Daar zit het probleem dus.quote:Bijwerkingen
Anabole steroïden kunnen gevaarlijke bijwerkingen hebben. Ze verhogen het risico op bijvoorbeeld een hartaanval of leverfalen. Daarnaast kunnen ze agressiviteit bevorderen omdat ze afgeleid zijn van het hormoon testosteron. Gebruik van anabole steroïden kan bij mannen leiden tot een veranderd libido (geslachtsdrift) en een verminderde aanmaak van zaadcellen. Vrouwen kunnen mannelijke eigenschappen krijgen zoals een lagere stem, een versterkte lichaamsbeharing, stoornissen in de menstruatiecyclus en kleinere borsten. Gebruik van anabole steroïden kan zowel bij mannen als vrouwen tot verminderde vruchtbaarheid leiden. Al deze effecten verdwijnen niet altijd na staken van de middelen . Bij kinderen die anabole steroïden gebruiken kan de groei vertraagd zijn waardoor ze kleiner blijven dan ze zonder anabole steroïden zouden zijn geworden.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:04 schreef amenth het volgende:
nee gewoon geinjecteerd voor mn sport.. steroiden. ben in de 20
Hahaha goed bezig lulletje rozewater!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:04 schreef amenth het volgende:
nee gewoon geinjecteerd voor mn sport.. steroiden. ben in de 20
wat? heb me jaar lang ingelezen voordat ik er aan begon zo riskant is het ook weer nietquote:
Waar heb jij je ingelezen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef amenth het volgende:
[..]
wat? heb me jaar lang ingelezen voordat ik er aan begon zo riskant is het ook weer niet
Gezien je OP niet langer dan 5 min op de achterkant van een pak Venz hagelslag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef amenth het volgende:
[..]
wat? heb me jaar lang ingelezen voordat ik er aan begon zo riskant is het ook weer niet
Heeft geen zak te maken met herstel van je HPTA.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:16 schreef Absurditeit het volgende:
Belangrijker is de vraag of je voor die kuur wel jaren en jaren intensief en goed hebt getraind. (En gegeten)
Zeker niet, maar er werden wat kanttekeningen geplaatst bij het feit dat hij een kuur heeft gedaan. Mensen die na 2 jaar slapjes trainen gaan kuren vind ik namelijk ongekende losers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:16 schreef Diabox het volgende:
Hoe lang heb je gekuurd? Hoe zag je nakuur eruit?
[..]
Heeft geen zak te maken met herstel van je HPTA.
ja zoietsquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:17 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik mag aannemen 2 weken na je laatste injectie 4 weken nolvadex op 20mg per dag?
ik ben al vanaf mn 12e actief in vechtsport en 16 in fitness dus stilquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zeker niet, maar er werden wat kanttekeningen geplaatst bij het feit dat hij een kuur heeft gedaan. Mensen die na 2 jaar slapjes trainen gaan kuren vind ik namelijk ongekende losers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |