En dan wat? Uit volle overtuiging met jou trouwen en je schulden overnemen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik vind dus wel dat hij vaart achter de scheiding moet zetten zodat hij helemaal los is van zijn ex. Hij wil voor mij kiezen, dan moet hij dat ook uit volle overtuiging doen.
Maar je vraagt of je vrienden gelijk hebben dus blijkbaar vind je hun mening belangrijker dan die van jezelf ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik vind dus wel dat hij vaart achter de scheiding moet zetten zodat hij helemaal los is van zijn ex. Hij wil voor mij kiezen, dan moet hij dat ook uit volle overtuiging doen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt.
Vooral leuk als je in de schuldsanering zit. Dan is hij dus ook zijn hele inkomen kwijt en mag ook hij op wat zakgeld teren dat de overheid je geeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:47 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan wat? Uit volle overtuiging met jou trouwen en je schulden overnemen?
Als hij van haar HOUDT dan zou hij dat er toch voor over moeten hebben? Hij kent d'r al een half jaar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vooral leuk als je in de schuldsanering zit. Dan is hij dus ook zijn hele inkomen kwijt en mag ook hij op wat zakgeld teren dat de overheid je geeft.
Je zeurt. Ik denk dat je 'm snel kwijt gaat zijn, dus dan zal het verder niet veel uitmaken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Ik snap dat trouwen of samenwonen nu niet het voordeligste is. Maar als hij voor me wil gaan, dan moet hij gewoon scheiden. Hun huis staat nog niet eens te koop! (zijn smoes: Ja, daar blijft zij gewoon in wonen straks)
Is dit niet een beetje vreemd?
Ik denk trouwens niet dat ze seks hebben, zijn ex is niet bepaald mooi.
Ik denk dat hij daar anders over denkt , anders waren ze niet ooit getrouwd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Ik snap dat trouwen of samenwonen nu niet het voordeligste is. Maar als hij voor me wil gaan, dan moet hij gewoon scheiden. Hun huis staat nog niet eens te koop! (zijn smoes: Ja, daar blijft zij gewoon in wonen straks)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Even 'een film kijken'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Het lijkt er wel op.quote:Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt.
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?
jouw hubbie ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:57 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.
Jouw hubbie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:57 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.
Dat is een smoes, aldus TS.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?
wat heeft mooi zijn te maken met wel of geen sex binnen een huwelijk? Want ze zijn getrouwd. Volgens mij is hij meer gevallen voor uiterlijk ipv je innerlijk. Je komt over als een bitch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
En jij trapt daar in?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:56 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, niet eens een film, maar zo'n marathon serie van Planet Earth of zoiets. Zijn ouders zitten daar dan ook bij dus ik denk niet dat ze dan sexen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |