En dan wat? Uit volle overtuiging met jou trouwen en je schulden overnemen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik vind dus wel dat hij vaart achter de scheiding moet zetten zodat hij helemaal los is van zijn ex. Hij wil voor mij kiezen, dan moet hij dat ook uit volle overtuiging doen.
Maar je vraagt of je vrienden gelijk hebben dus blijkbaar vind je hun mening belangrijker dan die van jezelf ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:46 schreef sweetladyx het volgende:
Ik vind dus wel dat hij vaart achter de scheiding moet zetten zodat hij helemaal los is van zijn ex. Hij wil voor mij kiezen, dan moet hij dat ook uit volle overtuiging doen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt.
Vooral leuk als je in de schuldsanering zit. Dan is hij dus ook zijn hele inkomen kwijt en mag ook hij op wat zakgeld teren dat de overheid je geeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:47 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan wat? Uit volle overtuiging met jou trouwen en je schulden overnemen?
Als hij van haar HOUDT dan zou hij dat er toch voor over moeten hebben? Hij kent d'r al een half jaar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vooral leuk als je in de schuldsanering zit. Dan is hij dus ook zijn hele inkomen kwijt en mag ook hij op wat zakgeld teren dat de overheid je geeft.
Je zeurt. Ik denk dat je 'm snel kwijt gaat zijn, dus dan zal het verder niet veel uitmaken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Ik snap dat trouwen of samenwonen nu niet het voordeligste is. Maar als hij voor me wil gaan, dan moet hij gewoon scheiden. Hun huis staat nog niet eens te koop! (zijn smoes: Ja, daar blijft zij gewoon in wonen straks)
Is dit niet een beetje vreemd?
Ik denk trouwens niet dat ze seks hebben, zijn ex is niet bepaald mooi.
Ik denk dat hij daar anders over denkt , anders waren ze niet ooit getrouwd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Ik snap dat trouwen of samenwonen nu niet het voordeligste is. Maar als hij voor me wil gaan, dan moet hij gewoon scheiden. Hun huis staat nog niet eens te koop! (zijn smoes: Ja, daar blijft zij gewoon in wonen straks)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Even 'een film kijken'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Het lijkt er wel op.quote:Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt.
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?
jouw hubbie ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:57 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.
Jouw hubbie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:57 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Zij kan dat in haar eentje niet betalen dus erg geloofwaardig is dat niet. Nu al moet mijn hubbie 750 p/m bijspringen omdat ze het anders niet red.
Dat is een smoes, aldus TS.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou het huis te koop moeten staan als zij daar blijft wonen?
wat heeft mooi zijn te maken met wel of geen sex binnen een huwelijk? Want ze zijn getrouwd. Volgens mij is hij meer gevallen voor uiterlijk ipv je innerlijk. Je komt over als een bitch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:52 schreef sweetladyx het volgende:
En jij trapt daar in?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:56 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, niet eens een film, maar zo'n marathon serie van Planet Earth of zoiets. Zijn ouders zitten daar dan ook bij dus ik denk niet dat ze dan sexen
Er gaat kennelijk niemand dwars liggen, want ze zijn nog de beste vrienden en zulks.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:02 schreef pl4kkie het volgende:
Tevens heb je werkelijk geen idee hoe lang en slepend een scheiding is. Dat is meestal niet binnen een jaar geregeld als er maar 1 iemand dwars gaat liggen om wat voor reden dan ook.
mss is hij wel inb4 trioquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb je haar ook al ontmoet? Misschien kun je meekijken!
nou ja, het ziet er niet naar uit dat die 2 elkaar dwarsliggen maar ben verder wel benieuwd wat er over 2 jaar dan zo anders is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:02 schreef pl4kkie het volgende:
Tevens heb je werkelijk geen idee hoe lang en slepend een scheiding is. Dat is meestal niet binnen een jaar geregeld als er maar 1 iemand dwars gaat liggen om wat voor reden dan ook.
dat kan ineens om omslaan. Imo moet je met alle scenario's rekening houden en pas oordelen als de scheiding helemaal rond is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er gaat kennelijk niemand dwars liggen, want ze zijn nog de beste vrienden en zulks.
Volledig blanke Nederlandse man, 38 jaar en een fulltime baan. Dus neen, geen neger.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dit lijkt me ook wel wat, zo´n bijvrouwtje. Nu nog een bruid fixen.
is het een neger?
Kan je goed pijpen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:05 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb haar ontmoet ja. Vreemde vrouw, type gemakskleding en geen make-up. Nee, géén kort, pittig kapsel
Iemand zei dat hij niet meer wil dan een sexdate. Dat lijkt me stug, want zijn beste vriendin bevestigt ook dat hij het altijd over me heeft en gek op me is.
Met die beste vriendin zit ik trouwens ook in mijn maag. Ze hebben ooit een one night stand gehad en hij heeft haar, toen wij elkaar net ontmoet hadden, allerlei pikante foto's van mij laten zien (naakt en erger).
Dit vind ik ook niet leuk, en hem erop aanspreken kan niet omdat hij niet weet dat ik het weet (vat je m nog?)
Kijk, wat hij met zijn vrouw heeft was al 5 van de 7 jaar een broer/zus verhouding. Het komt ook niet door mij dat ze uit elkaar zijn, wel dat ze nu definitief gaan scheiden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:07 schreef Hanneloor het volgende:
Hij heeft er al een huwelijk opzitten, dat hij wat wantrouwig is en het lastig vindt is logisch. Uit elkaar als vrienden of niet, het gaat je niet in de koude kleren zitten.
Als je al die jaren hard voor je geld gewerkt hebt snap ik ook dat je de scheiding uit wilt stellen tot het financieel gunstiger is, en als dat ook gewoon kan omdat ze nog goed contact hebben, is dat ook fijn. Waarschijnlijk was dat ook al afgesproken voor jij in beeld kwam, als hij dan opeens zegt: ik heb een ander, daarom kom ik mijn afspraak niet na, ik wil nu scheiden... Dan plukt ze hem natuurlijk volledig kaal.
Ik zou nog even wachten als ik jou was, deze kanten kan ik nog wel begrijpen, maar als je om andere redenen denkt dat hij je aan het lijntje houdt dan zou ik het daar wel eens met hem over hebben.
Misschien ben je wel de aanleiding maar ms is die straks gewoon lekker vrij en gaat die lekker rondneuken en geef hem ongelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:11 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Kijk, wat hij met zijn vrouw heeft was al 5 van de 7 jaar een broer/zus verhouding. Het komt ook niet door mij dat ze uit elkaar zijn, wel dat ze nu definitief gaan scheiden.
Dankzij mij heeft hij dat in ieder geval op touw gezet.
Hoewel...op touw gezet...daar liggen dus gelijk mijn voornaamste twijfels. Hij zet er totaal geen vaart achter, ik snap wel dat het financieel rottig is maar kom op, je kiest goddomme toch voor mij?
Pardon?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:05 schreef sweetladyx het volgende:
Ik heb haar ontmoet ja. Vreemde vrouw, type gemakskleding en geen make-up. Nee, géén kort, pittig kapsel
Iemand zei dat hij niet meer wil dan een sexdate. Dat lijkt me stug, want zijn beste vriendin bevestigt ook dat hij het altijd over me heeft en gek op me is.
Met die beste vriendin zit ik trouwens ook in mijn maag. Ze hebben ooit een one night stand gehad en hij heeft haar, toen wij elkaar net ontmoet hadden, allerlei pikante foto's van mij laten zien (naakt en erger).
Dit vind ik ook niet leuk, en hem erop aanspreken kan niet omdat hij niet weet dat ik het weet (vat je m nog?)
Dat het financieël veel aantrekkelijker is om pas over 2 jaar te scheiden. En de ene keer zegt hij dat de huizenmarkt niet goed is om een huis te verkopen op dit moment, het andere moment dat het huis niet te koop gezet hoeft te worden omdat zijn vrouw er straks waarschijnlijk in blijft wonen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:14 schreef loveli het volgende:
Wat zegt hij zelf als je het ter sprake brengt?
I second thatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:16 schreef Sealnova het volgende:
Getrouwde mannen die sexafspraakjes maken via het internet zijn over het algemeen wel goed relatiemateriaal
Je bent jaloers. Standaardreactie daarop is liegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:18 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat het financieël veel aantrekkelijker is om pas over 2 jaar te scheiden. En de ene keer zegt hij dat de huizenmarkt niet goed is om een huis te verkopen op dit moment, het andere moment dat het huis niet te koop gezet hoeft te worden omdat zijn vrouw er straks waarschijnlijk in blijft wonen.
Nog iets vreemds: Hij beweert dat hij met die beste vriendin slechts één keer naar bed geweest is, vriendin echter zei tegen mij een keer of vijf, zes. Toen ik haar vertelde dat hij had gezegd maar één keer, zei zij dat ze zich wel zou vergissen. Dat is dus duidelijk, of zij moet liegen (?)
Maargoed, het was voordat ik in de picture kwam, wat heeft hij dan te verbergen?
Ik hoop dat het dat eerste is, want deze meid ziet er niet echt goed uit qua uiterlijk. Beetje hetzelfde verhaal als zijn ex, saaie duffe vrouwen. Ik snap wel wat hij in mij ziet, wat dat betreft ben ik totaal niet onzeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Standaardreactie daarop is liegen.
2 mogelijkheden:
- het was maar 1 keer maar die beste vriendin ziet je niet zitten en probeert je af te schrikken
- het gebeurde een keer of 6 en die vent liegt.
Dat verhaal van dat huis klinkt wel raar. Hoewel het kan zijn dat zij erin blijft wonen tot ze weten wat ze ermee gaan doen, en ALS het huis de verkoop in moet ze daar 2 jaar mee willen wachten ivm de huizenmarkt.
Hoe het ook zij: blijf eens bij jezelf.
Wil jij iets met een vent die je zo onzeker maakt? Die gebonden blijft aan z'n ex, waar jij duidelijk moeite mee hebt?
Als ik jou was zou ik mezelf eens vragen gaan stellen, ipv uitgaan van wat er waar of niet waar is aan zijn verhaal.
Als hij wel goudeerlijk is, heeft het je wel verdomd veel moeite gekost om daar achter te komen... Wil je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |