Velp? Waarom zijn alle hotspots dan in EHV? De Repelsteel, daar kwam ik toen ik 16, 17 was. Toen was het net geopendquote:
Mensen met vlinders hebben een oude ziel hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die meebewegende vlinderzooi niet. Dat maakt het nog onduidelijker. En het is al zo lelijk, want Hyves.
daar woonde ik hiervoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Velp? Waarom zijn alle hotspots dan in EHV? De Repelsteel, daar kwam ik toen ik 16, 17 was. Toen was het net geopend.
En die ziel is duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Noek het volgende:
Mensen met vlinders hebben een oude ziel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Netsplitter op 21-06-2011 10:56:45 ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef sweetladyx het volgende:
Ik ga stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Netsplitter op 21-06-2011 10:56:55 ]Always there
Zo poep dat we die niet kunnen lezenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef sweetladyx het volgende:
Die vent van je, kan die geen mental support geven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Da's nog steeds een bazentent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Velp? Waarom zijn alle hotspots dan in EHV? De Repelsteel, daar kwam ik toen ik 16, 17 was. Toen was het net geopend.
Je moet werk en privé ook niet altijd gescheiden willen houden!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Ze doet haar beroep wel eer aan, zoals ze zichzelf in de etalage zet.
Het blijft wel bij "kijken, kijken, niet kopen"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Ze doet haar beroep wel eer aan, zoals ze zichzelf in de etalage zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |