Klopt, echt een droom beroep, is een tweedehands kledingwinkel waar ik zelf altijd veel vandaan haal.quote:
Ja, maar dan de mastervariant.quote:
Mijn beste vriend is begonnen als etaleur. Nu werkt ie voor een keur aan topmerken. Wie weet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef sweetladyx het volgende:
Klopt, echt een droom beroep, is een tweedehands kledingwinkel waar ik zelf altijd veel vandaan haal.
Er staat een foto van je huis op je Hyves...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:02 schreef sweetladyx het volgende:
haha je bedoelt dat ze straks voor de deur staan ofzo? ik zet de koffie met alle liefde klaar, als het leuk gezelschap ismaar ik ga mijn adres niet geven
meen je niet! echt tof, dat soort verhalen. ik wil zelf niet verder in de mode trouwens, heb kinderopvang gestudeerd, dit is eigenlijk echt alleen om ff heel creatief bezig te zijn, en ja, het verdient wat geld, ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is begonnen als etaleur. Nu werkt ie voor een keur aan topmerken. Wie weet!
kijken en onthouden mijn vriendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Waarom die k**** spoilers! En hyves? PM! heb al de hele ochtend geen flikker uitgevoerd op mijn werk![]()
Mijn voorheen-etaleur is een homo. Wat is erger?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vader was etaleur en nu is hij dood.
Een dode ex-etaleur homo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn voorheen-etaleur is een homo. Wat is erger?
Is je leven nu verrijkt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh ik had al die overige mappen met foto's nog niet gezien!Nu wel
Ok, jij wint!quote:
Geweldig genoten.quote:
Heb je wel veel aanloop.quote:
Een homofiele dode etaleur die vader is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn voorheen-etaleur is een homo. Wat is erger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |