wat zijn skull crushers??quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef 16meter het volgende:
Vier is wel erg veel. Zelf doe ik meestal 3 oefeningen, elk 3 sets. Als je ze dan goed aanpakt en de laatste sets tot failure gaat is dat ruim voldoende.
Als je triceps leuk vind om te doen zou ik ook eens skullcrushers en close grip bench press proberen. Hele fijne oefeningen! Geven goeie 'burn' jwtzz
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExtSC.htmlquote:
Ziet er goed uit dia.!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen van paar weken geleden hehe. Moet alleen nodig iemand hebben die foto's schiet, spiegel in badkamer is zo kut met belichting achter me, i.p.v. boven me of van voren.
beestquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen van paar weken geleden hehe. Moet alleen nodig iemand hebben die foto's schiet, spiegel in badkamer is zo kut met belichting achter me, i.p.v. boven me of van voren.
Close grip bench press voelt echt niet lekker in mn polsen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef 16meter het volgende:
Vier is wel erg veel. Zelf doe ik meestal 3 oefeningen, elk 3 sets. Als je ze dan goed aanpakt en de laatste sets tot failure gaat is dat ruim voldoende.
Als je triceps leuk vind om te doen zou ik ook eens skullcrushers en close grip bench press proberen. Hele fijne oefeningen! Geven goeie 'burn' jwtzz
Je moet hem ook zeker niet te close pakken, nergens voor nodig. Ik hou zelf zo'n 30-40cm ruimte tussen beide handen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Close grip bench press voelt echt niet lekker in mn polsen.
quote:
Thx.quote:
Ziet er goed buff uit kerel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Hou zeker 25-30 cm tussen beide handen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Je moet hem ook zeker niet te close pakken, nergens voor nodig. Ik hou zelf zo'n 30-40cm ruimte tussen beide handen.
Ik heb een gigantische moeite met poseren, ik kan bijv. helemaal geen lat spread uitvoeren, het lukt mij simpelweg niet om mijn lats goed aan te spannen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
Diabox
Ben wel benieuwd naar een rugfoto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |