Mooi hè, natuurkunde!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=28443 jezus wat een eikels
Ik had van de week een serieus aanbod in mijn mail om hem te ruilen voor zo'n ding, het was nog een highline ookquote:
Gaat de linc weg dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had van de week een serieus aanbod in mijn mail om hem te ruilen voor zo'n ding, het was nog een highline ook
Wat hield je tegen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had van de week een serieus aanbod in mijn mail om hem te ruilen voor zo'n ding, het was nog een highline ook
Verstand en smaak gok ik.quote:
Hmm, ik heb hem een maandje of wat geleden op MP gegooid ivbm geldgebrek; inmiddels gaat het al 'ietsje' beter (werken helptquote:
Dat is 1 van de laatste polo's die ik nog een beetje blikkerig aan vond voelen.quote:
Meer kilometers, ouder en duurder dan de Mazda.quote:
Tis wel een 'alles erop en eraan' model, maar ik heb niks aan een auto die geld kost als hij stilstaat; áls het rijdt, zal het in de winter zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is 1 van de laatste polo's die ik nog een beetje blikkerig aan vond voelen.
Vergeleken met een Linc is elke deur blikkerig, maar dat model polo vind ik niet geweldig.
Mazdaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Meer kilometers, ouder en duurder dan de Mazda.
Je kan voor de winter een winterbarrel kopen voor 500 euro. Na de winter oppoetsen en verkopen voor 600quote:
Kan ook idd.. maar ik heb liever een dikke pooierbak die gewoon lekker niks kostquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan voor de winter een winterbarrel kopen voor 500 euro. Na de winter oppoetsen en verkopen voor 600
+10quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik blijf trouwens wel een zwak houden voor zo'n mx5 10th.
Oh je bent thuis. Bel de pizzabrommer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
Godverd.. een vriezer vol met pizza, maar de oven staat helemaal in Cuijk
Voorspelbaar trouwensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=28443 jezus wat een eikels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |