Mensen met vlinders hebben een oude ziel hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die meebewegende vlinderzooi niet. Dat maakt het nog onduidelijker. En het is al zo lelijk, want Hyves.
daar woonde ik hiervoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Velp? Waarom zijn alle hotspots dan in EHV? De Repelsteel, daar kwam ik toen ik 16, 17 was. Toen was het net geopend.
En die ziel is duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Noek het volgende:
Mensen met vlinders hebben een oude ziel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Netsplitter op 21-06-2011 10:56:45 ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef sweetladyx het volgende:
Ik ga stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Netsplitter op 21-06-2011 10:56:55 ]Always there
Zo poep dat we die niet kunnen lezenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef sweetladyx het volgende:
Die vent van je, kan die geen mental support geven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Da's nog steeds een bazentent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Velp? Waarom zijn alle hotspots dan in EHV? De Repelsteel, daar kwam ik toen ik 16, 17 was. Toen was het net geopend.
Je moet werk en privé ook niet altijd gescheiden willen houden!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Ze doet haar beroep wel eer aan, zoals ze zichzelf in de etalage zet.
Het blijft wel bij "kijken, kijken, niet kopen"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Ze doet haar beroep wel eer aan, zoals ze zichzelf in de etalage zet.
Klopt, echt een droom beroep, is een tweedehands kledingwinkel waar ik zelf altijd veel vandaan haal.quote:
Ja, maar dan de mastervariant.quote:
Mijn beste vriend is begonnen als etaleur. Nu werkt ie voor een keur aan topmerken. Wie weet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef sweetladyx het volgende:
Klopt, echt een droom beroep, is een tweedehands kledingwinkel waar ik zelf altijd veel vandaan haal.
Er staat een foto van je huis op je Hyves...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:02 schreef sweetladyx het volgende:
haha je bedoelt dat ze straks voor de deur staan ofzo? ik zet de koffie met alle liefde klaar, als het leuk gezelschap ismaar ik ga mijn adres niet geven
meen je niet! echt tof, dat soort verhalen. ik wil zelf niet verder in de mode trouwens, heb kinderopvang gestudeerd, dit is eigenlijk echt alleen om ff heel creatief bezig te zijn, en ja, het verdient wat geld, ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is begonnen als etaleur. Nu werkt ie voor een keur aan topmerken. Wie weet!
kijken en onthouden mijn vriendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Waarom die k**** spoilers! En hyves? PM! heb al de hele ochtend geen flikker uitgevoerd op mijn werk![]()
Mijn voorheen-etaleur is een homo. Wat is erger?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vader was etaleur en nu is hij dood.
Een dode ex-etaleur homo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn voorheen-etaleur is een homo. Wat is erger?
Is je leven nu verrijkt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh ik had al die overige mappen met foto's nog niet gezien!Nu wel
Ok, jij wint!quote:
Geweldig genoten.quote:
Heb je wel veel aanloop.quote:
Een homofiele dode etaleur die vader is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn voorheen-etaleur is een homo. Wat is erger?
Nu pas ja?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef sweetladyx het volgende:
huh nu snap ik niks meer van mijn eigen bericht
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef sweetladyx het volgende:
huh nu snap ik niks meer van mijn eigen bericht
Snap jij het nog?quote:
Mijn hart maakte een vrolijk sprongetje toen ik je lelijke 'is' in een 'eens' zag veranderen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Een homofiele etelage die ook nog eens je vader blijkt te zijn!
Je dondert steeds meer naar beneden op de prioriteitenlijstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef sweetladyx het volgende:
even een upgrade: hubbie belde net, is op zn werk en mist me. Het verrotte is: hij kan wel een drankje gaan doen in Amsterdam (vanaf Eindhoven!) met een groepje vrienden maar niet naar mij toe komen na zn werk, want te veel benzine. (HALLO EINDHOVEN-VELP IS DICHTERBIJ DAN EINDHOVEN-AMSTERDAM!!!)
zit er nu echt even doorheen, ik mis hem, word helemaal gek hier
En je denkt niet spontaan ik lift spontaan naar hem toe????quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef sweetladyx het volgende:
even een upgrade: hubbie belde net, is op zn werk en mist me. Het verrotte is: hij kan wel een drankje gaan doen in Amsterdam (vanaf Eindhoven!) met een groepje vrienden maar niet naar mij toe komen na zn werk, want te veel benzine. (HALLO EINDHOVEN-VELP IS DICHTERBIJ DAN EINDHOVEN-AMSTERDAM!!!)
Hubbie staat voor husband = man, beetje wishful thinking therequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef sweetladyx het volgende:
En dan ga je samen naar het strand lekker genieten en leuke dingen doen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je denkt niet spontaan ik lift spontaan naar hem toe????
Goed plan kan ie gelijk zijn trophy vrouwtje aan al zijn vrienden laten zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je denkt niet spontaan ik lift spontaan naar hem toe????
En leuke foto's maken voor je hyves!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:17 schreef Lips het volgende:
[..]
En dan ga je samen naar het strand lekker genieten en leuke dingen doen!
Dat is niet lief van je van je hubbiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef sweetladyx het volgende:
Heeft ie trouwens geen leaseauto van de zaak? Of kan ie dat regelen? Zou voor jullie wel heel fijn zijn omdat hij dan geen benzinekosten heeft!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef sweetladyx het volgende:
Niet mijn soort gezelschap, heb ze nu een paar keer ontmoet en ze zijn vrij sexistisch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:18 schreef Tumble het volgende:
[..]
Goed plan kan ie gelijk zijn trophy vrouwtje aan al zijn vrienden laten zien
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:18 schreef sweetladyx het volgende:
Liften, met mijn uiterlijk? Daar komt narigheid van, op mijn 18e ben ik bijna verkracht geweest toen ik 's avonds van Utrecht naar huis liftte. Eindigde met slapen op een treinstation. No way dat ik dat nog eens doe.
Het verotte is gewoon dat ik ook echt geen geld heb om doordeweeks naar hem toe te komen.
Dat roep je natuurlijk op, hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Niet mijn soort gezelschap, heb ze nu een paar keer ontmoet en ze zijn vrij sexistisch.
Die uitwerking heeft jou uiterlijk natuurlijk op zijn vrienden! Dat is een complimentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Niet mijn soort gezelschap, heb ze nu een paar keer ontmoet en ze zijn vrij sexistisch.
Het zegt veel over iemand wat voor vrienden hij heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:18 schreef sweetladyx het volgende:
Liften, met mijn uiterlijk? Daar komt narigheid van,
Mwhahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Voor je het weet schrikt de chauffeur zo de berm in.
Heeft hij jouw sexy foto's ook aan hen laten zien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef sweetladyx het volgende:
Haha, ik proeste bijna m'n thee over m'n scherm.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ja, maar dat ben ik al heel lang gewend dat ik iets seksueels oproep bij mannen. Er is hierdoor ook net ff tevaak misbruik/gebruik van mij gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Die uitwerking heeft jou uiterlijk natuurlijk op zijn vrienden! Dat is een compliment
Dat weet ik niet, ik hoop echt van niet want een van zijn vrienden had al gezegd dat hij spontaan in zijn broek zou kunnen klaarkomen als ik hem iets te lang zou aankijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij jouw sexy foto's ook aan hen laten zien?
Godverredomme Copycat, mijn koffie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoop echt van niet want een van zijn vrienden had al gezegd dat hij spontaan in zijn broek zou kunnen klaarkomen als ik hem iets te lang zou aankijken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach ja, impotentie is ook 'iets sexueels'.
Maar TS hoe was nou je sexdate?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
OMFG. Weet je zeker dat je hubby je niet als een grote grap ziet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:22 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, maar dat ben ik al heel lang gewend dat ik iets seksueels oproep bij mannen. Er is hierdoor ook net ff tevaak misbruik/gebruik van mij gemaakt.
Hey dat is gek ik zou alleen spontaan kunnen klaarkomen met mijn ogen stijf dichtgeknepenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoop echt van niet want een van zijn vrienden had al gezegd dat hij spontaan in zijn broek zou kunnen klaarkomen als ik hem iets te lang zou aankijken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Er zou in mijn broek ook wel wat gebeuren als ik jou te lang aankijk, maar dat zeker niet. Denk dat ik hem dan toch een week lang kwijt ben in mijn persoonlijke schaamhaar-oerwoud.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zeker. Hij is ook vrij openminded, heeft ook sletterige dingen gedaan. Zo heb ik ook mijn dingetjes gehad op seksueel gebied.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMFG. Weet je zeker dat je hubby je niet als een grote grap ziet?
Ik weet niet meer of ik moet lachen of huilen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Jedi mind trick!quote:
Heb je het nu over je misbruik of over het te lang aankijken van de vrienden van je hubbie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zeker. Hij is ook vrij openminded, heeft ook sletterige dingen gedaan. Zo heb ik ook mijn dingetjes gehad op seksueel gebied.
Vertel eens, aangezien je de rest van je leven ook al openbaar hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef sweetladyx het volgende:
Zo heb ik ook mijn dingetjes gehad op seksueel gebied.
Het is einde van de maand, moet straks nog terugbetalen aan de meeste van mijn vrienden, inclusief 500 aan mijn ex in termijnen. Word je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Maar TS, als je geen geld hebt om daar naartoe te reizen waarom leen je dan niet gewoon wat?
Doe dat nou nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vertel eens, aangezien je de rest van je leven ook al openbaar hebt gemaakt.
Ok, i`ll bite, wat heb je allemaal gedaan op dat gebied, in het kader van openheid en transparantie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zeker. Hij is ook vrij openminded, heeft ook sletterige dingen gedaan. Zo heb ik ook mijn dingetjes gehad op seksueel gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |