Ik ook, maar dan krijg je een ban, als je dat soort dingen uitspreektquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik had meer drastische maatregelen in gedachten......
niet in AEX hoor, hier kan je grootste asshole ever zijn, getuige deze fraaie topicreeks.....quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan krijg je een ban, als je dat soort dingen uitspreekt![]()
CD! CD! Je weet wel waar het voor staat he Jantje? Cogni........zeg jij het maar..........Cogniti...........kom op Jantje maak hem maar af!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef Censuur-152 het volgende:
PierreBetfair, Xeno en Censuur hebben hier geen last van.
hint: 1 heeft er glowkoofjes..
Ah ja. Als de NL-voice over nog niet genoeg was, dan was dát de reden dat ik Grand Designs gewoon compleet gedownload heb.quote:
Mooi toch. een beetje vaart in die topics is altijd prima.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Godkolere, wat een volume aan posts in 1 dag...
Hoi
Dat wel, maar als je even niet oplet, heb je gelijk 25minuten strafwerk...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef CoolGuy het volgende:
Mooi toch. een beetje vaart in die topics is altijd prima.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je even niet oplet, heb je gelijk 25minuten strafwerk...
Of je leest net als een paar niet nader te noemen users gewoon niks en pleurt er bij tijd en wijle een oneliner en/of een heel verhaal tussendoor zonder te weten waar het over gaat. Ook dat kan in deze reeks.![]()
Is dit er eentje uit het woordenboek van JC de verlosser?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef Scorpie het volgende:
Tuurlijk, anderen zijn gefrustreerd omdat ze heerlijk wonen, niet weg hoeven en geen erfenis van de ouders hoeven te faken om hun foute situatie recht te lullen, logisch toch?
Nee, dat was meer iets met brood en vis ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Is dit er eentje uit het woordenboek van JC de verlosser?
Geen paniek. Die hoef je pas als vermist op te geven als al zijn klonen ook stoppen met posten. En dat merk je snel genoeg aan een oorverdovende stilte in dit soort topics.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef PierreBetfair het volgende:
Gebeurt het vaker dat Xeno een dag niks post, of moeten we hem als vermist opgeven?
Nee... die andere.... logisch toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat was meer iets met brood en vis ofzo.
Haha..... toen ik vorige week even twee dagen weg was had jij complete conversaties met jezelfquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geen paniek. Die hoef je pas als vermist op te geven als al zijn klonen ook stoppen met posten. En dat merk je snel genoeg aan een oorverdovende stilte in dit soort topics.
Zeg ik, toen was het topic dicht en je klonen dus ook nergens meer te bekennen. Nou, dan bekruipt mij natuurlijk een gevoel van diepe droefenis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef xenobinol het volgende:
Haha..... toen ik vorige week even twee dagen weg was had jij complete conversaties met jezelf
quote:do 23 jun 2011, 07:28
http://www.telegraaf.nl/d(...)edaald__.html?p=20,1
Vertrouwen in woningmarkt opnieuw gedaald
AMSTERDAM (AFN) - Het vertrouwen in de woningmarkt onder zowel (potentiële) starters als woningbezitters is voor het tweede kwartaal op rij gedaald. Dit blijkt uit het donderdag gepubliceerde woonbericht van ING.
In het tweede kwartaal van 2011 kwam de ING Woonindex uit op 93 punten, een daling van 5 punten ten opzichte van drie maanden eerder. Volgens Dennis Noordervliet, directeur Marketing Hypotheken bij ING, wordt de negatieve stemming ingegeven door de dalende huizenprijzen en de vastzittende woningmarkt.
En de rest van Nederland.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:47 schreef Scorpie het volgende:
Logisch. Overheid kondigt nog geen maatregelen aan dus blijft men wachten. Goeie zaak, zo kan mijn zus ook eindelijk eens een fatsoenlijk huis gaan kopen.
Sowieso is de waarde van zo'n index maar relatief natuurlijk. Als je in een gewilde wijk woont, ben je nog steeds vrij vlot en voor een nette prijs je huis kwijt, ondanks het feit dat dit cijfer anders doet vermoeden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:07 schreef antfukker het volgende:
[..]
En wat is een beetje een normaal aantal punten als er weer vertrouwen in de markt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |