abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98449147
Zit er op dit moment echt ff doorheen. Zal proberen de situatie zo goed mogelijk uit te leggen.

Vorig jaar december (ja, onze relatie is pril) heb ik via internet een leuke man leren kennen. Ik was niet opzoek naar een relatie en hij ook niet, puur sexueel contact.
Bij de 1e date echter kwamen we erachter dat er een enorme klik tussen ons was en een gevoel dat we elkaar al jaren kennen.

Binnen drie weken hadden we een relatie en hij moest me wat vertellen zei hij. Hij was nog getrouwd, maar woonde al enkele tijd bij zijn ouders omdat het niet goed ging tussen hem en zijn vrouw.

Intussen ben ik al voorgesteld aan en opgenomen in zijn familie dus ik denk niet dat hij me aan het lijntje houdt.
Toch wijzen vriendinnen me erop dat hij best vaart mag zetten achter het regelen van de scheiding tussen hem en zijn vrouw. Dit zou namelijk 2 jaar duren omdat het financieël aantrekkelijker voor hen allebei is.

Dus dan moet ik 2 JAAR WACHTEN tot mijn vent gescheiden is van die ander (die ik ook ontmoet heb, we hebben normaal contact).
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.

Ik wil bijvoorbeeld dolgraag samenwonen en hij in het begin ook, echter nu houdt hij steeds de boot af omdat ik in de schuldsanering ga voor 3 jaar. Hij zegt dat het voor hem nadelig is om met mij samen te wonen zolang ik niet schuldenvrij ben.

Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Hij zegt dat hij momenteel niet de financieen heeft om doordeweeks naar mij toe te rijden (we wonen ver uit elkaar) dus zien we elkaar alleen in het weekeinde. Maar hij kan wel zo nu en dan naar zn beste vriendin rijden 22km verderop (daarna komt ie dan wel bij mij aan maar toch)

Hebben mijn vrienden gelijk en pik ik teveel? Of stel ik me aan? Plz help
Alvast bedankt
pi_98449181
Het gaat erom wat jij vind niet wat je vrienden vinden.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_98449212
Ik vind dus wel dat hij vaart achter de scheiding moet zetten zodat hij helemaal los is van zijn ex. Hij wil voor mij kiezen, dan moet hij dat ook uit volle overtuiging doen.
pi_98449227
Jij bent nog 3 jaar gebonden aan je financiën, hij nog 2 jaar.

Volgens mij moet je niet zeuren. Dat hij die scheiding er niet doorjast is een administratieve kwestie, daarover vallen als je zelf de schuldsanering indraait, tsja. Hij lijkt me op dat punt verstandiger dan jij.

Dat hij normaal omgaat met z'n ex lijkt me ook nauwelijks aanstootgevend, integendeel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98449237
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik vind dus wel dat hij vaart achter de scheiding moet zetten zodat hij helemaal los is van zijn ex. Hij wil voor mij kiezen, dan moet hij dat ook uit volle overtuiging doen.
En dan wat? Uit volle overtuiging met jou trouwen en je schulden overnemen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98449238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:46 schreef sweetladyx het volgende:
Maar je vraagt of je vrienden gelijk hebben dus blijkbaar vind je hun mening belangrijker dan die van jezelf ?

Overigens , ik vind ook dat als die voor jou gaat dat hij vaart moet zetten achter zn scheiding maar met de huizenmarkt etc van momenteel kan ik me financieel gezien wel voorstellen dat het allemaal wat lastig is etc.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_98449243
Weet je wel hoe fucking DUUR scheiden is?! Als jij dan in de schuldsanering zit EN hij komt net uit een lange relatie, vind ik het niet zo gek dat hij niet direct met je samen wil gaan wonen.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:48:24 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98449246
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:

Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.

Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_98449255
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:47 schreef sigme het volgende:

[..]

En dan wat? Uit volle overtuiging met jou trouwen en je schulden overnemen?
Vooral leuk als je in de schuldsanering zit. Dan is hij dus ook zijn hele inkomen kwijt en mag ook hij op wat zakgeld teren dat de overheid je geeft.
Sarcasme. Herken het.
pi_98449268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vooral leuk als je in de schuldsanering zit. Dan is hij dus ook zijn hele inkomen kwijt en mag ook hij op wat zakgeld teren dat de overheid je geeft.
Als hij van haar HOUDT dan zou hij dat er toch voor over moeten hebben? Hij kent d'r al een half jaar!
pi_98449301
Ik snap dat trouwen of samenwonen nu niet het voordeligste is. Maar als hij voor me wil gaan, dan moet hij gewoon scheiden. Hun huis staat nog niet eens te koop! (zijn smoes: Ja, daar blijft zij gewoon in wonen straks)

Is dit niet een beetje vreemd?

Ik denk trouwens niet dat ze seks hebben, zijn ex is niet bepaald mooi.
pi_98449318
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Ik snap dat trouwen of samenwonen nu niet het voordeligste is. Maar als hij voor me wil gaan, dan moet hij gewoon scheiden. Hun huis staat nog niet eens te koop! (zijn smoes: Ja, daar blijft zij gewoon in wonen straks)

Je zeurt. Ik denk dat je 'm snel kwijt gaat zijn, dus dan zal het verder niet veel uitmaken.
En is hij verstandig om zich niet met hebben en houden aan je uit te leveren.
pi_98449325
quote:

Ik denk dat hij daar anders over denkt , anders waren ze niet ooit getrouwd.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:55:04 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98449335
quote:

'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_98449339
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Even 'een film kijken'.
Opmerkelijk ja, terwijl hij je toch duidelijk het gevoel geeft helemaal voor jou te kiezen. Wat dus te betwijfelen valt.
quote:
Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt.
Het lijkt er wel op.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:55:26 #16
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_98449342
quote:

Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen? :?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_98449351
Ja, niet eens een film, maar zo'n marathon serie van Planet Earth of zoiets. Zijn ouders zitten daar dan ook bij dus ik denk niet dat ze dan sexen :')
pi_98449361
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:55 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.
pi_98449372
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:57 schreef sweetladyx het volgende:

[..]

Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.
jouw hubbie ?
pi_98449379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:57 schreef sweetladyx het volgende:

[..]

Jouw hubbie?
Je wil een vent echt jouw financiële ongeluk intrekken he?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:58:57 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_98449380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:55 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat is een smoes, aldus TS.
:')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:00:10 #22
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98449395
quote:

wat heeft mooi zijn te maken met wel of geen sex binnen een huwelijk? Want ze zijn getrouwd. Volgens mij is hij meer gevallen voor uiterlijk ipv je innerlijk. Je komt over als een bitch.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 08:00:13 #23
5428 crew  miss_sly
pi_98449397
Er is nog helemaal niets van jou bij :')

En eerlijk gezegd denk ik ook neit dat dat gaat gebeuren. Jullie hebben in eerste instantie contact gelegd voor een seksdate als ik het goed gelezen heb, en ik denk dat hij niet meer wil dan dat. Hij zou het alleen eerlijk tegen je kunnen zeggen. Then again: jij zou ook gewoon je oogkleppen neer moeten laten en zien dat dit niet goed is.

Bovendien ben ik erg benieuwd: hoe zit dat precies met financieel voordeliger als je twee jaar over je scheiding doet?

Get over him, zorg dat je je schulden aflost en begin dan pas opnieuw met iemand anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98449401
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:56 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, niet eens een film, maar zo'n marathon serie van Planet Earth of zoiets. Zijn ouders zitten daar dan ook bij dus ik denk niet dat ze dan sexen :')
En jij trapt daar in? :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:02:00 #25
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98449417
Tevens heb je werkelijk geen idee hoe lang en slepend een scheiding is. Dat is meestal niet binnen een jaar geregeld als er maar 1 iemand dwars gaat liggen om wat voor reden dan ook.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')