Ik zit zakelijk nog wel eens in wat kadasterkata te wroeten, en er zijn inmiddels toch al weer 5 appartementen verkocht in dat gebouw, maar geen enkele voor mijn prijs toentertijd. Maar hij woont er volgens mij nog steeds met veel plezier.quote:
Oh ja, dat geloof ik wel, maar voor wat gordijnen en een oude koelkast, magnetron en wasmachine in principe 7,5k neerleggen...dan heb je 't niet gesnapt. En dat soort mensen willen wel een huis kopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik zit zakelijk nog wel eens in wat kadasterkata te wroeten, en er zijn inmiddels toch al weer 5 appartementen verkocht in dat gebouw, maar geen enkele voor mijn prijs toentertijd. Maar hij woont er volgens mij nog steeds met veel plezier.
Volgens de kopers die hier de boel vol trollen, maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef CoolGuy het volgende:
Oh ja, dat geloof ik wel, maar voor wat gordijnen en een oude koelkast, magnetron en wasmachine in principe 7,5k neerleggen...dan heb je 't niet gesnapt. En dat soort mensen willen wel een huis kopen
Een HUIS ja. Maar voor 7,5 koop je die producten allemaal 3x nieuw. Dat is niet het huis zelf. Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:47 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Volgens de kopers die hier de boel vol trollen, maakt dat niet uit.
Hun motivatie als je 10 duizenden euros te veel betaald hebt: Je koopt een huis om in te wonen, en we hoeven er niet weg.
Wraak :quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef CoolGuy het volgende:
Een HUIS ja. Maar voor 7,5 koop je die producten allemaal 3x nieuw. Dat is niet het huis zelf. Dat is heel wat anders.
Maar jij wil even komen trollen nu, uit 'wraak'?
Ze doen heel flink maar iedereen ziet wat daar achter zit...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wraak :![]()
Ik heb eerder medelijden met diverse personen, dat meen ik serieus.
In nagenoeg elke post zit zo'n berg frustratie verwerkt, dat elke kneus wel aanvoelt dat er iets goed wringt (de torenhoge hypotheek waarvan het pandje de lening al lang niet meer dekt)
Oogkleppen op en doorgaan want er is niks aan de hand.
Vraag het aan Asfyxia, die komt uit zo'n familie volgens eigen zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik las gisteren een bericht van iemand die in een oude huurwijk was opgegroeid. Zijn vader zei dat hij beter kon kopen omdat je daar niet tegen kon sparen. Nu was hij door een te hoge hypotheek in de problemen gekomen.
Sommige families lijken altijd naast de pot te pissen. Hoe zou dat komen?
Lang niet zoveel als jij met je 20 startpagina's, Joomla websites, kutvvd.nl blog, verzonnen verhalen over Noorwegen, zelfgepostte replies op je weblog en business failliete business in warmtepompjes, dat besef ik me terdegen. Maar we kunnen nu eenmaal niet allemaal zo koelnet.nl zijn als jij he?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Denk je echt dat je indruk maakt met dit soort verhalen?
Achossie!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Moet je eens zien welke aanvallen je op je af krijgt
Het staat er ook tussen ' he.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wraak :![]()
Ik heb eerder medelijden met diverse personen, dat meen ik serieus.
In nagenoeg elke post zit zo'n berg frustratie verwerkt, dat elke kneus wel aanvoelt dat er iets goed wringt (de torenhoge hypotheek waarvan het pandje de lening al lang niet meer dekt)
Oogkleppen op en doorgaan want er is niks aan de hand.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de narcistische persoonlijkheidsstoornis van een tweetal mensen hier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Whuzz het volgende:
Zou dat misschien iets te maken hebben met jouw eigen grote mond m.b.t. keuzes die anderen maken en het feit dat je dingen bij elkaar verzint en/of slechte keuzes hebt gemaakt? Wie kaatst kan de bal verwachten, dus niet zo huilen
Zelfkennis is prima Jan, maar om nou ook Xeno er bij te betrekkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met de narcistische persoonlijkheidsstoornis van een tweetal mensen hier.
Jaloers Jantje? Ach, bekijk het maar zo, jij hebt een warmtepompje, een kutvvd blogje en een paar startpagina's. En je kunt scandinavisch breien, dat heb ik allemaal niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef Censuur-152 het volgende:
PierreBetfair, Xeno en Censuur hebben hier geen last van.
hint: 1 heeft er glowkoofjes..
Doe mij maar Grand Designs! Of is dat hetzelfde? SBS zend het ook uit, maar dan met een NL voice over en een andere naamquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef PierreBetfair het volgende:
Nu op SBS6, je eigen droomhuisAltijd leuk om te zien die huizenprogramma's.
Morgen kut. Vrijdag kut. Zaterdag kut. Zondag van kut naar beter. Maandag tropisch. Welkom in hollandquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Bumbu het volgende:
Bij gebrek aan zinnige opmerkingen:
Wat voor weer wordt het morgen?
Dit gaat over een verbouwing van een bestaand pand. Kan je soms leuke ideeen bij op doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe mij maar Grand Designs! Of is dat hetzelfde? SBS zend het ook uit, maar dan met een NL voice over en een andere naam
hoe kan je van kut naar beter gaan? Dat snap ik niet...quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Morgen kut. Vrijdag kut. Zaterdag kut. Zondag van kut naar beter. Maandag tropisch. Welkom in holland
Ah ok, da's een ander programma dan. Grand Designs gaat over... uh.. grand designsquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dit gaat over een verbouwing van een bestaand pand. Kan je soms leuke ideeen bij op doen.
Als het klaar is wordt er door een taxateur beoordeeld of de finaciering zich terug heeft betaald in de prijs die het nu waard is tov. voor de verbouwing
Dubbelkut zegmaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef Bumbu het volgende:
[..]
hoe kan je van kut naar beter gaan? Dat snap ik niet...
Ga hulp zoeken..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jaloers Jantje? Ach, bekijk het maar zo, jij hebt een warmtepompje, een kutvvd blogje en een paar startpagina's. En je kunt scandinavisch breien, dat heb ik allemaal niet.
En. Jij hebt de groeten van Edzard en Ton, die vinden dat je een beetje omhooggevallen bent dat je niet eens wilt terug groeten
Dat was het? Kom op man, doe dan op zijn minst een youtube filmpje of een copy-paste van wikipedia ofzo, want dit is wel érg magertjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |