Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Muis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef ukga het volgende:
Wie deed nou die bertstare, jij of die cassiere?
Hoe durft ie inderdaad op zo'n plek van pure klasse zich zo te vertonen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef BigSmurf het volgende:
Ze doelde op je trainingsbroek, dat kan natuurlijk echt niet bij de Aldi tussen al die netjes geklede medelanders en tokkies die daar over het algemeen vaak komen.
Dan komt je squatten goed van pasquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:03 schreef 16meter het volgende:
Ze was mirin' op je physique, mattie, je had haar kunnen nemen achter in het Aldi magazijn.
Incorrect.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Volgens mij is er geeneens een aldi magazijn, alles wt ze binnen krijgen wordt gelijk in de winkel gedumpt met doos en alles jwt.
De meeste mannen vinden het fijn wanneer je naast je klauwtjes ook je mond gebruikt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Pic van mijn tricep 13-06-2011
Is wel zo dat je van squatten harder kunt stoten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan komt je squatten goed van pas.
.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De meeste mannen vinden het fijn wanneer je naast je klauwtjes ook je mond gebruikt.
Waarom geen 'echte' dips als je al 4x15 tussen bankjes kunt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Triceps
Dip( tussen 2 bankjes) 4 x 15
Kick backs 3 x 12 x 6
Cable push down 4 x 12 x 35
Cable tricep extension 4 x 12 x 20
Ik vind triceps leuk om te doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom geen 'echte' dips als je al 4x15 tussen bankjes kunt?
16 sets is wel overdreven veel, denk dat je er beter aan doet minder volume, maar zwaarder gewicht te doen. Drie oefeningen is ruim voldoende.
'Je doet me steeds pijn tegenwoordig'quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is wel zo dat je van squatten harder kunt stoten.
Niet sip zijn, gespierd armpje heb je.quote:
wat zijn skull crushers??quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef 16meter het volgende:
Vier is wel erg veel. Zelf doe ik meestal 3 oefeningen, elk 3 sets. Als je ze dan goed aanpakt en de laatste sets tot failure gaat is dat ruim voldoende.
Als je triceps leuk vind om te doen zou ik ook eens skullcrushers en close grip bench press proberen. Hele fijne oefeningen! Geven goeie 'burn' jwtzz
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExtSC.htmlquote:
Ziet er goed uit dia.!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen van paar weken geleden hehe. Moet alleen nodig iemand hebben die foto's schiet, spiegel in badkamer is zo kut met belichting achter me, i.p.v. boven me of van voren.
beestquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen van paar weken geleden hehe. Moet alleen nodig iemand hebben die foto's schiet, spiegel in badkamer is zo kut met belichting achter me, i.p.v. boven me of van voren.
Close grip bench press voelt echt niet lekker in mn polsen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef 16meter het volgende:
Vier is wel erg veel. Zelf doe ik meestal 3 oefeningen, elk 3 sets. Als je ze dan goed aanpakt en de laatste sets tot failure gaat is dat ruim voldoende.
Als je triceps leuk vind om te doen zou ik ook eens skullcrushers en close grip bench press proberen. Hele fijne oefeningen! Geven goeie 'burn' jwtzz
Je moet hem ook zeker niet te close pakken, nergens voor nodig. Ik hou zelf zo'n 30-40cm ruimte tussen beide handen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Close grip bench press voelt echt niet lekker in mn polsen.
quote:
Thx.quote:
Ziet er goed buff uit kerel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Hou zeker 25-30 cm tussen beide handen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Je moet hem ook zeker niet te close pakken, nergens voor nodig. Ik hou zelf zo'n 30-40cm ruimte tussen beide handen.
Ik heb een gigantische moeite met poseren, ik kan bijv. helemaal geen lat spread uitvoeren, het lukt mij simpelweg niet om mijn lats goed aan te spannen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
Diabox
Ben wel benieuwd naar een rugfoto.
Is wel echt zo'n hardnekkige mythe die door bro science nooit zal verdwijnen, inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef kidkash19 het volgende:
Dank jeMn hoofd begon alweer te tollen van het idee
![]()
Dat zit hem vooral in het centrale zenuwstelsel, waarbij ook het remmen van pijn een rol speelt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef Agentperry het volgende:
maar je kunt je spieren wel gewoon "oprekken" toch? zodat je wat flexibeler wordt.
tricep onderinvloed van Antimaterie zal je bedoelen ;-)quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Pic van mijn tricep 13-06-2011
huh?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
tricep onderinvloed van Antimaterie zal je bedoelen ;-)
The fuck.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
Daar sta je dan in de Aldi met je bakken kwark en havermout, nog in trainingsbroek ook.
Cassiere: 'nou je kunt het ook overdrijven hoor'
Ik: *bertstare*
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef delano.888 het volgende:
(heb er geen verstand van) maar bestaat er nou serieus niet 1 hartslagmeter horloge zonder borstband EN vinger sensor?
Is het nou echt zon heel gek idee om een horloge te maken met de sensor in het bandje, op je pols? Dat moet toch kunnen of wat zie ik hier nou over het hoofd..
Vraag Halcon evenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Agentperry het volgende:
zijn er hier gebruikers van omega 3(visolie)? wat merk je er precies van en heb je het gevoel dat het echt werkt?
weet niet of ik er wat van merk maar lees altidj dat goed is dus gebruik t welquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Agentperry het volgende:
zijn er hier gebruikers van omega 3(visolie)? wat merk je er precies van en heb je het gevoel dat het echt werkt?
Is meer voor lange termijn effecten, minder kans op verstopte (kransslag)aderen en hartfalen dergelijke.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Agentperry het volgende:
hart en vaatziekten zitten bij ons niet in de familie dus dan bespaar ik me het geld liever. thx.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is meer voor lange termijn effecten, minder kans op verstopte (kransslag)aderen en hartfalen dergelijke.
Heeft weinig met dingen in de sportzaal te maken.
Verder nog lichte correlatie tussen iets verhoogd vetverlies en inname van omega-3 vetzuren in een paar klinische studies over gewicht verliezen. Maar da's allemaal minimaal. Je zou de supplementen nemen tegen een beoogd verminderd hart- en vaatziekenkans in de toekomst.
ik... merk je niks van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Agentperry het volgende:
Beviel dat? Wil ze pas over een jaar oid misschien gebruiken als ik ga cutten, maar vroeg me af of de bijwerkingen inderdaad zo erg zijn.quote:
Jij mag alles omdat M3.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
zal morgen foto maken van mn supps en steroiden of mag dat laatste niet
ja dat heb ik ook nooit gesnapt hoezo sit niet mogelijk is...quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef delano.888 het volgende:
(heb er geen verstand van) maar bestaat er nou serieus niet 1 hartslagmeter horloge zonder borstband EN vinger sensor?
Is het nou echt zon heel gek idee om een horloge te maken met de sensor in het bandje, op je pols? Dat moet toch kunnen of wat zie ik hier nou over het hoofd..
Mooi die 15% van de afgelopen 2 jaar terug vragen, alhoewel je die toch niet terug krijgt vrees ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Diabox het volgende:
Kom er net achter dat ik al 2 jaar lang 15% te veel betaal. Hoor namelijk 15% korting te krijgen als student bij mijn sportschool. Is me nooit verteld, staat ook niet op het inschrijfformulier, en ken niemand die er gebruik van maakt. Binnenkort es iedereen informeren.
gewoon die kut achter de balie bitchslappenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Diabox het volgende:
Kom er net achter dat ik al 2 jaar lang 15% te veel betaal. Hoor namelijk 15% korting te krijgen als student bij mijn sportschool. Is me nooit verteld, staat ook niet op het inschrijfformulier, en ken niemand die er gebruik van maakt. Binnenkort es iedereen informeren.
vraag of ze het inhoude op je abonneesgeldquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi die 15% van de afgelopen 2 jaar terug vragen, alhoewel je die toch niet terug krijgt vrees ik.
ik twijfel nog tussen borst en benen vandaag. morgen ga ik met mijn vaste spotter maar wilde vandaag eigenlijk borst trainen en bij benen heb ik geen spotter nodig. dubio.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef 16meter het volgende:
Vandaag rug... mijn favoriete spiergroep fuaark.
ZetaOS, volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:05 schreef delano.888 het volgende:
Doen er hier mensen p90x? Ik wil het gaan doen maar het nadeel is dat je 90 dagen lang elke dag ongeveer 1 uur vast moet zetten er voor, dat zou dus betekenen dat ik voorlopig nooit meer wat anders kan doen in de avond.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
gewoon die kut achter de balie bitchslappen bertstaren
Schijt aan hebben.. of boos / bertstare terug kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:09 schreef 16meter het volgende:
Wat doe je tegen ecto's die bert staren als je deadlift:(:(
Panzermaus, tips bitte?
Gewoon doorliften?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:09 schreef 16meter het volgende:
Wat doe je tegen ecto's die bert staren als je deadlift:(:(
Panzermaus, tips bitte?
doe ik ook inderdaad. tussen de setjes door mirin de beesten en de ecto's in mijn hoofd uitlachen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schijt aan hebben.. of boos / bertstare terug kijken.
Ik kijk ook altijd naar mensen tussen mijn setjes, kijken hoe hun trainen, hoeveel kilo ze doen bijv, soms ook voor vorm/techniek/houding af te kijken idd, of gewoon uit verveling![]()
me2 ! rug + tricepsquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef 16meter het volgende:
Vandaag rug... mijn favoriete spiergroep fuaark.
Bij de laatste 2/3 herhalingen oergeluiden maken. En als je klaar bent je zelf mirin´ in de spiegelquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:09 schreef 16meter het volgende:
Wat doe je tegen ecto's die bert staren als je deadlift![]()
![]()
had ik gister ook door die fucking benauwdheidquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Bah bah bah. Ben ik 140 kg aan het deadliften glijdt die stang steeds na 5 reps uit me handen waardoor ik moet stoppen....
Ik doe momenteel 5x5 voor de grote 3, met wat isolatie oefeningen 4x8. Heerlijke trainingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ben wat aan het lezen over Stronglifts 5x5, maar dit is toch gewoon hetzelfde als rippetoe maar dan alles 2 setjes meer/extra?
magnesium kalk doet wonderen. (En maling hebben aan je gym als t er niet mag. De kalk wolken hoeven niet om je oren te vliegen.) Verder high reps dumbell bors en optrekken aan een handdoek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Bah bah bah. Ben ik 140 kg aan het deadliften glijdt die stang steeds na 5 reps uit me handen waardoor ik moet stoppen....
Ook nu al 6 dagen niet getraind. Niet erg. Daarvoor 8 weken aan één stuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef fathank het volgende:
Vanavond voor 't eerst sinds 1,5 week weer naar de gym. Vorige week hele week in de kost gezeten+weekend weg. Maandag ook weer in de kost, nu net thuis.
Dat vind ik altijd zo pauper, waarom zou iedereen moeten zien of "breed" je wel niet bent. Zeker als domme jochies van een jaar of 16 dat gaan doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef 16meter het volgende:
Wat vinden jullie van tanktops om in te trainen? Not done of ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
jaaah want dat wordt omgezet in test. ik doe 350ml olijfolie ipv water of melk. 7schepjes van 30gram creatine er bij en wat tribules, want dat werkt zei een bofybuilder ooit in 1922quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ik drink tegenwoordig olijfolie bij al mijn melk en shakes.
tuurlijk mag dat. ben er geen voorstander van maar altijd leuk om te zien.en.te bespreken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
zal morgen foto maken van mn supps en steroiden of mag dat laatste niet
netjes die van ons gaat maar tot 100kg, zit nu op 5*100 of 10*90. dan maar proberen of ik er gewichten op kan zetten ofzo, bij leg extensions ging dat opzich wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef 16meter het volgende:
3x10 120kg cable row
PRtje voor deze ecto
yeahh buddy
Wat vinden jullie van tanktops om in te trainen? Not done of ok?
Ja ik volg P90X. echter pas ik het systeem slechts 3 dagen toe. waarvan de yoga en een andere p90x training op 1 dag doe. kortom ik xie 2 p90x trainingen op.een dag als het uitkomt. de shit werkt er goed. Heb je het systeem al gekocht?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:05 schreef delano.888 het volgende:
Doen er hier mensen p90x? Ik wil het gaan doen maar het nadeel is dat je 90 dagen lang elke dag ongeveer 1 uur vast moet zetten er voor, dat zou dus betekenen dat ik voorlopig nooit meer wat anders kan doen in de avond.
Ali Chemicaliquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
hier mn supps en mn botticellis
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
je had het over roids, ik zie alleen maar huimerken en supplementen met dubieuse claims. Zelfs geen stoute eca stack.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst opscheppen en dan terugkrabbelen is ook niet zo slim.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef amenth het volgende:
k bedacht me dat illegaal is dus niet zo slim hier te poste
wat opscheppe sjappie denk je dat het mij wat interesseerd of jij gelooft of niet dat ik kuur gedaan hebquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Eerst opscheppen en dan terugkrabbelen is ook niet zo slim.
Cool story bro!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef amenth het volgende:
[..]
wat opscheppe sjappie denk je dat het mij wat interesseerd of jij gelooft of niet dat ik kuur gedaan heb
Loop dan ook niet popiejopie te doen hier, ga lekker weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef amenth het volgende:
k bedacht me dat illegaal is dus niet zo slim hier te poste
Wel kuren, maar te achterlijk om al die overpriced nep supplementen met overdreven claims die ze nooit waarmaken niet aan te schaffen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef amenth het volgende:
[..]
wat opscheppe sjappie denk je dat het mij wat interesseerd of jij gelooft of niet dat ik kuur gedaan heb
caken-manquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef Weissman het volgende:
Eerst, Zyzz, daarna gespierd123, tussendoor nog die ene Cake-Man en nu amenth![]()
Wanneer houdt dit op ?
Als het 30 graden is en je gaat kapot in de gym kan het mij niet schelen of een paar gappies het pauper vinden, eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo pauper, waarom zou iedereen moeten zien of "breed" je wel niet bent. Zeker als domme jochies van een jaar of 16 dat gaan doen.
Nee, maar dan doe je het toch lekker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als het 30 graden is en je gaat kapot in de gym kan het mij niet schelen of een paar gappies het pauper vinden, eerlijkgezegd.
niet te lezen wat t is... maar leuke flesjes/potjes met kleurtjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
maar denk je dat t veel verschilt uitmaakt? korte mouw naar geen mouw?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als het 30 graden is en je gaat kapot in de gym kan het mij niet schelen of een paar gappies het pauper vinden, eerlijkgezegd.
Ben ik de TS van dat topic? Ik volg je even niet meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sorry voor het pesten, ik zie dat je je Willie Wortel niet meer omhoog krijgt..
Bijna stijve in de sportschool. chanant (geen lemming)
(Ik zit op een telefoon dit topic te volgen, wellicht ik de url verkeerd heb gezet).Ik vond een topic van onze roids gebruiker amenth, waar ik las dat hij hem niet meer omhoog kreeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben ik de TS van dat topic? Ik volg je even niet meer.
dat was dezequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
(Ik zit op een telefoon dit topic te volgen, wellicht ik de url verkeerd heb gezet).Ik vond een topic van onze roids gebruiker amenth, waar ik las dat hij hem niet meer omhoog kreeg.
Ik heb de dvd's, ik heb een pull-up bar, ik heb een stoeltje, een mat, het enige wat ik nog mis is push up handgrepen, die moet ik nog even kopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja ik volg P90X. echter pas ik het systeem slechts 3 dagen toe. waarvan de yoga en een andere p90x training op 1 dag doe. kortom ik xie 2 p90x trainingen op.een dag als het uitkomt. de shit werkt er goed. Heb je het systeem al gekocht?
dat is daar ook gewoon gepost en ik kan normaal doen idd maar toen zag ik alleen maar sjappies hier dus doe ik ook maar mn irritante kantquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die niet weten dat amenth een troll is, al heel lang, check zijn posthistory maar, zijn eerste posts op FOK! waren wel normaal. Gewoon geheimhouden voor KLB en ONZ, maar hier hoort het niet.
Hou er wel rekening mee dat je er geen BB mee gaat worden. Je zal toch dag of 3/4 aan de zware ijzers moeten. Ik herstel nog van een boksersfractuur dus p90x is nice en maakt je goed droog en lenig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb de dvd's, ik heb een pull-up bar, ik heb een stoeltje, een mat, het enige wat ik nog mis is push up handgrepen, die moet ik nog even kopen.
Misschien kan ik het dan inderdaad 5 dagen doen ofzo en 2 dagen 2 dingen..
Ik doe nu al redelijk wat oefeningen thuis met gewichten ed, en het gaat best goed al, dus neem aan dat p90x nog beter gaat, en als dat zo is ben ik erg tevreden!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je er geen BB mee gaat worden. Je zal toch dag of 3/4 aan de zware ijzers moeten. Ik herstel nog van een boksersfractuur dus p90x is nice en maakt je goed droog en lenig.
Het zou ook kunnen dat jij het sjappie bent.. immers als je denkt dat iedereen gek is, ben je het meestal gewoon zelf..quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef amenth het volgende:
[..]
dat is daar ook gewoon gepost en ik kan normaal doen idd maar toen zag ik alleen maar sjappies hier dus doe ik ook maar mn irritante kant
Zeer seizoensgebonden. Ook een sterke correlatie zichtbaar met de gemiddelde temperatuur buiten. Gaat wel weer over, niet reageren op trollz en beachboi's.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:41 schreef Seam het volgende:
Ik volg deze reeks nog niet zolang, maar is er altijd zo'n shitload aan onzin en onzinusers of is dat seizoensgebonden?
Horen wie het zegtquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef amenth het volgende:
p90x klinkt als zon tell sell breed worden iets
zie je daar heb je t alquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef delano.888 het volgende:
Wel leuk detail: de officiele P90X pull-up bar word ook via tellsell verkocht (met een ander kleurtje)
Delano klopt in de Vs is het groot.Bijvoorbeeld lazy song bruno mars heeft het zelfs in zijn song er over. Ik vermoed dat het via tellsell verkocht kan/zal worden, maar het product is gewoon goed en zwaar zat. one arm pushups bijvoorbeeld zit er gewoon in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik doe nu al redelijk wat oefeningen thuis met gewichten ed, en het gaat best goed al, dus neem aan dat p90x nog beter gaat, en als dat zo is ben ik erg tevreden!u
De oefeningen die ik nu doe rust ik te veel tussendoor, denk dat dat veel beter gaat met zon aanmoediging op de achtergrond
P90X schijnt overigens echt heel succesvol te zijn in Amerika.
one hand push ups grappige herinnering aan.. best biggie gozer maar wel **autist zat heel tijd te bankdrukke dit dat ging die daarna stoer proberen 1 hand push up te doen zakte die inquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Delano klopt in de Vs is het groot. Ik vermoed dat het via tellsell verkocht kan/zal worden, maar het product is gewoon goed en zwaar zat. one arm pushups bijvoorbeeld zit er gewoon in.
Die krijgt hem teminste wel omhoog jij niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:54 schreef amenth het volgende:
erg overtuigend idd als zon ecto het presenteert!
Allemaal trolltopics, ga er nu niet op in, man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die krijgt hem teminste wel omhoog jij niet.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allemaal trolltopics, ga er nu niet op in, man.
was het maar zo man als dat probleem voorbij is echte beste dag van dat jaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allemaal trolltopics, ga er nu niet op in, man.
Het zal wellicht helpen maar zie mezelf niet met dat spul naar de gym komenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
magnesium kalk doet wonderen. (En maling hebben aan je gym als t er niet mag. De kalk wolken hoeven niet om je oren te vliegen.) Verder high reps dumbell bors en optrekken aan een handdoek.
btw, mixed grip en/of hook grip al geprobeerd?
dat is niet slecht 1e keerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef BeamofLight het volgende:
Schaampost:
vandaag 1e keer ever DL gedaan.
12*60
10*80
10*80
6*90
sorry
Mwah. Kan wel gelijk gaan melden dat ik 1ROM 120 kg gedaan heb ofzo, maar dan was de vorm sowieso kut geweest en wil deze oefening gewoon in mijn normale rug-schema zetten.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat jij het sjappie bent.. immers als je denkt dat iedereen gek is, ben je het meestal gewoon zelf..
Nee. Is niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Koniomi het volgende:
Zo ook eens melden in dit topic na wat rond te hebben gelezen :p
Hebben jullie trouwens ook een heel groot verschil tussen gewicht dat je kan squatten en kan deadliften?
Me squat is nu 160x 3quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee. Is niet echt de bedoeling.
Hoe groot is het verschil dan?
Oke, het lijkt erop dat je niet diep genoeg squat, je techniek is niet helemaal in orde. Hoe diep zat je meestal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Koniomi het volgende:
[..]
Me squat is nu 160x 3
deadlift is max 120 x2/3
ja das irri idd vind warming up daarom altijd al irritant heb je niet van die matten voor er onder te leggen? kan je er miss 2 op elkaar legge aan beide kante ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Koniomi het volgende:
sowieso
Vandaag toevallig weer 5 setjes gedaan ging redelijk heletijd met 100kg 5/6 reps.
Enige vervelende is.... zit pas bij deze sportschool en ze hebben niet eens schijven van 20kgxD
Dus zit nu elke keer te DLen met 15kg schijven , scheelt ook wat qua hoogte wat het dus ook "vervelender"" maakt want ik moet dieper zakken zeg maar...
jawel hoor.. deadlift kan je nog steeds fout doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef robuust89 het volgende:
Ja, meestal is parallel voldoendeAl vind ik het verschil vrij groot.
Deadlift = Deadlift, dus daar kan je vrij weinig mee "smokkelen"
iig, blijven trainen!
met fullbody zou ik dag langer wachten met split train ik wel gewoon door zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Trainen jullie eigenlijk (aangepast) door als je last hebt van spierpijn (DOMS) de dagen na een goede training?
Ik wacht liever totdat ik minder stijf ben, maar ik lees hier en daar dat het een beetje 'wasted opportunity' is. Wat is jullie mening?
Als je 'm zeg maar biddend doet, train je je buikspieren vrij behoorlijk. Moet je 'm wel achter je nek leggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Weissman het volgende:
Weet iemand het verschil tussen de lat-pulldown zittend op een bankje doen en op de grond op je knieën zittend ?
Nee man heb ik niet gezien daar , mja zal volgende keer me benen iets wijder zetten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ja das irri idd vind warming up daarom altijd al irritant heb je niet van die matten voor er onder te leggen? kan je er miss 2 op elkaar legge aan beide kante ofzo
Ok, maakt de grip nog wat uit ? Ik heb hem vandaag smal gepakt met mijn handpalmen naar elkaar toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je 'm zeg maar biddend doet, train je je buikspieren vrij behoorlijk. Moet je 'm wel achter je nek leggen.
Je wil je buikspieren op die manier trainen? Grip maakt voor je buikspieren volgens mij niet zoveel uit. Zou gewoon gaan voor zoveel mogelijk gewicht in dit geval.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, maakt de grip nog wat uit ? Ik heb hem vandaag smal gepakt met mijn handpalmen naar elkaar toe.
Beter eerst compound oefeningen voor grote spieren doen, daarna pas geïsoleerde movements van de kleinere spieren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef Weissman het volgende:
Thanx brah![]()
Maakt de volgorde in fullbody-workouts nog uit ?
Rug, borst, benen, schouders, buik hoe te verdelen ?
wie vindt dat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef amenth het volgende:
eten jullie kwark met niks er in net als ik best lekker toch
meeste vinden van niet
Ongezouten pinda's en een halve scoop whey nu. Zonder is het ook lekker, maar niet een hele bak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef amenth het volgende:
eten jullie kwark met niks er in net als ik best lekker toch
meeste vinden van niet
Convict conditioning : ). Kun je flink sterk mee wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:32 schreef Apenzoon het volgende:
Uit de OP:
"1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet."
Thuis zonder gewichten etc. wat zou je eigenlijk nog meer moeten doen naast bijv. push-ups en chrunches? En nee, sportschool is geen antwoord op mijn vraag.
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:32 schreef Apenzoon het volgende:
Uit de OP:
"1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet."
Thuis zonder gewichten etc. wat zou je eigenlijk nog meer moeten doen naast bijv. push-ups en chrunches? En nee, sportschool is geen antwoord op mijn vraag.
bij mij loopt deadlift juist voor, maar dat is normaal heb ik het idee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Koniomi het volgende:
[..]
Me squat is nu 160x 3
deadlift is max 120 x2/3
Bedankt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.
Ja toen ik net begon met werken de eerste week leek ik echt een waterval, spieren worden wel wat slapper maar ga dit weekend en aankomende week weer volop trainen. Ik werk in ploegendienst op het moment dus kan niet sporten deze week. Maar ben echt blij met het gewicht eraf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:54 schreef Agentperry het volgende:
6kg in 2 weken zal wel vooral vocht zijn.
Denk je dat ik een vrouw ben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
Ja maar waarom smeer je niet gewoon wat mayonaise over je broodjes tonijnDan heb je ook voldoende kcal?
Ik zou zeggen waarom smeer je geen pindakaas op je spieren, google even, die shit werkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
Ja maar waarom smeer je niet gewoon wat mayonaise over je broodjes tonijnDan heb je ook voldoende kcal?
Mammoth? Jij bent een iele ecto die groot moet worden van suikers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:10 schreef amenth het volgende:
Mijn ontbijt 1 liter volle melk 4 scheppe mammoth 1 eiwitshit poeder 2 scheppe oats en brint amoet latijd gelijk schijte uur later XD
Tonijn met mayoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
zijn gewoon voorbeelden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:44 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Bedankt!
En dat is dan alles of zijn het gewoon voorbeelden? Ik ben ook op google op zoek naar gewoon een schema ofzo waarmee je alles ong. gelijk zal trainen, maar alles is alleen met dumbbells enzo.
Hoewel dat youtube http://www.youtube.com/user/ConvictConditioning met dat CC 1 tm 5 er wel zo uitziet. Dat is dus wel full body?
Voor een goed geproportioneerd fysiek geldt dat de DL het hoogst is, daarna squat, daarna BP.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bij mij loopt deadlift juist voor, maar dat is normaal heb ik het idee.
squats doe ik meestal reps op 120kg en dl 140kg.
Dips tussen twee stoelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.
u mirin' proteinz brah ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:21 schreef robuust89 het volgende:
http://www.proteinofthegods.com.au/
Die website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 10:41:21 ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
u mirin' proteinz brah ?U mirin Zyzz's Legs brah?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:21 schreef robuust89 het volgende:
http://www.proteinofthegods.com.au/
Die website
Doen jullie dat niet dan ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef ukga het volgende:
Zyzz is echt zo een stakker die zichzelf geil vind en zich aftrek in de spiegel
Het is een mongool, maar eerlijk is eerlijk; can't knock the hustle..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
, hij maakt er ook echt zijn beroep van, eerst al modelling en nu dit.
gebruik ik nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Het is een mongool, maar eerlijk is eerlijk; can't knock the hustle..
http://bodyenfitshop.nl/t(...)trition/anabolic-wms
Is iemand daar bekend mee? Gozer waar ik vroeger mee trainde gebruikt het maar ik heb er nog nooit iemand over gehoord..
Iedere week + 1,5 kilo, maar of het daaraan ligt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:26 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wat zijn je ervaringen er tot nu toe mee?
Ja mijn supps beginnen ook al wat ruimte in te nemen iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Iedere week + 1,5 kilo, maar of het daaraan ligt?
Zou het niet weten. Aangezien ik thuis nu al een kleine farmaceut/apotheker lijk doe ik hiervan afscheid nemen.
Hou het bij Whey en Crea en goede voeding
crea heb ik nu niet in het programma zitten, juist vanwege de wmsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja mijn supps beginnen ook al wat ruimte in te nemen iddBij die 1,5kg zit dan ook wel veel vocht/vet lijkt me? Maar goed, als je er nog crea etc naast neemt kan je natuurlijk niet echt goed zeggen of de vooruitgang aan die WMS te wijten danken is..
Die claims maakt elke webwinkel van supps. Als alles waar was wat er aangeboden werd, dan kon jay Cutler achter mij schuilen tijdens een sneeuwstormquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef 16meter het volgende:
Die claims van B&F shop altijd bij hun supps.
"HET MEEST ANABOLISCHE VERKRIJGBAAR"
"EXTREME SPIEROPBOUW"
"ONGEKENDE TOENAME VAN MASSA"
"EXPLOSIEVE KRACHTWINST"
En dat dan bij zoiets als een drankje met wat snelle carbs.
Als je beginner bent, mag je al in je handjes knijpen als je 1 KG lean mass per maand doet in je eerste jaar, niet? Da's 0.25 kg per week.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Iedere week + 1,5 kilo, maar of het daaraan ligt?
hahaha ja echt grappig. en dat staat bij bijna elk productquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef 16meter het volgende:
Die claims van B&F shop altijd bij hun supps.
"HET MEEST ANABOLISCHE VERKRIJGBAAR"
"EXTREME SPIEROPBOUW"
"ONGEKENDE TOENAME VAN MASSA"
"EXPLOSIEVE KRACHTWINST"
En dat dan bij zoiets als een drankje met wat snelle carbs.
Vooral "stimuleert vetverbranding" en "Extreme spiergroei" staat bij bijna elk product.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha ja echt grappig. en dat staat bij bijna elk product
Je verliest veel vocht, dus lijkt me niet goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is een sauna goed of slecht na je KT, of maakt het geen reet uit?
Lang niet elke webwinkel en zeker niet zo overdreven als hun.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef ukga het volgende:
[..]
Die claims maakt elke webwinkel van supps. Als alles waar was wat er aangeboden werd, dan kon jay Cutler achter mij schuilen tijdens een sneeuwstorm
quote:My wife goes to that gym (i go to Golds); it works just fine for her needs. When she signed up she asked what a “Lunk” was. They told her, “it was a huge man in a bodybuilding tank top lifting his bodyweight with a gallon of water beside him.” HAHA.
quote:I too was a member of Planet Fitness, and left the gym after a year of wasted time. The red flag should have been raised when I joined because every first Monady of the month they provide free pizza and cola to the members. Ironic isn’t it? The breaking point for me was when the staff activated the “Lunk alarm” on me and they told me to stop what I was doing. It was not deadlifts that I was doing…it was dumbell shrugs!!! Really?!!!
ja is echtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)f7752894f&ei=5087%0A
Gebeurt dit echt?Een grote Amerikaanse sportschoolketen waar je niet luidruchtig mag trainen (ookal ben je zwaar bezig), want dan gaat er een tornado-achtig sirene alarm af (met zwaailicht) en komen ze je waarschuwen.
En waar ze ook oefeningen verbieden en alle gewichten weghalen, op maandag gratis pizza en op dinsdag bagels, en shit.
![]()
[..]
Deze gast flipt als het Lunk alarm afgaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)f7752894f&ei=5087%0A
Gebeurt dit echt?Een grote Amerikaanse sportschoolketen waar je niet luidruchtig mag trainen (ookal ben je zwaar bezig), want dan gaat er een tornado-achtig sirene alarm af (met zwaailicht) en komen ze je waarschuwen.
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deze gast flipt als het Lunk alarm afgaat.
Heeft die cameraman een epileptische aanval ofzo? wtfquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deze gast flipt als het Lunk alarm afgaat.
Grappig dat je er over begint, ben net bezig om een goed boek te vindenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef spierbal het volgende:
Zonet the encyclopedia of modern bodybuilding van arnie binnen gekregen.
Leuk boek met veel info en fotos.
Welke heb je, de oude of 'The New' ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef spierbal het volgende:
Zonet the encyclopedia of modern bodybuilding van arnie binnen gekregen.
Leuk boek met veel info en fotos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 00:05:12 ]
niks mis mee. heb vanmiddag ook 4 halve liters op tijdens een fifa marathon, moet soms kunnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef guapo het volgende:
Brrrrr 5 flesjes bier en een pizza op. Ik voel mij schuldig......
nog maar een keer dan want ik zit er nogal mee, elke keer als ik over de 100kg kom met squatten krijg ik die steken en moet ik al na 3 reps stoppen terwijl mijn benen makkelijk verder kunnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Agentperry het volgende:
laatste tijd steeds vaker steken in mijn abs tijdens het squaten, iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
goeie massa man idd lijkt op deze foto weinig definitie maar zal dan wel aan foto ligge zoals je zegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef Diabox het volgende:
Is me eindelijk gelukt om iets wat op 'n lat spread lijkt uit te voeren.
[ afbeelding ]
Nu nog m'n lats goed leren aanspannen en 'n camera zoeken die je geen 10 sec moet stilhouden voordat ie 'n foto schiet, en dan lijkt het misschien ook ooit nog ergens op. [ afbeelding ]
Je ziet dus totaal geen definitie door die blur haha, terwijl ik echt wel vrij droog sta, zie je ook vooral aan m'n aderen rechts
quote:Obtaining abs means you have to keep your diet clean, Zyzz's sample diet is as follows;
Meal 1 – 6 boiled Eggs, 2 cups of Oatmeal and a Protein Shake
Meal 2 – 300g Chicken Breast (boiled) Broccoli and Brown Rice
Meal 3 – 200g Tuna chunks in spring water, mixed with Spinach Leaves, and Wholemeal Pasta
Have your workout. Immediately post workout, consume your Whey Protein
Meal 4 – Stir fry Beef/Kangaroo Mince with some vegetables
Meal 5 – Steak or Kangaroo and Brussels Sprouts
Meal 6 – 4 scrambled Eggs and some Salmon
Meal 7 – One cup of no fat Cottage Cheese 10m before bed
You should be striving to increase weight evertime you train.
Bezint voor ge begint..quote:
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:50 schreef 16meter het volgende:
Vandaag een zeer katabole activiteit op het programma: Defqon.
jaloers, wilde ook gaan maar ben zo skeer als een niggu die gras moet roken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:50 schreef 16meter het volgende:
Vandaag een zeer katabole activiteit op het programma: Defqon.
Wat heb je dan? Ik heb nu 4 dagen ook kramp in mijn rechterkuit. Wanneer ik op mijn hurken ga zitten bijvoorbeeld, en dan ga staan, dan verkrampt hij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:11 schreef star_gazer het volgende:
GODVERDOMME!
Vannacht extreme kramp in mijn kuit gehad en volgens mij Is er tijdens die kramp (weer) een kuitspier gescheurd. Dat wordt zes weken kwakkelen bij de fysio![]()
![]()
vraag me af of je nog zin heb gezien de regenbuienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jaloers, wilde ook gaan maar ben zo skeer als een niggu die gras moet roken.
Misschien is je kuit (en/of CNS) overbelast.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Ik heb nu 4 dagen ook kramp in mijn rechterkuit. Wanneer ik op mijn hurken ga zitten bijvoorbeeld, en dan ga staan, dan verkrampt hij.Ook bij atg squats.
volgens mij is er een aardbeving aan de gang ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:15 schreef ukga het volgende:
[..]
Heeft die cameraman een epileptische aanval ofzo? wtf
dat is idd een troost.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:51 schreef ukga het volgende:
[..]
vraag me af of je nog zin heb gezien de regenbuien
denk dat users die wel in hun fobo zetten mocht daar behoefte aan zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:42 schreef ukga het volgende:
Topic is alweer bijna vol. is het mssn een idee om fotos van users in de OP te knallen?
beachboii aightquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zondag belangrijke wedstrijd om de eerste plaats en de week erna play-offs, begin echt goed in shape te komen rond de 10 a 11% bf... en mn lifts blijven hetzelfde of gaan omhoogben erg tevreden.
true. Alleen is het trieste van fobo: als iemand op fok het niet eens is met je, worde gelijk je fobo fotos er bijgehaald en afgesekequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dat is idd een troost.
[..]
denk dat users die wel in hun fobo zetten mocht daar behoefte aan zijn.
Fok dat, mauwakker ik breek broodquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:36 schreef ukga het volgende:
[..]
true. Alleen is het trieste van fobo: als iemand op fok het niet eens is met je, worde gelijk je fobo fotos er bijgehaald en afgeseke
dan zijn ze gewoon mirin je aesteticsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:36 schreef ukga het volgende:
[..]
true. Alleen is het trieste van fobo: als iemand op fok het niet eens is met je, worde gelijk je fobo fotos er bijgehaald en afgeseke
QFT, maar het is wel erg makkelijk om af te geven op mensen die wat aan hun lichaam willen doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dan zijn ze gewoon mirin je aestetics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |