quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Zit er op dit moment echt ff doorheen. Zal proberen de situatie zo goed mogelijk uit te leggen.
Vorig jaar december (ja, onze relatie is pril) heb ik via internet een leuke man leren kennen. Ik was niet opzoek naar een relatie en hij ook niet, puur sexueel contact.
Bij de 1e date echter kwamen we erachter dat er een enorme klik tussen ons was en een gevoel dat we elkaar al jaren kennen.
Binnen drie weken hadden we een relatie en hij moest me wat vertellen zei hij. Hij was nog getrouwd, maar woonde al enkele tijd bij zijn ouders omdat het niet goed ging tussen hem en zijn vrouw.
Intussen ben ik al voorgesteld aan en opgenomen in zijn familie dus ik denk niet dat hij me aan het lijntje houdt.
Toch wijzen vriendinnen me erop dat hij best vaart mag zetten achter het regelen van de scheiding tussen hem en zijn vrouw. Dit zou namelijk 2 jaar duren omdat het financieël aantrekkelijker voor hen allebei is.
Dus dan moet ik 2 JAAR WACHTEN tot mijn vent gescheiden is van die ander (die ik ook ontmoet heb, we hebben normaal contact).
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Ik wil bijvoorbeeld dolgraag samenwonen en hij in het begin ook, echter nu houdt hij steeds de boot af omdat ik in de schuldsanering ga voor 3 jaar. Hij zegt dat het voor hem nadelig is om met mij samen te wonen zolang ik niet schuldenvrij ben.
Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Hij zegt dat hij momenteel niet de financieen heeft om doordeweeks naar mij toe te rijden (we wonen ver uit elkaar) dus zien we elkaar alleen in het weekeinde. Maar hij kan wel zo nu en dan naar zn beste vriendin rijden 22km verderop (daarna komt ie dan wel bij mij aan maar toch)
Hebben mijn vrienden gelijk en pik ik teveel? Of stel ik me aan? Plz help
Alvast bedankt
Nee de jongen waar ze mee samenwoont in die communequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
He Wut? Welke kerel? Niet hubbie, maar iemand anders die ff langs komt voor verkrachtingsspelletjes?
10 keer woordwaarde!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef Scorpie het volgende:
VerrassingsVerkrachtingsBezoekjes, wat een mooi woord.
"Wat doe jij dit weekend?"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef Scorpie het volgende:
VerrassingsVerkrachtingsBezoekjes, wat een mooi woord.
Noem t maar nix bijzondersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef Chevalric het volgende:
[..]
"Wat doe jij dit weekend?"
"Oh, niks bijzonders, even een VVB'tje bij Mariel"
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef NJ het volgende:
Moblo, kan je hier even een reeks van maken. Scheelt een hoop verkapte tvp's. Ik zit mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij tijdens het liften, dan weer niet..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef Tally het volgende:
En Mariël, hoezo onzeker? Er is niets in je relatie om onzeker over te zijn! Hij houdt van jou. Jij van hem. Je bent een lekker ding. En laat je graag verkracht!
O dus de huisgenoot komt ook af en toe langs voor verkrachtingsspelletjes Logisch dat hij de sleutel heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee de jongen waar ze mee samenwoont in die commune
goed voor de lijn zullen we maar zeggen dan. Smakelijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Een Marielle die zonder spuug genomen wordt terwijl haar handen vastgebonden zijn aan het bed terwijl haar hubbi eeen bivakmuts draagt.
Bedankt he, met deze mental image ga ik nu lunchen.
Shhhht... ik win zo al niet van Lipsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |