Dan had de kloonscan toch al lang wel doorslag gegeven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Okee
Maar nu lijkt het dat iedereen een troll was van één fokkert?
Wel toevallig dat je via internet afspreekt met iemand voor een sexdate en ze dan onder je vrouw blijkt te wonen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Ik heb niks met de onderbuurvrouw. Wel aardig om te zien maar ach. Zo zijn er zovelen.
Ook heb ik niks meer met mijn ex-vrouw. Alleen Mariëlletje is in mijn leven
Troll feederquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef wilfredvdb het volgende:
Maar mensen, Mariëlletje gaat mij even lekker pijpen, tot later.
Wie van je vriendengroep ga je nu het seintje geven om te trollen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef wilfredvdb het volgende:
Maar mensen, Mariëlletje gaat mij even lekker pijpen, tot later.
Oh, dus je fokt tijdens het pijpen, dat moet aangeven dat je wel een redelijk echte fokker bent. Immers, fokkers fokken overal. Dan kan het dus niet zo zijn dat je je pas hebt aangemeld. Beetje jammer dit, troll.quote:
QFTquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik bewonder de kalme toon van de Wilbert kloon, maar ontkennen helpt niet. jij hebt gewoon je vaste squeeze op de eerste verdieping, je ex-vrouw erboven (voor gezellige film avondjes), en een kinky onderbuurvrouw waarmee jij en main squeeze gezelige triootjes doen.
Je bent een held, een God zeg ik. Heel Fok zit met klotsende hormonen en krijsende jaloezie naar je te kijken. Geniet ervan, je hebt het verdiend!
Kon dat niet al in deel 4?quote:
De trollen nemen inderdaad af in kwaliteit...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef Melleyn het volgende:
Jammer, de eerste 3 topics waren leuk en zaten we massaal aan de monitor gekluisterd, maar daarna ging het hard bergafwaarts
ze geven zo snel toe dat ze trollende warenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De trollen nemen inderdaad af in kwaliteit...
mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn dan weet men de knopjes wel te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |