Geen dank!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:07 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Oké hier heb ik wat aan, bedankt! [ afbeelding ]
Klopt, de sale maakte het wel erg aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen dank!
Bij ASOS zeker? Daar heb ik 'm ook vandaan.
Als je prewash maat 31 hebt in een Nudie SJ, dan moet een maat 30 Ed77 wel lukken gezien de rek die erin zit. Loopt sowieso wel een inch uit in de waist is mijn ervaring.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Klopt, de sale maakte het wel erg aantrekkelijk.
Wat deze man zegt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als je prewash maat 31 hebt in een Nudie SJ, dan moet een maat 30 Ed77 wel lukken gezien de rek die erin zit. Loopt sowieso wel een inch uit in de waist is mijn ervaring.
Voor die prijs echt een heel leuk broekje, kan je eigenlijk geen miskoop aan doen.
Je hebt altijd een excuus om een Momotaro te kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef BigSmurf het volgende:
Ik heb alleen ALD gekocht, wil nu alleen nog een AD erbij en dan heel misschien als de prijs goed is die Glow in the dark N&F Weird Guy. Dan heb ik 3 normale dry's en 1 hele speciale, da's wel genoeg voor de komende tijd.
Als je in de gelegenheid bent kan die altijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je hebt altijd een excuus om een Momotaro te kopen.
Als je bij Artist Denim geen combinatie van fit en fabric vindt die je past, dan vindt je het nergens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef Pan.da het volgende:
Hmmm, AD jeans ziet er interessant uit. Heb altijd problemen met het vinden van een goed passende jeans. Even kijken of er een fit tussen zit die bij mij past.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je hebt altijd een excuus om een Momotaro te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal een dezer dagen wel een foto voor je maken in verhoud tot m'n huidige projecten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft iemand swatch 8 al op de plaat staan?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef Cpt. het volgende:
Maar eens foto's van m'n APC gemaakt. Draag hem een half jaartje en is 1x gesoakt (in buitenwater).Ik zie niks of ligt dat aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Hieroquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
doe aub even een link van dat thaise forum dan
Vet! Heb je ook fitpics?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef icedtea het volgende:
Hierbij de beloofde foto's van mijn slim jims
Slim Jim Dry Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,5+ jaar oud, 3 keer gewassen
Slim Jim Dry Organic Ecru Embo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 jaar oud, 0 keer gewassen
Zie nu net dat de Organic niet mooi hangt en je zo de fades van mijn telefoon niet kan zien, en ik lijk wel heel brede heupen te hebben! Maar dat komt omdat ie niet helemaal goed hangt
Mjaa ik heb ze gemiddeld 2 3 dagen per week aangehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef T_Fuff het volgende:
Gaat de goede kant op met die apc's. Is dat 6 maanden wear? Koppig broekje dan zeg.
Nice pics, al ben ik wel van mening dat je weinig wear hebt voor de tijd dat je ze gedragen hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef icedtea het volgende:
Hierbij de beloofde foto's van mijn slim jims
Slim Jim Dry Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,5+ jaar oud, 3 keer gewassen
Slim Jim Dry Organic Ecru Embo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 jaar oud, 0 keer gewassen
Zie nu net dat de Organic niet mooi hangt en je zo de fades van mijn telefoon niet kan zien, en ik lijk wel heel brede heupen te hebben! Maar dat komt omdat ie niet helemaal goed hangt
Jep, 6 maanden bijna elke dag. Had liever ook meer fades gezienquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hiero
Gaat de goede kant op met die apc's. Is dat 6 maanden wear? Koppig broekje dan zeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef Cpt. het volgende:
Maar eens foto's van m'n APC gemaakt. Draag hem een half jaartje en is 1x gesoakt (in buitenwater).haha, deze post had ik even gemist. Je bent ongeveer net zo ver als ik. Ik wacht op de hitte, dan geef ik de mijne een soak. Dat kan alleen ook heel goed het einde van de broek betekenen omdat ie dan niet meer pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:NFDENIM
Our "vision" is that with a longer inseam you the consumer have more choice. You can Roll, Stack, Cuff, or Hem.
We don't decide the fate of your jeans. Only you do, so feel free to do whatever you want to them. We're not trying to be some fancy "designer" brand with a vision. We just try to make the most amazing jeans we can at a fair price.
Ik had ook willen wachten met soaken. Alleen ben ik op een gegeven moment na een aantal alcoholische versnaperingen in een sloot vol bagger gesprongen, toen ben ik daarna maar in een meer gesprongen om alle crap er uit te krijgen. M'n eerste soak was dus iig wel spectaculairquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, deze post had ik even gemist. Je bent ongeveer net zo ver als ik. Ik wacht op de hitte, dan geef ik de mijne een soak. Dat kan alleen ook heel goed het einde van de broek betekenen omdat ie dan niet meer past
42 inch? Dat is echt madness...Dat betekent ongeveer een cuff van 15 cm als je een normale inseam van 36 hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef T_Fuff het volgende:
Daarom wordt mijn AD inseam ook 42" !
Epic cuff
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[QUOTE=NFDENIM;4601816]
NFDENIM
Our "vision" is that with a longer inseam you the consumer have more choice. You can Roll, Stack, Cuff, or Hem.
We don't decide the fate of your jeans. Only you do, so feel free to do whatever you want to them. We're not trying to be some fancy "designer" brand with a vision. We just try to make the most amazing jeans we can at a fair price.
Haha denk niet eens dat Gun dat doet, maar het is te proberen hè. Ik hou het bij 36, en dan 3x cuffenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
42 inch? Dat is echt madness...Dat betekent ongeveer een cuff van 15 cm als je een normale inseam van 36 hebt..En 20 cm als je 34 hebt..
Pics zodra dat binnenkomt
Thanks, ik zal idd effe nog kijken naar een ander letterype, misschien iets strakker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef T_Fuff het volgende:
Looking nice bobr!
Lettertype is niet echt mijn ding, maar damn goed werk
Idd, op aanraden van jou, heb ik het snel effe aangepastquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Neraice het volgende:
@Bobr
Enige wat je misschien nog kan aanpassen is die rand boven de kopjes, dan ziet het er nog net iets netter uit.
EDIT: Hij is al weg zie ik!
Vind het zelf ook nog niet helemaal een goed lettertype hoor, ik zal effe kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef T_Fuff het volgende:
Ja ik ben zelf meer van futuristischer?, zal ff voorbeeld zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik persoonlijk toffer, maar over smaak valt niet te twisten ;p
Eerdaags komt mijn N&F Japan Heritage binnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:23 schreef JopJuh het volgende:
Beter Tenue de Nimes in de OP. Morgen komt hun collab met NF. Verder is ie top.
Comic Sans FTW!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef Neraice het volgende:
Ik vind een wat speelser lettertype juist wel passen bij iets als jeans.
Zal morgen weer eens wat foto's maken! Gaat om de Organic gok ik? Of ook van de Japan?quote:
Het komt niet helemaal mooi over op de foto maar in het echt zien ze er toch iets beter uit. Verder is die SJDJ echt helemaal op, heb nu naast een crotch rip ook een groot gat aan de zijkant van mijn rechterkontzak zitten en mijn binnenzakken zijn kapot. Binnenkort maar eens moeders lief aan kijken of ze het kan reparerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nice pics, al ben ik wel van mening dat je weinig wear hebt voor de tijd dat je ze gedragen hebt.
En hier moet ik even mijn liefde voor Helvetica, Gotham en Futura neergooien, dus bij deze wat tips om die uit te proberenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef Bobr het volgende:
[..]
Thanks, ik zal idd effe nog kijken naar een ander letterype, misschien iets strakker?
Zijn meerdere vrouwen die meelezen alleen niet posten. Zouden ze moeten doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef ynuhh het volgende:
Gaat snel hier.Zal binnenkort weer eens foto's van mijn dry/raw plaatsen. Volgens mij ben ik één de weinige vrouwen die dit topic volgt.
Had ik ook last van. Wordt er zoveel gepost dat je op je telefoon het overzicht kwijtraakt en dus rustig even thuis s'avonds moet doorlezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef don-diablo het volgende:
Wordt weer veel gepost merk ik. Morgen tijdens m'n werk maar rustig teruglezen allemaal.![]()
wit,blauwquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Obama het volgende:
Niet echt japanese denim, maar met welke kleuren combineren (shirts, truitjes, etc) jullie zulke grijze jeans?:
http://store-nl.hugoboss.(...)&start=24&cgid=33030
Fully agree!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn meerdere vrouwen die meelezen alleen niet posten. Zouden ze moeten doen.
Die gast gaat echt niet failliet, omdat een aantal gasten in Nederland wat langer wachten met bestellen. Handeltje daar loopt volgens mij erg goed, ook gezien de naamsbekendheid die hij inmiddels opgebouwd heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef lewislennox het volgende:
Heeft iemand van jullie al een artist denim besteld? Die lui gaan nog failliet aan die staaltjes gecombineerd met jullie besluiteloosheid...
OT: Heb nog een zwarte Visvim selvedge fluxus liggen (yes name dropping), maar vind hem wat te weid onderaan, wil hem dus 2 cm laten taperen. Hij is nu ongeveer 21,5 cm en dat valt niet mooi op de schoen. Weet iemand een goede plek in het Noorden des lands? Woon in groningen en ben niet van plan naar amsterdam af te reizen om mijn broek te laten aanpassen, maar heb er ook geen vertrouwen in dat de lokale naaister mijn broekje heel houdt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |