Doe dat nou niet, je zit al in de schuldsanering.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! IK BEN GODDOMME MN HUBBIE KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT ZET IK JULLIE BETAALD!!!!!!!!!
slecht eind....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! IK BEN GODDOMME MN HUBBIE KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT ZET IK JULLIE BETAALD!!!!!!!!!
Doen meid, aanpakken die Fok-server !quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
En een hele grote drilboor.quote:
Ik denk dat mijn hubbie dat niet goed vind. Of nee.. Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Vraag Hubbie of hij je een vvb'je brengt!
Geen wonder dat je geil zit te FOK!ken. Met een natte roos!quote:
Hij hep disleksie!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je dan een cursus Nederlands doen van het geld?
Dislecty valt geen geld tegen aan te gooien sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je dan een cursus Nederlands doen van het geld?
Gewoon te lui om te leren bedoel je! Heet jij Huub?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dislecty valt geen geld tegen aan te gooien sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |