Heeft hij jouw sexy foto's ook aan hen laten zien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef sweetladyx het volgende:
Niet mijn soort gezelschap, heb ze nu een paar keer ontmoet en ze zijn vrij sexistisch.
Haha, ik proeste bijna m'n thee over m'n scherm.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Voor je het weet schrikt de chauffeur zo de berm in.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ja, maar dat ben ik al heel lang gewend dat ik iets seksueels oproep bij mannen. Er is hierdoor ook net ff tevaak misbruik/gebruik van mij gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Die uitwerking heeft jou uiterlijk natuurlijk op zijn vrienden! Dat is een compliment
Dat weet ik niet, ik hoop echt van niet want een van zijn vrienden had al gezegd dat hij spontaan in zijn broek zou kunnen klaarkomen als ik hem iets te lang zou aankijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij jouw sexy foto's ook aan hen laten zien?
Godverredomme Copycat, mijn koffie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoop echt van niet want een van zijn vrienden had al gezegd dat hij spontaan in zijn broek zou kunnen klaarkomen als ik hem iets te lang zou aankijken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach ja, impotentie is ook 'iets sexueels'.
Maar TS hoe was nou je sexdate?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Niet mijn soort gezelschap, heb ze nu een paar keer ontmoet en ze zijn vrij sexistisch.
OMFG. Weet je zeker dat je hubby je niet als een grote grap ziet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:22 schreef sweetladyx het volgende:
Ja, maar dat ben ik al heel lang gewend dat ik iets seksueels oproep bij mannen. Er is hierdoor ook net ff tevaak misbruik/gebruik van mij gemaakt.
Hey dat is gek ik zou alleen spontaan kunnen klaarkomen met mijn ogen stijf dichtgeknepenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoop echt van niet want een van zijn vrienden had al gezegd dat hij spontaan in zijn broek zou kunnen klaarkomen als ik hem iets te lang zou aankijken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Er zou in mijn broek ook wel wat gebeuren als ik jou te lang aankijk, maar dat zeker niet. Denk dat ik hem dan toch een week lang kwijt ben in mijn persoonlijke schaamhaar-oerwoud.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zeker. Hij is ook vrij openminded, heeft ook sletterige dingen gedaan. Zo heb ik ook mijn dingetjes gehad op seksueel gebied.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMFG. Weet je zeker dat je hubby je niet als een grote grap ziet?
Ik weet niet meer of ik moet lachen of huilen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Jedi mind trick!quote:
Heb je het nu over je misbruik of over het te lang aankijken van de vrienden van je hubbie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zeker. Hij is ook vrij openminded, heeft ook sletterige dingen gedaan. Zo heb ik ook mijn dingetjes gehad op seksueel gebied.
Vertel eens, aangezien je de rest van je leven ook al openbaar hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef sweetladyx het volgende:
Zo heb ik ook mijn dingetjes gehad op seksueel gebied.
Het is einde van de maand, moet straks nog terugbetalen aan de meeste van mijn vrienden, inclusief 500 aan mijn ex in termijnen. Word je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Maar TS, als je geen geld hebt om daar naartoe te reizen waarom leen je dan niet gewoon wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |