Doe dan! DOE DAN!! HE!!!!1111quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Ik heb evengoed het vermoeden wie dit is geweest. Dit stopt nu, anders zal FOK! platgelegd worden door een dikke Ddos-aanval.
Doeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Ik heb evengoed het vermoeden wie dit is geweest. Dit stopt nu, anders zal FOK! platgelegd worden door een dikke Ddos-aanval.
Eerst zelf de aandacht weer op het topic (en de hoofdrolspelers) richten en dan gaan dreigen dat het afgelopen moet zijn? Slimquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Dan richt je je toch lekker op die persoon?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef vriendin2 het volgende:
Samenvatting:
Iemand is zo leuk geweest mijn privéleven en dat van mijn vriendin op een internetforum te gooien.
huh? Het was toch het priveleven van vrienden van jou? Niet je eigen priveleven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef vriendin2 het volgende:
Samenvatting:
Iemand is zo leuk geweest mijn privéleven en dat van mijn vriendin op een internetforum te gooien.
The plot thickens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:21 schreef krapula het volgende:
[..]
huh? Het was toch het priveleven van vrienden van jou? Niet je eigen priveleven?
Geilquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oh, dit is de buurvrouw die samen met TS aan groepverrassingsverkrachtingsvex doet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oh, dit is de buurvrouw die samen met TS aan groepverrassingsverkrachtingsvex doet.
Dan ben jij de eerste die een vorm van logica ziet in deze reeks. Ik vermaak al een tijd lang zonder...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh CC heeft de getrouwde man gemaild?
Ik begin het een beetje te begrijpen nu.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wacht met spanning op vriendin3quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:26 schreef Scorpie het volgende:
hahaha, wat een internetheldje is die vriendin2.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Wilfred en Mariël na hun werk zelf komen posten
Scherpquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ze hun kinky verhaaltjes willen bloggen hier dan doen ze dat maar in SEX hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat Wilfred en Mariël na hun werk zelf komen posten
In ieder geval hoeft de politie niet lang te zoeken bij een aanval op Fok. De hyves pagina is een goed aanknopingspuntquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan ben je heel legaal bezig.
Uhmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ze hun kinky verhaaltjes willen bloggen hier dan doen ze dat maar in SEX hoor.
Dat is net zo naïef als denken dat Mariël en Wilfred toestemming hebben gegeven...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In ieder geval hoeft de politie niet lang te zoeken bij een aanval op Fok. De hyves pagina is een goed aanknopingspunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |