Ik doe nu al redelijk wat oefeningen thuis met gewichten ed, en het gaat best goed al, dus neem aan dat p90x nog beter gaat, en als dat zo is ben ik erg tevreden!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je er geen BB mee gaat worden. Je zal toch dag of 3/4 aan de zware ijzers moeten. Ik herstel nog van een boksersfractuur dus p90x is nice en maakt je goed droog en lenig.
Het zou ook kunnen dat jij het sjappie bent.. immers als je denkt dat iedereen gek is, ben je het meestal gewoon zelf..quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef amenth het volgende:
[..]
dat is daar ook gewoon gepost en ik kan normaal doen idd maar toen zag ik alleen maar sjappies hier dus doe ik ook maar mn irritante kant
Zeer seizoensgebonden. Ook een sterke correlatie zichtbaar met de gemiddelde temperatuur buiten. Gaat wel weer over, niet reageren op trollz en beachboi's.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:41 schreef Seam het volgende:
Ik volg deze reeks nog niet zolang, maar is er altijd zo'n shitload aan onzin en onzinusers of is dat seizoensgebonden?
Horen wie het zegtquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef amenth het volgende:
p90x klinkt als zon tell sell breed worden iets
zie je daar heb je t alquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef delano.888 het volgende:
Wel leuk detail: de officiele P90X pull-up bar word ook via tellsell verkocht (met een ander kleurtje)
Delano klopt in de Vs is het groot.Bijvoorbeeld lazy song bruno mars heeft het zelfs in zijn song er over. Ik vermoed dat het via tellsell verkocht kan/zal worden, maar het product is gewoon goed en zwaar zat. one arm pushups bijvoorbeeld zit er gewoon in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik doe nu al redelijk wat oefeningen thuis met gewichten ed, en het gaat best goed al, dus neem aan dat p90x nog beter gaat, en als dat zo is ben ik erg tevreden!u
De oefeningen die ik nu doe rust ik te veel tussendoor, denk dat dat veel beter gaat met zon aanmoediging op de achtergrond
P90X schijnt overigens echt heel succesvol te zijn in Amerika.
one hand push ups grappige herinnering aan.. best biggie gozer maar wel **autist zat heel tijd te bankdrukke dit dat ging die daarna stoer proberen 1 hand push up te doen zakte die inquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Delano klopt in de Vs is het groot. Ik vermoed dat het via tellsell verkocht kan/zal worden, maar het product is gewoon goed en zwaar zat. one arm pushups bijvoorbeeld zit er gewoon in.
Die krijgt hem teminste wel omhoog jij niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:54 schreef amenth het volgende:
erg overtuigend idd als zon ecto het presenteert!
Allemaal trolltopics, ga er nu niet op in, man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die krijgt hem teminste wel omhoog jij niet.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allemaal trolltopics, ga er nu niet op in, man.
was het maar zo man als dat probleem voorbij is echte beste dag van dat jaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allemaal trolltopics, ga er nu niet op in, man.
Het zal wellicht helpen maar zie mezelf niet met dat spul naar de gym komenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
magnesium kalk doet wonderen. (En maling hebben aan je gym als t er niet mag. De kalk wolken hoeven niet om je oren te vliegen.) Verder high reps dumbell bors en optrekken aan een handdoek.
btw, mixed grip en/of hook grip al geprobeerd?
dat is niet slecht 1e keerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef BeamofLight het volgende:
Schaampost:
vandaag 1e keer ever DL gedaan.
12*60
10*80
10*80
6*90
sorry
Mwah. Kan wel gelijk gaan melden dat ik 1ROM 120 kg gedaan heb ofzo, maar dan was de vorm sowieso kut geweest en wil deze oefening gewoon in mijn normale rug-schema zetten.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat jij het sjappie bent.. immers als je denkt dat iedereen gek is, ben je het meestal gewoon zelf..
Nee. Is niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Koniomi het volgende:
Zo ook eens melden in dit topic na wat rond te hebben gelezen :p
Hebben jullie trouwens ook een heel groot verschil tussen gewicht dat je kan squatten en kan deadliften?
Me squat is nu 160x 3quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee. Is niet echt de bedoeling.
Hoe groot is het verschil dan?
Oke, het lijkt erop dat je niet diep genoeg squat, je techniek is niet helemaal in orde. Hoe diep zat je meestal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Koniomi het volgende:
[..]
Me squat is nu 160x 3
deadlift is max 120 x2/3
ja das irri idd vind warming up daarom altijd al irritant heb je niet van die matten voor er onder te leggen? kan je er miss 2 op elkaar legge aan beide kante ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Koniomi het volgende:
sowieso
Vandaag toevallig weer 5 setjes gedaan ging redelijk heletijd met 100kg 5/6 reps.
Enige vervelende is.... zit pas bij deze sportschool en ze hebben niet eens schijven van 20kgxD
Dus zit nu elke keer te DLen met 15kg schijven , scheelt ook wat qua hoogte wat het dus ook "vervelender"" maakt want ik moet dieper zakken zeg maar...
jawel hoor.. deadlift kan je nog steeds fout doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef robuust89 het volgende:
Ja, meestal is parallel voldoendeAl vind ik het verschil vrij groot.
Deadlift = Deadlift, dus daar kan je vrij weinig mee "smokkelen"
iig, blijven trainen!
met fullbody zou ik dag langer wachten met split train ik wel gewoon door zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Trainen jullie eigenlijk (aangepast) door als je last hebt van spierpijn (DOMS) de dagen na een goede training?
Ik wacht liever totdat ik minder stijf ben, maar ik lees hier en daar dat het een beetje 'wasted opportunity' is. Wat is jullie mening?
Als je 'm zeg maar biddend doet, train je je buikspieren vrij behoorlijk. Moet je 'm wel achter je nek leggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Weissman het volgende:
Weet iemand het verschil tussen de lat-pulldown zittend op een bankje doen en op de grond op je knieën zittend ?
Nee man heb ik niet gezien daar , mja zal volgende keer me benen iets wijder zetten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ja das irri idd vind warming up daarom altijd al irritant heb je niet van die matten voor er onder te leggen? kan je er miss 2 op elkaar legge aan beide kante ofzo
Ok, maakt de grip nog wat uit ? Ik heb hem vandaag smal gepakt met mijn handpalmen naar elkaar toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je 'm zeg maar biddend doet, train je je buikspieren vrij behoorlijk. Moet je 'm wel achter je nek leggen.
Je wil je buikspieren op die manier trainen? Grip maakt voor je buikspieren volgens mij niet zoveel uit. Zou gewoon gaan voor zoveel mogelijk gewicht in dit geval.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, maakt de grip nog wat uit ? Ik heb hem vandaag smal gepakt met mijn handpalmen naar elkaar toe.
Beter eerst compound oefeningen voor grote spieren doen, daarna pas geïsoleerde movements van de kleinere spieren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef Weissman het volgende:
Thanx brah![]()
Maakt de volgorde in fullbody-workouts nog uit ?
Rug, borst, benen, schouders, buik hoe te verdelen ?
wie vindt dat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef amenth het volgende:
eten jullie kwark met niks er in net als ik best lekker toch
meeste vinden van niet
Ongezouten pinda's en een halve scoop whey nu. Zonder is het ook lekker, maar niet een hele bak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef amenth het volgende:
eten jullie kwark met niks er in net als ik best lekker toch
meeste vinden van niet
Convict conditioning : ). Kun je flink sterk mee wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:32 schreef Apenzoon het volgende:
Uit de OP:
"1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet."
Thuis zonder gewichten etc. wat zou je eigenlijk nog meer moeten doen naast bijv. push-ups en chrunches? En nee, sportschool is geen antwoord op mijn vraag.
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:32 schreef Apenzoon het volgende:
Uit de OP:
"1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet."
Thuis zonder gewichten etc. wat zou je eigenlijk nog meer moeten doen naast bijv. push-ups en chrunches? En nee, sportschool is geen antwoord op mijn vraag.
bij mij loopt deadlift juist voor, maar dat is normaal heb ik het idee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Koniomi het volgende:
[..]
Me squat is nu 160x 3
deadlift is max 120 x2/3
Bedankt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.
Ja toen ik net begon met werken de eerste week leek ik echt een waterval, spieren worden wel wat slapper maar ga dit weekend en aankomende week weer volop trainen. Ik werk in ploegendienst op het moment dus kan niet sporten deze week. Maar ben echt blij met het gewicht eraf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:54 schreef Agentperry het volgende:
6kg in 2 weken zal wel vooral vocht zijn.
Denk je dat ik een vrouw ben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
Ja maar waarom smeer je niet gewoon wat mayonaise over je broodjes tonijnDan heb je ook voldoende kcal?
Ik zou zeggen waarom smeer je geen pindakaas op je spieren, google even, die shit werkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
Ja maar waarom smeer je niet gewoon wat mayonaise over je broodjes tonijnDan heb je ook voldoende kcal?
Mammoth? Jij bent een iele ecto die groot moet worden van suikers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:10 schreef amenth het volgende:
Mijn ontbijt 1 liter volle melk 4 scheppe mammoth 1 eiwitshit poeder 2 scheppe oats en brint amoet latijd gelijk schijte uur later XD
Tonijn met mayoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Vrouwen en voeding
zijn gewoon voorbeelden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:44 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Bedankt!
En dat is dan alles of zijn het gewoon voorbeelden? Ik ben ook op google op zoek naar gewoon een schema ofzo waarmee je alles ong. gelijk zal trainen, maar alles is alleen met dumbbells enzo.
Hoewel dat youtube http://www.youtube.com/user/ConvictConditioning met dat CC 1 tm 5 er wel zo uitziet. Dat is dus wel full body?
Voor een goed geproportioneerd fysiek geldt dat de DL het hoogst is, daarna squat, daarna BP.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bij mij loopt deadlift juist voor, maar dat is normaal heb ik het idee.
squats doe ik meestal reps op 120kg en dl 140kg.
Dips tussen twee stoelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pullups, single leg squats, lunges, jumpsquats, hip thrust leg raises, etc.
u mirin' proteinz brah ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:21 schreef robuust89 het volgende:
http://www.proteinofthegods.com.au/
Die website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 10:41:21 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |