HOEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! nu heb ik door de telefoon gruwelijke ruzie met Wilfred. STEL KANKERLIJERS!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! nu heb ik door de telefoon gruwelijke ruzie met Wilfred. STEL KANKERLIJERS!
Ik zet de koffie klaar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ja en ik zal maatregelen nemen tegen copycat, waaronder een IP check huisbezoekje en aangifte bij de politie.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Kun je aub een samenvatting van het gesprek hier planten ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Als je hem toch aan de telefoon hebt, wil je dan ook even de in dit topic geplaatste vragen aan Wilfred stellen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Maar uiteindelijk komt het wel goed vanwege je goddelijke uiterlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Ik herhaal : zondagavond 'T Pintje. Mag je je woede uiten,arm kindquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Het loopt nu ten einde. Jammer hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
Terecht, goede zaakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef sweetladyx het volgende:
Ja en ik zal maatregelen nemen tegen copycat, waaronder een IP check huisbezoekje en aangifte bij de politie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Terecht, goede zaak![]()
Wij Fokkers staan achter je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit d'r nu niet zo op te geilen!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En allemaal door FOK!. Wel goed trouwens dat je FOK! meteen schrijft zoals het hoort.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! IK BEN GODDOMME MN HUBBIE KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT ZET IK JULLIE BETAALD!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:16 schreef Cactus1 het volgende:
Ah ok, logisch. Ik dacht heel even dat het was omdat CC inmiddels privé aan het mailen is op FB met Wilfred en ik net een PM ontving dat ze vanavond gaan daten...
Doe normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
dank je wel FOK! IK BEN GODDOMME MN HUBBIE KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT ZET IK JULLIE BETAALD!!!!!!!!!
Wil je me rekening nummer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
Oh oh, Danny.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
Maar hoe kan dat nou? Je bent zo mooi en lief en in balans enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
Vraag Hubbie of hij je een vvb'je brengt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Het loopt nu ten einde. Jammer hoorHoe moeten we de rest van de dag nou door komen
Heeft ze. Met hamers!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef Leandra het volgende:
Cc, misschien moet je voor de zekerheid maar even een paar grote sterke kerels in huis halen ofzo![]()
Doe dat nou niet, je zit al in de schuldsanering.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
slecht eind....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
Doen meid, aanpakken die Fok-server !quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef sweetladyx het volgende:
En een hele grote drilboor.quote:
Ik denk dat mijn hubbie dat niet goed vind. Of nee.. Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Vraag Hubbie of hij je een vvb'je brengt!
Geen wonder dat je geil zit te FOK!ken. Met een natte roos!quote:
Hij hep disleksie!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je dan een cursus Nederlands doen van het geld?
Dislecty valt geen geld tegen aan te gooien sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je dan een cursus Nederlands doen van het geld?
Gewoon te lui om te leren bedoel je! Heet jij Huub?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dislecty valt geen geld tegen aan te gooien sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |