quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
HSX? HSC toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef Paladijn het volgende:
Is er nou eigenlijk al weer nieuws over de HSX? Ding was eerst on-hold, maar las laatst dat Honda er weer aan werkte...
ff de tt wijzigen in 1617 keer gefapt door Annequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Anne het volgende:
![]()
![]()
!!!!!
Hebbuh, hebbuh, hebbuh. *fapfapfapfap*
is t ook, maar wel met een stevig stalen frame eronderquote:
Dat snapte ik welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Paladijn het volgende:
De C slaat op conceptLeuk, maar er moet natuurlijk wel een straat-versie komen:
http://www.autoblog.nl/ar(...)sx-wordt-een-hybride
Myaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel. Maar die C wordt dus uiteindelijk een X ?
Mja ach, waarschijnlijk ga ik hem toch niet mooi vinden/te futuristischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya
Tenzij ze de HSC laten voor wat het is (als er echt een V6 ipv een V10 inkomt houd je wat ruimte over...) en een nieuw concept ontwikkelen. Het duurt sowieso nog wel een jaartje of 3-5 voor er iets op de markt komt vrees ik.
Gisteravond was dat Prodrive ding nog bij de herherherhaling van TGquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:02 schreef daNpy het volgende:
Net als de nieuwe "AE86" > build by Subaru
Gaat Danny dan ook een filmpje opnemen met tante Rita?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:45 schreef Danny het volgende:
Als dit langdurig of permanent is betekent dat inderdaad, zonder dollen, het einde van FOK!. Zonder de adsense inkomsten is het binnen een maand gedaan met FOK!.
als er zowiezo geen synchromesh ringen in zitten wel, maar die in de citroen zijn aan poeder gedraaid en verspreiden zich nu door de bakquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dan kun je toch altijd nog zo rijden?
Hier ook, word geen barbeque vanavondquote:
Mooi weer om in bed te blijven liggen, ik ben er net een half uur uit, kon niet meer slapenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier ook, word geen barbeque vanavond... Dan maar gehaktballen
Blijf morgen wel in bedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mooi weer om in bed te blijven liggen, ik ben er net een half uur uit, kon niet meer slapen
Lekker is dat, en dan vanavond flink stappen, met een kater is dat nog beterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Blijf morgen wel in bed.. TV aan, laptop op schoot... Like a boss
Neuh, krijg bezoekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker is dat, en dan vanavond flink stappen, met een kater is dat nog beter
Ow, SD had net gecheckt en het zou droog zijnquote:
Nu komt de zon tevoorschijn, maar ik kan niet beloven voor hoe langquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, SD had net gecheckt en het zou droog zijnzodat ie het gras kan maaien.
Niet dus?
Hij is in ieder geval onderweg.
Doen we niet aan binnen de familie, commerciële bullshit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Anne het volgende:
Het is morgen vaderdag trouwens, voor de onwetende.
Ik heb ook nog geen cadeau.
Ik heb ook nog geen kado, ook geen idee wat ik moet kopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Anne het volgende:
Het is morgen vaderdag trouwens, voor de onwetende.
Ik heb ook nog geen cadeau.
Mja, mijn moeder opperde wat. Dadelijk even kijken of ik dat ergens kan vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen kado, ook geen idee wat ik moet kopen.
4x100 et37? ik heb nog 12 wielen met band liggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Goedesmorgens! Bedacht me net dat ik nog een set stalen velgen moet hebben voor mijn winterbanden
Nee, daar worden al geen ads meer weergegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:41 schreef Paladijn het volgende:
Ik denk dat we Rita in moeten schakelen om onze oerhollandsche normen met naaktpics te beschermen.
Gaat Danny nu ook met terugwerkende kracht alle ongewenste meuk uit topics wegmodereren trouwens? Anders heeft het nog niet zoveel zinZoek een oud topic op met tieten, report, klaar
met waterstofperoxide kan toch weinig fout gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
Ik heb het weer geverfd, uitgroei weet je wel, maar dat heeft niet zo goed uitgepakt![]()
.
Nee, nee. Beetje te blond. En op sommige plekken heeft ie niet even goed gepakt, dus zie je 'vlekken'. Maar goed.. ik let er wel heel erg op, dus ik hoop dat het verder niemand opvaltquote:
HEB JE EEN GOLF GEKOCHT?quote:
Goede keusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
NEE, IK HEB DE LINC GERUILD VOOR EEN POLOW!!!!!!
Kan deze foto wel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, nee. Beetje te blond. En op sommige plekken heeft ie niet even goed gepakt, dus zie je 'vlekken'. Maar goed.. ik let er wel heel erg op, dus ik hoop dat het verder niemand opvalt.
[ afbeelding ]
Edit; Hier is het ook nog een beetje nat, dus sowieso nog wat donkerder/vlekkeriger.
Impliceer je daar nu mee dat de rest niet okee isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het haar wel okey eigenlijk geloof ik
Oh ja? Wat niet dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het haar wel okey eigenlijk geloof ik
Ik vind het rete-irritant dat een stel preutse hypocrieten bepaalt of ik TIETEN mag posten of niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef densmee het volgende:
[..]
Impliceer je daar nu mee dat de rest niet okee is
quote:
Jij past je ook makkelijk aan. Dus als we het gaan hebben over homo-erotiek, doe je ook gezellig mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het over het haar ging, maar als jullie het over tieten willen hebben pas ik me wel aan hoor
Ik heb geen tieten. Ik heb kleine boobjens. Maar ik ben dan ook een klein meisje kleine vrouw.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het over het haar ging, maar als jullie het over tieten willen hebben pas ik me wel aan hoor
tieten zijn tietenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten. Ik heb kleine boobjens. Maar ik ben dan ook een klein meisje kleine vrouw.
Bweuhhh. Barca! Bevestig even!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef Duvel het volgende:
Als Anne echt klein was geweest, had alleen d'r haar op de foto gestaan. Ik geloof er allemaal niets van.
Idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Anne het volgende:
Godverdomme! Ze zijn toch niet nakend, of wel dan!
Ik vond jou helemaal niet zo klein, maar ik heb je dan ook maar 5 minuten gezienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Anne het volgende:
Godverdomme! Ze zijn toch niet nakend, of wel dan!
[..]
Bweuhhh. Barca! Bevestig even!
Oh ja. En toen lag je nog ook. Dus dan ben ik sowieso groterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond jou helemaal niet zo klein, maar ik heb je dan ook maar 5 minuten gezien
Moet dat niet meters zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef Anne het volgende:
Ik kan mijn ID wel inscannen. Daar staat 1.65cm op geloof.
Mooi hč, natuurkunde!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=28443 jezus wat een eikels
Ik had van de week een serieus aanbod in mijn mail om hem te ruilen voor zo'n ding, het was nog een highline ookquote:
Gaat de linc weg dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had van de week een serieus aanbod in mijn mail om hem te ruilen voor zo'n ding, het was nog een highline ook
Wat hield je tegen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had van de week een serieus aanbod in mijn mail om hem te ruilen voor zo'n ding, het was nog een highline ook
Verstand en smaak gok ik.quote:
Hmm, ik heb hem een maandje of wat geleden op MP gegooid ivbm geldgebrek; inmiddels gaat het al 'ietsje' beter (werken helptquote:
Dat is 1 van de laatste polo's die ik nog een beetje blikkerig aan vond voelen.quote:
Meer kilometers, ouder en duurder dan de Mazda.quote:
Tis wel een 'alles erop en eraan' model, maar ik heb niks aan een auto die geld kost als hij stilstaat; áls het rijdt, zal het in de winter zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is 1 van de laatste polo's die ik nog een beetje blikkerig aan vond voelen.
Vergeleken met een Linc is elke deur blikkerig, maar dat model polo vind ik niet geweldig.
Mazdaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Meer kilometers, ouder en duurder dan de Mazda.
Je kan voor de winter een winterbarrel kopen voor 500 euro. Na de winter oppoetsen en verkopen voor 600quote:
Kan ook idd.. maar ik heb liever een dikke pooierbak die gewoon lekker niks kostquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan voor de winter een winterbarrel kopen voor 500 euro. Na de winter oppoetsen en verkopen voor 600
+10quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik blijf trouwens wel een zwak houden voor zo'n mx5 10th.
Oh je bent thuis. Bel de pizzabrommer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
Godverd.. een vriezer vol met pizza, maar de oven staat helemaal in Cuijk
Voorspelbaar trouwensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=28443 jezus wat een eikels
doeiquote:
Staat um best ok vind ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef Paladijn het volgende:
Waarom plaatst iemand 17" onder een boodschappenautootje
Pizza lullo's kunnen niet normaal rijden, tevens is meestal je pizza koud, en bbq? al naar buiten gekeken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh je bent thuis. Bel de pizzabrommer.Of donder de pizza op de bbq.
Je kent iemand die een RX8 wil ruilen voor de Linc ?? nummer? hyves?quote:
QFTquote:
TVRquote:
Daar heb ik ook een zwak voorquote:
Tot zo schatteboutjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, het waait minder, het regent pijpestelen maar gelukkig onweert het erbij; volgens mijn motorrij-instrukteur is dit ideaal motorrijweer; ik ga even terugrijden naar Kuuk![]()
Misschien tot ziens
hier ook.quote:
Dat heb ik ook wel eens als ik de deur dicht knal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
Ik stapte net de auto uit en ineens een keiharde klap.
Moet je niet doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens als ik de deur dicht knal.
als het goed is heb ik de bui verder naar het noorden geduwdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Godzijdank is de wind er ook weer![]()
Ik ga snel rijden voor het beter weer wordt
Dat is wel een hele verandering van je leven weer zo na 2 jaar!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef 2cv het volgende:
Iets met werken na 2 jaar niks doen geloof ik. En wellicht ook wat te weinig drinken.
* lipje paast een biertje aan Eendquote:
Die dieselboemel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
Ik denk elke keer dat het gaat onweren als die kuttrein voorbij komt. Totdat ik de tijd zie dus.
Nee, is voorbeeld van best leuke Mazda.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kent iemand die een RX8 wil ruilen voor de Linc ?? nummer? hyves?
Eén van de weinigen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Yeah, al jaaaaren; ik heb zelfs een gepimpte Opelquote:
Dat duurt best lang hoor. Bij mij zit het er ook alweer 2 weken opquote:Op zondag 19 juni 2011 02:14 schreef 2cv het volgende:
Nee, is zo zinloos want dat slijt er in no-time weer af.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
ik zal een paar scheetjes laten om je de weg te wijzenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:12 schreef daNpy het volgende:
Lekker stokbroodje gezond naar binnen gewerkt
Nu op naar Duitschland voor de 24u. Smell you later![]()
Je bent homo geworden?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
Hier is het heerlijk, zit lekker met een bagel pesto/parmaham en m'n vruchtensapje in de zon te genieten.
dat was ie al, alleen zit ie nog in de ontkennende fasequote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgeniddag.
Wanneer is er weer lekker weer? Ik wil buiten aan de gang.
Beste aardlingen,quote:
Doe dat als ik binnen wil spelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beste aardlingen,
Jullie hebben je mooie tijd al gehad dit jaar. Nu wil ik even buiten spelen.
Groetjes,
De dondergod.
En nog brutaal zijn ook? Voila, plaatselijk onweersbuitje over jouw woonplaats.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Doe dat als ik binnen wil spelen.
Doe maar een enorme hoosbui die uren duurt en waar je erg druk mee bent zodat het hier mooi weer is/wordt en ik lekker buiten kan klooien.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En nog brutaal zijn ook? Voila, plaatselijk onweersbuitje over jouw woonplaats.
Erger wordt het volgens mij niet dan nu. Het is zowaar droog.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En nog brutaal zijn ook? Voila, plaatselijk onweersbuitje over jouw woonplaats.
Niet tegen de deurpost rijden hequote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga binnen nu wel ff mijn velgen afplakken
Had wel bijna een goede deuk geslagen met de velgrand in een deurkozijnquote:
Dan kan zowel positief als negatief worden opgevat.quote:
Ken ik niet?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, nee. Beetje te blond. En op sommige plekken heeft ie niet even goed gepakt, dus zie je 'vlekken'. Maar goed.. ik let er wel heel erg op, dus ik hoop dat het verder niemand opvalt.
[ afbeelding ]
Edit; Hier is het ook nog een beetje nat, dus sowieso nog wat donkerder/vlekkeriger.
Gister was er een dure auto rally bij Zwarte Haan, hele smalle doodlopende wegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren in Belgie was een meeting van de TVR club ergens aan de grens met Nederland rond Maastricht ofzo. In 10 minuten snelweg ben ik er 4 tegengekomen.
ja, zondag he, druk op de serverquote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ken ik niet?
Buzzybee is traag vandaag
Klein kans dat ze er wat aan gaan doen. Zes jaar geleden had je die jongen welke met een Lambo en een Ferrari Enzo met meer dan 200km/h in en om Utrecht reed. De politie is die jongen zelfs thuis komen opzoeken, maar ze hebben niks kunnen doen. Er was niet voldoende bewijs. Hier is nog minder film materiaal.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:11 schreef Duvel het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)l-van-310-km-u.dhtml
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
En nu moeten we allemaal gaan vragen wat er aan de hand is zodat jij extra aandacht krijgt?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:58 schreef Goddelijker het volgende:
Naar de kanker, bedrogen, genaaid, misbruikt...
sex is werk voor jou?quote:
yeahquote:
De koffie staat klaar, de thee ook en eventueel op verzoek ook melk, cola of andere dranken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeah
ik ga deze zomer eenweekendje naar je bijna buurvrouw als t goed is btw, wil ik jou ook een handje geven hoor
True.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een post in het "kijk mij eens een jankzak zijn' topic
dat zijn er niet zo veelquote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Overigens geldt dat voor iedereen in dit topic die ik leuk vind
Even wat contrast in dat droevige topic brengenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voel me erg goed, opgewekt, fris en ik heb zin in de nieuwe week.
Jawel hoor, toch zeker een aantal!quote:
puik planquote:Op zondag 19 juni 2011 23:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even wat contrast in dat droevige topic brengen
Ik heb er gepost, mag ik nu ook krassen?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Posten in hvjjn is een voorportaal van krassen
je mag goddelijker krassen denk ik?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb er gepost, mag ik nu ook krassen?
De groene Audi 80, of de Alfa?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
slipjeje oude auto reed achter me gister!
nee maar het merendeel welquote:
voor 50 cent mag je 1 neushaar kopen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
Mag ik 50 cent bieden? Dan ken ik nog een leuke (matige) grap.
En dan vakantie?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Groeten uit Zwolle.. Nog 45 minuten wachten op wat laten aftekenen.. En dan heb ik leerjaar 1 afgerond
Nog niet officieel.. Morgen en overmorgen nog stage, en volgende week nog een eindgesprek.quote:
Oké, bijna vakantie dus. Heerlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog niet officieel.. Morgen en overmorgen nog stage, en volgende week nog een eindgesprek.
Moet straks alleen nog mijn fiets ophalen op het station. Dan rij ik volgende week wel nog een keertje met de AX heen en weer voor dat gesprek, nu de Astra meequote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oké, bijna vakantie dus. Heerlijk.
Altijd heerlijk die laatste loodjes voor de vakantie, dan weet je dat je bijna écht vakantie en vrijheid hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet straks alleen nog mijn fiets ophalen op het station. Dan rij ik volgende week wel nog een keertje met de AX heen en weer voor dat gesprek, nu de Astra mee
Zooi afgetekend, alleen moet ik nog mijn rekenmachine van iemand terugkrijgenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Altijd heerlijk die laatste loodjes voor de vakantie, dan weet je dat je bijna écht vakantie en vrijheid hebt.
Anders moet je even zijn of haar benen breken. Vinden mensen leuk als je dat zegt.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zooi afgetekend, alleen moet ik nog mijn rekenmachine van iemand terugkrijgen..
Die kerel is 2 keer zo groot als mijquote:Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Anders moet je even zijn of haar benen breken. Vinden mensen leuk als je dat zegt.
Haha, slim.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die kerel is 2 keer zo groot als mij... Dus doe ik maar niet.
En als ik m niet terugkrijg zometeen ga ik schade claimen bij een leraar die erbij stond om m te lenenquote:
Schopje >> WGRquote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En als ik m niet terugkrijg zometeen ga ik schade claimen bij een leraar die erbij stond om m te lenen.. Nieuwe grafische rekenmachine
Haha. Ik had bij mijn grafische rekenmachine mijn naam erin gesmolten. Dan jat niemand 'm.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En als ik m niet terugkrijg zometeen ga ik schade claimen bij een leraar die erbij stond om m te lenen.. Nieuwe grafische rekenmachine
Nieuwe halen dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef densmee het volgende:
ben ik vandaag in de buurt van breda aan het werk in een bos, en ja hoor natuurlijk schaftkist vergeten. Dus maar naar het dichtsbijzijnde dorp gegaan, hebben ze alleen maar een cafetaria. Kleine friet stoof hamburger en een blikske cola besteld. 8 euro afgerekend wat normaal niet meer is als 7 euro, krijg ik me toch een pekkige hamburger en slappe friet mee +geen vorkjes .
nu begrijp ik waarom het een cafetaria is en geen friettent of frituur. Heel de dag verhoerd door die kut chinees
Je had ook Chinees kunnen halen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef densmee het volgende:
ben ik vandaag in de buurt van breda aan het werk in een bos, en ja hoor natuurlijk schaftkist vergeten. Dus maar naar het dichtsbijzijnde dorp gegaan, hebben ze alleen maar een cafetaria. Kleine friet stoof hamburger en een blikske cola besteld. 8 euro afgerekend wat normaal niet meer is als 7 euro, krijg ik me toch een pekkige hamburger en slappe friet mee +geen vorkjes .
nu begrijp ik waarom het een cafetaria is en geen friettent of frituur. Heel de dag verhoerd door die kut chinees
Fuck man, eerst overleef je de meest debiele stunts, en dan dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Freezer het volgende:
Ryan Dunn is niet meer... R.I.P. vreselijk kunnen lachen om die gast.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef Freezer het volgende:
110 Mph tegen een boom is ook een debiele stunt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |