Deze gast flipt als het Lunk alarm afgaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)f7752894f&ei=5087%0A
Gebeurt dit echt?Een grote Amerikaanse sportschoolketen waar je niet luidruchtig mag trainen (ookal ben je zwaar bezig), want dan gaat er een tornado-achtig sirene alarm af (met zwaailicht) en komen ze je waarschuwen.
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deze gast flipt als het Lunk alarm afgaat.
Heeft die cameraman een epileptische aanval ofzo? wtfquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deze gast flipt als het Lunk alarm afgaat.
Grappig dat je er over begint, ben net bezig om een goed boek te vindenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef spierbal het volgende:
Zonet the encyclopedia of modern bodybuilding van arnie binnen gekregen.
Leuk boek met veel info en fotos.
Welke heb je, de oude of 'The New' ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef spierbal het volgende:
Zonet the encyclopedia of modern bodybuilding van arnie binnen gekregen.
Leuk boek met veel info en fotos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 00:05:12 ]

niks mis mee. heb vanmiddag ook 4 halve liters op tijdens een fifa marathon, moet soms kunnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef guapo het volgende:
Brrrrr 5 flesjes bier en een pizza op. Ik voel mij schuldig......
nog maar een keer dan want ik zit er nogal mee, elke keer als ik over de 100kg kom met squatten krijg ik die steken en moet ik al na 3 reps stoppen terwijl mijn benen makkelijk verder kunnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Agentperry het volgende:
laatste tijd steeds vaker steken in mijn abs tijdens het squaten, iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
goeie massa man idd lijkt op deze foto weinig definitie maar zal dan wel aan foto ligge zoals je zegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef Diabox het volgende:
Is me eindelijk gelukt om iets wat op 'n lat spread lijkt uit te voeren.
[ afbeelding ]
Nu nog m'n lats goed leren aanspannen en 'n camera zoeken die je geen 10 sec moet stilhouden voordat ie 'n foto schiet, en dan lijkt het misschien ook ooit nog ergens op. [ afbeelding ]
Je ziet dus totaal geen definitie door die blur haha, terwijl ik echt wel vrij droog sta, zie je ook vooral aan m'n aderen rechts
quote:Obtaining abs means you have to keep your diet clean, Zyzz's sample diet is as follows;
Meal 1 – 6 boiled Eggs, 2 cups of Oatmeal and a Protein Shake
Meal 2 – 300g Chicken Breast (boiled) Broccoli and Brown Rice
Meal 3 – 200g Tuna chunks in spring water, mixed with Spinach Leaves, and Wholemeal Pasta
Have your workout. Immediately post workout, consume your Whey Protein
Meal 4 – Stir fry Beef/Kangaroo Mince with some vegetables
Meal 5 – Steak or Kangaroo and Brussels Sprouts
Meal 6 – 4 scrambled Eggs and some Salmon
Meal 7 – One cup of no fat Cottage Cheese 10m before bed
You should be striving to increase weight evertime you train.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |