Loop dan ook niet popiejopie te doen hier, ga lekker weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef amenth het volgende:
k bedacht me dat illegaal is dus niet zo slim hier te poste
Wel kuren, maar te achterlijk om al die overpriced nep supplementen met overdreven claims die ze nooit waarmaken niet aan te schaffen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef amenth het volgende:
[..]
wat opscheppe sjappie denk je dat het mij wat interesseerd of jij gelooft of niet dat ik kuur gedaan heb
caken-manquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef Weissman het volgende:
Eerst, Zyzz, daarna gespierd123, tussendoor nog die ene Cake-Man en nu amenth![]()
Wanneer houdt dit op ?
Als het 30 graden is en je gaat kapot in de gym kan het mij niet schelen of een paar gappies het pauper vinden, eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo pauper, waarom zou iedereen moeten zien of "breed" je wel niet bent. Zeker als domme jochies van een jaar of 16 dat gaan doen.
Nee, maar dan doe je het toch lekker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als het 30 graden is en je gaat kapot in de gym kan het mij niet schelen of een paar gappies het pauper vinden, eerlijkgezegd.
niet te lezen wat t is... maar leuke flesjes/potjes met kleurtjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef amenth het volgende:
hier mn supps en mn botticellis
[ afbeelding ]
maar denk je dat t veel verschilt uitmaakt? korte mouw naar geen mouw?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als het 30 graden is en je gaat kapot in de gym kan het mij niet schelen of een paar gappies het pauper vinden, eerlijkgezegd.
Ben ik de TS van dat topic? Ik volg je even niet meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sorry voor het pesten, ik zie dat je je Willie Wortel niet meer omhoog krijgt..
Bijna stijve in de sportschool. chanant (geen lemming)
(Ik zit op een telefoon dit topic te volgen, wellicht ik de url verkeerd heb gezet).Ik vond een topic van onze roids gebruiker amenth, waar ik las dat hij hem niet meer omhoog kreeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben ik de TS van dat topic? Ik volg je even niet meer.
dat was dezequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
(Ik zit op een telefoon dit topic te volgen, wellicht ik de url verkeerd heb gezet).Ik vond een topic van onze roids gebruiker amenth, waar ik las dat hij hem niet meer omhoog kreeg.
Ik heb de dvd's, ik heb een pull-up bar, ik heb een stoeltje, een mat, het enige wat ik nog mis is push up handgrepen, die moet ik nog even kopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja ik volg P90X. echter pas ik het systeem slechts 3 dagen toe. waarvan de yoga en een andere p90x training op 1 dag doe. kortom ik xie 2 p90x trainingen op.een dag als het uitkomt. de shit werkt er goed. Heb je het systeem al gekocht?
dat is daar ook gewoon gepost en ik kan normaal doen idd maar toen zag ik alleen maar sjappies hier dus doe ik ook maar mn irritante kantquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die niet weten dat amenth een troll is, al heel lang, check zijn posthistory maar, zijn eerste posts op FOK! waren wel normaal. Gewoon geheimhouden voor KLB en ONZ, maar hier hoort het niet.
Hou er wel rekening mee dat je er geen BB mee gaat worden. Je zal toch dag of 3/4 aan de zware ijzers moeten. Ik herstel nog van een boksersfractuur dus p90x is nice en maakt je goed droog en lenig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb de dvd's, ik heb een pull-up bar, ik heb een stoeltje, een mat, het enige wat ik nog mis is push up handgrepen, die moet ik nog even kopen.
Misschien kan ik het dan inderdaad 5 dagen doen ofzo en 2 dagen 2 dingen..
Ik doe nu al redelijk wat oefeningen thuis met gewichten ed, en het gaat best goed al, dus neem aan dat p90x nog beter gaat, en als dat zo is ben ik erg tevreden!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je er geen BB mee gaat worden. Je zal toch dag of 3/4 aan de zware ijzers moeten. Ik herstel nog van een boksersfractuur dus p90x is nice en maakt je goed droog en lenig.
Het zou ook kunnen dat jij het sjappie bent.. immers als je denkt dat iedereen gek is, ben je het meestal gewoon zelf..quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef amenth het volgende:
[..]
dat is daar ook gewoon gepost en ik kan normaal doen idd maar toen zag ik alleen maar sjappies hier dus doe ik ook maar mn irritante kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |