En de mail van hubbie:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Zit er op dit moment echt ff doorheen. Zal proberen de situatie zo goed mogelijk uit te leggen.
Vorig jaar december (ja, onze relatie is pril) heb ik via internet een leuke man leren kennen. Ik was niet opzoek naar een relatie en hij ook niet, puur sexueel contact.
Bij de 1e date echter kwamen we erachter dat er een enorme klik tussen ons was en een gevoel dat we elkaar al jaren kennen.
Binnen drie weken hadden we een relatie en hij moest me wat vertellen zei hij. Hij was nog getrouwd, maar woonde al enkele tijd bij zijn ouders omdat het niet goed ging tussen hem en zijn vrouw.
Intussen ben ik al voorgesteld aan en opgenomen in zijn familie dus ik denk niet dat hij me aan het lijntje houdt.
Toch wijzen vriendinnen me erop dat hij best vaart mag zetten achter het regelen van de scheiding tussen hem en zijn vrouw. Dit zou namelijk 2 jaar duren omdat het financieël aantrekkelijker voor hen allebei is.
Dus dan moet ik 2 JAAR WACHTEN tot mijn vent gescheiden is van die ander (die ik ook ontmoet heb, we hebben normaal contact).
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Ik wil bijvoorbeeld dolgraag samenwonen en hij in het begin ook, echter nu houdt hij steeds de boot af omdat ik in de schuldsanering ga voor 3 jaar. Hij zegt dat het voor hem nadelig is om met mij samen te wonen zolang ik niet schuldenvrij ben.
Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Hij zegt dat hij momenteel niet de financieen heeft om doordeweeks naar mij toe te rijden (we wonen ver uit elkaar) dus zien we elkaar alleen in het weekeinde. Maar hij kan wel zo nu en dan naar zn beste vriendin rijden 22km verderop (daarna komt ie dan wel bij mij aan maar toch)
Hebben mijn vrienden gelijk en pik ik teveel? Of stel ik me aan? Plz help
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef sweetladyx het volgende:
dit moest ik ctrl C'en:
Mijn naam is Wilfred. Via FaceBook ontving ik deze ochtend een bericht van iemand die ik niet ken, die me ineens een vriendschapsverzoek toegezonden had. Verbaasd heb ik de mail gelezen, er stond een link naar dit verhaal in, geschreven door Mariël. Hierbij wil ik, nu mijn identiteit gewoon in feite op straat ligt, mijn kant van het verhaal vertellen.
Ten eerste heb ik geen foto's en privé-informatie van mezelf op internet. Ik houd hier niet van, het is meer Mariëls ding. Zij heeft op haar Hyvespagina, evenals op haar Facebook en Twitter, enkele foto's van ons samen bewerkt en geplaatst. Niets mis mee, dacht ik. Ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen, maar nu blijkt mijn halve hebben en houwen op de digitale straat te liggen. Hier heb ik nooit om gevraagd, maar nu het toch zover gekomen is hier mijn kant:
Mijn vrouw en ik leven al ruim 2,5 jaar apart van elkaar. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan,integendeel, tussen ons is een hechte vriendschap ontstaan die, zoals Mariël al ergens omschreef, veel weg heeft van de verstandhouding tussen een broer en een zus.
Ik ben in deze tijd nooit op zoek gegaan naar een nieuwe liefde. Wel naar seksuele contacten, net als mijn vrouw trouwens. Wij hadden en hebben hierover een goede afspraak samen, wij hebben zelf ook louter platonisch contact.
Via een datingsite voor seksuele contacten kwam ik in contact met Mariël. Ik zag haar foto en vond haar gelijk een mooie, spontane jonge vrouw.
Ik heb haar gemaild, we hebben gewebcamd, elkaar telefonisch gesproken. Diezelfde nacht ben ik naar haar toegereden met de intentie seks. Beiden wilden we absoluut geen relatie.
Bij haar aangekomen bleek het enorm tussen ons te klikken. We hebben eerst ruim drie uur gepraat, voor het op seks aankwam. En alles klopte gewoon. Stiekem kriebelde er al iets tussen ons. Drie weken later, waarin we veel tijd samen doorgebracht hebben, was onze relatie een feit.
Ik heb direct verteld dat ik nog getrouwd ben, en ook mijn vrouw heb ik direct ingelicht over het feit dat ik verliefd was geworden.
Het duurde niet lang voor Mariël werd opgenomen in mijn familie en door mijn vrouw. Ook mijn vrienden accepteerden haar volledig. Niemand had een probleem met de situatie.
Totdat...
Mariël mij vertelde dat haar schulden toch een stuk hoger waren dan de 1500 euro waarvan ze mij aanvankelijk op de hoogte stelde. Bijna 20x zo hoog als ze dacht.
Ze gaat in de schuldsanering, onder bewindvoering en is in therapie voor manische depressiviteit en borderline. Dat was voor mij enorm wennen. Alles wat we besproken hadden, van samenwonen en samen een huisje kopen tot trouwen als mijn scheiding rond was, viel gewoon kapot.
Nu vind Mariël het kennelijk vreemd dat ik niet meer halsoverkop met haar samen wil wonen.
Voor mij kwamen haar onthullingen echter uit het niets.
Misschien dat jullie nu een beetje begrijpen wat mij beweegt, en mijn kant hebben begrepen. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik dat weer via Mariël.
Groeten,
Wilfred
Ja hoor....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef sweetladyx het volgende:
Mochten er nog vragen zijn, hoor ik dat weer via Mariël.
Groeten,
Wilfred
He, iemand verveelt zich en heeft geen zin in de zoveelste KLB-fantasy-topic.quote:
Haha, gelukkig, ik was niet de enige die dat hadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef Copycat het volgende:
Toen ik las 'Werd Mariël opgenomen' maakten mijn hersenen er vervolgens iets anders van dan 'in mijn familie'.
Oe, beste idee van vandaag!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:09 schreef seasushi het volgende:
"wilfred, kun je aan mariel vragen of ze haar blog met verhalen, filmpjes en foto's van jullie sexleven weer online plaatst? Je leven ligt nu toch al op straat en je gezicht kennen we er ook al bij"
Groetje seasushi
Hmm... Maar toch he. Mariël maakt in haar OP niet het soort spelfouten die Huub (quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef Cactus1 het volgende:
Hoax! Wilfred noemt haar in zijn mail een mooie, spontane jonge vrouw. Exact dezelfde omschrijving als TS al eerder over zichzelf gaf. Het grapje was ff leuk, maar tijd om weer iets nieuws te verzinnen
Wat lief!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ja en ik zal maatregelen nemen tegen copycat, waaronder een IP check huisbezoekje en aangifte bij de politie.
Of in ieder geval de actiefoto's die getoond werden aan zn vriendin.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ja en ik zal maatregelen nemen tegen copycat, waaronder een IP check huisbezoekje en aangifte bij de politie.
Haha, en dan kan zij aangifte tegen jou doen wegens bedreiging!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
En dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Cc verstop jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Oh, al die geile beloftes...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Aangifte van wat ook alweer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Het vertellen van de waarheid, dat doen we hier namelijk niet!quote:
LEAVE COPYCAT ALONE!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Heel goed meid!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ik ben elke zondagavond in het Pintje te vinden,in Velp. Das misschien makkelijker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:14 schreef V1z0R het volgende:
Blijkt er ook nog eens sterke drank bij die verkrachtingsspelletjes komt kijken
Copycat heeft niks illegaals gedaan...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ah ok, logisch. Ik dacht heel even dat het was omdat CC inmiddels privé aan het mailen is op FB met Wilfred en ik net een PM ontving dat ze vanavond gaan daten...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:14 schreef Lips het volgende:
Het vertellen van de waarheid, dat doen we hier namelijk niet!
HOEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! nu heb ik door de telefoon gruwelijke ruzie met Wilfred. STEL KANKERLIJERS!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! nu heb ik door de telefoon gruwelijke ruzie met Wilfred. STEL KANKERLIJERS!
Ik zet de koffie klaar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Kun je aub een samenvatting van het gesprek hier planten ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Als je hem toch aan de telefoon hebt, wil je dan ook even de in dit topic geplaatste vragen aan Wilfred stellen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Maar uiteindelijk komt het wel goed vanwege je goddelijke uiterlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Ik herhaal : zondagavond 'T Pintje. Mag je je woede uiten,arm kindquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Het loopt nu ten einde. Jammer hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Terecht, goede zaakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Terecht, goede zaak![]()
Wij Fokkers staan achter je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit d'r nu niet zo op te geilen!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En allemaal door FOK!. Wel goed trouwens dat je FOK! meteen schrijft zoals het hoort.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! IK BEN GODDOMME MN HUBBIE KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT ZET IK JULLIE BETAALD!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:16 schreef Cactus1 het volgende:
Ah ok, logisch. Ik dacht heel even dat het was omdat CC inmiddels privé aan het mailen is op FB met Wilfred en ik net een PM ontving dat ze vanavond gaan daten...
Doe normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! IK BEN GODDOMME MN HUBBIE KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT ZET IK JULLIE BETAALD!!!!!!!!!
Wil je me rekening nummer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
Oh oh, Danny.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
Maar hoe kan dat nou? Je bent zo mooi en lief en in balans enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
Vraag Hubbie of hij je een vvb'je brengt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Het loopt nu ten einde. Jammer hoorHoe moeten we de rest van de dag nou door komen
Heeft ze. Met hamers!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef Leandra het volgende:
Cc, misschien moet je voor de zekerheid maar even een paar grote sterke kerels in huis halen ofzo![]()
Doe dat nou niet, je zit al in de schuldsanering.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
slecht eind....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
Doen meid, aanpakken die Fok-server !quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
En een hele grote drilboor.quote:
Ik denk dat mijn hubbie dat niet goed vind. Of nee.. Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Vraag Hubbie of hij je een vvb'je brengt!
Geen wonder dat je geil zit te FOK!ken. Met een natte roos!quote:
Hij hep disleksie!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je dan een cursus Nederlands doen van het geld?
Dislecty valt geen geld tegen aan te gooien sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je dan een cursus Nederlands doen van het geld?
Gewoon te lui om te leren bedoel je! Heet jij Huub?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dislecty valt geen geld tegen aan te gooien sorry
Hij was leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Trollen komen, trollen gaan
Voor deze troll is het nu tijd om te gaan
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Die even zal stoppen bij FOK!
Met een prachtige tori, gejokt
Die de gemoederen weer even
Zal bezighouden en FOK! op haar
grondvesten zal laten beven
De tijd van gaan is nu gekomen
Mariël bestaat, maar is niet genomen
Het was yvonne!!!111111quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Bio kan beter rijmen!quote:
Dank je wel, ik heb genoten. Wil je je officiele naam nog bekend makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Nee Wilfredquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon te lui om te leren bedoel je! Heet jij Huub?
Nou ja, een dinsdagrel is ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
O Rly ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Ikkuh. Een ethernet hub. Mag ook een switchje zijn!quote:
Nooit toegeven dat je een troll bent, dat verneukt alles. Er zijn altijd domme fokkers die blijven geloven dat je bestaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Ik vond het einde matig. Too obvious.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Kreator was de troll.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef GotC het volgende:
maar wie was het nou?
En jammer dat het nu al over is
Had je dit echt niet wat langer kunnen rekken? Nu moet ik weer aan 't werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Bestaande personen, die toestemming hebben gegeven om met hun foto's en namen te trollen. Wilfred en Mariël zijn in werkelijkheid gewoon een gelukkig stel dat samenwoont, geen schulden, geen verrassingsverkrachtingsbezoekjes en geen ex-vrouw met honden.
Das dan wel weer jammer voor mariel dat ze geen VVBtjes krijgtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Bestaande personen, die toestemming hebben gegeven om met hun foto's en namen te trollen. Wilfred en Mariël zijn in werkelijkheid gewoon een gelukkig stel dat samenwoont, geen schulden, geen verrassingsverkrachtingsbezoekjes en geen ex-vrouw met honden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Arme Mariël is nu wel door heel fok voor een niet zo heel mooi meisje uitgemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Voor hetzelfde geld zijn de Mariël, Jan, Ed, Wilfred en weetikveel van Hyves gewoon onschuldige Hyvers wiens identiteit door TS gebruikt is en die van niets weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:29 schreef seasushi het volgende:
maar euhhhhh wie is de mariel van hyves dan?en ed? en Jan? en en en en?
Die low self esteem was dus ook een schot in de roos?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Yes, indeed, my dear copywrighter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die low self esteem was dus ook een schot in de roos?
Je post aanpassen. Moet je niet doenquote:
Niet genoeg voor een cursusje geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
Verdient dat nu een beetje, professioneel trollen?
Indirecte faam, een gevoel van onevenaarbare glorie en onaantastbaarheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
Verdient dat nu een beetje, professioneel trollen?
Een vrouwelijke user die niet eens bestaat? Dat is waarschijnlijk de helft van de accounts waar 'vrouw' bij geslacht staat ingevuld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn bekendste troll was een zekere vrouwelijke user die in feite niet eens bestaat. Een X aantal jaar geleden, heeft zij voor heel wat nachtjes vermaak gezorgd.
Die ene uit SEX. Die het opnam tegen SEMTEX? Hoe heette ze ook al weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn bekendste troll was een zekere vrouwelijke user die in feite niet eens bestaat. Een X aantal jaar geleden, heeft zij voor heel wat nachtjes vermaak gezorgd.
het was een leuke ochtend en middagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Of Viswijfje, dat was ook een mooie trollquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ene uit SEX. Die het opnam tegen SEMTEX? Hoe heette ze ook al weer.
Die foto's gebruikte van een Russische hoer op dr fotoboek
Hmm, Oostblokker of zoiets?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
Die ene uit SEX. Die het opnam tegen SEMTEX? Hoe heette ze ook al weer.
Die foto's gebruikte van een Russische hoer op dr fotoboek
Viswijfje was van de dochter van Yvonnequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of Viswijfje, dat was ook een mooie troll
Ohh die van een,feestje waarvan live verslagen werd dat ze boven lag te neuken met een vriend van jou?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
Nee das recent.quote:
En dat is niet in Euro's uit te drukken. Wel in veters op je straight jacket.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef sweetladyx het volgende:
Indirecte faam, een gevoel van onevenaarbare glorie en onaantastbaarheid.
Nu trol je weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn eigen FOK! naam was trouwens SHE.
Ja, en dat meld je hier zo even. Toen ik je DalaiLama ontmaskerde, was je plots verdwenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn eigen FOK! naam was trouwens SHE.
Post SHE nog steeds? Geil. *zoeken*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en dat meld je hier zo even. Toen ik je DalaiLama ontmaskerde, was je plots verdwenen.
en daar is ook een .RAR file van ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
ieuwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef sweetladyx het volgende:
ik geef jullie een hint; irl heb ik bhfh geneukt.
BHFH is homo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef sweetladyx het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Of is dit topic soms één grote trol?
Leugens. Ik ken BHFH.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef sweetladyx het volgende:
Juist wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]Heb je SHE nog nooit gezien ofzo?
(ik heb de RAR files gemist overigens)
dat was ook een trollquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Na het lezen van de OP vraag ik me af welke FOK!ker er zo triest is geweest om amateurdetective te spelen en om die Wilfred dit topic door te sturen. Wat een sneue figuren heb je toch.
Of is dit topic soms één grote trol?
Ja dus.quote:
kun je niet gewoon ophouden met posten, je slaat nogal een flaterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ja dus.
Tja, de topicstarter heeft kennelijk te weinig aandacht genoten in zijn/haar jeugd en moet zich nu wenden tot dit soort bullshit. Ook een vorm van ernstige triestheid.
Kun jij niet gewoon je werk doen en dit onzintopic op slot gooien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:09 schreef Re het volgende:
[..]
kun je niet gewoon ophouden met posten, je slaat nogal een flater
Nou dan hoef je nog niet aan het werk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wordt dit nou een ruzie topic over of het een leuke trol was?
True, True.quote:
Mij ook zeker. Al zou ik het huwelijk toch verbroken hebben. Die symboliek en wat het uitstraalt is voor mij net wat belangrijker dan een financieel voordeeltje. Dat hij verder nog met zijn (ex-)vrouw omgaat is zijn ding en als zij daar niet mee om kan gaan: vette pech. Het riekt zeer sterk naar typisch vrouwelijke jaloezie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef eleusis het volgende:
Keurige mail. Wilfred lijkt me oprecht een okee kerel.
Bedankt voor je bijdrage. Ze zullen het meenemen in hun overwegingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mij ook zeker. Al zou ik het huwelijk toch verbroken hebben. Die symboliek en wat het uitstraalt is voor mij net wat belangrijker dan een financieel voordeeltje. Dat hij verder nog met zijn (ex-)vrouw omgaat is zijn ding en als zij daar niet mee om kan gaan: vette pech. Het riekt zeer sterk naar typisch vrouwelijke jaloezie.
Cutie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Mij ook zeker. Al zou ik het huwelijk toch verbroken hebben. Die symboliek en wat het uitstraalt is voor mij net wat belangrijker dan een financieel voordeeltje. Dat hij verder nog met zijn (ex-)vrouw omgaat is zijn ding en als zij daar niet mee om kan gaan: vette pech. Het riekt zeer sterk naar typisch vrouwelijke jaloezie.
Alleen de OP van deze topic gelezen helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:28 schreef Dementor het volgende:
Modje lees je in, lees je in.
Begin bij het begin......
dat financiele voordeeltje was dan ook een leugentje voor eigen bestwil, hij schrok zich natuurlijk rot van de grote schuld van TS en probeert zo de boot een beetje af te houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent helemaal van slag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alleen de OP gelezen van deze topic gelezen helaas.
Oh shit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent helemaal van slag.![]()
Twee keer gelezen.
Dat las ik er ook wel een beetje in terug inderdaad. Ik zou eerlijk gezegd haar ook direct de deur hebben gewezen na dat nieuws. Schulden, psychische stoornissen, semi-leugenachtig gedrag.. one way ticket to hell.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:30 schreef Re het volgende:
[..]
dat financiele voordeeltje was dan ook een leugentje voor eigen bestwil, hij schrok zich natuurlijk rot van de grote schuld van TS en probeert zo de boot een beetje af te houden
*ding ding ding ding ding*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef vriendin2 het volgende:
dit is pure NEP. of Wilfred en Mariel wel hun toestemming gegeven hebben zoals hier gezecht word. Namelijk ik KEN hun, ik ben die beste vriendin waar jij het over hebt.
Ik geloof geen fuck van dat ze hun hele hebben en houwe hier neergooien. Jij bent iemand die ze terug wil pakken voor wat? Ben je gwoon een jaloerse bitch/man of wat?? ik heb hun gebelt en ze weten van niks. mariel is in alle staten dat alles van hun sexleven psychisch financien op straat ligt. en ze kent deze forum niet eens! waar zijn julie mee bezig???
Dit is niet eens meer grappig trollen. De grap is er af.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef vriendin2 het volgende:
dit is pure NEP. of Wilfred en Mariel wel hun toestemming gegeven hebben zoals hier gezecht word. Namelijk ik KEN hun, ik ben die beste vriendin waar jij het over hebt.
Ik geloof geen fuck van dat ze hun hele hebben en houwe hier neergooien. Jij bent iemand die ze terug wil pakken voor wat? Ben je gwoon een jaloerse bitch/man of wat?? ik heb hun gebelt en ze weten van niks. mariel is in alle staten dat alles van hun sexleven psychisch financien op straat ligt. en ze kent deze forum niet eens! waar zijn julie mee bezig???
Nee, een kloonscan.quote:
The plot thickens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef vriendin2 het volgende:
Je weet dat toeval niet bestaat. Nou ja misschien kan je Friek_ nog vermaken. Die is vrij traag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef vriendin2 het volgende:
Nu wordt 'ie wel heel sterk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef vriendin2 het volgende:
beter halen jullie dit helemaal weg incluzief de fotos en adressen enzo want ze bellen NU de politie
daar hebben we je ID voor nodig, kan via PM natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef vriendin2 het volgende:
beter halen jullie dit helemaal weg incluzief de fotos en adressen enzo want ze bellen NU de politie
En wat zou dat in hemelsnaam bewijzen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef vriendin2 het volgende:
ik wil hier best me telefoonnr neer zetten
Edit: doe maar niet.
grafise nog wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef vriendin2 het volgende:
dan leg ik jullie alles haarfijn uit wilfred is hier niet blij mee en vergeet niet hij werkt voor een groot bedrijf van grafise vormgeving en dat heeft veel invloed
stuur maar een pmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef vriendin2 het volgende:
ik wil hier best me telefoonnr neer zetten
Edit: doe maar niet.
Ben je mal? Dan krijg ik klappen van Re en ik houd niet van SM.quote:
Ik laat je niet slaan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je mal? Dan krijg ik klappen van Re en ik houd niet van SM.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef vriendin2 het volgende:
dan leg ik jullie alles haarfijn uit wilfred is hier niet blij mee en vergeet niet hij werkt voor een groot bedrijf van grafise vormgeving en dat heeft veel invloed
Wtf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef vriendin2 het volgende:
CUT THE CRAP!
Houd hiermee op!
Dit is klaar nu, genoeg.
Anders neem IK mijn maatregelen om dit voorspoedig te laten verlopen.
Respecteer mijn privacy en die van mijn vriendin en vriendenkring.
Dit is nu afgelopen, anders volgen er maatregelen.
Wilfred ***
Vierlingsbeek, dinsdag 21 juni 2011
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef vriendin2 het volgende:
Je snapt dat dit slechts een forum is en dat de enige verantwoordelijke in deze de Topic Starter is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef vriendin2 het volgende:
Er word geen politie gebeld, ik neem gewoon maatregelen die nodig zijn in mijn optiek.
Ik hoop dat dit geheel duidelijk is. Een ieder die zijn neus nog verder in ONZE privézaken duwt, raakt hem KWIJT.
de neus? of Wilfred?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef vriendin2 het volgende:
Er word geen politie gebeld, ik neem gewoon maatregelen die nodig zijn in mijn optiek.
Ik hoop dat dit geheel duidelijk is. Een ieder die zijn neus nog verder in ONZE privézaken duwt, raakt hem KWIJT.
Jij werkt nog met DOSquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Ik heb evengoed het vermoeden wie dit is geweest. Dit stopt nu, anders zal FOK! platgelegd worden door een dikke Ddos-aanval.
En dan ben je heel legaal bezig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Ik heb evengoed het vermoeden wie dit is geweest. Dit stopt nu, anders zal FOK! platgelegd worden door een dikke Ddos-aanval.
Oh, shiver me timbers!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Doe dan! DOE DAN!! HE!!!!1111quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Doeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Eerst zelf de aandacht weer op het topic (en de hoofdrolspelers) richten en dan gaan dreigen dat het afgelopen moet zijn? Slimquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Dan richt je je toch lekker op die persoon?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef vriendin2 het volgende:
Samenvatting:
Iemand is zo leuk geweest mijn privéleven en dat van mijn vriendin op een internetforum te gooien.
huh? Het was toch het priveleven van vrienden van jou? Niet je eigen priveleven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef vriendin2 het volgende:
Samenvatting:
Iemand is zo leuk geweest mijn privéleven en dat van mijn vriendin op een internetforum te gooien.
The plot thickens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:21 schreef krapula het volgende:
[..]
huh? Het was toch het priveleven van vrienden van jou? Niet je eigen priveleven?
Geilquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oh, dit is de buurvrouw die samen met TS aan groepverrassingsverkrachtingsvex doet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oh, dit is de buurvrouw die samen met TS aan groepverrassingsverkrachtingsvex doet.
Dan ben jij de eerste die een vorm van logica ziet in deze reeks. Ik vermaak al een tijd lang zonder...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh CC heeft de getrouwde man gemaild?
Ik begin het een beetje te begrijpen nu.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wacht met spanning op vriendin3quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:26 schreef Scorpie het volgende:
hahaha, wat een internetheldje is die vriendin2.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Wilfred en Mariël na hun werk zelf komen posten
Scherpquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ze hun kinky verhaaltjes willen bloggen hier dan doen ze dat maar in SEX hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef Leandra het volgende:
In ieder geval hoeft de politie niet lang te zoeken bij een aanval op Fok. De hyves pagina is een goed aanknopingspuntquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan ben je heel legaal bezig.
Uhmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ze hun kinky verhaaltjes willen bloggen hier dan doen ze dat maar in SEX hoor.
Dat is net zo naïef als denken dat Mariël en Wilfred toestemming hebben gegeven...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In ieder geval hoeft de politie niet lang te zoeken bij een aanval op Fok. De hyves pagina is een goed aanknopingspunt
Iemand trollt met andermans gegevens, geeft vervolgens aan te hebben getrolled. Nu is er nieuwe troll die claimt slachtoffer te zijn van het getroll door de troll.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef Velma het volgende:
Wat. De. FuckKan iemand een korte tijdlijn geven wtf er gebeurd is in de topics?
Gezelliquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook naief om een nieuwe troll poging te erkennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is net zo naïef als denken dat Mariël en Wilfred toestemming hebben gegeven...
het is nog erger dan ik dachtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef krapula het volgende:
[..]
Iemand trollt met andermans gegevens, geeft vervolgens aan te hebben getrolled. Nu is er nieuwe troll die claimt slachtoffer te zijn van het getroll door de troll.
In een groen groen groen groen trollenlandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Velma het volgende:
[..]
het is nog erger dan ik dachtHet is dus een troll in een troll, TROLLCEPTION!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Velma het volgende:
[..]
het is nog erger dan ik dachtHet is dus een troll in een troll, TROLLCEPTION!
Het wordt alleen maar gekker. Een nieuwe troll poging aan de horizon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef wilfredvdb het volgende:
Wat ongelofelijk moeilijk om dit onderwerp te vinden, en wat ontzettend laf om dit onderwerp te openen.
Laat mij duidelijk stellen dat noch Mariël, noch ik (Wilfred), noch welke vriendin van ons dan ook eerder in dit onderwerp een bericht geplaatst hebben.
Dat onze privésituatie zo letterlijk open en bloot op straat ligt, vind ik absoluut ongehoord.
Vooral Mariël lijdt hieronder, zij belde me tijdens werktijd overstuur op omdat ze een mail had gekregen via hyves, van iemand die naar dit onderwerp verwees, waar ze om haar uiterlijk bekritiseerd is (in mijn optiek geheel onterecht maar dit terzijde) en uit haar naam (zogenaamd) allerlei anekdote's uit onze privésituatie werden beschreven, tot in de details aan toe.
Ik wil via deze weg duidelijk dat noch Mariël, noch ik hier een aandeel in hebben gehad. Wij hebben ook niemand toestemming gegeven om dit te doen. Ik wil er verder niet teveel woorden aan vuilmaken, en neem ook geen "maatregelen" zoals iemand (vanuit mijn naam!) aankondigde. Ik wil wel laten weten dat ik het een laffe grap vind, die getuigt van zeer prematuur gedrag.
Met vriendelijke groet,
Wilfred & Mariël
Wilfred jongeh, hoe is t nou ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef wilfredvdb het volgende:
Wat ongelofelijk moeilijk om dit onderwerp te vinden, en wat ontzettend laf om dit onderwerp te openen.
Laat mij duidelijk stellen dat noch Mariël, noch ik (Wilfred), noch welke vriendin van ons dan ook eerder in dit onderwerp een bericht geplaatst hebben.
Dat onze privésituatie zo letterlijk open en bloot op straat ligt, vind ik absoluut ongehoord.
Vooral Mariël lijdt hieronder, zij belde me tijdens werktijd overstuur op omdat ze een mail had gekregen via hyves, van iemand die naar dit onderwerp verwees, waar ze om haar uiterlijk bekritiseerd is (in mijn optiek geheel onterecht maar dit terzijde) en uit haar naam (zogenaamd) allerlei anekdote's uit onze privésituatie werden beschreven, tot in de details aan toe.
Ik wil via deze weg duidelijk dat noch Mariël, noch ik hier een aandeel in hebben gehad. Wij hebben ook niemand toestemming gegeven om dit te doen. Ik wil er verder niet teveel woorden aan vuilmaken, en neem ook geen "maatregelen" zoals iemand (vanuit mijn naam!) aankondigde. Ik wil wel laten weten dat ik het een laffe grap vind, die getuigt van zeer prematuur gedrag.
Met vriendelijke groet,
Wilfred & Mariël
Waarom was de troll zelf dan zo pissed dat de man werd ingelicht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef krapula het volgende:
[..]
Iemand trollt met andermans gegevens, geeft vervolgens aan te hebben getrolled. Nu is er nieuwe troll die claimt slachtoffer te zijn van het getroll door de troll.
en ben jij nou de troll, die de troll van de troll die de professionele troll trollde, trollt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef wilfredvdb het volgende:
Met vriendelijke groet,
Wilfred & Mariël
Troll4quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ben jij nou de troll, die de troll van de troll die de professionele troll trollde, trollt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |