quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Zit er op dit moment echt ff doorheen. Zal proberen de situatie zo goed mogelijk uit te leggen.
Vorig jaar december (ja, onze relatie is pril) heb ik via internet een leuke man leren kennen. Ik was niet opzoek naar een relatie en hij ook niet, puur sexueel contact.
Bij de 1e date echter kwamen we erachter dat er een enorme klik tussen ons was en een gevoel dat we elkaar al jaren kennen.
Binnen drie weken hadden we een relatie en hij moest me wat vertellen zei hij. Hij was nog getrouwd, maar woonde al enkele tijd bij zijn ouders omdat het niet goed ging tussen hem en zijn vrouw.
Intussen ben ik al voorgesteld aan en opgenomen in zijn familie dus ik denk niet dat hij me aan het lijntje houdt.
Toch wijzen vriendinnen me erop dat hij best vaart mag zetten achter het regelen van de scheiding tussen hem en zijn vrouw. Dit zou namelijk 2 jaar duren omdat het financieël aantrekkelijker voor hen allebei is.
Dus dan moet ik 2 JAAR WACHTEN tot mijn vent gescheiden is van die ander (die ik ook ontmoet heb, we hebben normaal contact).
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Ik wil bijvoorbeeld dolgraag samenwonen en hij in het begin ook, echter nu houdt hij steeds de boot af omdat ik in de schuldsanering ga voor 3 jaar. Hij zegt dat het voor hem nadelig is om met mij samen te wonen zolang ik niet schuldenvrij ben.
Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Hij zegt dat hij momenteel niet de financieen heeft om doordeweeks naar mij toe te rijden (we wonen ver uit elkaar) dus zien we elkaar alleen in het weekeinde. Maar hij kan wel zo nu en dan naar zn beste vriendin rijden 22km verderop (daarna komt ie dan wel bij mij aan maar toch)
Hebben mijn vrienden gelijk en pik ik teveel? Of stel ik me aan? Plz help
Alvast bedankt
Damn, dan is het vast afgelopen met dat droomfiguurtjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ik denk dat je vrij snel zijn kind zal baren.
Maar dat wordt wel een schitterend kindquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, dan is het vast afgelopen met dat droomfiguurtje
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, dan is het vast afgelopen met dat droomfiguurtje
Bij je post de tekst voor Motorbloempje zo neerzettenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
als jij me even uitlegt hoe dat werkt :S
SPOILER: voor sweetladyxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ms moet je haar even pm'enquote:
Ok, dus hij slaapt bij jou op je studentenkamer met gedeelde badkamer en keuken terwijl je ook bij zijn ouders kunt slapen waar je zo fijn in de familie bent opgenomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ik heb in totaal schulden van rond de 23.800 euro.
(en nogwat)
Mijn vent betaalt regelmatig mee aan de boodschappen, ook omdat hij het weekend hier slaapt en eet. Verder niet noemenswaardig, maar hij sponsort me wel een beetje af en toe hoor
En maak er gelijk een reeks van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:20 schreef sigme het volgende:
Mod, doe even een linkje in de sluitpost van het vorige topic!
SPOILER: voor motorbloempjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat ie werkt
Doen we ook, om het weekendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Lips het volgende:
[..]
Ok, dus hij slaapt bij jou op je studentenkamer met gedeelde badkamer en keuken terwijl je ook bij zijn ouders kunt slapen waar je zo fijn in de familie bent opgenomen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Of zoals Herman Finkers het zou zeggen "Het is een lief kind"
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef sweetladyx het volgende:
Voor motorbloempje:En Moblo, werkt ie??SPOILER: voor motorbloempjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat ie werktMiauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Met diamantjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
23.800 euro schuld door impulsaankopen via internet ?
Wat heb je in godsnaam gekocht, gouden dildo's ?
Het ligt aan jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit wel een hele obvious troll?
Voor motorbloempje:Ah, zo werkt het wel! Ik moet zo even door met studeren, maar als de PM functie weer werkt zal ik wel even antwoorden (k)SPOILER: voor motorbloempjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat ie werktJa doei.
Voor motorbloempje:SPOILER: voor motorbloempjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat ie werkt!!!!!!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, zo werkt het wel! Ik moet zo even door met studeren, maar als de PM functie weer werkt zal ik wel even antwoorden (k)
Mooi toch, in lange tijd niet zo`n mooie troll gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit wel een hele obvious troll?
Voor motorbloempje:spoiler alertSPOILER: voor motorbloempjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat ie werkt
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:24 schreef GotC het volgende:
Wat een mooie vlindertjes op je hyves sweetladyx
Nou, gewoon...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef sweetladyx het volgende:
okay hoe komen jullie dan aan mijn hyves? :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Google is your bitch sista!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef sweetladyx het volgende:
als je dit moet gaan afvragen ben je echt op het verkeerde forum terecht gekomen. Ze kunnen hier werkelijk alles van je vinden als ze goed hun best doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef sweetladyx het volgende:
Oeh dat is veel je moet een kast vol hebben met jurken kekke jasjes en hippe laarzen en toch minimaal een hele grote platte Tv hebben hangen om aan zo'n schuld te komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Lips het volgende:
[..]
Ok, dus hij slaapt bij jou op je studentenkamer met gedeelde badkamer en keuken terwijl je ook bij zijn ouders kunt slapen waar je zo fijn in de familie bent opgenomen?
Hier hoef je echt je best niet eens voor te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
als je dit moet gaan afvragen ben je echt op het verkeerde forum terecht gekomen. Ze kunnen hier werkelijk alles van je vinden als ze goed hun best doen
Google. Daarnaast heeft Danny een functie gebouwd die automatisch profielen bij elkaar zoekt van Facebook, Twitter, Hyves, Linkedin en meer van dat soort sites.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef sweetladyx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |