Heb je dan zulke zaadvragende ogen. Zet maar snel een zonnebril op voordat het fokforum ook gaat drijven in een grote kwak.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoop echt van niet want een van zijn vrienden had al gezegd dat hij spontaan in zijn broek zou kunnen klaarkomen als ik hem iets te lang zou aankijken
De samenvatting haalt het niet bij het origineel, lezen dus!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Tering, 1,5 uur weg en 5 pagina's gepost. Dit is echt stormloop hier. Wat is er gebeurd in die 5 pagina's?
Ik noem een bijna ex-vrouw, hun 2 honden, een beste vriendin en TS. You do the mathquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ok, i`ll bite, wat heb je allemaal gedaan op dat gebied, in het kader van openheid en transparantie?
Zelfs op Fok zijn er grenzen vriend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vertel eens, aangezien je de rest van je leven ook al openbaar hebt gemaakt.
In al mijn vorige relaties ben ik bijvoorbeeld vreemdgeweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ok, i`ll bite, wat heb je allemaal gedaan op dat gebied, in het kader van openheid en transparantie?
EFukt material!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:33 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Ik noem een bijna ex-vrouw, hun 2 honden, een beste vriendin en TS. You do the math
Kan je wel helpen om de trein naar Amsterdam te betalen en uit de schulden te komen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:33 schreef sweetladyx het volgende:
Maar vroeger was dat wel anders. Gekke feestjes, neuk d'r maar op los, seks voor geld, je kunt het zo gek niet bedenken. Op dat moment was mijn self-esteem ook wel schrikbarend laag, trouwens.
Moest je die mannen veel betalen? Want dan snap ik die schuldsanering wel geloof ik...quote:
Erg makkelijk! Maar tochquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moest je die mannen veel betalen? Want dan snap ik die schuldsanering wel geloof ik...
haha nee dank je. ik zeg toch al, nu kan ik niet eens meer vreemdgaan. ook niet voor geld. in het ergste geval korten ze me op de uitkering (ik krijg nog een aanvulling) en dan ben ik pas echt goed de lul, word ik ook zo de schuldsanering uitgegooid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:34 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Heee je oplossing voor je geld probleem
Wij vertellen niks hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:36 schreef sweetladyx het volgende:
haha nee dank je. ik zeg toch al, nu kan ik niet eens meer vreemdgaan. ook niet voor geld. in het ergste geval korten ze me op de uitkering (ik krijg nog een aanvulling) en dan ben ik pas echt goed de lul, word ik ook zo de schuldsanering uitgegooid.
Maar je hubbie heeft niks te klagen, je werkt en je blijft in beweging! 2 van zijn wensen / eisen waar je in 1 klap aan voldoet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:36 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
haha nee dank je. ik zeg toch al, nu kan ik niet eens meer vreemdgaan. ook niet voor geld. in het ergste geval korten ze me op de uitkering (ik krijg nog een aanvulling) en dan ben ik pas echt goed de lul, word ik ook zo de schuldsanering uitgegooid.
En ze wordt in 1 klap een 'Independent Woman'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:38 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar je hubbie heeft niks te klagen, je werkt en je blijft in beweging! 2 van zijn wensen / eisen waar je in 1 klap aan voldoet!
Leuk he, scoren zonder keeperquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moest je die mannen veel betalen? Want dan snap ik die schuldsanering wel geloof ik...
Volgens mij ben je nog steeds vreemd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:33 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
In al mijn vorige relaties ben ik bijvoorbeeld vreemdgeweest.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:41 schreef MarMar het volgende:
zo bijgelezen, conclusie: ik mis plaatjes. PM iemand?
Je weet naam, leeftijd en woonplaats. www.hyves.nl is dus voldoendequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:41 schreef MarMar het volgende:
zo bijgelezen, conclusie: ik mis plaatjes. PM iemand?
*proest*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:33 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
In al mijn vorige relaties ben ik bijvoorbeeld vreemdgeweest.
Dit is echt mn eerste hubbie waarbij ik het gevoel heb dat ik nooit meer wat anders wil, de behoefte om vreemd te gaan is nu dus ook gewoon echt weg.
Maar vroeger was dat wel anders. Gekke feestjes, neuk d'r maar op los, seks voor geld, je kunt het zo gek niet bedenken. Op dat moment was mijn self-esteem ook wel schrikbarend laag, trouwens.
Eenschquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:45 schreef NJ het volgende:
Pfff. Eindelijk alles bijgelezen.
We steunen je hoor, TS.
Door dik en dunquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:45 schreef NJ het volgende:
Pfff. Eindelijk alles bijgelezen.
We steunen je hoor, TS.
ik moest lachenquote:
quote:Je bent vandaag beroofd van je realistische en scherpe blik. Dat heeft consequenties voor je werk en je financiën. Denk hieraan voordat je beslissingen neemt. Tussen jou en je partner kan het stroef lopen. Geef hem of haar de ruimte.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Leuk vermaak hoor, maar is er geen mod die TS tegen zichzelf kan beschermen hier?
Little bit hypocrite, are we?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Leuk vermaak hoor, maar is er geen mod die TS tegen zichzelf kan beschermen hier?
quote:Waar komt het gezegde door dik en dun vandaan?
[!] Als je iemand door dik en dun steunt, help je hem of haar in goede en in slechte tijden. Vriendschap door dik en dun betekent zoveel als 'onvoorwaardelijke vriendschap, ongeacht de omstandigheden'.
Hey, als ik je ergens op wijs moet je het niet gaan lopen verpesten he!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Klein beetje maar.quote:
LOL. Sorry!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Hey, als ik je ergens op wijs moet je het niet gaan lopen verpesten he!
Kost je weer een fles Baileysquote:
Zal eens kijken wat er nog onder mijn bed ligtquote:
Pic's?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat er nog onder mijn bed ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Pas maar op straks ligt TS nog onder je bedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat er nog onder mijn bed ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Pic's?Je kunt je toch zeker wel wat voorstellen bij een fles baileys? Maarreh...we raken offtopic hier. *zwijgt weer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
de tijd dat ik geloofde dat er monsters onder mijn bed lagen ligt inmiddels ver achter me.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Pas maar op straks ligt TS nog onder je bed
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt je toch zeker wel wat voorstellen bij een fles baileys? Maarreh...we raken offtopic hier. *zwijgt weer*
Zou passen als ie een 2persoons hoogslaper heeft...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Pas maar op straks ligt TS nog onder je bed
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:58 schreef sweetladyx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Wanneer er een getrouwde man onder je bed ligt met een fles Baileys waar je een relatie mee denkt te hebben en die je je hubbie noemt ben je toch prima ontopic!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt je toch zeker wel wat voorstellen bij een fles baileys? Maarreh...we raken offtopic hier. *zwijgt weer*
Ze bedoelt deze:quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Pic's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ie' is een 'ze'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zou passen als ie een 2persoons hoogslaper heeft...
Dat zijn wel de beste he! niks beters dan het gevoel geraped te wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef sweetladyx het volgende:
haha niet onder mijn bedje hoor, tenzij je zijn verkrachtingsverrassingsbezoekjes bedoelt :$
Ooooh diequote:
Oh, gezellig. Verrassing!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef sweetladyx het volgende:
haha niet onder mijn bedje hoor, tenzij je zijn verkrachtingsverrassingsbezoekjes bedoelt :$
Ik ga misschien eeuwig spijt krijgen van deze vraag, maar: verkrachtingsverrassingsbezoekjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef sweetladyx het volgende:
Heeft ongetwijfeld te maken met genoeg fantasieën om nog een extra topicreeks voor aan te maken...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef krapula het volgende:
[..]
Ik ga misschien eeuwig spijt krijgen van deze vraag, maar: verkrachtingsverrassingsbezoekjes?
Echte rape-play begint met een koevoet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef sweetladyx het volgende:
haha jullie willen echt ALLES weten niet?
we zijn beide nogal kinky ingesteld haha kun je je er wat bij voorstellen?
HINT: Mijn hubbie heeft mijn huissleutel
hehe
Ik bedoel DR34M3Rquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld
Mss moet ik ook foto's van mezelf gaan posten?quote:
Ja natuurlijk heeft hij jouw huissleutel. Het is niet voor niets je hubbiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef sweetladyx het volgende:
haha jullie willen echt ALLES weten niet?
we zijn beide nogal kinky ingesteld haha kun je je er wat bij voorstellen?
hehe
Je vergeet zijn regenjasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef sweetladyx het volgende:
ingredienten:
een hele geile Mariël die nietsvermoedend ligt te slapen
een huissleutel
een hubbie verkleed als inbreker inclusief bivak en mes
Heb jij de zijne?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef sweetladyx het volgende:
Dude noooooooooooooooooooooo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef krapula het volgende:
[..]
Ik ga misschien eeuwig spijt krijgen van deze vraag, maar: verkrachtingsverrassingsbezoekjes?
geen slapende honden wakker maken...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeft ongetwijfeld te maken met genoeg fantasieën om nog een extra topicreeks voor aan te maken...
Nietsvermoedend geil slapen. Oké!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef sweetladyx het volgende:
ingredienten:
Sure, volgens mij vertelde je dat je in een studentenhuis woont dus je huisgenoten zullen dat vast waarderen en de politie niet bellen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef sweetladyx het volgende:
ingredienten:
een huissleutel
Ah. Je houdt van spelletjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef sweetladyx het volgende:
ingredienten:
een huissleutel
Ja kom, wel een beetje je fantasie gebruiken he!quote:
Volgens mij wordt die slapende hond juist verkracht.quote:
Ik doe niet anders. Soms slaapwandel ik nietsvermoedend. Maar altijd geil. In mijn nachtpon.quote:
Vergeet je de yoghurt niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Een Marielle die zonder spuug genomen wordt terwijl haar handen vastgebonden zijn aan het bed terwijl haar hubbi eeen bivakmuts draagt.
Bedankt he, met deze mental image ga ik nu lunchen.
Oh dus hij komt alleen inbreken in het weekend... Haalt de spanning er ook wel af als verrassing...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef sweetladyx het volgende:
Klopt. Ik woon met 3 meiden en 1 jongen in een huis, maar onze deuren hebben wel sloten hoor ;-)
Mijn huisgenoten weten echt alles van me, behalve die kerel, en die slaapt nooit hier in het weekend
He Wut? Welke kerel? Niet hubbie, maar iemand anders die ff langs komt voor verkrachtingsspelletjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef sweetladyx het volgende:
Klopt. Ik woon met 3 meiden en 1 jongen in een huis, maar onze deuren hebben wel sloten hoor ;-)
Mijn huisgenoten weten echt alles van me, behalve die kerel, en die slaapt nooit hier in het weekend
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Ik doe niet anders. Soms slaapwandel ik nietsvermoedend. Maar altijd geil. In mijn nachtpon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |