Wat egoïstisch om je kinderen de kans op een geweldige jeugd te ontnemen. Met perfecte genen en een thuis waar het altijd een gezellige drukte van belang is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef sweetladyx het volgende:
we willen beide geen kinderen, dus dat scheelt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zal het ook NIEMAND kwalijk nemen als ik opeens een hyves profiel in de PM heb. ik ook niet lol
En een huis vol spullen van de wehkamp neckerman etc etcquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat egoïstisch om je kinderen de kans op een geweldige jeugd te ontnemen. Met perfecte genen en een thuis waar het altijd een gezellige drukte van belang is.
Dat dus. DM mag ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Tumble het volgende:
mocht er ineens een hyvesprofiel in mijn pm box verschijnen houd ik niemand daarvoor verantwoordelijk hoor
En als we dan toch bezig zijn, doe mij ook een CC via PM/DMquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Tumble het volgende:
mocht er ineens een hyvesprofiel in mijn pm box verschijnen houd ik niemand daarvoor verantwoordelijk hoor
Ik denk dat iedereen euh... gewoon nieuwsgierig isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef sweetladyx het volgende:
mijn hyves is gewoon openbaar hoor, maar wat hebben jullie allemaal ineens met die hyves haha
meld zich ook aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Tumble het volgende:
Nou om je probleem op te kunnen lossen is het van het hoogste belang dat we je beter leren kennenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef sweetladyx het volgende:
mijn hyves is gewoon openbaar hoor, maar wat hebben jullie allemaal ineens met die hyves haha
Damn!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:46 schreef sweetladyx het volgende:
haha jullie zijn echt gek.
ik zet mijn hyves hier wel neer als jullie zo nieuwsgierig zijn
Nieuwe beste vriendinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
We wonen zo te zien in dezelfde stad. Jammer dat ik je nog niet ben tegengekomen. Ik ga op je letten!
Velp de gekstuh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
We wonen zo te zien in dezelfde stad. Jammer dat ik je nog niet ben tegengekomen. Ik ga op je letten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |