Zet het maar in de volgende OP reeksquote:Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef don-diablo het volgende:
Kijk dat zijn nog eens posts van iedereen.![]()
Ik heb alles wat ik op dit moment niet (meer) draag buiten beschouwing gelaten.
Daar zat ik al aan te denken en zet ik de datum van gisteren erbij. Projecten per 19-06-2011.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zet het maar in de volgende OP reeks![]()
Dan weet iedereen wie wat draagt
Mijn nadruk ligt altijd op 1 eig. Maar de andere twee zullen ook gedragen worden zij het minder vaak. Ik moet nu maar beter gaan kijken wat ik wanneer ga dragen, wil alle drie dragen immers.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef One_conundrum het volgende:
Rotation is anders heel normaal. 2 a 3 Jeans is geen probleem imo.
Hij wordt dus verkrijgbaar via internet, ben benieuwd wat voor prijs eraan komt te hangen.quote:Dear Rick,
Thank you for contacting Barneys New York. We value you as a customer and appreciate your shopping with us.
Please be advised that our buyers have confirmed the Glow in the Dark jean will be offered in the Weird Guy fit, estimated delivery is July, and the style will be available on the web.
Thank you again for contacting Barneys New York. We value your business and look forward to serving you in the future. If there is anything else we can do to further enhance your shopping experience with us, please feel free to let us know.
Sincerely,
Paula Diaz
Web Services Representative
Barneys New York
888-222-7639
En dan nog de extra kosten die eroverheen komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef BigSmurf het volgende:
Reactie gehad dit weekend van Barneys over de Glow in the Dark N&F!
[..]
Hij wordt dus verkrijgbaar via internet, ben benieuwd wat voor prijs eraan komt te hangen.
@Sinji: Mooi paar Samurai's zeg!![]()
Je kunt alvast een rekenschema maken en dan tzt het bedrag aanpassen. Ga je eerst uit van een prijs van 200.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jup, wordt vast een prijzig broekje om hierheen te halen.
Drop eens je totale keuzeplaatje hier? Ben benieuwd!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef T_Fuff het volgende:
Ja ik ga volgende week hoop ik AD bestellen, samen met (voorlopig) 1 vriend, waarschijnlijke einde van de week
Nooit verkeerd om in excel een rekenmethodiek op te stellen waar je slechts een bedrag moet invullen en waar de rest vervolgens wordt uitgerekend.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef BigSmurf het volgende:
Kijk gewoon tegen die tijd wat het gaat kosten met alle bijkomende kosten. Wil ook nog een AD natuurlijk, dus moet even aankijken.
I wish indeed, gozer droeg het off and on voor ongeveer 3 jaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Brummi3_NL het volgende:
Nice sammies
Dit is niet jouw paar of wel?
Wie niet hier? We hopen allemaal dat het goed in elkaar steekt om zelf een keer te bestellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:05 schreef T_Fuff het volgende:
Dat is inderdaad een beetje maak 't of kraak 't. Ben erg benieuwd naar de afwerking in elk geval
quote:
Je hebt PMquote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]In de waist zeker weten, rond de kuiten wat minder is mijn ervaring.
Op de site welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die staat heul niet op de foto. (maybe later)
Is zeker tof. Beetje ruw en wat zwaarder denim. Al merk je aan #1 dat die unsanforized is. Voelt ruw (en zwaar) van beide kanten en het denim staat nog niet zo nauw op elkaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Op de site welIk zie door het bos de bomen niet met al die swatches, dus na jouw omschrijving 8 even gecheked, en die ziet er vet uit.
Welk model tov welk model?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:43 schreef Johnny.D het volgende:
Korte vraag, weet iemand hoe een Edwin valt ten opzichte van Nudie?
Ik draag nu vrijwel alleen de Average Joe of Slim Jim, en draag deze (prewashes) in 31*32 of 32*32.quote:
Ik heb nu een sugarcane denim dus hoef daar even niet meer naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:39 schreef T_Fuff het volgende:
#1 is erg nice, echter net té grof imo (heb zelf ook swatch). #3 is een goede keus don
Heb je hier een fotootje van, ik heb er zojuist een aangeschaft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef icedtea het volgende:
Hier ook maar eens even posten aangezien ik een Nudie Slim Jim Dry Japan heb van 2,5+ jaar oud (3x gewassen), een Slim Jim Dry Organic Ecru Embo van 2 jaar oud (0x gewassen) en hopelijk komt er binnenkort ook nog eens een Slim Jim Dry Black Coated mijn kant op! (Heb overigens ook nog een Average Joe liggen welke ik nooit aan heb omdat hij eigenlijk net iets te groot is). Zal morgen eens foto's maken!
?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb nu een sugarcane denim dus hoef daar even niet meer naar te kijken.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
?
Je bedoelt dat je niet naar #1 hoeft te kijken? Ik niet begrijp, srs no troll.
Zal morgen foto's maken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Heb je hier een fotootje van, ik heb er zojuist een aangeschaft.
Het is helaas al behoorlijk donker hier op mijn kamer, dus dan zal ik of de lamp aan moeten doen/flitsen en dan komen de kleuren niet echt leker over. Heeft het zo'n haast dan om te zien hoe je broek eruit komt te zien?quote:
Haha nee hoor, was gewoon benieuwd. Maar morgen met goede kleuren is beter inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef icedtea het volgende:
[..]
Het is helaas al behoorlijk donker hier op mijn kamer, dus dan zal ik of de lamp aan moeten doen/flitsen en dan komen de kleuren niet echt leker over. Heeft het zo'n haast dan om te zien hoe je broek eruit komt te zien?
#3 it isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]Dat is Sugarcane denim en dat heb ik nu in m'n collectie met dank aan Ali.
Waarschijnlijk wel, al blijft de kleur van #1 irl toffer dan op de foto's. Maar voorlopig koop ik even niks. Anders kom ik er gewoon niet aan toe.quote:
Ik wou er een AD bij, maar kon die SC krijgen voor een hele prima prijs en laatst naar Amsterdam geweest en dat was dus spreekwoordelijk vragen om problemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef T_Fuff het volgende:
Ja er zijn er redelijk veel hier in het topic die in korte tijd veel aangeschaft hebben, ik noem geen namenIk heb geduldig gewacht met mijn Edwin en binnenkort dus die AD, best knap dat ik me nog ingehouden heb eigenlijk
Welke heb je van de pockets? Neem je swatches mee naar mij toequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:41 schreef bokkepoot het volgende:
Nog meer AD swatches binnen.
Heb nu ook wat pocket materiaal.
Zal morgen wel wat fotos maken
Ik heb een Edwin ED-77, je kan in principe dezelfde maatvoering aanhouden als bij Nudie, alhoewel hij wel echt flink uitloopt, zou dan een 31/32 pakken. M'n Edwin is 30/34, en heb van Nudie maat 30 of 31 waist, en ALD ook maat 30.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:48 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Ik draag nu vrijwel alleen de Average Joe of Slim Jim, en draag deze (prewashes) in 31*32 of 32*32.
Nu zag ik online een Edwin 77 Slim Fit, en vroeg me af of ik dezelfde maatvoering als van Nudie aan kan houden.
Ik heb alleen ALD gekocht, wil nu alleen nog een AD erbij en dan heel misschien als de prijs goed is die Glow in the dark N&F Weird Guy. Dan heb ik 3 normale dry's en 1 hele speciale, da's wel genoeg voor de komende tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef T_Fuff het volgende:
Ja er zijn er redelijk veel hier in het topic die in korte tijd veel aangeschaft hebben, ik noem geen namenIk heb geduldig gewacht met mijn Edwin en binnenkort dus die AD, best knap dat ik me nog ingehouden heb eigenlijk
Oké hier heb ik wat aan, bedankt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik heb een Edwin ED-77, je kan in principe dezelfde maatvoering aanhouden als bij Nudie, alhoewel hij wel echt flink uitloopt, zou dan een 31/32 pakken. M'n Edwin is 30/34, en heb van Nudie maat 30 of 31 waist, en ALD ook maat 30.
Is een lekker broekje trouwens.
Geen dank!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:07 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Oké hier heb ik wat aan, bedankt! [ afbeelding ]
Klopt, de sale maakte het wel erg aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen dank!
Bij ASOS zeker? Daar heb ik 'm ook vandaan.
Als je prewash maat 31 hebt in een Nudie SJ, dan moet een maat 30 Ed77 wel lukken gezien de rek die erin zit. Loopt sowieso wel een inch uit in de waist is mijn ervaring.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Klopt, de sale maakte het wel erg aantrekkelijk.
Wat deze man zegt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als je prewash maat 31 hebt in een Nudie SJ, dan moet een maat 30 Ed77 wel lukken gezien de rek die erin zit. Loopt sowieso wel een inch uit in de waist is mijn ervaring.
Voor die prijs echt een heel leuk broekje, kan je eigenlijk geen miskoop aan doen.
Je hebt altijd een excuus om een Momotaro te kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef BigSmurf het volgende:
Ik heb alleen ALD gekocht, wil nu alleen nog een AD erbij en dan heel misschien als de prijs goed is die Glow in the dark N&F Weird Guy. Dan heb ik 3 normale dry's en 1 hele speciale, da's wel genoeg voor de komende tijd.
Als je in de gelegenheid bent kan die altijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je hebt altijd een excuus om een Momotaro te kopen.
Als je bij Artist Denim geen combinatie van fit en fabric vindt die je past, dan vindt je het nergens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef Pan.da het volgende:
Hmmm, AD jeans ziet er interessant uit. Heb altijd problemen met het vinden van een goed passende jeans. Even kijken of er een fit tussen zit die bij mij past.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je hebt altijd een excuus om een Momotaro te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal een dezer dagen wel een foto voor je maken in verhoud tot m'n huidige projecten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft iemand swatch 8 al op de plaat staan?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef Cpt. het volgende:
Maar eens foto's van m'n APC gemaakt. Draag hem een half jaartje en is 1x gesoakt (in buitenwater).Ik zie niks of ligt dat aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Hieroquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
doe aub even een link van dat thaise forum dan
Vet! Heb je ook fitpics?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef icedtea het volgende:
Hierbij de beloofde foto's van mijn slim jims
Slim Jim Dry Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,5+ jaar oud, 3 keer gewassen
Slim Jim Dry Organic Ecru Embo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 jaar oud, 0 keer gewassen
Zie nu net dat de Organic niet mooi hangt en je zo de fades van mijn telefoon niet kan zien, en ik lijk wel heel brede heupen te hebben! Maar dat komt omdat ie niet helemaal goed hangt
Mjaa ik heb ze gemiddeld 2 3 dagen per week aangehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef T_Fuff het volgende:
Gaat de goede kant op met die apc's. Is dat 6 maanden wear? Koppig broekje dan zeg.
Nice pics, al ben ik wel van mening dat je weinig wear hebt voor de tijd dat je ze gedragen hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef icedtea het volgende:
Hierbij de beloofde foto's van mijn slim jims
Slim Jim Dry Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,5+ jaar oud, 3 keer gewassen
Slim Jim Dry Organic Ecru Embo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 jaar oud, 0 keer gewassen
Zie nu net dat de Organic niet mooi hangt en je zo de fades van mijn telefoon niet kan zien, en ik lijk wel heel brede heupen te hebben! Maar dat komt omdat ie niet helemaal goed hangt
Jep, 6 maanden bijna elke dag. Had liever ook meer fades gezienquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hiero
Gaat de goede kant op met die apc's. Is dat 6 maanden wear? Koppig broekje dan zeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef Cpt. het volgende:
Maar eens foto's van m'n APC gemaakt. Draag hem een half jaartje en is 1x gesoakt (in buitenwater).haha, deze post had ik even gemist. Je bent ongeveer net zo ver als ik. Ik wacht op de hitte, dan geef ik de mijne een soak. Dat kan alleen ook heel goed het einde van de broek betekenen omdat ie dan niet meer pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:NFDENIM
Our "vision" is that with a longer inseam you the consumer have more choice. You can Roll, Stack, Cuff, or Hem.
We don't decide the fate of your jeans. Only you do, so feel free to do whatever you want to them. We're not trying to be some fancy "designer" brand with a vision. We just try to make the most amazing jeans we can at a fair price.
Ik had ook willen wachten met soaken. Alleen ben ik op een gegeven moment na een aantal alcoholische versnaperingen in een sloot vol bagger gesprongen, toen ben ik daarna maar in een meer gesprongen om alle crap er uit te krijgen. M'n eerste soak was dus iig wel spectaculairquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, deze post had ik even gemist. Je bent ongeveer net zo ver als ik. Ik wacht op de hitte, dan geef ik de mijne een soak. Dat kan alleen ook heel goed het einde van de broek betekenen omdat ie dan niet meer past
42 inch? Dat is echt madness...Dat betekent ongeveer een cuff van 15 cm als je een normale inseam van 36 hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef T_Fuff het volgende:
Daarom wordt mijn AD inseam ook 42" !
Epic cuff
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[QUOTE=NFDENIM;4601816]
NFDENIM
Our "vision" is that with a longer inseam you the consumer have more choice. You can Roll, Stack, Cuff, or Hem.
We don't decide the fate of your jeans. Only you do, so feel free to do whatever you want to them. We're not trying to be some fancy "designer" brand with a vision. We just try to make the most amazing jeans we can at a fair price.
Haha denk niet eens dat Gun dat doet, maar het is te proberen hč. Ik hou het bij 36, en dan 3x cuffenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
42 inch? Dat is echt madness...Dat betekent ongeveer een cuff van 15 cm als je een normale inseam van 36 hebt..En 20 cm als je 34 hebt..
Pics zodra dat binnenkomt
Thanks, ik zal idd effe nog kijken naar een ander letterype, misschien iets strakker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef T_Fuff het volgende:
Looking nice bobr!
Lettertype is niet echt mijn ding, maar damn goed werk
Idd, op aanraden van jou, heb ik het snel effe aangepastquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Neraice het volgende:
@Bobr
Enige wat je misschien nog kan aanpassen is die rand boven de kopjes, dan ziet het er nog net iets netter uit.
EDIT: Hij is al weg zie ik!
Vind het zelf ook nog niet helemaal een goed lettertype hoor, ik zal effe kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef T_Fuff het volgende:
Ja ik ben zelf meer van futuristischer?, zal ff voorbeeld zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik persoonlijk toffer, maar over smaak valt niet te twisten ;p
Eerdaags komt mijn N&F Japan Heritage binnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:23 schreef JopJuh het volgende:
Beter Tenue de Nimes in de OP. Morgen komt hun collab met NF. Verder is ie top.
Comic Sans FTW!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef Neraice het volgende:
Ik vind een wat speelser lettertype juist wel passen bij iets als jeans.
Zal morgen weer eens wat foto's maken! Gaat om de Organic gok ik? Of ook van de Japan?quote:
Het komt niet helemaal mooi over op de foto maar in het echt zien ze er toch iets beter uit. Verder is die SJDJ echt helemaal op, heb nu naast een crotch rip ook een groot gat aan de zijkant van mijn rechterkontzak zitten en mijn binnenzakken zijn kapot. Binnenkort maar eens moeders lief aan kijken of ze het kan reparerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nice pics, al ben ik wel van mening dat je weinig wear hebt voor de tijd dat je ze gedragen hebt.
En hier moet ik even mijn liefde voor Helvetica, Gotham en Futura neergooien, dus bij deze wat tips om die uit te proberenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef Bobr het volgende:
[..]
Thanks, ik zal idd effe nog kijken naar een ander letterype, misschien iets strakker?
Zijn meerdere vrouwen die meelezen alleen niet posten. Zouden ze moeten doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef ynuhh het volgende:
Gaat snel hier.Zal binnenkort weer eens foto's van mijn dry/raw plaatsen. Volgens mij ben ik één de weinige vrouwen die dit topic volgt.
Had ik ook last van. Wordt er zoveel gepost dat je op je telefoon het overzicht kwijtraakt en dus rustig even thuis s'avonds moet doorlezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef don-diablo het volgende:
Wordt weer veel gepost merk ik. Morgen tijdens m'n werk maar rustig teruglezen allemaal.![]()
wit,blauwquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Obama het volgende:
Niet echt japanese denim, maar met welke kleuren combineren (shirts, truitjes, etc) jullie zulke grijze jeans?:
http://store-nl.hugoboss.(...)&start=24&cgid=33030
Fully agree!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn meerdere vrouwen die meelezen alleen niet posten. Zouden ze moeten doen.
Die gast gaat echt niet failliet, omdat een aantal gasten in Nederland wat langer wachten met bestellen. Handeltje daar loopt volgens mij erg goed, ook gezien de naamsbekendheid die hij inmiddels opgebouwd heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef lewislennox het volgende:
Heeft iemand van jullie al een artist denim besteld? Die lui gaan nog failliet aan die staaltjes gecombineerd met jullie besluiteloosheid...
OT: Heb nog een zwarte Visvim selvedge fluxus liggen (yes name dropping), maar vind hem wat te weid onderaan, wil hem dus 2 cm laten taperen. Hij is nu ongeveer 21,5 cm en dat valt niet mooi op de schoen. Weet iemand een goede plek in het Noorden des lands? Woon in groningen en ben niet van plan naar amsterdam af te reizen om mijn broek te laten aanpassen, maar heb er ook geen vertrouwen in dat de lokale naaister mijn broekje heel houdt...
size 33 alleen met die momoquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.barneys.com/Ba(...)%26%20Famous%20Denim
Jammer dat ik de skinnyguy weer niks vind..
Mail zequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef BigSmurf het volgende:
Waarom maakt N&F al die toffe versies niet in de slimguy?
Ik weet niet wat je normale waist is maar deze schijnt vrij klein te vallen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
size 33 alleen met die momo
Wil die wel graag hebben die momoXnf
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:34 schreef BigSmurf het volgende:
Vrij brede bovenbenen, plus het feit dat ik lang ben en dat skinny's me dus echt heel lang laten lijken. Zelfde probleem als bokkepoot.
Wat de SS bij Nudie was. Dat was een heerlijke fit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef BigSmurf het volgende:
De slimguy is eigenlijk een straightguy, vind ik dan, ongeveer dezelfde fit als de AJ. Dan zou er als straightguy een hele wijde versie gemaakt moeten worden.
Ik had ergens gelezen:quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je normale waist is maar deze schijnt vrij klein te vallen..
Een Nudie AJ komt overeen met een Slim guy en de regel is dat je 2 omhoog moet gaan voor de Skinny guy.. Jij droeg geloof ik 31/32 in Nudie?.
Tadaa waarschijnlijk pas je hem dus wel, En anders zou ik even vragen in het mynudies topic of ze het even voor je kun nameten...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik het goed begrijp zou ik qua waist ipv 32 een 34 moeten nemen bij een slim guy?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen:
Slim guy -2
Weirdguy -1
Skinny guy tts
Maar hij is al uitverkocht, wilde 33 wel proberen.
23-6-2011
12:56
Yeaaaaah Momo-NF gekocht in size 32Hij was weer beschikbaar op de site
![]()
![]()
![]()
Oh op die manier.. Begreep de beredenering al even nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nee een 30ze rekken veel uit
Check anders andere forums erover
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Yeaaaaah Momo-NF gekocht in size 32Hij was weer beschikbaar op de site
![]()
![]()
![]()
Kopen? 20 euroquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef T_Fuff het volgende:
Da's hip man met die extreme taper en bovenin baggy, of niet?
Damn dat is bijna meer progress in 10 dagen dan ik in 150 dagen met mijn Edwin
Ben benieuwd wanneer die eraan gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ie binnen 50 wears knapt maar dan ook waarschijnlijk al enorm evo heeft meegemaakt..Als ook van de sarcastische opmerkingen
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Gaspanic het volgende:
tvp, voor een foto van m'n Norse projects
http://www.ill.nl/norse-projects-number-three-jeans
mja, ik heb geen camera, zelfs niet op m'n telefoonquote:
Haha ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef don-diablo het volgende:
Oh ja Ali ik ben heel benieuwd naar je momo x nf
Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef Neraice het volgende:
Als man komen er sowieso altijd wel wat spetters hoor.
Niet echt zichtbaar, maar het spettert echt wel een beetje altijd hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Das knap want dat gebeurt me toch echt niet. Hoe dicht op het toilet sta je op het toilet of hoe hard zeik je wel niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:51 schreef Neraice het volgende:
[..]
Niet echt zichtbaar, maar het spettert echt wel een beetje altijd hoor
Dit?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das knap want dat gebeurt me toch echt niet. Hoe dicht op het toilet sta je op het toilet of hoe hard zeik je wel niet?
Als je maar lang genoeg bent maak je er altijd een teringzooi van. Vandaar een urinoir opgehangen in mijn eerste eigen huisje.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Dat is nog eens nieuws ...quote:So it´s official: Samurai will soon be available at DC4 in Germany, exclusively for the European market. :mrgreen:
Dat is nog eens nieuws ...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef bokkepoot het volgende:
[QUOTE=Cpt.Denim;312417]So it´s official: Samurai will soon be available at DC4 in Germany, exclusively for the European market. :mrgreen:
Op dit moment sowieso vriezer, buiten veel te warm.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn 1 maand oude party en klus raws (Die h&m-tjes) riekt naar verschraald bier. Wat is effectiever; vriezer of even uithangen?
Ik hoop dat ze een beetje normale prijzen vragen..quote:
Dat is nog eens nieuws ...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef bokkepoot het volgende:
[QUOTE=Cpt.Denim;312417]So it´s official: Samurai will soon be available at DC4 in Germany, exclusively for the European market. :mrgreen:
Haahah jahquote:
Voor zo'n collab is die prijs nog te pruimen. Gaaf ding, jammer dat het een skinny guy is.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Blaxje het volgende:
TdN x N&F collab is keihard imo. Edoch een beetje prijzig.
Wasn't sure.quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef JAY-T het volgende:
Vanmiddag van m'n Nudie RRDS een 2de leven gegeven en er een korte broek van gemaakt
Zag er al op te wachten, toffe kleur. Denk dat dit mijn 2de dry gaat worden waar ik serieus werk van ga maken. Eerste is overigens Tellason Kuroki Denim 15.5 Ozquote:Op maandag 27 juni 2011 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor zo'n collab is die prijs nog te pruimen. Gaaf ding, jammer dat het een skinny guy is.
Voor mij part mag er best een meet komen...Zolang er maar wat te doen is,Zoals een BBQ ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef One_conundrum het volgende:
aaaaaaah, de eerste echte mini-meet
Nee het is echt heerlijk weer om met 500 euro aan japans denim aan het strand te liggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef BigSmurf het volgende:
Lekker weer om een water element te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die samurai is trouwens echt superawesome..Ik heb er 2 uur in rondgelopen in rotterdam en toen stond dat ding volgens mij overeind. Denim is echt totaal anders dan alles wat ik nu in mijn handen gehad.. Enorm onregelmatig en onzettend tof
Fitpics van de Edwin van ali.
Ali
![]()
Nu mijn fitpics
Bij Ali
Thuis na 2 uur dragen
Overige foto's
Kleine fade
patch
Selvage
Samurai&Ali
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik vond het een prima deal.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Was kort maar krachtige meet
Goeie verkoop voor mij en aankoop voor jou
Hij staat jou echt te flexxx, was het nog warm met rondlopen?
Thanksquote:
Hahaha jah 17oz met dit weerquote:Op maandag 27 juni 2011 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vond het een prima deal.
Euhm toen ik in rotterdam was ben ik de eerste beste winkel ingedoken om te wisselen met mijn zwembroek..
[..]
Thanks
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef bokkepoot het volgende:
Nee het is echt heerlijk weer om met 500 euro aan japans denim aan het strand te liggen.
Mijn masa en Samurai zaten allebei in mijn tas en ik kneep hem behoorlijk op het strand
Ja, snap ik, straks wordt ie gejat vanwege de 50 euro in je portemonnee en kiept die gast de broeken zo in een vuilnisbak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeer tof broekje!![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, snap ik, straks wordt ie gejat vanwege de 50 euro in je portemonnee en kiept die gast de broeken zo in een vuilnisbak!![]()
Zeer tof broekje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danku voor de complimenten Ik ben er zelf ook heel blij mee, de denim die erop zit is echt veel zwaarder en onregelmatiger dan alles wat ik tot nu heb.. en dat voor zo'n mooi prijsje en je mag hem nog passen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door bokkepoot op 27-06-2011 21:27:11 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danku voor de complimenten Ik ben er zelf ook heel blij mee, de denim die erop zit is echt veel zwaarder en onregelmatiger dan alles wat ik tot nu heb.. en dat voor zo'n mooi prijsje en je mag hem nog passen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een hele vette broek!
@meeting: Eventueel wel tof, laat maar weten of er genoeg animo is.Hoe kan je nou een hekel hebben aan een barbecue?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb een hekel aan bbq
Sam's passen je perfect trouwens Bok![]()
I'm inquote:Op maandag 27 juni 2011 21:33 schreef don-diablo het volgende:
Even een interesse check mbt de opmerking.. Wie van de denimheads zou geļnteresseerd in een potentiėle bbq meet?
- Bokkepoot
- Ali
- Bigsmurf
- don
T_Fuff, M1stral, One_C, Sinji en anderen?
Eerst interesse peilen en dan kan er verder gekeken worden e.d.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
I'm in
Ik wil ook een short maken van een dry van me, maar ik durf in geen van mijn ALD's te knippenIk zag bij the globe een aantal weken terug een Edwin shorts, echt tof zag die eruit.
Jay-T: seht gut aus, fitpics wellicht (dan kan je me overhalen om het zelf ook te doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een Levi's 501 Shrink to fit op het oog. Maar dit wordt mijn eerste shrink to fit.
Wat is daar precies de bedoeling bij? Te groot kopen en dan in bad gaan liggen met de jeans aan? of kan je die ook gewoon in je normale maat kopen en dan als ongewassen jeans dragen?
Ik had ze gisteravond ook gewoon aangedaan na m'n werk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef BigSmurf het volgende:
Vanaf morgen is het weer 20 graden of minder, dus dan kunnen de momo's uit de kast!
Ik mag sowieso niet in korte broek op m'n werk komen. Maar ik had het huis goed verduisterd dus het was goed koel en een goed moment om de broek verder te vormen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:29 schreef BigSmurf het volgende:
Jij bent niet goed met deze temperaturen. Zit gewoon in een korte broek, anders steek ik de moord.
Aha tnx voor de tip. Normaal heb ik 36/34. Nu is alleen nog 38/34 te koop. Dus ik koop die gewoon en dan moet het wel goed komen. Lengte zal misschien wat korter zijn maar dat zie ik dan wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet hem 1 maat te groot kopen in de breedte en minstens 2 (of meer) in de lengte en dan in bad springen met je broek aan(naja dat hoeft niet, er zijn andere manieren, maar ik doe het altijd zo)
Je kan ze ook van ebay kopen. Dat onderste klopt niet ze krimpen in de breedte nooit zoveel .quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Aha tnx voor de tip. Normaal heb ik 36/34. Nu is alleen nog 38/34 te koop. Dus ik koop die gewoon en dan moet het wel goed komen. Lengte zal misschien wat korter zijn maar dat zie ik dan wel.
Dit staat er op de site:
These jeans are shrink-to-fit and will shrink up to 2" in waist size after the first wash, so be sure to buy 2" bigger in the waist than your actual size. Buy true size if you plan not to wash your denim.
En dan een keer in water laten liggen en daarna weer aantrekken en dan is 1 size up goed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Levi stf kan je ook TTS waist kopen dat gaat prima of 1 size up
Damn zweet weer vandaag, Edwins ook in de middag maar uitgedaan
Eigenlijk zijn we ergWe willen gewoon flex denim weer en niet de warmte hehe
En die heb je gewoon aangetrokken zonder verdere handelingen? of heb je die gewassen of in bad gelegd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik zelf heb eentje TTS en eentje 2up in waist
Die 2up in waist is baggy en TTS is perfect want het stretched wat uit.
Ebay heeft ze cheap http://stores.ebay.com/jeanandtopdesigners
Beide gesoakt in bad of in een emmer. Aan doen toen die klein beetje vochtig wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En die heb je gewoon aangetrokken zonder verdere handelingen? of heb je die gewassen of in bad gelegd?
Ik heb een Nudie TF blue stone organic en die is licht van kleur en van dun denim. Misschien hebben ze die wassing ook bij de AJ. Dat weet ik zo niet en zou je misschien kunnen checken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand een suggestie voor een mooie licht tot zeer lichte prewash?
Fit graag straight, hooguit slim straight, en niet al te duur, prijskaartje rond de 80 tot 100 euro is wel de max eigenlijk. Heb er nu nog eentje van de J&J die heerlijk zit, maar die is na twee toernooiweekenden een beetje aan het overlijden, vlekken die er niet meer uit gaan, gaten bij de kontzakken, onderkant van de pijpen overal kapot etc.
Rigid stretcht niet uit toch? Ik heb normaal (geloof ik) 32x32, dus bij STF dan 33x34? Thanks voor de link, dat scheelt veelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Niet veel maar TTS past perfect bij mij, anders ga je er mee in bad of onder de douchequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:31 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Rigid stretcht niet uit toch? Ik heb normaal (geloof ik) 32x32, dus bij STF dan 33x34? Thanks voor de link, dat scheelt veel
Ik vind zelf de nudie used seagreen heel tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand een suggestie voor een mooie licht tot zeer lichte prewash?
Fit graag straight, hooguit slim straight, en niet al te duur, prijskaartje rond de 80 tot 100 euro is wel de max eigenlijk. Heb er nu nog eentje van de J&J die heerlijk zit, maar die is na twee toernooiweekenden een beetje aan het overlijden, vlekken die er niet meer uit gaan, gaten bij de kontzakken, onderkant van de pijpen overal kapot etc.
Dat is voor mij ook het punt, de prijs vind ik wat te hoog. Ik zoek dus zoiets, maar dan goedkoper, meer richting 60 - 70 - 80 euro.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind de backpockets niet echt mooi..
Wassing ziet er opzich wel goed uit, alleen heb ik dan geen 105 euro over voor een levi..
Misschien is op Ebay cheaperquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het punt, de prijs vind ik wat te hoog. Ik zoek dus zoiets, maar dan goedkoper, meer richting 60 - 70 - 80 euro.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:40 schreef Cpt. het volgende:
Mijn shorts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou een paar jaar geleden eentje maken van een oude RR van Nudie weze het niet dat die helemaal uitscheurde bij de kont en daarmee afgeschreven was.quote:
Ik heb nog een oude Nudie SJDJ waar ik het mee zou kunnen proberen, maar twijfel of dat wel mooi wordt ivm die dubbele outseam. Weet niet eens of die nog past eig.quote:
Ik ben ook aangekomen maar als je op kantoor zit is dat niet zo raar uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:07 schreef T_Fuff het volgende:
Eerst passen dan kun je dat gelijk uitsluiten, ik heb net voor de zoveelste keer mijn prescott en frontier BB nog eens aangedaan maar krijg de knoop niet dicht en bij frontier BB is die te strak. Helaasch, heb geen zin om een 9 maanden oude Frontier te verknippen.
Over die bbq meet, wanneer ergens wilde je dat plannen?
Even een vraag over de shrink to fit jeans op die ebay site. Zijn die ook selvedge? Die site waarop ik de mijne zag was wel selvedge maar daar zijn ze helaas allemaal al uitverkocht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Heel herkenbaar, meestal krimpen ze ook nog waardoor ik totaal geen zin meer om ze terug te proberen te rekken..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef don-diablo het volgende:
Fades zijn natuurlijk leuk. Laat zien wat je met je broek gedaan hebt, maar bij mij is het snel voorbij als ik het gewassen heb. Blijf dan nog wel zo nu en dan dragen maar heb dan snel weer de neiging met een nieuwe te beginnen.
Dat is zo verslavend idd,quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef don-diablo het volgende:
Fades zijn natuurlijk leuk. Laat zien wat je met je broek gedaan hebt, maar bij mij is het snel voorbij als ik het gewassen heb. Blijf dan nog wel zo nu en dan dragen maar heb dan snel weer de neiging met een nieuwe te beginnen.
Heb 'm ff opgezocht, echt sick idd. Helaas te duur voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef don-diablo het volgende:
Fuck die N&F x TdN collab blijft echt te bruut.. Als ik snel weer naar Amsterdam ga, ga ik toch even passen. Wil geen skinny, maar die kleur...
IEMAND HELP ME HOU HEM TEGEN!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef don-diablo het volgende:
Nu zit ik zwaar te twijfelen om em te bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |