het was een leuke ochtend en middagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Trollen komen, trollen gaan
Voor deze troll is het nu tijd om te gaan
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Die even zal stoppen bij FOK!
Met een prachtige tori, gejokt
Die de gemoederen weer even
Zal bezighouden en FOK! op haar
grondvesten zal laten beven
De tijd van gaan is nu gekomen
Mariël bestaat, maar is niet genomen
Of Viswijfje, dat was ook een mooie trollquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ene uit SEX. Die het opnam tegen SEMTEX? Hoe heette ze ook al weer.
Die foto's gebruikte van een Russische hoer op dr fotoboek
Hmm, Oostblokker of zoiets?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
Die ene uit SEX. Die het opnam tegen SEMTEX? Hoe heette ze ook al weer.
Die foto's gebruikte van een Russische hoer op dr fotoboek
Viswijfje was van de dochter van Yvonnequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of Viswijfje, dat was ook een mooie troll
Ohh die van een,feestje waarvan live verslagen werd dat ze boven lag te neuken met een vriend van jou?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn bekendste troll was een zekere vrouwelijke user die in feite niet eens bestaat. Een X aantal jaar geleden, heeft zij voor heel wat nachtjes vermaak gezorgd.
Nee das recent.quote:
En dat is niet in Euro's uit te drukken. Wel in veters op je straight jacket.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef sweetladyx het volgende:
Indirecte faam, een gevoel van onevenaarbare glorie en onaantastbaarheid.
Nu trol je weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn eigen FOK! naam was trouwens SHE.
Ja, en dat meld je hier zo even. Toen ik je DalaiLama ontmaskerde, was je plots verdwenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn eigen FOK! naam was trouwens SHE.
Post SHE nog steeds? Geil. *zoeken*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en dat meld je hier zo even. Toen ik je DalaiLama ontmaskerde, was je plots verdwenen.
en daar is ook een .RAR file van ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn bekendste troll was een zekere vrouwelijke user die in feite niet eens bestaat. Een X aantal jaar geleden, heeft zij voor heel wat nachtjes vermaak gezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |