Convict conditioning : ). Kun je flink sterk mee wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:32 schreef Apenzoon het volgende:
Uit de OP:
"1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet."
Thuis zonder gewichten etc. wat zou je eigenlijk nog meer moeten doen naast bijv. push-ups en chrunches? En nee, sportschool is geen antwoord op mijn vraag.
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:32 schreef Apenzoon het volgende:
Uit de OP:
"1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet."
Thuis zonder gewichten etc. wat zou je eigenlijk nog meer moeten doen naast bijv. push-ups en chrunches? En nee, sportschool is geen antwoord op mijn vraag.
bij mij loopt deadlift juist voor, maar dat is normaal heb ik het idee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Koniomi het volgende:
[..]
Me squat is nu 160x 3
deadlift is max 120 x2/3
Bedankt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.
Ja toen ik net begon met werken de eerste week leek ik echt een waterval, spieren worden wel wat slapper maar ga dit weekend en aankomende week weer volop trainen. Ik werk in ploegendienst op het moment dus kan niet sporten deze week. Maar ben echt blij met het gewicht eraf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:54 schreef Agentperry het volgende:
6kg in 2 weken zal wel vooral vocht zijn.
Denk je dat ik een vrouw ben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
Ja maar waarom smeer je niet gewoon wat mayonaise over je broodjes tonijnDan heb je ook voldoende kcal?
Ik zou zeggen waarom smeer je geen pindakaas op je spieren, google even, die shit werkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
Ja maar waarom smeer je niet gewoon wat mayonaise over je broodjes tonijnDan heb je ook voldoende kcal?
Mammoth? Jij bent een iele ecto die groot moet worden van suikers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:10 schreef amenth het volgende:
Mijn ontbijt 1 liter volle melk 4 scheppe mammoth 1 eiwitshit poeder 2 scheppe oats en brint amoet latijd gelijk schijte uur later XD
Tonijn met mayoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
zijn gewoon voorbeelden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:44 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Bedankt!
En dat is dan alles of zijn het gewoon voorbeelden? Ik ben ook op google op zoek naar gewoon een schema ofzo waarmee je alles ong. gelijk zal trainen, maar alles is alleen met dumbbells enzo.
Hoewel dat youtube http://www.youtube.com/user/ConvictConditioning met dat CC 1 tm 5 er wel zo uitziet. Dat is dus wel full body?
Voor een goed geproportioneerd fysiek geldt dat de DL het hoogst is, daarna squat, daarna BP.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bij mij loopt deadlift juist voor, maar dat is normaal heb ik het idee.
squats doe ik meestal reps op 120kg en dl 140kg.
Dips tussen twee stoelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.
u mirin' proteinz brah ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:21 schreef robuust89 het volgende:
http://www.proteinofthegods.com.au/
Die website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 10:41:21 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |