quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef sweetladyx het volgende:
Voor motorbloempje:Ah, zo werkt het wel! Ik moet zo even door met studeren, maar als de PM functie weer werkt zal ik wel even antwoorden (k)SPOILER: voor motorbloempjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat ie werktJa doei.
Voor motorbloempje:SPOILER: voor motorbloempjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat ie werkt!!!!!!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, zo werkt het wel! Ik moet zo even door met studeren, maar als de PM functie weer werkt zal ik wel even antwoorden (k)
Mooi toch, in lange tijd niet zo`n mooie troll gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit wel een hele obvious troll?
Voor motorbloempje:spoiler alertSPOILER: voor motorbloempjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat ie werkt
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:24 schreef GotC het volgende:
Wat een mooie vlindertjes op je hyves sweetladyx
Nou, gewoon...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef sweetladyx het volgende:
okay hoe komen jullie dan aan mijn hyves? :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Google is your bitch sista!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef sweetladyx het volgende:
als je dit moet gaan afvragen ben je echt op het verkeerde forum terecht gekomen. Ze kunnen hier werkelijk alles van je vinden als ze goed hun best doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef sweetladyx het volgende:
Oeh dat is veel je moet een kast vol hebben met jurken kekke jasjes en hippe laarzen en toch minimaal een hele grote platte Tv hebben hangen om aan zo'n schuld te komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Lips het volgende:
[..]
Ok, dus hij slaapt bij jou op je studentenkamer met gedeelde badkamer en keuken terwijl je ook bij zijn ouders kunt slapen waar je zo fijn in de familie bent opgenomen?
Hier hoef je echt je best niet eens voor te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
als je dit moet gaan afvragen ben je echt op het verkeerde forum terecht gekomen. Ze kunnen hier werkelijk alles van je vinden als ze goed hun best doen
Google. Daarnaast heeft Danny een functie gebouwd die automatisch profielen bij elkaar zoekt van Facebook, Twitter, Hyves, Linkedin en meer van dat soort sites.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef sweetladyx het volgende:
Ik krijg hier nu ook ineens een link met foto's van jullie familiefeest, wat een rare broek draagt je nichtje daar zeg!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Google. Daarnaast heeft Danny een functie gebouwd die automatisch profielen bij elkaar zoekt van Facebook, Twitter, Hyves, Linkedin en meer van dat soort sites.
Idd, broek zonder billenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu ook ineens een link met foto's van jullie familiefeest, wat een rare broek draagt je nichtje daar zeg!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu ook ineens een link met foto's van jullie familiefeest, wat een rare broek draagt je nichtje daar zeg!
Stelletje mode barbaren. Is gewoon de latest fashionquote:
das eigenlijk best een goed ideequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien kun je hem wat sneller laten lopen als je zwanger van hem wordt ...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien kun je hem wat sneller laten lopen als je zwanger van hem wordt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |