Hij was leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Trollen komen, trollen gaan
Voor deze troll is het nu tijd om te gaan
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Die even zal stoppen bij FOK!
Met een prachtige tori, gejokt
Die de gemoederen weer even
Zal bezighouden en FOK! op haar
grondvesten zal laten beven
De tijd van gaan is nu gekomen
Mariël bestaat, maar is niet genomen
Het was yvonne!!!111111quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Bio kan beter rijmen!quote:
Dank je wel, ik heb genoten. Wil je je officiele naam nog bekend makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Nee Wilfredquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon te lui om te leren bedoel je! Heet jij Huub?
Nou ja, een dinsdagrel is ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
O Rly ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Ikkuh. Een ethernet hub. Mag ook een switchje zijn!quote:
Nooit toegeven dat je een troll bent, dat verneukt alles. Er zijn altijd domme fokkers die blijven geloven dat je bestaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Ik vond het einde matig. Too obvious.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Kreator was de troll.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef GotC het volgende:
maar wie was het nou?
En jammer dat het nu al over is
Had je dit echt niet wat langer kunnen rekken? Nu moet ik weer aan 't werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Bestaande personen, die toestemming hebben gegeven om met hun foto's en namen te trollen. Wilfred en Mariël zijn in werkelijkheid gewoon een gelukkig stel dat samenwoont, geen schulden, geen verrassingsverkrachtingsbezoekjes en geen ex-vrouw met honden.
Das dan wel weer jammer voor mariel dat ze geen VVBtjes krijgtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Bestaande personen, die toestemming hebben gegeven om met hun foto's en namen te trollen. Wilfred en Mariël zijn in werkelijkheid gewoon een gelukkig stel dat samenwoont, geen schulden, geen verrassingsverkrachtingsbezoekjes en geen ex-vrouw met honden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Arme Mariël is nu wel door heel fok voor een niet zo heel mooi meisje uitgemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Voor hetzelfde geld zijn de Mariël, Jan, Ed, Wilfred en weetikveel van Hyves gewoon onschuldige Hyvers wiens identiteit door TS gebruikt is en die van niets weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:29 schreef seasushi het volgende:
maar euhhhhh wie is de mariel van hyves dan?en ed? en Jan? en en en en?
Die low self esteem was dus ook een schot in de roos?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef sweetladyx het volgende:
Yes, indeed, my dear copywrighter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die low self esteem was dus ook een schot in de roos?
Je post aanpassen. Moet je niet doenquote:
Niet genoeg voor een cursusje geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
Verdient dat nu een beetje, professioneel trollen?
Indirecte faam, een gevoel van onevenaarbare glorie en onaantastbaarheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
Verdient dat nu een beetje, professioneel trollen?
Een vrouwelijke user die niet eens bestaat? Dat is waarschijnlijk de helft van de accounts waar 'vrouw' bij geslacht staat ingevuld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn bekendste troll was een zekere vrouwelijke user die in feite niet eens bestaat. Een X aantal jaar geleden, heeft zij voor heel wat nachtjes vermaak gezorgd.
Die ene uit SEX. Die het opnam tegen SEMTEX? Hoe heette ze ook al weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn bekendste troll was een zekere vrouwelijke user die in feite niet eens bestaat. Een X aantal jaar geleden, heeft zij voor heel wat nachtjes vermaak gezorgd.
het was een leuke ochtend en middagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Of Viswijfje, dat was ook een mooie trollquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ene uit SEX. Die het opnam tegen SEMTEX? Hoe heette ze ook al weer.
Die foto's gebruikte van een Russische hoer op dr fotoboek
Hmm, Oostblokker of zoiets?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
Die ene uit SEX. Die het opnam tegen SEMTEX? Hoe heette ze ook al weer.
Die foto's gebruikte van een Russische hoer op dr fotoboek
Viswijfje was van de dochter van Yvonnequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of Viswijfje, dat was ook een mooie troll
Ohh die van een,feestje waarvan live verslagen werd dat ze boven lag te neuken met een vriend van jou?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
Nee das recent.quote:
En dat is niet in Euro's uit te drukken. Wel in veters op je straight jacket.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef sweetladyx het volgende:
Indirecte faam, een gevoel van onevenaarbare glorie en onaantastbaarheid.
Nu trol je weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn eigen FOK! naam was trouwens SHE.
Ja, en dat meld je hier zo even. Toen ik je DalaiLama ontmaskerde, was je plots verdwenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef sweetladyx het volgende:
Mijn eigen FOK! naam was trouwens SHE.
Post SHE nog steeds? Geil. *zoeken*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en dat meld je hier zo even. Toen ik je DalaiLama ontmaskerde, was je plots verdwenen.
en daar is ook een .RAR file van ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef sweetladyx het volgende:
ieuwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef sweetladyx het volgende:
ik geef jullie een hint; irl heb ik bhfh geneukt.
BHFH is homo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef sweetladyx het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Of is dit topic soms één grote trol?
Leugens. Ik ken BHFH.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef sweetladyx het volgende:
Juist wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]Heb je SHE nog nooit gezien ofzo?
(ik heb de RAR files gemist overigens)
dat was ook een trollquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Na het lezen van de OP vraag ik me af welke FOK!ker er zo triest is geweest om amateurdetective te spelen en om die Wilfred dit topic door te sturen. Wat een sneue figuren heb je toch.
Of is dit topic soms één grote trol?
Ja dus.quote:
kun je niet gewoon ophouden met posten, je slaat nogal een flaterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ja dus.
Tja, de topicstarter heeft kennelijk te weinig aandacht genoten in zijn/haar jeugd en moet zich nu wenden tot dit soort bullshit. Ook een vorm van ernstige triestheid.
Kun jij niet gewoon je werk doen en dit onzintopic op slot gooien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:09 schreef Re het volgende:
[..]
kun je niet gewoon ophouden met posten, je slaat nogal een flater
Nou dan hoef je nog niet aan het werk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wordt dit nou een ruzie topic over of het een leuke trol was?
True, True.quote:
Mij ook zeker. Al zou ik het huwelijk toch verbroken hebben. Die symboliek en wat het uitstraalt is voor mij net wat belangrijker dan een financieel voordeeltje. Dat hij verder nog met zijn (ex-)vrouw omgaat is zijn ding en als zij daar niet mee om kan gaan: vette pech. Het riekt zeer sterk naar typisch vrouwelijke jaloezie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef eleusis het volgende:
Keurige mail. Wilfred lijkt me oprecht een okee kerel.
Bedankt voor je bijdrage. Ze zullen het meenemen in hun overwegingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mij ook zeker. Al zou ik het huwelijk toch verbroken hebben. Die symboliek en wat het uitstraalt is voor mij net wat belangrijker dan een financieel voordeeltje. Dat hij verder nog met zijn (ex-)vrouw omgaat is zijn ding en als zij daar niet mee om kan gaan: vette pech. Het riekt zeer sterk naar typisch vrouwelijke jaloezie.
Cutie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Mij ook zeker. Al zou ik het huwelijk toch verbroken hebben. Die symboliek en wat het uitstraalt is voor mij net wat belangrijker dan een financieel voordeeltje. Dat hij verder nog met zijn (ex-)vrouw omgaat is zijn ding en als zij daar niet mee om kan gaan: vette pech. Het riekt zeer sterk naar typisch vrouwelijke jaloezie.
Alleen de OP van deze topic gelezen helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:28 schreef Dementor het volgende:
Modje lees je in, lees je in.
Begin bij het begin......
dat financiele voordeeltje was dan ook een leugentje voor eigen bestwil, hij schrok zich natuurlijk rot van de grote schuld van TS en probeert zo de boot een beetje af te houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent helemaal van slag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alleen de OP gelezen van deze topic gelezen helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |