()
Hier heb je ook geen HRA op een huurhuis hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:30 schreef inXs het volgende:
Nou, om even onze huizenprijzen in perspectief te plaatsen:
http://www.depers.nl/buit(...)-huis-in-favela.html
O ja, ze hebben daar geen hra![]()
Het is ook een bericht wat gemaakt is door een marketingman daarom per defenitie al waardeloos.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:29 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. Maar de index staat nu op 93. Is 150 dan een waarde voor een markt met veel vertrouwen? Staat namelijk niet in het artikel, en daarom is het artikel ook waardeloos
quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:43 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hier heb je ook geen HRA op een huurhuis hoor
Het ging daar ook niet alleen om de huurprijzen. Le-zen.quote:Nieuw fenomeen is dat mensen hun gammele huizen proberen te verkopen. Met het geld vertrekken ze naar verder gelegen, gevaarlijke favela’s zonder vredespolitie.
Maar voor 20m^2 betaal je hier niet eens 1500 euro in de maand, zelfs niet in het centrum van a'dam. Uitzonderingen daargelaten, maar dat kan dit bericht in de pers natuurlijk ook zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:43 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hier heb je ook geen HRA op een huurhuis hoor
We kunnen ook het anders brengen de wens om nog langer voor klaplopers als xeno te werken en zijn uiterking en te dure huurwoning op te brengen is ook een onhoudbare situatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef xenobinol het volgende:
Tja... de wens om nog langer voor de HRA van scheefkopers te werken zal steeds verder afnemen... De jongeren die geen huis meer kunnen kopen worden wel geacht mee te betalen aan het eigendom van scheefleners... een onhoudbare situatie natuurlijk
Oh ja, dat vind ik niet erg. Ik heb liever een hoop geld waar ik me nuttig voor heb gemaakt dan mn handje ophouden voor wat grijpstuivers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef xenobinol het volgende:
De werkeloosheid loopt weer op![]()
Word het toch nog gezellig voor de uitkeringstrekkers... lekker met zijn allen een potje Schultenbrau drinken en samen shaggies rollen, terwijl de werkenden zich het zweet uit de naad werken![]()
Tja... de wens om nog langer voor de HRA van scheefkopers te werken zal steeds verder afnemen... De jongeren die geen huis meer kunnen kopen worden wel geacht mee te betalen aan het eigendom van scheefleners... een onhoudbare situatie natuurlijk
Tja de werkloosheid schommelt altijd, desalniettemin is hij nog steeds laag. Maar goed als jij nog steeds iedereen de verdoemenis in wenst... Daarnaast heeft werkloosheid niet alleen gevolgen voor kopers, alhoewel dat wellicht jouw vurige wens is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef xenobinol het volgende:
De werkeloosheid loopt weer op![]()
Word het toch nog gezellig voor de uitkeringstrekkers... lekker met zijn allen een potje Schultenbrau drinken en samen shaggies rollen, terwijl de werkenden zich het zweet uit de naad werken![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ja, dat vind ik niet erg. Ik heb liever een hoop geld waar ik me nuttig voor heb gemaakt dan mn handje ophouden voor wat grijpstuivers.
Kwestie van prioriteiten.
Wat dacht je, die bumper op die peugeot gaat 't 'm niet doen, dus dan maar een volvo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:52 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
De werknemers van je dealer kunnen niet meer betaald worden.
Toen wij daar gisteren stonden voor een nieuw lampje rechtsvoor was er niks aan de hand hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:52 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
De werknemers van je dealer kunnen niet meer betaald worden.
Yep, veiligheid boven allesquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat dacht je, die bumper op die peugeot gaat 't 'm niet doen, dus dan maar een volvo?
Nee, want dan had je nog wat rondgevraagd, en had je geen handtekening gezet onder de hypotheekvorm die je werd aangepraatquote:
Badum Tis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want dan had je nog wat rondgevraagd, en had je geen handtekening gezet onder de hypotheekvorm die je werd aangepraat
CPB had net gemeld dat het in de toekomst gaat afnemen naar 4 % en de economische groei gaat toenemen. Dat bobbeltje van 8000 lig ik dus niet wakker van.quote:
Linkje naar cijfers? Op mijn werk merk ik dat er weer overal mensen naar andere bedrijven toe gaan. Van werkloosheid niks te merken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |