Iemand trollt met andermans gegevens, geeft vervolgens aan te hebben getrolled. Nu is er nieuwe troll die claimt slachtoffer te zijn van het getroll door de troll.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef Velma het volgende:
Wat. De. FuckKan iemand een korte tijdlijn geven wtf er gebeurd is in de topics?
Gezelliquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Wilfred en Mariël na hun werk zelf komen posten
Het is ook naief om een nieuwe troll poging te erkennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is net zo naïef als denken dat Mariël en Wilfred toestemming hebben gegeven...
het is nog erger dan ik dachtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef krapula het volgende:
[..]
Iemand trollt met andermans gegevens, geeft vervolgens aan te hebben getrolled. Nu is er nieuwe troll die claimt slachtoffer te zijn van het getroll door de troll.
In een groen groen groen groen trollenlandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Velma het volgende:
[..]
het is nog erger dan ik dachtHet is dus een troll in een troll, TROLLCEPTION!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Velma het volgende:
[..]
het is nog erger dan ik dachtHet is dus een troll in een troll, TROLLCEPTION!
Het wordt alleen maar gekker. Een nieuwe troll poging aan de horizon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef wilfredvdb het volgende:
Wat ongelofelijk moeilijk om dit onderwerp te vinden, en wat ontzettend laf om dit onderwerp te openen.
Laat mij duidelijk stellen dat noch Mariël, noch ik (Wilfred), noch welke vriendin van ons dan ook eerder in dit onderwerp een bericht geplaatst hebben.
Dat onze privésituatie zo letterlijk open en bloot op straat ligt, vind ik absoluut ongehoord.
Vooral Mariël lijdt hieronder, zij belde me tijdens werktijd overstuur op omdat ze een mail had gekregen via hyves, van iemand die naar dit onderwerp verwees, waar ze om haar uiterlijk bekritiseerd is (in mijn optiek geheel onterecht maar dit terzijde) en uit haar naam (zogenaamd) allerlei anekdote's uit onze privésituatie werden beschreven, tot in de details aan toe.
Ik wil via deze weg duidelijk dat noch Mariël, noch ik hier een aandeel in hebben gehad. Wij hebben ook niemand toestemming gegeven om dit te doen. Ik wil er verder niet teveel woorden aan vuilmaken, en neem ook geen "maatregelen" zoals iemand (vanuit mijn naam!) aankondigde. Ik wil wel laten weten dat ik het een laffe grap vind, die getuigt van zeer prematuur gedrag.
Met vriendelijke groet,
Wilfred & Mariël
Wilfred jongeh, hoe is t nou ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef wilfredvdb het volgende:
Wat ongelofelijk moeilijk om dit onderwerp te vinden, en wat ontzettend laf om dit onderwerp te openen.
Laat mij duidelijk stellen dat noch Mariël, noch ik (Wilfred), noch welke vriendin van ons dan ook eerder in dit onderwerp een bericht geplaatst hebben.
Dat onze privésituatie zo letterlijk open en bloot op straat ligt, vind ik absoluut ongehoord.
Vooral Mariël lijdt hieronder, zij belde me tijdens werktijd overstuur op omdat ze een mail had gekregen via hyves, van iemand die naar dit onderwerp verwees, waar ze om haar uiterlijk bekritiseerd is (in mijn optiek geheel onterecht maar dit terzijde) en uit haar naam (zogenaamd) allerlei anekdote's uit onze privésituatie werden beschreven, tot in de details aan toe.
Ik wil via deze weg duidelijk dat noch Mariël, noch ik hier een aandeel in hebben gehad. Wij hebben ook niemand toestemming gegeven om dit te doen. Ik wil er verder niet teveel woorden aan vuilmaken, en neem ook geen "maatregelen" zoals iemand (vanuit mijn naam!) aankondigde. Ik wil wel laten weten dat ik het een laffe grap vind, die getuigt van zeer prematuur gedrag.
Met vriendelijke groet,
Wilfred & Mariël
Waarom was de troll zelf dan zo pissed dat de man werd ingelicht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef krapula het volgende:
[..]
Iemand trollt met andermans gegevens, geeft vervolgens aan te hebben getrolled. Nu is er nieuwe troll die claimt slachtoffer te zijn van het getroll door de troll.
en ben jij nou de troll, die de troll van de troll die de professionele troll trollde, trollt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef wilfredvdb het volgende:
Met vriendelijke groet,
Wilfred & Mariël
Troll4quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ben jij nou de troll, die de troll van de troll die de professionele troll trollde, trollt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |