Ik doe momenteel 5x5 voor de grote 3, met wat isolatie oefeningen 4x8. Heerlijke trainingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ben wat aan het lezen over Stronglifts 5x5, maar dit is toch gewoon hetzelfde als rippetoe maar dan alles 2 setjes meer/extra?
magnesium kalk doet wonderen. (En maling hebben aan je gym als t er niet mag. De kalk wolken hoeven niet om je oren te vliegen.) Verder high reps dumbell bors en optrekken aan een handdoek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Bah bah bah. Ben ik 140 kg aan het deadliften glijdt die stang steeds na 5 reps uit me handen waardoor ik moet stoppen....
Ook nu al 6 dagen niet getraind. Niet erg. Daarvoor 8 weken aan één stuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef fathank het volgende:
Vanavond voor 't eerst sinds 1,5 week weer naar de gym. Vorige week hele week in de kost gezeten+weekend weg. Maandag ook weer in de kost, nu net thuis.
Dat vind ik altijd zo pauper, waarom zou iedereen moeten zien of "breed" je wel niet bent. Zeker als domme jochies van een jaar of 16 dat gaan doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef 16meter het volgende:
Wat vinden jullie van tanktops om in te trainen? Not done of ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
jaaah want dat wordt omgezet in test. ik doe 350ml olijfolie ipv water of melk. 7schepjes van 30gram creatine er bij en wat tribules, want dat werkt zei een bofybuilder ooit in 1922quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ik drink tegenwoordig olijfolie bij al mijn melk en shakes.
tuurlijk mag dat. ben er geen voorstander van maar altijd leuk om te zien.en.te bespreken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
zal morgen foto maken van mn supps en steroiden of mag dat laatste niet
netjes die van ons gaat maar tot 100kg, zit nu op 5*100 of 10*90. dan maar proberen of ik er gewichten op kan zetten ofzo, bij leg extensions ging dat opzich wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef 16meter het volgende:
3x10 120kg cable row
PRtje voor deze ecto
yeahh buddy
Wat vinden jullie van tanktops om in te trainen? Not done of ok?
Ja ik volg P90X. echter pas ik het systeem slechts 3 dagen toe. waarvan de yoga en een andere p90x training op 1 dag doe. kortom ik xie 2 p90x trainingen op.een dag als het uitkomt. de shit werkt er goed. Heb je het systeem al gekocht?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:05 schreef delano.888 het volgende:
Doen er hier mensen p90x? Ik wil het gaan doen maar het nadeel is dat je 90 dagen lang elke dag ongeveer 1 uur vast moet zetten er voor, dat zou dus betekenen dat ik voorlopig nooit meer wat anders kan doen in de avond.
Ali Chemicaliquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
hier mn supps en mn botticellis
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
hier mn supps en mn botticellis
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |