Ik krijg hier nu ook ineens een link met foto's van jullie familiefeest, wat een rare broek draagt je nichtje daar zeg!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Google. Daarnaast heeft Danny een functie gebouwd die automatisch profielen bij elkaar zoekt van Facebook, Twitter, Hyves, Linkedin en meer van dat soort sites.
Idd, broek zonder billenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu ook ineens een link met foto's van jullie familiefeest, wat een rare broek draagt je nichtje daar zeg!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu ook ineens een link met foto's van jullie familiefeest, wat een rare broek draagt je nichtje daar zeg!
Stelletje mode barbaren. Is gewoon de latest fashionquote:
das eigenlijk best een goed ideequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien kun je hem wat sneller laten lopen als je zwanger van hem wordt ...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Je hebt wel deel 1 ook netjes gelezen hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef PanicQueen het volgende:
Wat ben ik blij dat ik op het idee kwam om dit topic te bekijken
Ja maar zo kun je hem noooit aan je binden TSquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef sweetladyx het volgende:
we willen beide geen kinderen, dus dat scheelt
Hm, is dat meisje op de foto van je hyves dan je nichtje ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef sweetladyx het volgende:
Natuurlijk, made my dayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Je hebt wel deel 1 ook netjes gelezen he
scherpquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vraag me af of meneer z'n profiel inmiddels heeft verwijderd van die casual-sex-date site, of nog vrolijk andere vrouwtjes aan de rapier rijgt door de week...
Ik snap niet waarom je geen liefdesbaby zou willen om jullie eeuwigdurende, allesomvattende, innige, vurige, gevoelens voor elkaar te bezegelen. Is toch lief?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef sweetladyx het volgende:
mijn zusjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm, is dat meisje op de foto van je hyves dan je nichtje ofzo?
Hij wil daar nog even mee wachten. Plus daar komt bij dat het meestal een proces is wat zo 2 jaar nodig heeft en ook financieel gezien vrij moeilijk...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vraag me af of meneer z'n profiel inmiddels heeft verwijderd van die casual-sex-date site, of nog vrolijk andere vrouwtjes aan de rapier rijgt door de week...
^^quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Tumble het volgende:
mocht er ineens een hyvesprofiel in mijn pm box verschijnen houd ik niemand daarvoor verantwoordelijk hoor
Wat egoïstisch om je kinderen de kans op een geweldige jeugd te ontnemen. Met perfecte genen en een thuis waar het altijd een gezellige drukte van belang is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef sweetladyx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zal het ook NIEMAND kwalijk nemen als ik opeens een hyves profiel in de PM heb. ik ook niet lol
En een huis vol spullen van de wehkamp neckerman etc etcquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat egoïstisch om je kinderen de kans op een geweldige jeugd te ontnemen. Met perfecte genen en een thuis waar het altijd een gezellige drukte van belang is.
Dat dus. DM mag ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Tumble het volgende:
mocht er ineens een hyvesprofiel in mijn pm box verschijnen houd ik niemand daarvoor verantwoordelijk hoor
En als we dan toch bezig zijn, doe mij ook een CC via PM/DMquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Tumble het volgende:
Ik denk dat iedereen euh... gewoon nieuwsgierig isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef sweetladyx het volgende:
mijn hyves is gewoon openbaar hoor, maar wat hebben jullie allemaal ineens met die hyves haha
meld zich ook aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Tumble het volgende:
Nou om je probleem op te kunnen lossen is het van het hoogste belang dat we je beter leren kennenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef sweetladyx het volgende:
mijn hyves is gewoon openbaar hoor, maar wat hebben jullie allemaal ineens met die hyves haha
Damn!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:46 schreef sweetladyx het volgende:
haha jullie zijn echt gek.
ik zet mijn hyves hier wel neer als jullie zo nieuwsgierig zijn
Nieuwe beste vriendinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
We wonen zo te zien in dezelfde stad. Jammer dat ik je nog niet ben tegengekomen. Ik ga op je letten!
Velp de gekstuh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
We wonen zo te zien in dezelfde stad. Jammer dat ik je nog niet ben tegengekomen. Ik ga op je letten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |