SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Pic's?Je kunt je toch zeker wel wat voorstellen bij een fles baileys? Maarreh...we raken offtopic hier. *zwijgt weer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
de tijd dat ik geloofde dat er monsters onder mijn bed lagen ligt inmiddels ver achter me.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Pas maar op straks ligt TS nog onder je bed
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt je toch zeker wel wat voorstellen bij een fles baileys? Maarreh...we raken offtopic hier. *zwijgt weer*
Zou passen als ie een 2persoons hoogslaper heeft...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Pas maar op straks ligt TS nog onder je bed
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:58 schreef sweetladyx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Wanneer er een getrouwde man onder je bed ligt met een fles Baileys waar je een relatie mee denkt te hebben en die je je hubbie noemt ben je toch prima ontopic!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt je toch zeker wel wat voorstellen bij een fles baileys? Maarreh...we raken offtopic hier. *zwijgt weer*
Ze bedoelt deze:quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Pic's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ie' is een 'ze'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zou passen als ie een 2persoons hoogslaper heeft...
Dat zijn wel de beste he! niks beters dan het gevoel geraped te wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef sweetladyx het volgende:
haha niet onder mijn bedje hoor, tenzij je zijn verkrachtingsverrassingsbezoekjes bedoelt :$
Ooooh diequote:
Oh, gezellig. Verrassing!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef sweetladyx het volgende:
haha niet onder mijn bedje hoor, tenzij je zijn verkrachtingsverrassingsbezoekjes bedoelt :$
Ik ga misschien eeuwig spijt krijgen van deze vraag, maar: verkrachtingsverrassingsbezoekjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef sweetladyx het volgende:
Heeft ongetwijfeld te maken met genoeg fantasieën om nog een extra topicreeks voor aan te maken...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef krapula het volgende:
[..]
Ik ga misschien eeuwig spijt krijgen van deze vraag, maar: verkrachtingsverrassingsbezoekjes?
Echte rape-play begint met een koevoet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef sweetladyx het volgende:
haha jullie willen echt ALLES weten niet?
we zijn beide nogal kinky ingesteld haha kun je je er wat bij voorstellen?
HINT: Mijn hubbie heeft mijn huissleutel
hehe
Ik bedoel DR34M3Rquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld
Mss moet ik ook foto's van mezelf gaan posten?quote:
Ja natuurlijk heeft hij jouw huissleutel. Het is niet voor niets je hubbiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef sweetladyx het volgende:
haha jullie willen echt ALLES weten niet?
we zijn beide nogal kinky ingesteld haha kun je je er wat bij voorstellen?
hehe
Je vergeet zijn regenjasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef sweetladyx het volgende:
ingredienten:
een hele geile Mariël die nietsvermoedend ligt te slapen
een huissleutel
een hubbie verkleed als inbreker inclusief bivak en mes
Heb jij de zijne?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef sweetladyx het volgende:
Dude noooooooooooooooooooooo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef krapula het volgende:
[..]
Ik ga misschien eeuwig spijt krijgen van deze vraag, maar: verkrachtingsverrassingsbezoekjes?
geen slapende honden wakker maken...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeft ongetwijfeld te maken met genoeg fantasieën om nog een extra topicreeks voor aan te maken...
Nietsvermoedend geil slapen. Oké!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef sweetladyx het volgende:
ingredienten:
Sure, volgens mij vertelde je dat je in een studentenhuis woont dus je huisgenoten zullen dat vast waarderen en de politie niet bellen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef sweetladyx het volgende:
ingredienten:
een huissleutel
Ah. Je houdt van spelletjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef sweetladyx het volgende:
ingredienten:
een huissleutel
Ja kom, wel een beetje je fantasie gebruiken he!quote:
Volgens mij wordt die slapende hond juist verkracht.quote:
Ik doe niet anders. Soms slaapwandel ik nietsvermoedend. Maar altijd geil. In mijn nachtpon.quote:
Vergeet je de yoghurt niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Een Marielle die zonder spuug genomen wordt terwijl haar handen vastgebonden zijn aan het bed terwijl haar hubbi eeen bivakmuts draagt.
Bedankt he, met deze mental image ga ik nu lunchen.
Oh dus hij komt alleen inbreken in het weekend... Haalt de spanning er ook wel af als verrassing...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef sweetladyx het volgende:
Klopt. Ik woon met 3 meiden en 1 jongen in een huis, maar onze deuren hebben wel sloten hoor ;-)
Mijn huisgenoten weten echt alles van me, behalve die kerel, en die slaapt nooit hier in het weekend
He Wut? Welke kerel? Niet hubbie, maar iemand anders die ff langs komt voor verkrachtingsspelletjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef sweetladyx het volgende:
Klopt. Ik woon met 3 meiden en 1 jongen in een huis, maar onze deuren hebben wel sloten hoor ;-)
Mijn huisgenoten weten echt alles van me, behalve die kerel, en die slaapt nooit hier in het weekend
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Ik doe niet anders. Soms slaapwandel ik nietsvermoedend. Maar altijd geil. In mijn nachtpon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |