stuur maar een pmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef vriendin2 het volgende:
ik wil hier best me telefoonnr neer zetten
Edit: doe maar niet.
Ben je mal? Dan krijg ik klappen van Re en ik houd niet van SM.quote:
Ik laat je niet slaan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je mal? Dan krijg ik klappen van Re en ik houd niet van SM.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef vriendin2 het volgende:
dan leg ik jullie alles haarfijn uit wilfred is hier niet blij mee en vergeet niet hij werkt voor een groot bedrijf van grafise vormgeving en dat heeft veel invloed
Wtf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef vriendin2 het volgende:
CUT THE CRAP!
Houd hiermee op!
Dit is klaar nu, genoeg.
Anders neem IK mijn maatregelen om dit voorspoedig te laten verlopen.
Respecteer mijn privacy en die van mijn vriendin en vriendenkring.
Dit is nu afgelopen, anders volgen er maatregelen.
Wilfred ***
Vierlingsbeek, dinsdag 21 juni 2011
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef vriendin2 het volgende:
beter halen jullie dit helemaal weg incluzief de fotos en adressen enzo want ze bellen NU de politie
Je snapt dat dit slechts een forum is en dat de enige verantwoordelijke in deze de Topic Starter is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef vriendin2 het volgende:
Er word geen politie gebeld, ik neem gewoon maatregelen die nodig zijn in mijn optiek.
Ik hoop dat dit geheel duidelijk is. Een ieder die zijn neus nog verder in ONZE privézaken duwt, raakt hem KWIJT.
de neus? of Wilfred?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef vriendin2 het volgende:
Er word geen politie gebeld, ik neem gewoon maatregelen die nodig zijn in mijn optiek.
Ik hoop dat dit geheel duidelijk is. Een ieder die zijn neus nog verder in ONZE privézaken duwt, raakt hem KWIJT.
Jij werkt nog met DOSquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Ik heb evengoed het vermoeden wie dit is geweest. Dit stopt nu, anders zal FOK! platgelegd worden door een dikke Ddos-aanval.
En dan ben je heel legaal bezig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
Ik heb evengoed het vermoeden wie dit is geweest. Dit stopt nu, anders zal FOK! platgelegd worden door een dikke Ddos-aanval.
Oh, shiver me timbers!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef vriendin2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |